Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
cuceritor's Content - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


cuceritor's Content

There have been 125 items by cuceritor (Search limited from 23-November 07)



Sort by                Order  

#243335 diploma de licenta, doar o hartie ?

Postat de cuceritor on 27 July 2011 - 05:45 PM in Arhiva

Cu toata stima, va respect parerile desi consider ca in meseria de contabil, trebuie sa ai si o parte (mai mica sau mai mare)din ceea ce numesc eu 'chemare' pentru aceasta activitate, altfel este foarte greu - apropo de d-na de 38 de ani care a ales sa faca CIG. Eu nu am facut CIG, ci ca si multi alti absoventi de ASE, am avut totusi la baza Liceul Economic, (Virgil Madgearu) care te formeaza in aceasta directie daca doresti sa devii contabil. Multi nu inteleg ca meseria de contabil nu o 'alegi' din anumite motive pecuniare, ci trebuie sa o inveti de la baza, adica din primii ani de studiu al acestei discipline !
Mai mult nu doresc sa comentez, pentru ca mi-am impus sa nu ma implic in controverse interminabile !

Cu stima !



#242356 rege

Postat de cuceritor on 15 June 2011 - 05:43 PM in Arhiva

4



#241415 Proiect privind întocmirea și completarea REVISAL

Postat de cuceritor on 19 May 2011 - 05:16 PM in Arhiva

Vezi postareaionutro, la 19 May 2011 - 01:28 PM, a spus:

Nu cred ca ai nevoie de curs PC. Oricine in ziua de azi are cunostinte de operare PC.
"acte doveditoare din care să rezulte calificarea de inspector de resurse umane(virgula) și cunoștințe de operare PC.
La absolvirea unui curs IRU , cu o durata de 90 de ore, in Suplimentul Descriptiv al Certificatului de absolvire,
punctul B, este intitulat Competente profesionale dobandite si cuprinde cel putin urmatoarele rubrici:
- Intocmirea si gestionarea documentelor de evidenta a personalului;
- Organizarea recrutarii si selectarii personalului;
- Intocmirea statului de plata pentru personalul incadrat;
- Lucrul in echipa;
- Dezvoltarea profesionala;
- Oferirea informatiilor privind problemele de personal;
- Planificarea activitatii proprii;
- Administrarea bazei de date de evidenta a personalului utilizand PC -ul.
Cursul l-am efectuat in toamna anului 2010, iar Cerificatul de absolvire este acreditat de Ministerul Muncii,
Familiei si Egalitatii de Sanse si de Ministerul Educatiei, Cercetarii si Tineretului.



#239771 Proiect privind întocmirea și completarea REVISAL

Postat de cuceritor on 25 March 2011 - 06:07 PM in Arhiva

Vezi postareaDana42, la Mar 24 2011, 07:08 PM, a spus:

Imi pare foarte rau, dar incercati sa explicati altcuiva ce sacrificii cere aceste meserie, nu ati nimerit persoana potrivita !
Nici nu stiti ce dreptate aveti !. Este clar ca nu am nimerit perosoana.
Va cer scuze si pe viitor nu veti mai primi replici de la mine !.



#239748 Editare PDF

Postat de cuceritor on 24 March 2011 - 05:51 PM in Arhiva

Vezi postareaemilia mihaela, la Mar 22 2011, 08:31 AM, a spus:

Revin cu precizarea ca programe gratuite de creat fisirere PDF nu gasiti !.
Unul contra cost este Nitro PDF, nu va mai dau alte relatii pentru ca nu doresc sa fiu acuzat ca fac reclama vreunei firme !
Cautati !



#239747 SRL nou - primii pasi in organizarea activitatii contabile !

Postat de cuceritor on 24 March 2011 - 05:32 PM in Aspecte juridice privind societatile comerciale

Vezi postareabiga67, la Mar 22 2011, 07:57 PM, a spus:

:sad: Poate ma ajuta cineva cu ceva link-uri de specialitate . Imagine postata
Printre link-uurile utile sunt:
- www. mfinante.ro
- www. anaf.ro
- inspectiamuncii.ro
In functie de activitatea desfasurata, veti descoperi singur, sau cu ajutorul contabilului
recomandat (la modul general) de ceilalti colegi, de ceea ce mai aveti nevoie !.
Succes in afacere !



#239746 Proiect privind întocmirea și completarea REVISAL

Postat de cuceritor on 24 March 2011 - 05:20 PM in Arhiva

Vezi postareaDana42, la Mar 24 2011, 03:39 PM, a spus:

Citeaza

myrelutza : Pun pariu ca nici un organism (CECCAR...) nu se va sesiza asa ca n-avem decat sa facem SI cursuri de inspector ru.
Mirela, din pacate, ai dreptate.
CECCAR-ul ne sesizeaza tot timpul pe noi, cei care lucram "pe fata", legal, daca nu am platit intreaga cotizatie la ei pana la 31.03. pt. anul in curs, daca nu am cumparat cartile lor obligatorii (anul trecut am fost obligata sa cumpar carti de 200 lei de la editura CECCAR, asta a propos de cei care tot preamaresc organizatia si ori nu cunosc realitatea, ori nu vor sa o recunoasca.), daca si iar daca este vorba numai despre... banii pe care ii incaseaza pe pielea si munca noastra.
Cand s-a sesizat CECCAR-ul cu ceva in favoarea membrilor lui fara un interes material ?
Cand si ce a facut CECCAR-ul pentru a depista munca la negru si a o elimina in privinta evidentelor contabile tinute en gros, majoritare pe piata romaneasca la negru cu bani "fara numar"... "fara numar" de catre functionarii de la : Garda Finaciara, ANAF, ITM, Casa de pensii, Somaj, Casa de sanatate, Primarie ???
Contabilitati aiuristice si bani la negru, neimpozitati, situatii pe care absolut NIMENI nu se straduieste sa le rezolve, nici CECCAR-ul care ar trebui sa aibe grija de membri sai si nici guvernantii nostri, care , recunosc ca au inceput sa se miste in ceea ce priveste munca la negru, dar nu si in aceasta directie.
In acest ritm vom tot face si plati cursuri in functie de ce se va mai inventa (practic ii "ingrasam" pe lectorii care sunt tot de la ITM)...si vom ajunge ca la o societate amarata cu cativa salariati la fiecare salariat sa ii revina cate un expert, un consultant, un inspector etc.
Scuze, ca am deraiat putin si am fost si OFF TOPIC.
Imi cer scuze pentru interventie, dar doresc sa lamuresc cateva lucruri:
1. CECCAR solicita obligatoriu un curs anual de pregatire profesionala (in cadrul Programului de pregatire profesionala continua)
ca de altfel toate organismele ce reglementeaza profesiile liberale !
2. Din cate cunosc, nu obliga pe nimeni sa cumpere carti de la ei, ba chiar in cadrul cotizatiei anuale beneficiati in mod
gratuit de revista editata de CECCAR: 'Contabilitatea, expertiza si auditul afacerilor'.
3. Pentru pregatirea mea in domeniu, cumpar de buna voie circa 10 carti anual din domeniul financiar-contabil, fiscalitate etc.
4. Va dau ca exemplu edituri de la care achzitionez aceste materiale pentru pregatirea mea, stiind faptul ca legislatia se schimba foarte des:
CECCAR, Editura Irecson, Editura C.H. Beck, Editura Monitorul Oficial si alte edituri din tara care tiparesc carti din domeniul contabilitatii,
inlcusiv Revista de contabilitate editata de MFP. !
In afara cartilor, sunt abonat la diverse lucrari editate sub forma unor materiale inserate in Bibliorafturi, actualizate lunar sau trimestrial, reviste de profil etc.
Am facut acest demers pentru a incerca sa va spun ca o meserie ca aceasta pe care v-ati ales-o, cere sacrificii, inclusiv de natura materiala !
Imi cer scuze pentru lungimea postarii !
Cu stima !
PS. Daca moderatorii considera unele fraze drept reclama, sunt in drept sa stearga mesajul !



#239540 rege

Postat de cuceritor on 18 March 2011 - 06:37 PM in Arhiva

Vezi postareaeugen ursache, la Mar 18 2011, 04:07 PM, a spus:

8
9
10
Scuze ! Totul e un joc !



#239539 Editare PDF

Postat de cuceritor on 18 March 2011 - 06:33 PM in Arhiva

Vezi postareaeugen ursache, la Mar 18 2011, 04:02 PM, a spus:

Face, stiu io! :thumbup:
Cel putin 2007, 2003 nu mai stiu precis.
Editezi fisierul in mod normal, apoi il salvezi ca PDF. Si Excelul stie sa faca la fel.
Este in totalitate adevarat !. Fisierul scris in Word il puteti slava prin optiunea
Save as, apoi alegeti formatul dorit, repsectiv: *.PDF
Problema dificila este ca nu puteti crea ( si modifica, evident ) un fisier in format PDF
cu un program gratuit !.



#239538 bilant la 31.12.2010

Postat de cuceritor on 18 March 2011 - 06:22 PM in Arhiva

Vezi postareacarolina3, la Mar 16 2011, 12:54 PM, a spus:

Vezi postareaOtilia Alupei, la Feb 6 2011, 07:20 PM, a spus:

ORDIN nr. 2.870 din 23 decembrie 2010
III. Termenul de depunere a situațiilor financiare anuale la unitățile teritoriale ale Ministerului Finanțelor Publice
a) pentru societățile comerciale, societățile/companiile naționale, regiile autonome, institutele naționale de cercetare-dezvoltare, 150 de zile de la încheierea exercițiului financiar;
b) pentru celelalte persoane prevăzute la art. 1 din Legea nr. 82/1991, republicată, 120 de zile de la încheierea exercițiului financiar.

Ce entitati depun bilantul in termen de 120 de zile ?
Pentru lamurirea completa a spetei, va citez integral Art. 1 din Legea 82/1991:
Art. 1 - (1) Societatile comerciale, societatile/companiile nationale, regiile autonome, institutele nationale de
cercetare-dezvoltare
, societatile cooperatiste si celelalte persoane juridice au obligatia sa organizeze si sa conduca
contabilitatea proprie, respectiv contabilitatea financiara, potrivit prezenteii legi, si contabilitatea de gestiune adaptata la specificul activitatii'.
Organismele nesubliniate se incadreaza la litera b) si vor depune situatiile financiare in termen de 120 de zile de la incheierea exercitiului finnaciar. !



#239537 PRODUS CUSTODIE

Postat de cuceritor on 18 March 2011 - 06:10 PM in CONTABILITATE STOCURI

Vezi postareainnaa, la Mar 18 2011, 02:58 PM, a spus:

Am si eu o intrebare, si anume societatea a achizitionat de la un furnizor un produs care s-ar incadra la mijloace fixe (un sistem de protectie a valorilor umane); valoarea acestuia ar fi de 3000 ron. Problema este ca pe factura este mentionat ca este dat in custodie, acesta fiind pentru testare iar mai apoi a fost distrus.
Cum se procedeaza in acest caz la inregistrarile contabile?

multumesc anticipat
Fara a intra in amanunte de genul: este achizitionat din tara, din UE sau din afara UE,
exista contul 8033 "Valori materiale primite in pastrare sau in custodie",
iar in OMFP 3.055/2009 veti gasi functiunea lui, care va lamuri problema ridicata de d-voastra !



#239536 INCADRARE MIJLOC FIX

Postat de cuceritor on 18 March 2011 - 06:03 PM in Arhiva

Vezi postareaflexi, la Mar 17 2011, 10:18 AM, a spus:

Un container grup sanitar unde il incadrez potrivit catalogului
Incearca la codul 1.5.12. Altceva mai aproape de adevar nu am gasit in catalog !



#239535 contabilitate la srl

Postat de cuceritor on 18 March 2011 - 05:46 PM in Arhiva

Vezi postareaandreeahanceriuc, la Mar 18 2011, 03:48 PM, a spus:

Buna ziua! Am ocazia de a tine part-time contabilitatea la un SRL. Fiind in ultimul an de facultate aceasta este o sansa imensa! Doar ca teoria pe care o tot invat de 3 ani de zile nu pare sa ma ajute prea mult in practica... Si chiar am nevoie de locul asta de munca, dar nu vreau sa ma fac de ras! Asa ca, va rog, poate ma ajuta careva!
Ideea e ca fostul contabil a lasat o nebunie aici... Se lucreaza in SAGA, insa baza de date este relativ recenta si nu este actualizata. De altfel, nici nu sunt introduse toate chitantele, facturile, etc. Cand am deschis prima data SAGA, am gasit casa pe credit!!!
Va rog sa-mi spuneti cam de unde sa incep! Ce situatii pt 2010 ar trebui sa intocmesc si sa predau(ca inca nu au fost date)? ce situatii, declaratii sau alte acte trebuie sa intocmesc lunar, semestrial, etc?
Si apreciez orice alte informatii care m-ar putea ajuta!
Multumesc anticipat!

Pentru anul 2010, cred ca la data de azi mai puteti
depune D.101 si Bilantul l 31.12.2010 !.
In rest, cam tot ce trebuia depus aferent exercitiului 2010, are
termenul depasit.
Cu scuzele de rigoare, dar in ultimul an de facultate (in cazul in care studiile
au ceva legatura cu contabilitatea, ar fi trebuit, cel putin teoretic, sa cunoasteti mai multe
in legatura cu acest domeniu. Nu oricine poate fi contabil !



#239430 contabilitate CAR

Postat de cuceritor on 16 March 2011 - 08:32 PM in ALTE PROBLEME CONTABILE

Vezi postareaMAGDA76, la Mar 16 2011, 09:08 AM, a spus:

Am un CAR nou infiintat .Ce contabilitate se tine pt acesta? ce declaratii se depun? si daca are voie sa aiba angajati? Se Plateste impozit pe profit?

Nu cunosc prea multe din domeniul CAR, dar stiu ca acestea sunt societatati de tip IFN.
Exista un organism central ce coordoneaza aceasta activitate, inclusiv declaratiile
ce trebuiesc depuse !



#239328 compensare datorii buget

Postat de cuceritor on 12 March 2011 - 06:41 PM in Arhiva

Vezi postareageo2011, la Mar 12 2011, 09:28 AM, a spus:

buna ziua, la sfarsitul anului 2010 am avut de recuperat de la tva sumele pentru doua luni, sume pentru care am cerut compensarea cu datoriile la buget, dar la respectivele sume in bilant trebuie sa le trec la restante la bugetul de stat si bass.ce note contabile pot sa fac in asa fel incat sa nu mai figureze in bilant la datorii nerambursate la scadenta
Daca aveti de recuperat de la buget TVA , fie puteti sa lasati contul 4424 cu soldul debitor respectiv in Balanta
(bilant), oricum pentru firma d-voastra nu va figura la datorii, cel mult la creante !).
Daca doriti sa va complicati, puteti inregistra 4482 = 4424, dar cand veti prezenta Balanta la fisc,
va trebui sa justificati suma din 4482, pe cand daca o mentineti in 4424, cred ca nu vor mai fi probleme !



#238804 calcul IMPOZIT PROFIT / topic 2011

Postat de cuceritor on 28 February 2011 - 06:46 PM in Arhiva

Vezi postareapapusik, la Feb 28 2011, 10:44 AM, a spus:

contul de la bugetul de stat?unde platesc si impozitul pe salarii?

Impozitul pe slarii se plateste tot in contul comun pentru Bugetul de stat !



#238622 decl. 300 decont TVA - topic 2011

Postat de cuceritor on 25 February 2011 - 04:53 PM in Arhiva

Vezi postareaandrea, la Feb 25 2011, 01:10 PM, a spus:

pe anaf, la "Declaratii electronice", in meniul din partea stanga este "descarcare declaratii" si se gaseste si declaratia 300 in format PDF

Andrea
Completez raspunsul dat de colega Andrea:
Pe www.anaf.ro, la sectiunea Declaratii electronice din meniul din bara de sus,
alegeti, dupa activarea lui, partea stanga a ecranului sectiunea Descarcare declaratii,
iar de aici descarcati orice declaratie in format pdf pe care doriti sa o depuneti.
Dupa ce o completati, o semnati electronic, o salvati pe calculator si puteti apela
e-guvernare.ro. Alegeti din meniul din stanga , Depunere declaratii.
Pentru depunere va apare un mesaj: Pentru depunere declaratii Anaf apasati aici !.
Va conformati si alegeti apoi Pentru depunere declaratii curente, apasati aici !,
dupa care uploadati fisierul pdf din locatia in care este salvat !. Succes !



#238424 calcul IMPOZIT PROFIT / topic 2011

Postat de cuceritor on 23 February 2011 - 05:58 PM in Arhiva

Citeaza

mia7: este impruriu sa spui ca este cheltuiala cu impozitul pe profit cand tu ai avut pierdere pe primele 9 luni!
De la 01.05.2009 ne tot miram de porcaria asta de impozit minim care se plateste si daca ai avut pierdere, impozit care a contribuit la inchiderea multor firme, dar care este, a fost de fapt, pana la 01.10.2010, o cheltuiala cu impozitul pt. firme, indiferent cum il denumesti : impozit minim sau profit.
Mia, tu doar acum ai constatat ? Rationamentul tau nu justifica incalcarea CF, in speta calculul rezultatului fiscal eronat.

Citeaza

Am si o adresa de e-mail: miatoth7@gmail.com

Si ??? Si eu am :thumbup: .

Citeaza

Vidiva : asta incercam eu sa spun ca am gresit .
la 30.09.2010 cand am completat reg de ev fiscala aveam posibilitatea deducerii rez legale la un profit brut de 700 lei , rezerva care imi aparea si in D101/1 si in bilant. nu am facut acest lucru , de aceea spun ca am gresit , sau nu? pentru ca la decembrie am pierdere.
rectificative D101 si inregistrez in ian 2011 rez legala pe seama rezultatului reportat!sau o las (rez legala) pe alta data (2011) ?
????
si nu sunt genul de persoana care sa se astepte ca raspunsurile primite sa fie neaparat corecte!
v-as ruga sa nu va suparati si sa ma acceptati asa cum sunt sa mai "socializam"

Despre calculul rezervei legale: Este adevarat ca se efectueaza la fiecare termen de plata al impozitului pe profit, dar acesta se face numai extracontabil,
deoarece rezerva legala, daca va exista, se inregistreaza numai la finele anului prin inregistrarea 129 = 1061. Daca exista piredere, calculul extracontabil se anuleaza iar rezerva legala nu se mai calculeaza !



#238312 salar minim de la 01.01.2011

Postat de cuceritor on 22 February 2011 - 07:42 PM in Arhiva

Vezi postareaemilia mihaela, la Feb 22 2011, 04:36 PM, a spus:

Pana la urma cat este salariul pentru un angajat cu studii superioare ? :thumbup:
Ramane ca si in 2010, la 1200 lei !



#238310 decl. 101 / depunere 2011

Postat de cuceritor on 22 February 2011 - 07:38 PM in Arhiva

Vezi postareav-alin, la Feb 21 2011, 07:46 PM, a spus:

Eu am impozit minim pe primele trei trimestre din 2010. La fiecare trimestru am reluat cate o parte din pierderea anului 2009. In trim. 4 2010 am profit. Va rog mult, daca se poate un raspuns: in trim. 4 reiau pierderea de la finele trim. 3 in intregime? in trim. 4 reiau si partea cuvenita din pierderea anului 2009? Daca e asa, in trimestrul 4 nu voi mai avea profit. Daca am reluat pierderea de la septembrie in intregime, inseamna ca nu o mai reiau in urmatorii 7 ani.va rog. mult, daca s-a mai confruntat cineva cu aceeasi problema. sa-mi spuna si mie. Multumesc mult.
In perioada in care aveti de plata impozit minim, nu puteti solicita recuperarea pierderii anului precedent !.



#237953 declaratia 112 / 2011

Postat de cuceritor on 18 February 2011 - 12:11 PM in Arhiva

Vezi postareamih@, la Feb 18 2011, 12:01 PM, a spus:

multumesc marra 2000 se pare ca depun rectificativa la mine in declaratie nu apare dect cel care lucreaza efectiv,imi poti spune daca la rectificativa il mai trec si pe cel care lucreaza sau doar suspendarea?
Cred ca nu este nevoie de rectificativa, Declaratia depusa cu un salariat fiind corecta !.
Am in vedere faptul ca angajatii aflati in CIC au contractul de munca suspendat, iar plata
indemnizatiei si retinerile sunt efectuate de institutiile care platesc aceste indemnizatii !.



#237949 declaratia 112 / 2011

Postat de cuceritor on 18 February 2011 - 12:00 PM in Arhiva

Vezi postareagabriela berciu, la Feb 18 2011, 11:33 AM, a spus:

buna ziua,

sunt f suparata si nu inteleg ce nu este ok.
astazi am fost cu decl 112 la ghiseu.
pe cd am 1 pdf si 1 xml, care in momentul in care il deschide la ghiseu imi zice ca nu exista date????? desi sunt pe cd!!!!!!!!

am completat declaratia
am validat-o
nu am erori
am salvat pdf-ul si xml-ul intr-un director, apoi le-am copiat pe cd
nu inteleg ce nu e bine

va rog sa ma ajutati cu ce am de facut dupa validare, probabil ca ceva nu fac eu cum trebuie...........

multumesc :thumbup:

Salvati numai fisierul pdf, sub forma: D112_CUI_2011_01.pdf si va merge, daca nu aveti erori la validare !



#237905 rege

Postat de cuceritor on 17 February 2011 - 06:33 PM in Arhiva

6



#237902 rezerva legala

Postat de cuceritor on 17 February 2011 - 05:46 PM in Arhiva

Vezi postareaPAA, la Feb 17 2011, 05:02 PM, a spus:

eu am inchs 129 prin 121 in decembrie 2010...se poate asta sa fie gresit? trebuia sa fac doar 129 la 1061, si restul doar acum in ianuarie 2011?
multumesc
@ mihaela_cva :
"pe f20 nu se trece rezerva legala, doar pe f10 si f30
cred ca ai gresit la repartizarea profitului, in f10 treci rezerva in rd 28 si 36 corespunzator 129=106 40 lei in dec
Acest mesaj a fost editat de mihaela_cva: Astazi, 02:04 PM "

Dupa cum observi, inregistrarea 129 = 1061 cu 40 lei se face in decembrie.
Inchiderea contului 121 are loc in ianuarie : 121 = 129 cu 40 lei si 121= 117 cu profitul ramas de repartizat.



#237515 declaratia 112 / 2011

Postat de cuceritor on 13 February 2011 - 07:50 PM in Arhiva

Vezi postareahd56fox, la Feb 13 2011, 07:36 PM, a spus:

Vezi postareatorok mihaiela, la Feb 13 2011, 06:34 PM, a spus:

declaratia 100 si 102 de depun trimestrial de cei care au trecut la 3% ( microintreprideri) si 112 lunar ?

Declaratia 102 nu se mai depune.
Declaratia 112 e clar ca se depune lunar. In ce priveste 100 cred ca la 3 luni pentru microintreprinderi.
Declaratia 100 se depune la 3 luni, daca declarati numai impozitul pe venitul microintreprinderilor,
in caz contrar (ex: impozit pe dividende), depuneti pentru luna in care s-au platit.




Cometa SQL