Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Gianinutza's Content - Forum 100% contabilitate - Conta.ro - Pagina 3

Salt la continut


Gianinutza's Content

There have been 104 items by Gianinutza (Search limited from 19-December 07)



Sort by                Order  

#134899 credit overdraft

Postat de Gianinutza on 20 June 2007 - 09:46 AM in Arhiva

in cazul acesta poate ar trebui sa-ti inregistrezi alimentarile si retragerile prin 5191,lasi soldul tau cu - si ar trebui sa fie corespondenta intre 5121 si 5191,adica ce ai tu cu - in 5121 se regaseste de fapt cu + in 5191.soldul la 5121 arata ca nu ai disponibil in cont si se va regla cand se va achita creditul.probabil ca e la fel ca la 473,ca si cand ai muta banii dintr-un cont in altul.Sunt si eu curioasa!



#134902 consum din contul 371

Postat de Gianinutza on 20 June 2007 - 10:37 AM in Arhiva

Pai cand le-ai receptionat n-ai inreg si tva-ul?%371,4426=401 si 371=378;371=4428.Acum,daca le folosesti pentru consum faci 602=371(602 suplineste pe 607,daca le-ai fi vandut) si descarci gestiunea:378=371 si 4428=378 strict cu sumele pe care le-ai inregistrat la inceput.Nu ai nici o treaba cu 4427,nu le-ai vandut!Multa bafta!

Si cred ca se poate inregistra pe 604.



#136611 Ordin nr. 702

Postat de Gianinutza on 08 July 2007 - 03:36 PM in Arhiva

Buna ziua tuturor!Sa-mi spuna cineva daca am inteles bine:trebuie sa declar si protocolul,chiar daca nu am dedus tva-ul?Si nu trebuie sa declar factura catre o persoana fizica?Pt ca am emis factura de lucrari pt 2 pers fizice,desi nu aveam voie decat cu casa de marcat(am fost constransa de situatie).Si inca ceva:eu plec in concediu si am muncit pe branci sa-mi centralizez datele pt aceasta declaratie 394.Acum mi-a zis cineva ca s-a amanat termenul,ca nu se mai depune pana pe 25 iulie,ca sunt probleme cu programul...nu e pus la punct.Am cautat pe site si nu am gasit nimic...m-as bucura sa fie asa...un stres mai putin,dar....voi ce stiti?



#143397 perioda lauzie

Postat de Gianinutza on 12 September 2007 - 10:33 AM in Arhiva

Buna.Eu stiam de 126 zile in total,din care CEL PUTIN 42 zile lauzie.Ca sa fii mai sigura lasa-ti 50 de zile.



#159046 SUPER CHESTIONAR

Postat de Gianinutza on 20 January 2008 - 02:02 PM in Arhiva

La servici, Kiss FM dimineata(8-10) si in rest Europa FM,prin net.Poate va vine sa radeti:anul trecut mai ascultam la un radio mai vechi Romania Actualitati,imi placea grila de programe,stiri ,emisiuni interesante,muzica era mai putin buna. Acum cred ca sunt mai stresata, prefer mai multa muzica :lostit (13):



#161225 TVA - REGIM SPECIAL DE SCUTIRE

Postat de Gianinutza on 04 February 2008 - 12:04 PM in Arhiva

Nu se poate. :tongue:



#161226 monografie contabila dealer cosmote

Postat de Gianinutza on 04 February 2008 - 12:11 PM in MONOGRAFII CONTABILE

Si profitul tau unde e?



#163523 diurna

Postat de Gianinutza on 21 February 2008 - 02:40 PM in Arhiva

Cf HG 1860, se acorda diurna si daca n-ai profit,in limitele legale.



#188831 Ambalaje

Postat de Gianinutza on 04 December 2008 - 02:02 PM in MONOGRAFII CONTABILE

Cred ca ai putea sa inregistrezi ca si cum ti-ar fi facut o reducere comerciala.Alte Pareri?



#191960 calcul cont 607

Postat de Gianinutza on 22 January 2009 - 09:40 AM in Arhiva

bUNA.tE-AI EXPRIMAT GRESIT.Probabil vrei sa stii cum sa_ti descarci gestiunea la sf de luna,adica 378=371 cu valoarea lui K(378)=Sold initialCreditor) 378+Rulaj creditor 378/(sold initial 378-sold initial 4428)+(rulaj debitor 371-Rulaj creditor4428).Daca chiar vrei sa-l stii pe 607=371-378-4428sau 707-378



#192122 Monografie leasing, contract novatie

Postat de Gianinutza on 23 January 2009 - 02:45 PM in MONOGRAFII CONTABILE

Si eu am facturi de leasing,dar mi se factureaza distinct dif de curs valutar(RCI Leasing si BCR Leasing).Mie nu mi se pare corect cum iti factureaza.



#193298 Comert cu ridicata

Postat de Gianinutza on 05 February 2009 - 09:40 AM in MONOGRAFII CONTABILE

parerea mea este ca,daca nu cumperi marfa si nu ii pui adaos,sa folosesti direct 301sau 302,4426=401 la achizitie;601=301 sau 602=302 la descarcare de gestiune si 4111=704,4426 la vanzare servicii,cum spui tu.N-am inteles bine ,echipamentele le facturezi la client si ii oferi serviciu de intretinere,reparatii sau raman in gestiunea ta si le oferi in custodie,sa se foloseasca de ele?



#193300 Comert cu ridicata

Postat de Gianinutza on 05 February 2009 - 10:04 AM in MONOGRAFII CONTABILE

poate te ajuta acest model...adaptezi dupa nevoi:

Proces Verbal de Custodie
Încheiat între:
S. C. XYZ, cu sediul în ............., înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J ..........., Cod unic de înregistrare: ........., reprezentat prin Dl. ........... - [calitatea],
Și
S.C. ............cu sediul în ............. Str...........nr........bl.......sc.......ap......sector......înmatriculată la Oficiul Reg Com sub .............cod unic............... reprezentată prin .............. în calitate de PRIMITOR
Sau
Se procedează la predarea respectiv primirea în custodie a următoarelor echipamente proprietatea SC.XYZ,
Nr.
crt Denumire echipament Serie/număr Buc. Număr de inventar Valoare de inventar Starea tehnică
1.
2.
3.
1. Împreună cu echipamentele se predau următoarele documente/software
................................................................................
2. Primitorul are următoarele obligații :
- să asigure păstrarea și paza echipamentelor încredințate ca un bun proprietar
- să suporte cheltuielile de folosință
- să se îngrijească de conservarea bunului ca un bun proprietar
- să nu folosească bunurile în alte scopuri decât cele prevăzute în contract
- să nu înstrăineze echipamentele
3. Restituirea echipamentelor se va face la desființarea serviciului pentru care a fost instalat echipamentul
Încheiat astăzi ............................................în două exemplare, câte un exemplar pentru fiecare parte.
PRIMITOR
S.C. ............. SC............................................................
DIRECTOR COMERCIAL Funcția................................................... Semnătura..............................................


la vanzare e normal,4427,am gresit,din graba.



#203079 Reparatie auto pe casco

Postat de Gianinutza on 01 June 2009 - 08:29 AM in MONOGRAFII CONTABILE

Buna.Eu nu am avut niciodata aceasta situatie,dar cred ca ai putea sa te scazi direct cu chitanta pe cheltuieli adica 613=5311 cu echivalentul a 100 euro,pentru ca practic este o prima de asigurare obligatorie pentru cei ce au daune pe Casco.Cand platesti asigurarile la ma sini pe firma, cum te scazi?Pt ca mie niciodata nu mi-a emis firma de asigurari factura pt RCA sau CASCO, de exemplu si eu mi-am trecut suma direct pe cheltuieli pt ca altfel nu ai cum.Ar mai fi o varianta,daca factura e pe numele firmei tale:sa inreg total factura,plata ta partiala si pe venituri diferenta.Adica firma de asigurare ti-a achitat diferenta Ex 401=758 si ti se inchide 401.Dar mi se pare mai corecta prima varianta,mai ales ca ai doar copie dupa factura.Alte parere!?



#203082 Monografie constructii

Postat de Gianinutza on 01 June 2009 - 08:45 AM in MONOGRAFII CONTABILE

Eu cred ca materialele le inreg pe 301.Pt o lucrare ,de exemplu, mai ai si alte cheltuieli :energie,salarii etc.Pe acestea le totalizezi si faci 332=711 la sfarsit de luna.(sau le iei din borderoul de lucrari,de la tehnic).Conform bonurilor de consum te scazi cu mat folosite 601=301.La inceputul urm luni,reiei 711=332 cu aceeasi suma,daca lucrarea nu s-a terminat,tocmai pentru a tine evidenta la total cheltuieli pentru acea lucrare.Cand se termina lucrarea si se factureaza faci 4111=704 cu valoarea totala.Cam asa.


Adica in 332=711 sunt costurile Totale,inclusiv cu materialele.



#203111 Reparatie auto pe casco

Postat de Gianinutza on 01 June 2009 - 01:19 PM in MONOGRAFII CONTABILE

Corect cum zice Doiny.



#207959 Reparatie auto pe casco

Postat de Gianinutza on 24 July 2009 - 12:39 PM in MONOGRAFII CONTABILE

Daca ai factura pe numele tau/firma ta cred ca o inreg si o platesti urmand ca firma de asig sa-ti vireze tie banii(venituri din despagubiri).Alte pareri?



#208211 Distributie uleiuri, filtre, piese auto

Postat de Gianinutza on 29 July 2009 - 07:57 AM in MONOGRAFII CONTABILE

Buna!Daca te aprovizionezi si apoi vinzi,adica daca ai activitate de comert cf caen consideri toate produsele marfa
Achizitie %=401, faci nir cu adaos apoi 371=378 371=4428 Vanzare 4111=%707,4427 si descarcare gestiune 607=371,378=378 si 4428=371.
371
4426

Scuze,371=378.


Adica 378=371 la descarcare.Inca nu m-am trezit...



#214209 inregistrare bonuri de motorina pentru incalzire hala

Postat de Gianinutza on 20 November 2009 - 10:20 AM in MONOGRAFII CONTABILE

Eu stiu ca nu se deduce tva dupa bon fiscal ci doar dupa factura.Dupa bon se deduce doar la combustibil, in limitele prevazute de ord.34/2009.Gresesc eu cumva?Si daca iei atata combustibil pt incalzit poti solicita macar la sf lunii o factura pt intreaga valoare platita cu bonuri pt a-ti deduce tva-ul.Alte pareri?



#216512 Suspendare activitate societate comerciala SRL

Postat de Gianinutza on 13 January 2010 - 09:40 AM in Arhiva

Vezi postareaAlinuta Alinuta, la Jun 25 2008, 09:04 PM, a spus:

Buna seara.
Va rog frumos daca stie cineva sa imi raspunda care este procedura de suspendare a unui SRL cu asociat unic! Ce trebuie depus si completat si unde? Si care sunt conditiile (daca exista asa ceva) pe care trebuie sa le indeplineasca firma pentru a putea fi suspendata! In al doilea rand ma intereseaza d.p.d.v. contabil daca dupa ce se suspenda societatea mai trebuie depuse declaratii , bilant, etc. etc. Trebuie sa fac si recodificare CAEN si preschimbare de certificat inainte de a o suspenda?
Multumec anticipat!
Corect este cum spune Micha.Si eu am suspendat o firma, nu cu asociat unic,dar procedura e identica.



#217954 totul despre import export

Postat de Gianinutza on 29 January 2010 - 11:26 AM in Arhiva

Buna ziua!
Daca s-a mai postat subiectul,imi cer scuze si rog un moderator sa-mi mute topicul.
Ma intereseaza totul despre import export.Mai precis trebuie sa tin contabilitatea la o firma noua care are urm activitate:importa instalatii,foloseste forta de munca de aici, din Romania, exporta ansambluri sau cam asa ceva.Oricum ,activitatea e de productie,dar cu materia prima importata.va rog mult sa ma ajutati:declaratii finante, chestii de personal, trimiteri la codul fiscal,codul vamal etc,trebuie declaratie intrastat, cum e cu TVA-ul etc.
Multumesc anticipat.



#218225 totul despre import export

Postat de Gianinutza on 02 February 2010 - 03:24 PM in Arhiva

Revin cu o corectura este vorba de achizitii intacomunitare de bunuri si livrari intracomunitare de servicii.La achizitii imi deduc tva daca-mi da cudul lui furnizorul si livrarile sunt scutite cu drept de deducere? Eu asa am inteles din codul fiscal.Si depun si D390 si D 300?Achizitiile intracomunitare de bunuri sunt toate cu taxare inversa !?Pt ca asa vad ca sunt prevazute in decont 300?Va rog,ajutati_ma!!!



#221526 tva livrare intracomunitar

Postat de Gianinutza on 09 March 2010 - 02:45 PM in Arhiva

In mod normal trebuie sa facturezi fara tva,este op.scutita cu drept de deducere.Se declara in 390 lunar(termen 15 ale lunii urmatoare) in d.300 si cam atat.dar citisem undeva ca conteaza si cine plateste transportul.Alte pareri?



#221669 garantie de buna executie

Postat de Gianinutza on 10 March 2010 - 09:04 AM in Arhiva

garantia nu e purtatoare de tva si eu o inreg prin 2678.



#221676 Vanzare in Olanda la pret de achizitie?

Postat de Gianinutza on 10 March 2010 - 10:46 AM in Arhiva

Am urmatoarea problema.Firma din Romania cu obiect de activitate 2511-constructii metalice cumpara niste utilaje pentru desfasurarea activitatii.Ulterior a constatat ca sunt prea multe (7) si vrea sa vanda din ele.Problema e ca s-a inteles cu cumparatorul sa le vanda la acelasi pret cu care le-a achizitionat(cam 9000 ron/bucata).Eu stiu ca nu poate sa le vanda fara adaos si nu poate sa vanda daca nu are prevazut comert la obiectul de activitate.I-am explicat asta adm. dar se opune avand urm argumente:a vb cu un avocat si i-a zis ca poate sa vanda daca face asta o sg data fara sa inscrie comert ca activitate secundara: poate sa vanda la pret de achizitie pentru ca si o firma tot din Olanda i-a vandut ei la fel si i-a demonstrat cu factura de la furnizorul lor ca nu au schimbat pretul.Cum e corect?Vrea sa fie"in regula" dar cand ii spun cum e legal imi spune ce i-a zis cutare si cutare,cum a facut cutare.....
Ce ma sfatuiti?




Cometa SQL