Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
sofia1975's Content - Forum 100% contabilitate - Conta.ro - Pagina 3

Salt la continut


sofia1975's Content

There have been 142 items by sofia1975 (Search limited from 25-November 07)



Sort by                Order  

#184805 documentatie pentru lucrari contractate

Postat de sofia1975 on 19 October 2008 - 07:50 PM in ALTE DOCUMENTE

multumesc mult!
adresa mea marianan_marianan@yahoo.com

mai e ceva...firma are un depozit de materiale de constructii si lucreaza cu materialul firmei...
Daca esti din domeniul acesta invata-ma.te rog!Firma nu are salariati in domeniul tehnic...si atunci cu devizul oferta nu stiu cine se va ocupa,ca vad ca ma intreaba pe mine si eu habar nu am!



#184773 documentatie pentru lucrari contractate

Postat de sofia1975 on 19 October 2008 - 04:06 PM in ALTE DOCUMENTE

firma la care lucrez s-a inteles cu o asoc. de prop. sa-i faca anumite lucrari...gleduit,varuit...etcEu as vrea sa ma sfatuiti ..care sunt pasii de urmat pana la incheierea contractului...si daca aveti un model beton... multumesc!



#184087 Semnatura stat de plata(salarii)

Postat de sofia1975 on 10 October 2008 - 11:48 PM in Arhiva

pai,bine si daca nu am stat de plata,fluturas...nu am dreptul sa vad cum se calculeaza salariul meu.



#183021 dividende

Postat de sofia1975 on 28 September 2008 - 12:02 AM in Arhiva

inca o noua problema constatata dupa ce am preluat o evidenta unde e varza totul.......la fisc nu apar cu nimic de plata iar in bvalanta preluata e la greu iar tva plus la stat la greu......pur si simplu nu stiu de unde sa o iau...si sa cauti in munca altuia ...e greu...
dar sa reven.....am preluat de la fostul contabil in balanta la dividente sold creditor...si scrie el ca sunt dividente 1998-2000-2001..... :thumbup:
dar cine stie daca e asa sau nu...ce sa fac cu ele.....ca chiar nu stiu....



#182551 spor confidentialitate

Postat de sofia1975 on 21 September 2008 - 09:26 PM in CONTABILITATEA INSTITUTIILOR PUBLICE

oameni buni ajutati-ma cu un sfat>Lucrez intr-o institutie publica comunala si printre muulte atributii am si de executare silita.La aceasta treaba dupa cum stiti,am nevoie de informatii despre unele persoane fizice sau juridice,conturile lor adrese,loc de muna,etc...Fiind o comuna nu avem precum cei de la oras,adica nu suntem conectat la sistemul central al evidentei popul...etc.Acum cateva luni am cerut informatii despre noua adresa aunui domn care are datorii la noi si am primit o adresa prin care mi se comunica ca nu poate sa-mi furnizeze informatii daca nu am un cod de operator de date personale.
Zis si facut... m-am inscris la Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal,am primit un cod si acum cand ma intorc din concediu...sa fac treaba :thumbup: .Dar din toata chestia aceasta mi-a venit o idee,si anume daca as cere in instanta sporul de confidentialitate pe care-l au numai unii din administratia publica.M-am gandit sa ma folosesc de aces lucru(codul),de faptul ca in legea functionarului public scrie ca tb sa pastram confidentialitatea,de fisa postului din care reiese ca lucrez cu date care tb sa fie confidentiale,de faptul ca in Constit scrie -sa nu fie diferente...tralala,nu-mi aduc bine aminte.Guvernantii acestia vor sa muncesti pe niste salarii de mizerie,sa fii corect,sa ai atributii cat lumea,sa nu mai ai si alte venituri...chiar daca nu-mi ajung sa-mi inttretin familia,tb sa mor de foame ...chiar daca eu as fi in stare sa mai fac si altceva........si nici drepturi sa nu avem...
ce ziceti voi...ati mai auzit de asa ceva?

nimic..nimic..n-ati auzit,n-ati intalnit? :tongue:



#179146 lichidare/dizolvare/radiere SRL

Postat de sofia1975 on 25 July 2008 - 11:21 AM in Aspecte juridice privind societatile comerciale

AM DOUA CAZURI:


administratorul unei societati si-a facut asociatie familiala dar nu vrea sa inchida societatea,doreste un fel de suspendare
intrebarea e care e procedura si ce trebuie depus ...ma refer la declaratii.


despre celalalt caz nu prea stiu sa dau prea multe detalii ca administratorul nu mi-a dat hartiile sa le citesc de la finante si nu stiu cat a inteles el din hartii
a avut o societate cu care el numai functioneaza,dar nu stiu ce a facut cu ea...din vorbele lui s-ar zice ca e dizolvata pt ca nu a marit capitalul.cum se procedeaza in asemenea cazuri cu finantele...mai depui ceva?



va rog mult sfatuiti-ma!



#178672 impozite discoteca

Postat de sofia1975 on 19 July 2008 - 02:14 PM in Arhiva

si daca sunt micro si una din activitatiel secundare este o doscoteca ce tb sa fac?In afara de imp pe spectacol platit la bug local?.......mai platesc ceva/



#177887 deducere

Postat de sofia1975 on 11 July 2008 - 12:15 PM in Arhiva

MULTUMESC!
in orice conditii?chiar daca in cererea din acea vreme nu am specificat ca doresc deducerea pentru o pers cu handicap dovedit cu certificat?



#177756 deducere

Postat de sofia1975 on 10 July 2008 - 07:43 AM in Arhiva

PLEASEEEEEEEEEEE



#177700 deducere

Postat de sofia1975 on 09 July 2008 - 02:01 PM in Arhiva

am uitat sa spun ca suma pe care o primesc handicapatii este formata din indemnizatia propriu-zisa si bugetul complementar care scrie in lege este pt plata telefonului radio tv-abonamente.Oare pot sa ma leg de faptul ca indemnizatia este practic 189 lei .Poate fi considerat un venit bugetul complem care se util la plata abonam



#177668 deducere

Postat de sofia1975 on 09 July 2008 - 12:30 PM in Arhiva

Buna...sunt intr-o mare incurcatura!Sfatuiti-ma va rog!La salariul de baza am patru pers in intretinere,respectiv copilul mama si bunica care sunt handicapati gradul 1 si bunicul pensionar de drept.Cand am depus actele doveditoare ,acum vreo cativa ani ei se incadrau in acea limita de venit de sub 250 lei.Cu timpul pensiile s-au marit....nu ni s-au mai cerut din neglijenta actualizarea veniturilor lor si nici eu ..recunosc nu m-am chinuit sa fiu corecta :frusty: .Ni se cer cupoanele!Acum nu stiu exact cat mai au pensiile pt ca nu le verific dar fiindca s-au marit recent nu imi fac iluzii ca nu am depasit plafonul de 250 lei.Poate ca tb sa dau inapoi ...insa.....vreau sa stiu ceva...in legatura cu handicapatii.Am doi handicapati in intretinere si pt ei nu am luat deducerea corect ci ca si cum ar fi un pesionar normal.(ADICA TB DEDUCEREA DE BAZA SA FIE INMULTITA CU 1 NU CU 0.5)cRED CA ACUM NU MAI E VALABIL dar a fost vreo un an si ceva.Acum dupa cate stiu numai exista diferenta la modul de calcul al deducerii pt handicapati.La dosar am cupoanele de pensii pt handicapati(indemnizatii de handicap sunt de fapt)Nu retin sa fi specificat in cerea de acordare a deducerii ca ei sunt handic sau nu.Intrebarea este pot cere recalcularea din urma legal?Macar sa iau pe o parte si sa dau pe de alta parte!

Va rog mult de tot sa-mi scrieti pt ca sa stiu ce sa fac maine~!
Va pup!



#177649 salarizare contabil

Postat de sofia1975 on 09 July 2008 - 11:18 AM in Arhiva

NU STIU CE SFATURI SA-TI DAU!Si eu am o nemultumire in legatura cu contabilii sefi.La mine persoana care a luat si ia in continuare indeminzatia de contabil sef nici macar nu a dat concurs pt a ocupa un asemena post pt ca in organigrama nu avem asa ceva.Insa , a luat inca de pe cand era cu studii medii...a facut un referat prin care spunea ca e la facultate si i s-a dat .S-a dat o dispozitie...la judet nu s-au bagat pt ca a zis ca o va gasi Curtea de conturi .....Curtea de conturi n-a gasit nimicpt ca ori a fost mituita ori nu a stiut ce sa caute pt ca tb sa admitem ca nici aceia nu sunt pe felie....culmea o functie publica de conducere se ocupa prin concurs!
Si mergem in continuarie!Noi daca gresim...tb sa platim...iar asa numitii sefi contabili care sunt prinsi de nas cu sefii de institutie nu patesc nimic.


ziceti voi.......E COREEECT!?



#177412 stimulente

Postat de sofia1975 on 07 July 2008 - 01:44 PM in CONTABILITATEA INSTITUTIILOR PUBLICE

BUNA
Ma bucur ca pot discuta cu cineva care stie negru pe alb despre ce este vorba pt ca am primit tot felul de sfaturi si pe alte site-uri cu extras din lege dar legea o pot citi si eu in sa realitatea e alta.La voi am inteles compartimentul este cel al creantelor bugetare,sunt institutii care au colectare creante si alt compartiment executare creante care toate la un loc se regasesc in definitia ""administrarea creantelor fiscale"" din O.g. nr.92.Dar daca conducerea institutiei te-a bagat la un loc "'ghiveci"' pt ca e o institutie mica si nu au comp de resurse separat,contabilitate publica separat,venituri separat,executare silita separat tot ai dreptul la bani numai pt ca te aflii sub acelasi compartiment.Asta este o aberatie!Si la noi persoanele care consider eu ca au dreptul conform legii nu dupa bunul meu plac... nu produc bani toti pentru nu asta e o conditie... dar au atributii conform legii,care de incasare care de executare care de administrare....
Nu stiu daca m-am facut inteleasa?
Astept o parereee :frusty:

Pana la urma cat se retine la angajat si cat la angajator.Si apropo cine ia stimul?

voiam sa discut cu tine pe tema asta dar.....?



#173199 facturi de anul trecut

Postat de sofia1975 on 23 May 2008 - 12:18 PM in Arhiva

Vezi postareamadalinab, la May 23 2008, 10:53 AM, a spus:

tva deduci in luna in care inregistrezi facturile, cheltuiala insa(daca nu sunt mijloace fixe) se inreg in 1174, rectificativa la 101.



multumesc de raspuns dar nu am dat toate datele.Este micro si fiindca imp pe venit se aplica la venituri ,cheltuieli la greu fara sa tin cont de ele,oare nu as putea sa inregistrez normal in luna in care am primit toate operatiile care se impun fara nici o rectificare?



#173174 Credit bancar termen lung

Postat de sofia1975 on 23 May 2008 - 10:05 AM in MONOGRAFII CONTABILE

mai am o nelamurire la alta firma..alt caz!
are imprumut in euro
administratorul lucreaza in strainatate ...are pe cineva care se ocupa de firma si trimte bani pt credit.Persoana care se ocupa se duce si depune direct euro in cont ca sa-si achite rata.
M-am gandit sa folosesc 455 ca depune asociatul dar contabilizand in lei,trebuie sa tin cont de cursul valutar la data platii?La sfarsitul anului fac reevaluare si apare diferenta de curs valutar de-abia atunci?
e contr pe termen lung..am uitat sa spun si deci folosesc si 162 si 168 ...nu?



te rooog....



#173161 facturi de anul trecut

Postat de sofia1975 on 23 May 2008 - 09:22 AM in Arhiva

Vezi postareadaniela pirvulescu, la May 22 2008, 06:12 PM, a spus:

Am avut ceva asemanator, dar alta conjunctura, facturile se introduc in luna in care vin. Daca sunt din anul trecut, in niciun caz nu se baga atunci pentru ca va modifica bilantul. Mi-au zis ca mai bine calculeaza penalizari decat sa fie implicatii mai mari. Baga-le cand iti vin, fa o nota explicativa la facturi, ideal ar fi sa-ti semneze de predare acel contabil. Si ar fi in interesul tau sa-i spui patronului sitatia, sa nu ai probleme mai tarziu.


si? contabilizez normal si tva si celelalte ca si cum ar fi din luna curenta?
eu am vazut pe alt topic ca tb bagate la luna respectiva si facute rectificarii....ar fi vai si amar de mine
ce parere ai?



#173137 diferente curs

Postat de sofia1975 on 22 May 2008 - 09:51 PM in Arhiva

Vezi postareasofia1975, la May 22 2008, 07:30 PM, a spus:

am si eu un credit pe termen lung luat in nov 2007 la un curs de 3.3360=euro vorbim.
in ianuarie face o plata de 900 euro.Acum eu cum contabilizeza cei 900 de euro in lei la ce data ?la data platii si atunci am diferente de curs valutar?...va rog urgent!


administratorul face plata la rata direct in euro pt ca lucreaza in afara si de firma se ocupa altcineva...trimite bani pt rata



#173130 Cheltuieli facturate in an curent aferente anului trecut

Postat de sofia1975 on 22 May 2008 - 07:43 PM in MONOGRAFII CONTABILE

ma doare capul.....eu am primit acum niste facturi cu ch din dec 2007...si ce sa fac? sa refac totul...inebunesc!



#173123 contabilizare indemnizatii plătite pentru membrii comisiilor concurs si solut...

Postat de sofia1975 on 22 May 2008 - 06:45 PM in CONTABILITATEA INSTITUTIILOR PUBLICE

spune-mi si mie daca esti in comisia de contestatii si nu ai nici o contestatie...nu esti platit?
numai cea de concurs e platita?
[/quote]



#173121 diferente curs

Postat de sofia1975 on 22 May 2008 - 06:30 PM in Arhiva

am si eu un credit pe termen lung luat in nov 2007 la un curs de 3.3360=euro vorbim.
in ianuarie face o plata de 900 euro.Acum eu cum contabilizeza cei 900 de euro in lei la ce data ?la data platii si atunci am diferente de curs valutar?...va rog urgent!



#173080 facturi de anul trecut

Postat de sofia1975 on 22 May 2008 - 01:46 PM in Arhiva

am luat o societate de la ian 2008.Pana sa incep sa lucrez la ea a durat ceva timp pt ca nu primeam balanta si celelalte acte de la fostul.....in fine!Am primit o parte din acte ca sa pot sa dau si eu declaratiile la timp.Nu am primit fisele la furnizori...nu stiu cum sta la amortizari ...am salarii neridicate pe 2 luni....desi administratorul nu stie de acest lucru...Oricum am spus asta ca sa intelegeti in ce situatie ma aflu.Problema care m-a zapacit de tot este ca administratorul a facut la sfarsitul anului 2007 -decembrie-ceva investitii insemnate si fosta persoana nu a prins cheltuielile la luna decembrie.Sunt la el..inca ca cica mai are de lucrat....nu stiu ce mama naibii?Mie mi-a predat balanta la dec 2007 ca sa pot continua pana la urma.Eu am scos balanta la martie...lucrez pe aprilie acum si nu stiu cand voi primii respectivele facturi....Intrebarea e ce sa fac?Pot sa le prind in urmatoarea luna cand banuiesc ca le voi primi? La ce sa fiu atenta si cum sa procedez in situatia asta?



#173076 Contabil Sef - studii medii

Postat de sofia1975 on 22 May 2008 - 01:33 PM in CONTABILITATEA INSTITUTIILOR PUBLICE

Vezi postareaOPRICA, la May 11 2008, 02:51 PM, a spus:

am si eu o curiozitate dragi colegi care lucrati in invatamant. se poate ca un contabil sef sa fie cu studii medii si tot el sa puna viza de control preventiv pentru care incaseaza si acest spor de cfp?
sau pentru bugetari nu este valabila legea contabilitatii?
multumesc!
as vrea sa stiu in organigrama cum e prins postul pt ca ,functia de contabil sef este o functie de conducere care se ocupa prin concurs,nu asa fac treaba de contabil si am dreptul la indemizatie de c sef.!



#173049 cheltuieli nedeductibile la microintreprinderi

Postat de sofia1975 on 22 May 2008 - 11:41 AM in Arhiva

Vezi postareaFlorin_76, la May 16 2008, 07:27 PM, a spus:

La microintreprindere e mai simplu ca impozitezi toate veniturile impozabile , fara sa mai tii cont de cheltuieli si ce regim au cheltuielile ( deductibile sau nu )



am inteles... si o tii tot anul asa? la sfarstitul anului faci ceva?



#172540 contabil+casier=incompatibil ?

Postat de sofia1975 on 16 May 2008 - 10:42 AM in CONTABILITATEA INSTITUTIILOR PUBLICE

Vezi postareaZYRAXES, la Feb 20 2008, 06:02 PM, a spus:

Buna ziua la toata lumea !
de 2 ani sunt casier la o primarie din tara asta....terminind studii superioare anul trecut in economie, si aparind un post de referent contabil la primaria amintita, m-am inscris la concurs, am reusit, insa seful meu considera ca aplicatiile pe calculator pentru contabilitatea institutiilor publice reduc timpul de lucru al unui referent contabil, deci, mi s-a spus ca trebuie sa iau si casieria primariei, pentru ca sa acopar 8 ore zilnic de lucru....
v-as ruga sa-mi spuneti : nu cumva exista o incompatibilitate intre functia de referent contabil (III) si functia de casier, deci nu pot fi si contabil si casier....precizez ca nu sunt functionar public, ci personal contractual....
daca se poate cu referire la legislatie.....
cu multumiri anticipate ! :thumbup:



AM SI EU O INTREBARE....nu are legatura cu problema ta dar acum cred ca lucrezi in domeniu si cred ca poti sa-mi dai un sfat.In primul rand vreau sa stiu daca esti angajata pe post cu studii superioare si daca esti te intreb ...iei indemnizatie de contabil sef?



#172275 contabil sef

Postat de sofia1975 on 13 May 2008 - 02:41 PM in CONTABILITATEA INSTITUTIILOR PUBLICE

Vezi postareaafonul, la May 8 2008, 08:38 PM, a spus:

ce conditii trebui sa indeplineasca un functionar public din cadrul unei primarii orasenesti pentru a ocupa postul de contabil sef?
daca a lucrat ca referent in cadrul serviciului financiar contabil si termina anul acesta facultatea finante banci poate ocupa dupa aceea acest post?
poate ocupa asa stiu eu!Dar dilema mea este cat de cat asemanatoare cu a ta !Eu stiu ca tb sa-l ocupe prin concurs si tb sa existe prins in organigrama!
Ori la noi s-a dat o simpla dispozitie prin care s-a luat sporul de conducere iar functia pe care o ocupa este de consilier principal



Vezi postareaLUMINITA G., la May 7 2008, 09:43 PM, a spus:

De ce te complici cand nu e cazul? e simplu zic eu de rezolvat problema.
Functionarii publici sunt aparati prin lege, si exista foruri superioare , care au adresa de web : www.anfp-map.ro .
Acolo exista :
# Cerere informatii
# Reclamatie administrativa

Ei sunt cei mai in masura sa te lamureasca in problema pe care tu o ai.

Sper sa iti fie de folos.


multumesc!Dar am trimis si acolo si nu mi-a raspuns!Si a trecut ceva timp!
De asta am cerut ajutor aici pt ca am crezut ca cei din aceasta breasla imi spun cum e corect!




Cometa SQL