Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
godzila's Content - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


godzila's Content

There have been 80 items by godzila (Search limited from 24-November 07)



Sort by                Order  

#157966 calcul impozit prof. cu sau fara 711?

Postat de godzila on 12 January 2008 - 04:43 PM in PRODUCTIE

sper sa ajute
venituri: total cls 7xx- rj total 711+variatie 711( din fisa sah 711)
ch: total cls 6xx
urmeaza ch neded, ven neimp , ...



#159477 FAZA TARE, decl. 101

Postat de godzila on 23 January 2008 - 11:56 AM in Arhiva

AF Maramures: deocamdata suspendata



#161560 fise fiscale

Postat de godzila on 05 February 2008 - 08:45 PM in Arhiva

Vezi postareaancabru, la Jan 28 2008, 05:57 PM, a spus:

Vezi postareakrina03, la Jan 28 2008, 04:52 PM, a spus:

Vezi postareaciobanu, la Jan 28 2008, 03:41 PM, a spus:

Vezi postareakrina03, la Jan 28 2008, 03:34 PM, a spus:

Va rog ajutati-ma cu o explicatie : incerc sa incarca o fisa fiscala FF1 si cand introduc data inceperii contractului de munca 06.09.2007 imi da o eroare (mismatch 13) si ma scoate din program .
Aveti vreo idee ce poate fi?
scrie 6/09/2007 , se trece doar la functia de baza


Nu merge nici asa . Si mai am un anjajat care a inceput la 11/06/2007 si la fel face programul si la el!!
Prima fisa introdusa unde angajatul a fost tot anul a fost validata , dar cand incerc sa introduc data angajare in timpul anului imi da eroarea. Toti sunt cu functia de baza , deci FF1.

Alte sugestii ?

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 210_2007.JPG



#161707 declaratie somaj

Postat de godzila on 06 February 2008 - 09:11 PM in Arhiva

Vezi postareacristina5859, la Feb 6 2008, 07:48 PM, a spus:

stie cineva daca a aparut vreo noua declaratie pt. somaj pe 2008 ?? :tongue: :laugh:
http://www.ajofp.buzau.ro/



#164597 taxare inversa la fact de pregatire profesionala

Postat de godzila on 29 February 2008 - 08:03 PM in Arhiva

Vezi postareaadinan, la Feb 25 2008, 08:40 PM, a spus:

pentru facturile din comunitate faci taxare inversa , si anume adaugi 19% la suma de pe factura si faci 426=4427
Dar am si eu o intrebare. Pentru facturile de prestari servicii)(taxe, transport) din afara comunitatii(ex Vietnam), cum ma inregistrez cu tva?care nu apare pe factura , nu-l platesc, da cum il inregistrez?
Nicicum: sdd



#170785 ajutor pt Declaratia 104

Postat de godzila on 24 April 2008 - 01:59 PM in Arhiva

am incercat sa depun 104, si nu au program de preluare.
in legatura cu completarea declaratiei, se trec dupa mine doar veniturile/cheltuielile aferente asocierii



#170917 lucrari de investitii sau reparatii curente

Postat de godzila on 29 April 2008 - 09:10 AM in Arhiva

Vezi postareaghilgamesh, la Apr 26 2008, 03:45 PM, a spus:

Nu are nimeni vreo opinie in aceasta problema?
vezi site finante
Răspuns: Potrivit prevederilor art. 141 alin. (2) lit. f) din Legea 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificările și completările ulterioare, este scutită de taxă pe valoarea adăugată livrarea de către orice persoană a unei construcții, a unei părți a acesteia și a terenului pe care este construită, precum și a oricărui alt teren. Scutirea nu se aplică pentru livrarea unei construcții noi, a unei părți a acesteia sau a unui teren construibil. În sensul acestui articol, construcția înseamnă orice structură fixată în sau pe pământ; livrarea unei construcții noi sau a unei părți din aceasta înseamnă livrarea efectuată cel târziu până la data de 31 decembrie a anului următor anului primei ocupări ori utilizări a construcției sau a unei părți a acesteia, după caz, în urma transformării. O construcție nouă cuprinde și orice construcție transformată astfel încât structura, natura ori destinația sa au fost modificate sau, în absența acestor modificări, dacă costul transformărilor, exclusiv taxa, se ridică la minimum 50% din valoarea de piață a construcției, exclusiv valoarea terenului, ulterior transformării.

Conform prevederilor art. 141 alin. (3) din Codul fiscal, orice persoană impozabilă poate opta pentru taxarea livrării scutite de taxă conform art. 141 alin. (2) lit. f) în condițiile stabilite prin norme. Opțiunea trebuie notificată organului fiscal local de către vânzător.

Având în vedere cadrul legal mai sus prezentat, vânzătorul va aplica regimul de scutire de taxă pe valoarea adăugată pentru livrarea de bunuri (apartamente), deoarece ele nu mai sunt noi. Dacă dorește, însă, să aplice regimul de taxare (vânzarea cu taxă pe valoarea adăugată) va trebui să notifice organelor fiscale.



#172061 declaratie somaj

Postat de godzila on 12 May 2008 - 07:47 AM in Arhiva

21 zile, ore norma 42, ore lucrate 42



#172900 Declaratie sanatate CASS

Postat de godzila on 21 May 2008 - 07:06 AM in Arhiva

Vezi postareaRMD_82, la May 20 2008, 07:50 PM, a spus:

Eu as avea o intrebare referitoare la angajatii cu domiciliul in alte judete decat cel in care isi are sediul societatea... Am inteles ca angajatul isi alege casa de asig de san, am inteles ca tr centralizatorul si lista pentru casa din celalt judet si discheta cu cele enumerate, dar ... contributia societatii apare pe fiecare Casa separat in acel Centralizator sau se cumuleaza pe Casa judetului unde isi are firma sediul???? ... si unde platesc???

Si decl de concedii am inteles ca trebuie depusa la Casa aferenta judetului in care isi are sediul societatea... asa e?

Va rog sa ma ajutati, ca e prima transa de declaratii din viata mea :thumbup: si as vrea sa fie corecte si complete!!!!
cass ales de asigurat= anexele 3a, b, c/sau 1a, b, c- lista asigurati, coasigurati, centralizator
cass unde are societatea sediul social= centralizator pe judete, asiguratii doar din judetul de referinta, concedii med



#175697 tva suplimentar

Postat de godzila on 22 June 2008 - 05:32 PM in Arhiva

Vezi postareacosmin0304, la Jun 20 2008, 11:44 AM, a spus:

nu se trece in decont tva-ul sumplimentar calculat
6581=4481 document rif, pentru verificare, cere fisa platitor



#175699 asociati - diverse probleme

Postat de godzila on 22 June 2008 - 05:41 PM in Arhiva

Vezi postareacontecs, la Jun 20 2008, 11:15 AM, a spus:

Am urmatoarea situatie: Eu detin societatea X. Cumpar 80% din partile sociale ale socetatii Y iar 20% din aceeasi societate le cumpar ca persoana fizica. Societatea X este din sector 5 Societatea Y din sector 6. Eu ca si societatea X sunt obligata sa retin impozitul si sa il virez (Codul fisca art.67 alin 3 lit b). Intrebare: Ca persoana fizica ma obliga sa virez impozitul la sectorul de care apartin (in acest caz la sectorul 5), dar ca persoana juridica la ce sector virez impozitul? Care este baza legala? Eu zic ca trebui virat la sector 5 si sa declar in declaratia 100 la pozitia 16. Multumesc pentru ajutor.


impozitul este retinere la sursa ( tu il platesti, tu il declari) codul fiscal



#175749 diminuare pierere fiscala

Postat de godzila on 23 June 2008 - 08:51 AM in Arhiva

Vezi postareastefy, la Jun 20 2008, 09:06 AM, a spus:

Va rog cine ma poate ajuta cu intregistrarea privind diminuarea pierderii fiscale la 31.12.2007, diminuare stabilita in urma unui control fiscal.
Multumesc anticipat
debitele suplimentare stabilite prin actul de control (imp pf, TVA, accesorii) toate au regim
6581= 4481



#176743 declaratii nedepuse la termen

Postat de godzila on 28 June 2008 - 06:51 PM in Arhiva

imi pare rau, dar '' sa-i platesc amenda si sa ceara dizolvarea societatii". Asteapta si alte pareri



#176745 administrator si salariat

Postat de godzila on 28 June 2008 - 07:06 PM in CONTRACTE INDIVIDUALE DE MUNCA

Vezi postareaMIKY2010, la Mar 25 2008, 09:01 AM, a spus:

s-a introdus in codul COR si ocupatia de ADMINISTRATOR SOCIETATE COMERCIALA. codul cor 241939. noua completare va facilita inregistrarea contractelor individuale de munca ale administratorilor societatilor comerciale la ITM. aceasta se va aplica doar in cazul administratorilor de SRL. OUG nr.82/2007 a stabilit ca asociatul unic are dreptul de a fi si angajat al societatii comerciale, in cazul soc. cu raspundere limitata.
culmea este ca un S.A. are actionarul majoritar angajat din 2008 cu CIM; inspectorul ITM a inregistrat contractul dupa ce a fost intrebat in mod expres daca este in regula



#177210 noi/vechi pb in leg cu ordinele de compensare

Postat de godzila on 04 July 2008 - 07:32 AM in Arhiva

Hotararea Guvernului 1491/2002 care la art. 3, alin. 1, lit. f reglementa procedura de eliberare a licentelor de catre Departamentul de Comert Exterior cu avizul prealabil al ministerelor de resort si al Ministerului Finantelor Publice operatiuni de compensare a datoriilor externe ale societatilor comerciale sau ale regiilor autonome, rezultate din importuri de materii prime si materiale pentru productie, precum si din importuri pentru retehnologizare sau investitii noi neachitate la scadenta conform contractelor incheiate, prin exporturi de produse romanesti. Este de remarcat faptul ca reglementarea compensarilor viza stric compensarea datoriilor prin exporturi de produse romanesti si numai pentru creantele rezultate in urma importul bunurilor precizate. Asadar procedura licentierii nu viza decat un segment restrans de operatiuni.

Aceasta prevedere a fost abrogata prin Hotararea Guvernului 1527/2003, in cuprinsul acesteia din urma nemairegasindu-se operatiunea de compensare nici macar pentru situatiile precis determinate reglementate anterior.

Ulterior acestor reglementari in domeniul respectarii disciplinei financiar-valutare a fost aprobata Ordonante nr. 15/1996 in aplicarea careia au fost emise normele metodologice aprobate prin Hotararea Guvernului nr. 92/1996. Potrivit art. 4 alin. 2 Agentii economici pot efectua operatiuni de export in contrapartida cu import de marfuri, numai pe baza de licente eliberate de organele competente. Aceasta dispozitie ca si intreaga Ordonanta a Guvernului nr. 18/1994 au fost abrogate prin Ordonanta Guvernului nr. 34/2003.

In aceste conditii compensarea creantelor reciproce ale unei societati comerciale romana si ale unei persoane juridice straina nu este sub nici o forma restrictionata prin legislatia in vigoare fiind supusa in masura in care raporturile juridice sunt supuse legii romane dispozitiilor cu caracter general prevazute de art. 1091, 1143 ? 1153 Cod civil. De asemenea trebuie subliniat ca nu este necesara utilizarea vreunui model tip de proces verbal de compensare ci, pentru a fi utilizat ca document justificativ in evidentele contabile poate fi intocmit un inscris bilateral in care sa se consemneze titlurile (contracte, note de comanda, etc.) care au generat obligatiile reciproce si modul in care se face stingerea obligatiilor in urma compensarii.



#177705 Export produse finite - factura conditie INCOTERMS - DDP

Postat de godzila on 09 July 2008 - 02:09 PM in Arhiva

Vezi postareaALINA BUBU, la Jul 8 2008, 01:20 PM, a spus:

Am efectuat un export in Elvetia cu conditia de livrare DDP, fara TVA fiindca am toate documentele de scutire cu drept de deducere. De transport si formalitati vamale s-a ocupat o societate care ne va intocmi o factura in acest sens. Din ce stiu eu DDP inseamna ca toate taxele sunt suportate de societatea noastra. Acum la citeva zile de la export primesc o factura pe meil cu data de 30.06.2008 care din cate m-i s-a comunicat ar reprezenta taxe vamale platite in Elvetia si pe care societatea noastra trebuie sa le plateasca catre Elvetia. Mai trebuie sa soseasca si o factura de TVA am inteles pe care tot noi trebuie sa i-l platim.
Tinand cont ca nu am avut nici un export pana acum nu stiu ce anume trebuie sa fac in continuare am obligatia sa platesc aceste facturi, cum se inregistreaza in contabilitate, ce mai trebuie sa mai stiu.
Va rog frumos daca este cineva care a lucrat cu asa ceva i-l rog frumos sa ma indrume ce sa fac in continuare si ce inregistrari se fac in contabilitate.
Multumesc
DDP inseamna cu trasport si toate taxele platite de catre exportator, inclusiv taxele vamale de import la destinatie, adica incluse in pretul marfii.
documente: invoice, declaratie vamala export, packing list, factura de transport, factura servicii vamale



#179514 datorie furnizor extern

Postat de godzila on 31 July 2008 - 07:44 AM in Arhiva

Vezi postareaionescu2006, la Jul 30 2008, 09:25 PM, a spus:

Poate cineva sa-mi spuna ce fac cu banii datorati unei firme externe dupa 3 ani ? Eu stiu ca se prescrie si trece ca profit,se impoziteaza cu 16%.Aud de la altii ca se duc la bugetul statului ca nu se lasa firmei.Care este ultima reglementare?
Multumesc anticipat colegilor.
drepturi de personal neridicate- virate la buget
furnizor stins- venit impozabil



#179988 Conturi de trecut in foaie de varsamant?

Postat de godzila on 06 August 2008 - 02:46 PM in Arhiva

Vezi postareamariusake1, la Aug 6 2008, 02:38 PM, a spus:

Care sunt conturile(din lista aceea imensa din programul luat de pe mfinante) pentru urmatoarele:
1. Accesorii de plata pt. impozit salarii si impozit pe venit? - initial am facut cu contul RO75TREZ42120350104XXXXX dar mi s-a spus ca trebuie sa o refac ca nu e bine cu acest cont
2. accesorii de plata pt. bugetele asig sociale de stat si fd speciale - 2007? - initial a fost facuta cu contul RO77TREZ42122310305XXXXX - la fel trebuie refacut contul

Multumesc anticipat.
accesoriile si obligatiile principale se vireaza in conturile unice bs si respectiv bassfs



#180524 import sau achizitie intracomunitara?

Postat de godzila on 15 August 2008 - 07:18 AM in Arhiva

Vezi postareaElena Pana, la Aug 14 2008, 08:10 PM, a spus:

Cu scuzele de rigoare am deschis un nou topic, in speranta ca voi primi sfaturi mai rapid!


Am o mare nedumerire!!..v-as fi foarte recunoscatoare pentru sfaturi.

In lunile mai si iunie a.c. o societate a platit avansuri pentru marfuri catre o firma din Austria. Am aplicat taxare inversa pt avansurile platite, am raportat in deconturile de TVA ale lunilor respective si implicit in declaratia 390 VIES a trim II 2008.

In luna iulie, a ajuns si marfa...dar culmea!... Marfa a venit cu vaporul din Brazilia! ...in Vama Constanta s-a intocmit DVI, care cuprinde urmatoarele:
1. Exportator: firma din Austria
2. Importator : firma din Romania,
3. Tara de origine: Brazilia, transport din Brazilia in Romania
4. Documente justificative: factura de la firma din Austria si CMR Brazilia-Romania

Marfa a fost vamuita, iar firma din Romania a platit TVA in vama.
Dupa mine, importatorul este firma austriaca..dar..intru-cat nu este inregistrata in scopuri de TVA in Romania, obligata la plata TVA este firma din Romania..nu?
Ce-ar trebui sa fac eu acum????? Stornez taxarea inversa......fac rectificativ la 390 si corectare erori la 300? Voi cum interpretati speta?

Va rog din suflet, dati-mi sfaturi!
Multumesc anticipat
import: punere in libera circulatie a marfurilor in UE
in cazul tau: partenerului austriac ii platesti marfa, inclusiv transportul ( in functie de conditia de pe DVI: FOB sau CIF), dupa ce ai diminuat avansul
in momentul in care ai DVI, firma RO devine proprietara marfii
nu cred ca trebuiau trecute avansurile in D390



#180535 import sau achizitie intracomunitara?

Postat de godzila on 15 August 2008 - 11:13 AM in Arhiva

Vezi postareaElena Pana, la Aug 15 2008, 07:27 AM, a spus:

Da, si eu cred la fel...ce ma sfatuiesti sa fac?
La 390 pot face rectificativa..dar pt 300?
pentru ca perioada de corectat este trim II 2008
- rectificativa la D390
- cere 305 , pentru a avea corelatie decont- decl recapitulativa ( achizitii ic pentru ATU = rd 4, rd 14 decont)
corectarea erorilor materiale in decont din initiativa contribuabilului este un pic jenanta, dat partenerul austriac nu a declarat in trim II 2008 livrare pentru partenerul roman. Din punctul lui de vedere este un reexport.
pentru corectare: - cerere prin care motivezi corectia, cu mentiunea ca societatea nu a fost supusa controlului in perioada respectiva
- decont corect
- jurnale de TVA aferente perioadei
- rectificativa D390- o noua declaratie pt trim II
daca te ajuta, sustine-ti cererea prin invoce-ul partenerului austriac, din care nu rezulta originea marfii si tara de expeditie
- pentru sufletul tau, trage de urechi persoana de la achizitii, care nu te-a atentionat la momentul platii avansului ca marfa nu are origine europeana ( nu se putea efectua importul fara certificat de origine si bill of lading)
succes



#181153 Ce completez pe OP pt impoz venit si comis ITM

Postat de godzila on 26 August 2008 - 09:57 AM in Arhiva

Vezi postareaaalina68, la Aug 25 2008, 06:39 PM, a spus:

Buna ziua,

Daca ati putea sa-mi dati si mie datele care trebuiesc completate pt plata imp /venit si plata com ITM pe OP-uri.

Si v-as ramane recunoscatoare daca ati gasi cumva si datele pe care le treceam inainte de conturile unice pt plata retinerilor pe salarii pe FV sau OP....macar ce gasiti din ele...
N-am verificat niciodata daca am trimis banii unde trebuie...
Va multumesc f mult
Alina
- impozit venit salarii, venit micro cont unic BS
- comision ITM: cod fiscal si cont din programul OP-FV al finantelor



#181513 reamenajari

Postat de godzila on 06 September 2008 - 04:28 PM in Arhiva

Vezi postareaMariana_2007, la Sep 6 2008, 10:25 AM, a spus:

am si eu o problema. care este modalitatea corecta de a compensa amenajarile pe care la fac la un spatiu inchiriat si cu chiria pe care trebuie s-o platesc. materialele le-am luat pe firma mea. cum se poate inchide (contabil) chiria pe care trebuie s-o platesc.?
- daca este prevazut in contractul de inchiriere ( sau exista act aditional) refacturezi costul amenajarilor catre
proprietar



#181598 FACTURARE

Postat de godzila on 08 September 2008 - 04:06 PM in Arhiva

Vezi postareaalinaman_ro, la Sep 8 2008, 03:24 PM, a spus:

In cat timp de la intocmirea avizului este obligatorie si intocmirea facturii?
Daca firma unde lucrez vinde marfa in baza unui aviz, iar factura o intocmeste, pana pe data de 15 ale lunii urmatoare, cum ma inregistrez cu TVA-ul ? In luna in care am trimis marfa... sau in luna in care intocmesc factura ?


Va rog dati-mi si mie un raspuns
aviz la livarea mf 418/ 707, 704, 4428
fa 4111/ 418
4428/ 4427
- a 15-a zi a lunii urmatoare



#182148 Tva Norvegia

Postat de godzila on 16 September 2008 - 10:17 AM in Arhiva

Vezi postareadanutz2007, la Sep 15 2008, 09:21 PM, a spus:

Am si eu o intrebare. Norvegia nu este membra UE, dar este tara membra a spatiului economic european. In cazul unei livrari catre Norvegia se considera export sau se poate considera livrare intracomunitara? Am intrebat si la Afp si mi-au spus ca e export. Daca are cineva alta parere il rog sa-mi spuna si mie, eventual cu argument. Multumesc! :thumbup:
dve



#183696 angajari la cab.expert contabil

Postat de godzila on 06 October 2008 - 05:18 PM in Arhiva

Vezi postareaandur, la Oct 6 2008, 10:16 AM, a spus:

Sa cred ca nimeni nu stie? de ce cabinetele medicale, cele de avocatura, etc, pot avea angajati, dar cele de expert contabil nu ?
Este legal sau este vorba de discriminare ?
Va rog, nu aveti opinii ?
pot avea angajati; exista inspector de personal care are evidenta persoanelor fizice




Cometa SQL