Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
christa_anda's Content - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


christa_anda's Content

There have been 208 items by christa_anda (Search limited from 25-November 07)



Sort by                Order  

#222707 program saga

Postat de christa_anda on 18 March 2010 - 04:21 PM in Arhiva

Vezi postareaAdrianSBP, la Mar 10 2010, 05:12 PM, a spus:

Buna ziua,
Am o mare rugaminte la dumneavoastra doamnelor si domnilor contabili
, vreau sa-mi spuneti si mie daca se poate ce "cod de referinta" trec in jurnalul de cumparari(Saga) pentru niste penalizari de intarziere plata factura Vodafone.Programul de contabilitate Saga imi pune 15-16 si sunt sigur ca nu are ce cauta acesta referinta acolo.
Va multumesc mult .



Ba tocmai ca-i f corect; se refera la poziti din decontul de TVA ( doar n-ai crezut ca se refera la conturi...:) )



#171273 aptitudini 2008

Postat de christa_anda on 05 May 2008 - 09:45 AM in Arhiva

La cursul sustinut la Oradea, d-l Toma ne-a spus sa ne axam pe vechea varianta a ord 65



#238441 declaratia 112 / 2011

Postat de christa_anda on 23 February 2011 - 08:27 PM in Arhiva

oameni buni ajutati-ma!!! daca ai ramas cu 11.000 sume de recuperat pt concedii si indemnizatii ce facem cu ele? in declaratia 112 vad ca nu le pot compensa?????

vad ca s-a mai discutat dar nu m-am lamurit,,, poate cineva sa aprofundeze subiectul?



#218816 Suspendare activitate societate comerciala SRL

Postat de christa_anda on 09 February 2010 - 11:20 PM in Arhiva

Vezi postareamihaela_cva, la Jul 8 2009, 10:20 PM, a spus:

in perioada cand firma isi suspenda activitatea firma nu mai are voie sa faca venituri, nu cheltuieli. Este oricum obligata sa depuna bilant, chitanta de la ONRC daca nu si expertul ce semneaza bilantul. Deci are "dreptul" (a se citi obligatia) sa inreg.ch. cu impozit profit minim pana la data suspendarii si plata acestuia.
Reactivarea vectorului fiscal dupa 01.05 nu vad de ce...doar depui declaratia cu schimbarea vectorului dupa ce intra in suspendare.
Ar putea fi o problema la cei care au obtinut derogare pentru nedepunerea declaratiilor fara a merge la ONRC sa suspende activitatea (anterior acestei OG).


In concluzie: facturile de la reg com pt depunerea sit fin se inregistreaza in ctb unei firme suspendate, sau numai dupa reactivare( ca am auzit si varianta asta)???



#224357 Suspendare activitate societate comerciala SRL

Postat de christa_anda on 15 April 2010 - 05:20 PM in Arhiva

le inregistreaza in contabilitate atunci cand firma isi va relua activitatea
[/quote]



GRESIT
SE INREGISTREAZA IN MOMENTUL IN CARE CH A FOST GENERATA. VOI ANEXA O NOTA DE LA ADM. FIN. PE ACEASTA TEMA



#131280 2007 - examen expert contabil

Postat de christa_anda on 15 May 2007 - 08:48 PM in Arhiva

Te pot ajuta cu o lucrare de audit in schimbul unei lucrari de expertiza
christa_anda@yahoo.com



#129064 2007 - examen expert contabil

Postat de christa_anda on 18 April 2007 - 05:27 PM in Arhiva

175 Euroi numa examenu e la Oradea si 100 RON cursul
[/quote]




Si eu sunt din Oradea si te-as ruga daca stii mai multe despre examenul de aptitudini sa ne spui mai multe: unde se va da, din ce, cat costa, cursuri de pregatire....



#120568 lucrari de stagiu

Postat de christa_anda on 08 February 2007 - 10:16 PM in Arhiva

Pana la urma, nu inteleg de ce trebuie sa depunem astfel de lucrari... E mult mai important si constructiv sa lucrezi zi de zi, sa te lupti cu garda, finantele si toti ceilalti decat sa pierzi timpul cu nimicuri. Sincer nu le vad rostul si nu am timp pt ele. De ce nu poate fi ca inainte : semnai bilantul 3 ani si gata stagiul . Uf..

Aveti totusi lucrarile ....?/?? Va rog sa mi le trimiteti si mie christa_anda@yahoo.com. :biggrin: Multumesc



#112397 Impozit profit - Sponsorizare

Postat de christa_anda on 17 December 2006 - 03:49 PM in Arhiva

POATE RAMANE ORICAT IN SOLDUL LUI 117; AR FI BINE SA-L EVIDENTIEM PE ANALITIC DISTINCT.



#222462 Ordin 3512-privind documentele financiar-contabile

Postat de christa_anda on 16 March 2010 - 05:26 PM in Legislatie comentata, spete diverse (ANAF, MMPS, AJOFM, CNPP, ANPIS, etc ...)

Vezi postareaVIVI1968, la Mar 16 2010, 04:44 PM, a spus:

Da o adresa de email , deoarece este destul de mare si se incarca greu.


multumesc anticipat

christa_anda@yahoo.com


multumiri rodicus



#222435 Ordin 3512-privind documentele financiar-contabile

Postat de christa_anda on 16 March 2010 - 02:52 PM in Legislatie comentata, spete diverse (ANAF, MMPS, AJOFM, CNPP, ANPIS, etc ...)

BUNA
Ati putea posta ord 3512 in format word?
Multumesc.


p.s sau cum as putea face modificari pe cel in varianta pdf, daca se poate....



#180079 bILANT IUNIE 2008

Postat de christa_anda on 07 August 2008 - 04:47 PM in Arhiva

Vezi postareaclaudia_s, la Jul 10 2008, 06:43 PM, a spus:

Sunt director economic, cu studii superioare si contract de munca la o societate comerciala cu C.A. maricica (adica platesc impozit pe profit). Am voie sa semnez bilantul la 30.06.2008 sau nu? La bilantul din 31.12.2007 a trebuit sa platesc o firma de conta pentru acea stampila.
Sunt din Bucuresti, sector 6.

o prostie; lg spune f clar ca ai drept de semnatura pe bilant; nu inteleg de ce ai platit firma aceea???/



#291258 monografie fonduri UE

Postat de christa_anda on 18 September 2022 - 09:10 AM in CONTABILITATEA FONDURILOR NERAMBURSABILE

Buna ziua

Este cineva dornic sa ajute un incepator pe partea de monografii contabile specifice fondurilor europene?

Cum se contabilizeaza facturile de mijloace fixe achizitionate in cadrul unui proiect cu multiple surse de finantare?


Pt ct din clasa 2 se fac tot atatea analitice cate surse de finantare sunt in contract + un analitic pt neeligibile sau nu sunt necesare, evidenta analitica putandu-se realiza doar in evidenta extracontabila a proiectului ? Aceleasi analitice se creaza si pt contul 404 + inca unul pt tva ? Nu prea am reusit sa inteleg cerinta de evidenta analitica pe proiect si surse de finantare.
Se fac tot atatea analitice pt ct 281 si 681?

Poate cineva a trecut deja cu brio prin faza cerererilor de rambursare si ma poate ajuta cu niste sfaturi


Multumesc anticipat



#237269 calcul IMPOZIT PROFIT / topic 2011

Postat de christa_anda on 10 February 2011 - 07:55 PM in Arhiva

am urmatorul caz:


imp profit declarat si platit
trim I 3311
II 3814
III 1625 (imp minim)


profit impozabil 40950 (01.01-30.09) x 16 % = 6552

imp minim recalculat pt 3 trim( raportat la ca pe 2010 sau 2009???) rap la ca 2009 este de 1625x3= 4875

dif de recupert 3311+3814+1625-6552= 2198

este corect?


inreg 691=441 -2198 o fac dupa completarea decl 101 sau inante ( in total ch de expl rd 2 din decl trebuie sa se regaseasca intreg impozitul iar la rd13 trebuie sa figureze profitul net final sau cel de dinantea ef calculului pe trim 3 in acest caz( trim 4 in general)

multumesc



#237358 calcul IMPOZIT PROFIT / topic 2011

Postat de christa_anda on 11 February 2011 - 07:31 PM in Arhiva

Vezi postareamihaela_cva, la Feb 11 2011, 06:08 PM, a spus:

@dana42
te-am lasat singura sa te corectezi :thumbup:, oricum nu cred ca exista cineva care sa nu inreg impozitul la dec in balanta.


normal ca-l inregistreaza, insa ? era daca 101 se face pe balanta inchisa sau pe balanta de dinaintea inreg imp final////



#235089 Scoatere evid clineti incerti si furnizori

Postat de christa_anda on 10 January 2011 - 08:46 PM in Arhiva

Vezi postareasorinela, la Jan 15 2010, 03:54 PM, a spus:

Buna.

Inca nu am reusit sa fiu pe deplin lamurita cu privire la situatia prezentata de mine putin mai sus.

Am facut si o adresa la asistenta contribuabili si o sa atasez raspunsul primit, cu rugamintea de a-mi confirma sau infirma ce am inteles eu.

Dupa prezentarea situatiei mele in adresa, intrebarile mele au fost:

- daca se poate face ceva in privinta scaderii impozitului pe profit achitat, ca referitor la scaderea TVA-ului am inteles ca se poate face numai pe baza hotararii judecatoresti definitive;

- in cuprinsul raspunsului dumneavoastra as avea rugamintea de a ma ajuta, daca pot sa cer asta, si cu inregistrarile contabile necesare situatiei prezentate.



Eu am inteles ca pot face inregistrarile urmatoare in luna decembrie:

- trecerea pe client incert: 4118=4111 (totalul creantei+tva)

- constituire provizion: 6812=1511 (totalul creantei+tva)-cheltuiala deductibila.



Va multumesc pentru orice raspuns.





intrebarea mea ar fi : cererea de deschidere a procedurii insolventei trebuie sa plece de la tine ca si creditor, pt a putea constitui provizion de 100% dupa 2007 sau nu conteaza ci o edepune????????



#272787 Declaratii fiscale pentru ONG-uri

Postat de christa_anda on 22 February 2016 - 07:38 PM in ONG

Daca asociatia nu a desfasurat activitate economica , depune 101 cu sume 0 ??? chiar daca gr 73 este de ordinul sutelor de mii???
Am citit tot ce s-a scris in acest topic insa nu m-am lamurit inca ...Pate cineva sa ma ajute? ...nici cei care raspund la telefonul magic 031.403.91.60 nu au stiut ce sa raspunda

Multumesc



#273561 Declaratii fiscale pentru ONG-uri

Postat de christa_anda on 31 March 2016 - 02:25 PM in ONG

A venit si raspunsul lor...se completeaza cf instructiunilor aferente decl 101
Foarte de mare ajutor


voi cum ati procedat?



#272835 Declaratii fiscale pentru ONG-uri

Postat de christa_anda on 24 February 2016 - 06:21 PM in ONG

de la asistenta contribuabili (judetean) mi-au spus ca se trec cifrele din balanta (indiferent daca vizeaza activit ec sau nu ), la rd 44.1 se aplica 16% asupra rezultatului fiscal (calculat dupa regulile stiute) iar rd 45.3 se trece suma de la rd 44.1 ( a.i impozitul de plata ramame zero)
cei de la asistenta din Bucuresti au refuzat sa se pronunte pe speta, sfatuindu-ma sa scriu la Anaf ...am scris insa raspunsul lor va veni sigur dupa 25 februarie....



#163121 Examen expert contabil partea a II-a (dupa stagiu)

Postat de christa_anda on 18 February 2008 - 06:57 PM in Arhiva

Vezi postareaacvaristica, la Feb 16 2008, 07:45 PM, a spus:

buna seara,
ma ajuta cineva si pe mine cu subiectele de la examenul de aptitudini pt experti contabili din 2007


Buna tuturor


Daca sunt printre voi care au luat examenul de aptitudini, nu sunteti draguti sa postati subiectele ( ca pe site-ul CECCAR nu gasim asa ceva) si din ce v-ati pregatit... ( bibliografia afisata e enorma).


Multumim.



#270187 subiecte concurs post de contabil

Postat de christa_anda on 05 September 2015 - 05:21 PM in CONTABILITATEA INSTITUTIILOR PUBLICE

buna ziua

mai poate cineva sa anexeze subiecte date la concursuri pt contabil - contabil sef in scoli?



#270229 subiecte concurs post de contabil

Postat de christa_anda on 09 September 2015 - 06:26 PM in CONTABILITATEA INSTITUTIILOR PUBLICE

multumesc

am gasit si eu cate ceva..

Fisiere atasate




#225108 REVISAL - 2010

Postat de christa_anda on 03 May 2010 - 02:04 PM in Arhiva

ce treceti la categorie angajator si forma juridica? ca nu s-au gandit sa adauge si I.I. daca tot s-au infiintat.



#225107 REVISAL - 2010

Postat de christa_anda on 03 May 2010 - 01:55 PM in Arhiva

cum l-ati actualizat pana la urma? vers 004 am instalat-o cu succes dar 005 nu ma lasa; mentonez ca nu am inca inregistrari in el - abia de luna asta voi incepe si nu stiu cum sa-mi aduc revisalul la var cea mai actuala...



#225105 acte la ITM pt. incetare contract de munca

Postat de christa_anda on 03 May 2010 - 01:06 PM in ITM, Inspectia Muncii

Buna
Ma lamuriti va rog si pe mine ce-i cu art 55 lit b? Nu inteleg de ce mai trebuie preaviz daca-i acordul partilor? Si apoi ce-i cu demisia? Acolo inteleg rostul preavizului. Art 79 sau 55 se trece in cartea de m-ca a omului?




Cometa SQL