Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Gianinutza's Content - Forum 100% contabilitate - Conta.ro - Pagina 3

Salt la continut


Gianinutza's Content

There have been 104 items by Gianinutza (Search limited from 23-November 07)



Sort by                Order  

#143397 perioda lauzie

Postat de Gianinutza on 12 September 2007 - 10:33 AM in Arhiva

Buna.Eu stiam de 126 zile in total,din care CEL PUTIN 42 zile lauzie.Ca sa fii mai sigura lasa-ti 50 de zile.



#136611 Ordin nr. 702

Postat de Gianinutza on 08 July 2007 - 03:36 PM in Arhiva

Buna ziua tuturor!Sa-mi spuna cineva daca am inteles bine:trebuie sa declar si protocolul,chiar daca nu am dedus tva-ul?Si nu trebuie sa declar factura catre o persoana fizica?Pt ca am emis factura de lucrari pt 2 pers fizice,desi nu aveam voie decat cu casa de marcat(am fost constransa de situatie).Si inca ceva:eu plec in concediu si am muncit pe branci sa-mi centralizez datele pt aceasta declaratie 394.Acum mi-a zis cineva ca s-a amanat termenul,ca nu se mai depune pana pe 25 iulie,ca sunt probleme cu programul...nu e pus la punct.Am cautat pe site si nu am gasit nimic...m-as bucura sa fie asa...un stres mai putin,dar....voi ce stiti?



#134902 consum din contul 371

Postat de Gianinutza on 20 June 2007 - 10:37 AM in Arhiva

Pai cand le-ai receptionat n-ai inreg si tva-ul?%371,4426=401 si 371=378;371=4428.Acum,daca le folosesti pentru consum faci 602=371(602 suplineste pe 607,daca le-ai fi vandut) si descarci gestiunea:378=371 si 4428=378 strict cu sumele pe care le-ai inregistrat la inceput.Nu ai nici o treaba cu 4427,nu le-ai vandut!Multa bafta!

Si cred ca se poate inregistra pe 604.



#134899 credit overdraft

Postat de Gianinutza on 20 June 2007 - 09:46 AM in Arhiva

in cazul acesta poate ar trebui sa-ti inregistrezi alimentarile si retragerile prin 5191,lasi soldul tau cu - si ar trebui sa fie corespondenta intre 5121 si 5191,adica ce ai tu cu - in 5121 se regaseste de fapt cu + in 5191.soldul la 5121 arata ca nu ai disponibil in cont si se va regla cand se va achita creditul.probabil ca e la fel ca la 473,ca si cand ai muta banii dintr-un cont in altul.Sunt si eu curioasa!



#133826 credit overdraft

Postat de Gianinutza on 12 June 2007 - 03:20 PM in Arhiva

Daca inteleg bine,ai o linie de credit.In cazul acesta,exact de cand ai primit banii,iti inreg.suma conform extrasului 5121=5191.La inceput,iti pune toata linia la dispozitie cu suma limita.Apoi o sa ai miscari dupa cum ai tu nevoie:iti trebuie bani:banca te crediteaza 5121=5191,nu-ti mai trebuie in ziua respectiva ti-i duce iar in linie ca si cum i-ia fi restituit si faci 5191=5121...si tot asa.Intr-o anumita zi,pe luna, vei plati dobanda pt linia utilizata si inregistrezi 666=5121.De obicei,cand ai in derulare o linie de credit,nu prea ai sold la 5121 pt acea banca pentru ca ti-i duce automat in linie,vei avea sold la 5191.Dooar daca ai utilizat deja toata linia si ai alte incasari,vei avea sold si in 5121 la acea banca.Sper sa-ti fi fost de folos.

Si inca ceva.Vei primi 2 extrase de cont:unul pentru contul curent si altul pentru linia de credit,te bifezi cu soldul usor.Succes
!



#133613 stagiu colectiv dar in concediu de ingrijire copil

Postat de Gianinutza on 10 June 2007 - 07:03 PM in Arhiva

Daca ti s-a cerut vechime caind ai dat accesul,ce treaba mai ai acum?



#133609 2007 - examen expert contabil

Postat de Gianinutza on 10 June 2007 - 06:35 PM in Arhiva

Pentru NICOFOLO:
Parerea mea este ca poti sa tii contabilitate si la alte firme,dar cu contract de munca cu timp partial,nu in calitate de "prestator de servicii",cum spui tu;nu esti contabil autorizat sau expert contabil.



#132954 merita sa ma duc la ASE ?

Postat de Gianinutza on 04 June 2007 - 01:06 PM in Arhiva

Eu cred ca se merita,dar trebuie sa-ti si placa si sa fii tare rabdatoare.



#132211 tva sin art cont taxare inversa in jurnale

Postat de Gianinutza on 25 May 2007 - 01:46 PM in Arhiva

BUNA.
Corect este 628=401 1000 si 4426=4427 190.Daca programul tau nu preia in jurnalele de tva,poti face jurnale in excel in care introduci tu datele,cf.facturilor tale si de cumparari si de vanzari.E munca in plus,dar ai o evidenta clara a tva-ului si te ajuta la intocmirea corecta a decontului lunar de tva.Si m-ai facut curioasa,daca programul asta nu e actualizat achizitiile pt nevoi unitate,bunuri capital,revanzare le evidentiaza?Cum iti completezi decontul de tva?Pt ca daca le aveai pe acestea ,normal era sa le ai si pe cele cu taxare inversa.Multa bafta!

Si furnizorului ii datorezi doar 1000,cat scrie pe factura(baza).



#131214 E posibil?

Postat de Gianinutza on 15 May 2007 - 01:21 PM in Arhiva

Daca faci lucrari(productie),da,este posibil.Pt ca achizitionezi materii prime pe care le folosesti in productie si bineinteles ca productia o facturezi.



#130834 infiintare societate

Postat de Gianinutza on 10 May 2007 - 01:22 PM in Aspecte juridice privind societatile comerciale

multumesc,MADALINAB.



#130832 Discount de la furnizor

Postat de Gianinutza on 10 May 2007 - 01:12 PM in Arhiva

reducerile financiare se inregistreaza clar 401=767,cand le primesti .Nu cred ca e gresit si cu 473,rezultatul e acelasi,insa nu-i vad utilitatea.Eu folosesc 473 pt transferuri bancare,deoarece sunt operatii in curs de clarificare,asa mi-au spus cei de la Garda.



#130829 Taxare inversa

Postat de Gianinutza on 10 May 2007 - 12:54 PM in Arhiva

Are dreptate Doina P.Daca ai program de conta e posibil sa se conteze automat cand alegi pt cumparari optiunea taxare inversa,eu asa am,folosesc Raf.



#130224 infiintare societate

Postat de Gianinutza on 03 May 2007 - 12:25 PM in Aspecte juridice privind societatile comerciale

Multumesc lui Vali Enache pt promptitudine si coerenta.Pt. Doina P. :cred ca ai dreptate.M-ar ajunge cam 1000 ron actele,ideea este imi dati sanse cu banii de care dispun la inceput?Ar trebui sa mai astept pt a dispune de mai mult,in caz ca nu va merge la inceput?Nu vreau sa-mi deschid o firma pt ca apoi sa ramana fara activitate>Multumesc mult



#130222 firma nou infiintata-ce obligatii am?

Postat de Gianinutza on 03 May 2007 - 12:00 PM in Arhiva

Bineinteles ca part-time m-am gandit si eu.Multumesc tuturor



#130129 firma nou infiintata-ce obligatii am?

Postat de Gianinutza on 02 May 2007 - 11:38 AM in Arhiva

De aici inteleg ca daca infiintez o firma fiind asociata cu sotul meu,eu voi putea fi angajata ca contabil pt firma mea(microintreprindere) si voi avea si putere de decizie in firma:in relatiile cu banca, furnizorii?Pt ca practic eu o sa ma ocup de toate,dispun de mai mult timp liber,fiind si angajata la alta firma cu CIM de 8 ore.Se poate?Multumesc.



#130126 infiintare societate

Postat de Gianinutza on 02 May 2007 - 11:19 AM in Aspecte juridice privind societatile comerciale

Buna.Poate cineva sa-mi spuna care este suma minima cu care as putea infiinta o firma?Acte,chelt constituire,capital social,as vrea sa deschid un magazin de piese auto,nu iau in calcul spatiul pt ca vreau sa inchiriez pt inceput,ar trebui sa deschid firma si apoi sa inchiriez spatiul pt a nu plati chirie pt timpul cat dureaza toata treaba?cam cat ar dura,cel mai repede?Ce ma sfatuiti?Multumesc,as vrea cat mai multe pareri,eu dispun doar de vreo 6000 ron,credeti ca se merita sa incerc?As vrea sa inchiriez un spatiu nu foarte mare si sa aprovizionez cu piese auto,mai mult consumabile:placute frana,uleiuri,filtre etc.Ce spuneti?Si ma gandesc la o microintreprindere,pt inceput...Acesti 6000 roni ar trebui sa-mi ajunga pt constituire si o aprovizionare minima...



#130124 Am si eu nevoie de ajuor

Postat de Gianinutza on 02 May 2007 - 11:03 AM in Arhiva

Parerea mea este sa calculezi amortizarea liniara lunara si sa inreg cumulat suma 6811=....,pana la zi.Poate se pronunta si altcineva?



#130120 amortizari neinregistrate

Postat de Gianinutza on 02 May 2007 - 10:53 AM in Arhiva

Buna.Nu are nimic daca cumulezi amortizarea din urma si o inreg in luna in care esti.Nu inteleg de ce nu vrea patronul tau,doar la un control de fond e posibil sa se lege de asta...in rest,nu prea ii intereseaza cum iti recuperezi tu investitia...Dar daca vei inreg amortizarea,e o cheltuiala deductibila,asa ca iti afecteaza venitul,pt ca va scadea...Probabil seful tau vrea venit mare,dar va avea un impozit pe venit mai mare si tot cam aia e...Multa bafta!



#130059 Care este diferenta intre examenul de aptitudini pentru Contabil Autorizat cu...

Postat de Gianinutza on 30 April 2007 - 12:34 PM in Arhiva

Cred ca trebuie doar contabilitate,fiscalitate si drept,asa imi aduc eu aminte.Pt mai multa sig uita -te pe cartea de teste, pe la inceput,scrie exact ce ai nevoie.Multa bafta!


Scuze,ma gandeam la acces. :smile:



#130056 asimilare stagiu CECCAR

Postat de Gianinutza on 30 April 2007 - 12:05 PM in Arhiva

Sunt foarte aglomerata si nu am avut timp sa ma informez suficient...de cand e musai ca sit financiare si bilantul sa fie intocmite de persoane cu studii superioare economice?Eu sunt stagiar la contabili autorizati cu studii superioare in anul I(aveam doar 4 ani si 6 luni vechime,nu am putut da la experti).Se tot vehiculeaza ca trebuie orice firma sa aiba macar un expert contabil,pe noi stagiarii de la CCSS ne-au asimilat automat.Intrebarea mea este:sunt considerat expert, doar dupa ex. de aptitudini,nu?Pana atunci ,care sunt limitele mele<ce pot sa fac si ce nu?Si mai am o intrebare :daca voi avea un copil,ma afecteaza cu ceva faptul ca in perioada de stagiu voi fi in concediu ingrijire copil,sau poate chiar la finalul stagiului?Exista vreun impediment?Rog persoanele care se recunosc in postarea mea sa se pronunte,macar pareri.Multumesc.



#130045 Sunteti platiti pentru orele suplimentare?

Postat de Gianinutza on 30 April 2007 - 10:48 AM in Arhiva

Cum adica lucrezi cu norma intreaga la 2 angajatori?Eu lucrez la 2 firme cu un sg administrator,desi sunt angajata doar pe una din ele.E mai multa munca,se platesc orele suplimentare,dar incerc sa nu le fac pt ca mi-i ridic in cap pe ceilalti angajati care nu constientizeaza situatia,sunt zile cand nu reusesc sa mananc,ziarul il vad doar in trecere, pe alte birouri etc.Explicatia ar fi ca firma trece printr-o sit mai delicata si se considera ca nu poti sta peste program,ca sa generezi costuri suplimentare...



#130043 activitatea mea principala are un CAEN, dar eu fac mai mult alta activitate

Postat de Gianinutza on 30 April 2007 - 10:10 AM in Arhiva

Vezi postareabsd, la Apr 11 2007, 03:03 PM, a spus:

Vezi postareaGianinutza, la Apr 11 2007, 02:50 PM, a spus:

Eu am ca activitate pp "comert cu material lemnos" si printre secundare si lucrari de c-tii;codul CAEN pt c-tii e diferit de cel pt comert,eu in devizul de lucrari cum imi evidentiez fondul de risc(care se calc in functie de codul CAEN)?



...... in deviz folosesti conform codului , iar la comert, tot asa, nu?
asta e problema,in deviz inginerul foloseste codul de la c-tii,spune ca nu are altfel cum ,deci incasez cf devizului calculat cu un cod pt c-tii dar platesc cf statelor de plata alta suma,care corespunde calculatiei cf codului CAEN de comert,pt ca asta e activitatea principala. :smile:



#129928 Bonuri fiscale?

Postat de Gianinutza on 27 April 2007 - 01:54 PM in Arhiva

Multumesc tuturor pt promptitudine.Inseamna ca e bine cum am facut pana acum ca le-am considerat ,aceste bonuri,ca materiale.Nu pot sa cer factura la sf lunii pt ca oamenii mei iau acest combustibil in bidonase cam"dupa unde apuca", deci sunt valori mici,luate de la statii peco diferite.Nu-mi deduc TVA-UL si gata.
Inca o data,multumesc.



#129717 Bonuri fiscale?

Postat de Gianinutza on 25 April 2007 - 02:32 PM in Arhiva

Dar daca am bonuri de benzina pe care le folosesc practic pt lucrari,imi mai deduc tva-ul?De exemplu:benzina pt functionarea unui grup autogen,pt curatare uneltr,motorina pr degresare parchet etc?Stie cineva ,cum inreg asa ceva?Pana acum le-am considerat ca un material si nu am dedus tva-ul,chiar daca sunt de combustibil pt ca nu am cum sa scriu un nr. de masina pe ele si am mult prea multe bonuri de benzina ca sa le consider si pe astea ca si cum ar fi alimentat la pompa.Multumesc




Cometa SQL