Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
mioara1's Content - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


mioara1's Content

There have been 82 items by mioara1 (Search limited from 01-January 08)



Sort by                Order  

#129193 activitate consultanta

Postat de mioara1 on 19 April 2007 - 03:45 PM in Arhiva

Din cate stiu eu...nu e nimic special referitor la tva...dar societatea despre care vorbesc eu este neplatitoare de tva si nu m-a interesat acest aspect...
Ma poti ajuta cu o parere la problema mea?



#129205 activitate consultanta

Postat de mioara1 on 19 April 2007 - 04:46 PM in Arhiva

Merci mult, mult de tot...m-am mai linistit...ca ar fii trebuit sa platesc o amenda de 250lei din buzunarul meu...


Vezi postareamioara1, la Apr 19 2007, 04:43 PM, a spus:

Merci mult, mult de tot...m-am mai linistit...ca ar fii trebuit sa platesc o amenda de 250lei din buzunarul meu...

D-abia acum am citit...deci asta e...am gresit...o platesc...of of...sper sa gasesc o persoana maleabila la sectorul 4 ...sa nu dau chiar 250 lei
Merci mult.



#129181 activitate consultanta

Postat de mioara1 on 19 April 2007 - 02:45 PM in Arhiva

Merci mult de tot Robert...

"Condiția prevazută la lit.a) a art.103 din Codul fiscal, care intră în vigoare la
1 ianuarie 2007, trebuie verificată pentru anul fiscal 2008 pe baza veniturilor realizate de
contribuabili în anul fiscal 2007. Pentru anii fiscali următori condiția va fi verificată pe
baza veniturilor realizate în anul fiscal precedent. Încadrarea în categoria veniturilor din
consultanță și management se efectuează prin analiza contractelor încheiate. ”

As fii ffffffffffff bucuroasa daca ar fii asa ...si sper ca asa e...dar am citit pe acest forum ca...trecerea la impozit pe profit in aceasta situatie se face din trimestrul in care ai mai mult de 50% consultanta...adica din trimestrul I al anului 2007???????
Mi-e imi este foarte clar ca trebuie sa trec la impozit pe profit dar nu stiu de cand....

"Se pare ca a aparut o ordonanta de urgenta care modifica unele aspecte di codul fiscal si care abroga stabilrea la 01.01.2008 pentru anul 2007 , si spune ca in trimestrul in care ai mai mult de 50% din consultanta treci la imp. pe profit. Aceasta oronanta a fost votata in guvern pe 21 sau 22 decembrie."....



#129169 activitate consultanta

Postat de mioara1 on 19 April 2007 - 02:01 PM in Arhiva

Buna ziua
Stiu ca acest subiect a mai fost discutat dar totusi sunt in dilema...
Este vorba de o societate infiintata in dec.2006, cu un salariat, microintreprindere de la infiintare.
Problema este ca societatea respectiva realizeaza numai activitati de consultanta...100% numai consultanta.
La sf anului 2006 i-am calculat impozit pe venit...pana aici eu zic ca e bine...
Nu stiu ce sa fac acum....calculez la martie impozit pe profit???????Sau calculez la martie tot impozit pe venit si incepand cu trimestrul II al anului 2007 calculez impozit pe profit?????
In situatia in care trebuie sa calculez acum impozit pe profit(la martie)...sunt pasibila de amenda pt ca nu am depus 010...si cred eu ca asta urmeaza...
Ajutati-ma si pe mine cu o parere, ceva...
Multumesc mult!



#147345 Ati aflat ceva?

Postat de mioara1 on 10 October 2007 - 07:50 PM in Arhiva

mie imi mai trebuiau 30 de sutimi la drept...bineinteles ca nu mi-au dat...nu am putut sa nu observ insa persoane care au luat cu note mult mai mici...de exemplu 4.44...



#147372 Ati aflat ceva?

Postat de mioara1 on 10 October 2007 - 10:29 PM in Arhiva

carmen...suntem aici...si suntem alaturi de tine dar eu una sunt mult prea dezamagita si scarbita de ce se intampla...mi-e greata...



#147274 Ati aflat ceva?

Postat de mioara1 on 10 October 2007 - 03:18 PM in Arhiva

stiti cumva daca se mai afiseaza si la floreasca???



#114001 cereri SUBIECTE 2005 -2006

Postat de mioara1 on 04 January 2007 - 11:32 PM in Arhiva

....si eu as dori raspunsurile la grile....
adina_lipi@yahoo.com
...hai ca ti-ai gasit ocupatie cu atatea cereri...
Multumesc mult!



#146034 Clubul picatilor la examenul de acces 2007

Postat de mioara1 on 01 October 2007 - 10:46 PM in Arhiva

eu sunt in depresie maxima... am luat 9.6 la conta, 6.2 la fiscalitate , 5.68 la drept, 8.52 la audit, 7.52 evaluare, 9.88 control si expertiza 8.68....
voi credeti ca avem ceva sanse la contestatii???



#212349 comision

Postat de mioara1 on 18 October 2009 - 06:31 PM in MONOGRAFII CONTABILE

Merci florin ...ma gandeam sa nu fie ceva mai complicat legat de contractul de comision....
O seara placuta!



#212347 comision

Postat de mioara1 on 18 October 2009 - 06:05 PM in MONOGRAFII CONTABILE

am si eu o problema....
Este vorba de o soc com ''X'' care are incheiat un contract de comision cu SC ...cosmetics...
SC ... cosmetics factureaza produse cosmetice catre soc com X....
Soc com X vinde mai departe produsele cosmetice catre clienti persoane fizice....
Soc com X factureaza comisionul catre SC ... cosmetics....
Nu stiu cum trebuie sa contabilizez cumpararea produselor cosmetice....
371=401.SC ... cosmetics.... cumpararea produse cosmetice
401.avon=5311 plata catre SC ... cosmetics....
5311=707 vanzarea produselor cosmetice catre clienti pers fizice
607=371 descarcarea din gestiune a produselor vandute
4111.avon = 704 facturarea comisionului catre avon
5311=4111.avon incasarea comisionului
Nu cred ca sunt corecte inregistrarile de mai sus si de aceea apelez la voi poate ma ajutati...



#127551 concediu medical - topic 2007-2010

Postat de mioara1 on 02 April 2007 - 10:14 AM in Arhiva

of of
Am sunat acum la casa de sanatate si am primit urmatorul raspuns: Chiar daca in ultimile 6 luni salariatul a lucrat numai 2 luni, trebuie sa iau in calcul pt concediu medical 6 luni(chiar daca nu sunt consecutive) din ultimul an...
Eu pe cine am mai intrebat mi-a zis exact invers...ca baza de calcul pt concediu medical se raporteaza la ultimile 6 luni si in situatia in care nu a lucrat cele 6 luni, sa ia in calcul cat a lucrat...adica 2 luni...
Voi ce ziceti?



#127175 concediu medical - topic 2007-2010

Postat de mioara1 on 30 March 2007 - 10:02 AM in Arhiva

Eu am mai multe concedii pt acelasi salariat si cu boala obisnuita si cu urgenta medico-chirurgicala....si bineinteles am doua concedii initiale...Am inteles din ce ati spus ca tot la cele 2 luni(atat a lucrat salariatul in ultimile 6 luni) ma raportez pt baza de calcul a concediilor...si mai e ceva...
Cele 5 zile calendaristice pe care le suporta angajatorul se calculeaza numai la concediile medicale initiale??????????...adica asa e...dar mi-e sa nu gresesc...
Toate concediile medicale "in continuare" vor fii suportate in totalitate de fnuass(cic)????????
Multumesc mult inca o data!



#127180 concediu medical - topic 2007-2010

Postat de mioara1 on 30 March 2007 - 10:25 AM in Arhiva

...am intrat in ceata cu concediile medicale pt ca am preluat o firma care avea deja un concediu medical...si m-am uitat cum a calculat fosta contabila si am observat ca, la un concediu medical "in continuare", boala obisnuita, a trecut si zile suportate de angajator si nu inteleg de ce...
Eu inteleg ca in ambele cazuri, boala obisnuita si urgenta medico-chirurgicala, primele 5 zile calendaristice din concediile medicale initiale se suporta de angajator.



#127082 concediu medical - topic 2007-2010

Postat de mioara1 on 29 March 2007 - 03:11 PM in Arhiva

Buna ziua!
stiu ca s-a tot discutat despre acest subiect pe forum...dar eu tot as avea o mica problema si sper sa se gaseasca cineva binevoitor care sa ma ajute...
Am un salariat care intra in concediu medical si vreau sa-i calculez baza de calcul.
Problema este ca, in ultimile 6 luni, salariatul respectiv a lucrat numai 2 luni(cu 2 luni in urma a fost angajat)...
La calculul concediului medical ma raportez numai la aceste 2 luni????????Intreb asta pentru ca trebuie sa precizez ca acelasi salariat a mai fost angajat al societatii dar cu mai mult timp in urma...
Baza de calcul si media zilnica a indemnizatiei vor fii aceleasi pentru toata perioada concediului medical?????
Va multumesc!



#127103 concediu medical - topic 2007-2010

Postat de mioara1 on 29 March 2007 - 04:07 PM in Arhiva

merci mult iuliana!



#127585 concediu medical - topic 2007-2010

Postat de mioara1 on 02 April 2007 - 11:55 AM in Arhiva

Va multumesc mult ca sunteti amabili si vreti sa ma ajutati...
Problema mea nu tine de schimbarea locului de munca al salariatei pt ca :
Respectivul salariat a lucrat la societatea de la care doreste sa intre in concediu medical astfel :
1.de la 01.01.2005 pana la 30.04.2006 cand s-a desfacut contractul de munca cu acordul partilor
2. de la 01.10.2006 pana la 15.12.2006 cand intra in concediu medical (are concediu medical inclusiv pt luna martie 2007)
Ce luni iau eu in considerare la baza de calcul a indemnizatiei????????
*octombrie si noiembrie 2006??????? pt ca in decembrie intra in concediu medical...
*sau iau din prima perioada lucrata lunile : ian, feb, martie, aprilie 2006 si din a doua perioada : octombrie si noiembrie 2006 si imi rezulta astfel 6 luni pt baza de calcul???????
sper sa mai aveti putina rabdare cu mine...ca nu mai stiu de capul meu...
Va multumesc!



#127601 concediu medical - topic 2007-2010

Postat de mioara1 on 02 April 2007 - 12:32 PM in Arhiva

Gata !
Am insistat la sanatate si am obtinut un nr de telefon de la "concedii medicale"...acolo am gasit o tipa care mi-a spus ca : 2 luni a lucrat in ultimile 6...la 2 luni va raportati pt baza de calcul...deci la ei e ca la nebuni...una zice intr-un fel...si alta o combate...nu mai comentez ca n-are sens...
Va multumesc mult de tot inca o data!!!!!!!!



#106906 CONT 205

Postat de mioara1 on 10 November 2006 - 05:12 PM in Arhiva

Merci Daiana...
Weekend placut!



#106878 CONT 205

Postat de mioara1 on 10 November 2006 - 03:35 PM in Arhiva

Am si eu o problema...
Am achizitionat o licenta de windows la pretul de 870 ron...
Spuneti-mi si mie : intra pe 205 si se amortizeaza pe o per de 3 ani??? sau... pt ca are o valoare mai mica de 15 mil...nu intra la mijloace fixe..si in acest caz in ce cont ar trebui sa inregistrez???????
Multumesc



#164205 declaratia 101 - IMPOZIT PE PROFIT

Postat de mioara1 on 26 February 2008 - 09:50 PM in Arhiva

Te-ai facut foarte inteleasa...saru mana mult...asta vroiam sa spun....nu stiam daca trebuia sa preiau pierderea fiscala din urma...merci mult inca o data...
O seara foarte buna iti doresc.



#164200 declaratia 101 - IMPOZIT PE PROFIT

Postat de mioara1 on 26 February 2008 - 09:29 PM in Arhiva

eu sunt pe pierdere....si anul trecut am avut tot pierdere....intrebarea mea este daca in declaratia 101 pt 2007 tb sa trec si pierderea fiscala din anul 2006(din decl 101 pe 2006)??????????

scuza-ma ca nu ti-am multumit...merci mult



#163995 declaratia 101 - IMPOZIT PE PROFIT

Postat de mioara1 on 25 February 2008 - 08:19 PM in Arhiva

Am si eu o problema in legatura cu completarea acestei declaratii...
La randul 37"Pierdere fiscala in per curenta, de reportat pt per urmatoare"...ce trec???...
La randul 38"Pierdere fiscala de recuperat din anii precedenti"...aici trec (cu minus) pierderea fiscala din 2006 conform declaratiei 101 pe anul 2006???
Va multumesc mult!

eu inca mai astept pe cineva binevoitor...



#121398 declaratie 392

Postat de mioara1 on 17 February 2007 - 06:00 PM in Arhiva

La o societate platitoare de tva, cu o cifra de afaceri mai mica de 33817lei...depun declaratie 392.
Problema mea este ca aceasta societatea desfasoara comert cu amanuntul...deci toti clientii ei sunt persoane fizice...trec in declaratia 392 la neplatitori de tva...???????
merci



#113901 decontari societate asigurari

Postat de mioara1 on 04 January 2007 - 05:35 PM in Arhiva

Buna ziua!
La un service auto, unde factura fiscala se emite pe numele clientului (ex:mioara) si incasarea prin banca se face de la societatea de asigurari....care sunt contarile corecte????????
411.mioara = 704
4427
461.asirom=411.ionescu..cand fac aceasta inregistrare? atunci cand se incaseaza sau cand se emite factura?
5121=461.asirom

Stiu ca s-a mai discutat aceasta problema dar raspunsul nu mi s-a parut f clar...daca se poate sa ma ajute cineva???????
Este obligatoriu de contat asa????????Nu pot sa consider clientul direct societatea de asigurari si sa nu ma mai complic cu 461?????
Multumesc


411.mioara si 411.ionescu ...este vorba de acelasi client...am gresit eu cand am scris...




Cometa SQL