Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
godzila's Content - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


godzila's Content

There have been 80 items by godzila (Search limited from 24-November 07)



Sort by                Order  

#238043 viza decl. 101 / topic 2011

Postat de godzila on 19 February 2011 - 03:15 PM in Arhiva

View Postchristina, on Jan 22 2011, 08:55 PM, said:

Buna seara,

Imi puteti spune daca D101 aferenta anului 2010 trebuie semnata de consultantul fiscal? In programul de la anaf nu exista rubrica...

Multumesc,
Cristina
- pentru 101-2009, am avut stampila consultant fiscal pe declaratie
- pentru 101-2010, am primit o nota de certificare, pe care cine doreste o poate consulta



#239008 verificare bilant finante

Postat de godzila on 03 March 2011 - 10:04 AM in Arhiva

Vezi postareatmary, la Mar 2 2011, 07:51 PM, a spus:

Buna ziua. Vreau sa va intreb daca ati avut de-a face cu functionarii de la finante la preluarea bilantului. As vrea sa stiu daca ei au competenta sa verifice modul de intocmire a bilantului. Eu i-l intocmesc si-l semnez deci eu raspnd pt asta.
Daca formularul meu e valid , fara erori ce treaba au ei de ex ca suma din 6811 nu bate cu total amortizare din formularul 40 (exista o explicatie logica dar numai eu care am facut balanta o stiu) . Pot sa-mi refuze inregistrarea bilantului pana nu corectez ce nu le place (de ce am sold in balanta pe 542) ? Nu sunt pusi acolo doar pt preluare trebuie sa si verifice anumite corelatii? repet daca formularul meu e valid fara erori.
multumesc
ORDIN Nr. 2374 din 12 decembrie 2007
privind modificarea și completarea Ordinului ministrului finanțelor publice nr. 1.752/2005 pentru aprobarea reglementărilor contabile conforme cu directivele europene, modificat si rasmodificat: ct 542 nu este cont bilantier, se transfera in 461



#192762 vanzare auto

Postat de godzila on 30 January 2009 - 08:15 AM in Arhiva

Vezi postareamarprestsrl, la Jan 30 2009, 08:01 AM, a spus:

bua ziua1
daca vand o masina care este pe firma unei persoane fizice la o valoare de 8000 ron cum fac factura ?
imi achita numerar. pot sa fac o singura factura ? depaseste cei 5000 Ron. sau in cazul persoanelor fizice nu este valabila? este urgent! multumesc anticipat :frusty:
Persoanele juridice pot efectua plati in numerar catre persoane juridice in limita unui plafon zilnic maxim de 10.000 lei, platile catre o singura persoana juridica fiind admise in limita unui plafon zilnic in suma de 5.000 lei. Sunt interzise platile fragmentate in numerar catre furnizorii de bunuri si servicii, pentru facturile a caror valoare este mai mare de 5.000 lei. Facturile cu valori care depasesc plafonul de 5.000 lei se pot achiata astfel: o plata in numerar, de maxim 5.000 lei, diferenta putand fi achitata numai prin instrumente de plata fara numerar.



#175697 tva suplimentar

Postat de godzila on 22 June 2008 - 05:32 PM in Arhiva

Vezi postareacosmin0304, la Jun 20 2008, 11:44 AM, a spus:

nu se trece in decont tva-ul sumplimentar calculat
6581=4481 document rif, pentru verificare, cere fisa platitor



#219092 TVA pentru transport aferent importului

Postat de godzila on 13 February 2010 - 12:27 PM in Arhiva

serviciul are loc in Ro: cu tva



#182148 Tva Norvegia

Postat de godzila on 16 September 2008 - 10:17 AM in Arhiva

Vezi postareadanutz2007, la Sep 15 2008, 09:21 PM, a spus:

Am si eu o intrebare. Norvegia nu este membra UE, dar este tara membra a spatiului economic european. In cazul unei livrari catre Norvegia se considera export sau se poate considera livrare intracomunitara? Am intrebat si la Afp si mi-au spus ca e export. Daca are cineva alta parere il rog sa-mi spuna si mie, eventual cu argument. Multumesc! :thumbup:
dve



#227988 tva in vama

Postat de godzila on 07 July 2010 - 10:05 AM in Arhiva

Vezi postareacornel bors, la Jul 7 2010, 09:52 AM, a spus:

Am o factura de la DHL care factureaza
-transport
-taxe vamale
-tva platit in vama pt marfa mea
Cum inregistrez TVA-ul ? 401 la..... :lnr (1):

Va multumesc anticipat
371= 401 invoice mf,
461 = 401 fa transport dhl
461= 401 txvamale ( plati in numele clientului)
4426 = 401 dhl tva in vama( plati in numele clientului)
371= 461 dhl ( in pretul marfii se inregistreaza transport si taxe vamale)



#227400 TVA extracomunitar

Postat de godzila on 28 June 2010 - 08:30 AM in Arhiva

Vezi postarea1980, la Jun 25 2010, 05:28 PM, a spus:

Buna am o situatie noua. S-a facut un import china mij fixe.
Am inregistrat factura de achizitie fara tva si ulterior firma de transport a emis o factura pe care am achitat-o cash cuprinzand taxe vamale si tva.
Cum fac inregistratea acestei facturi in contabilitate?
va multumesc
cresti valoarea de de intrare a mijlocului fix ( omfp 3055/2009, art 51 (1))- incluzi in valoarea de intrare transportul si taxele nerecuperabile



#192978 TVA de rambursat - declaratia 308 - completare

Postat de godzila on 02 February 2009 - 12:14 PM in Arhiva

cred ca cererea de rambursare a tva trebuie facuta la Bruxelles; nu in Romania. ar fi trebuit sa furnizezi cod valabil de tva in ro, iar factura ar fi fost emisa fara tva
a) prin reprezentant fiscal
b) direct, cu rezerva de control ulterior; la compostarea facturii/facturilor se vireaza banii



#227769 tva apartament

Postat de godzila on 03 July 2010 - 07:41 PM in Arhiva

Vezi postareaadriana 123, la Jun 29 2010, 07:01 PM, a spus:

Vezi postareaadriana 123, la Jun 29 2010, 07:48 PM, a spus:

Buna ziua la toata lumea.Rog daca se poate sa ma ajutati intr-o problema:
O firma neplatitoare de tva reevalueaza un apartament in luna noiembrie 2009.In raportul de evaluare este prezentat pretul fara tva(96000 lei echivalentul a 22.441 euro).In contabilitate trebuie inregistrat pretul cu tva.
Intrebare: Care este cvota tva pentru apartamente 5% sau 19%.
Va rog daca se poate raspuns urgent si va multumesc mult!
BA DA, DAR VALOAREA TREBUIE ACTUALIZATTA IN BALANTA PENTRU TAXE SI IMPOZITE si cred ca trebuie actualizata la valoaerea cu tva deoarece in raport se precizeaza ca" valorea reevaluata nu contine tva"
de ce trebuie inregistrat pretul cu tva? la o eventuala vanzare fa firmei dvs va fi fara tva ( sunteti neplatitor)



#216871 trecere de la micro la profit in cursul anului

Postat de godzila on 16 January 2010 - 02:58 PM in Arhiva

nu stornezi imp micro: tii cont doar la plata
definitivare ex fin la 25.02.10: trim IV in d100 nu declari nimic; in 101: cap C II : rd 6- 9
25.04.10: trim IV in d100 imp mimim af CA2008



#164597 taxare inversa la fact de pregatire profesionala

Postat de godzila on 29 February 2008 - 08:03 PM in Arhiva

Vezi postareaadinan, la Feb 25 2008, 08:40 PM, a spus:

pentru facturile din comunitate faci taxare inversa , si anume adaugi 19% la suma de pe factura si faci 426=4427
Dar am si eu o intrebare. Pentru facturile de prestari servicii)(taxe, transport) din afara comunitatii(ex Vietnam), cum ma inregistrez cu tva?care nu apare pe factura , nu-l platesc, da cum il inregistrez?
Nicicum: sdd



#231738 Speta INTRASTAT - 3 societati

Postat de godzila on 01 October 2010 - 07:41 AM in Arhiva

A - rectificativa pentru B si initiala pentru C



#204831 sold negativ client

Postat de godzila on 19 June 2009 - 07:58 AM in Arhiva

verifica in contract sau cere bancii procentul cu care calculeaza comisionul ( in functie de suma tranzactionata)



#288716 Revisal - prelungire CCC pe durata starii de urgenta, demesuri angajator

Postat de godzila on 14 April 2020 - 10:32 AM in REVISAL

Cum prelungeste angajatorul suspendarea in Rveisal pentru anagajata careia ii expira ccc pe perioada starii de urgenta?

Părinții nu vor trebui să completeze niciun document, a mai precizat ministrul Muncii.
„Părinții care au acasă copii mici merită să fie liniștiți. M-am gândit mai ales la aceia care ar putea să fie stresați pentru că le va înceta plata indemnizației de creștere copil în perioada stării de urgență. În acest sens, am făcut toate demersurile ca aceștia să beneficieze de o prelungire automată a plății, până la finalul decretului prezidențial privind instituirea stării de urgență. (...) Prelungirea are loc automat, prin efectul legii. Părinții nu trebuie să depună niciun document, nu trebuie să facă niciun demers!”, a transmis Violeta Alexandru.



#181513 reamenajari

Postat de godzila on 06 September 2008 - 04:28 PM in Arhiva

Vezi postareaMariana_2007, la Sep 6 2008, 10:25 AM, a spus:

am si eu o problema. care este modalitatea corecta de a compensa amenajarile pe care la fac la un spatiu inchiriat si cu chiria pe care trebuie s-o platesc. materialele le-am luat pe firma mea. cum se poate inchide (contabil) chiria pe care trebuie s-o platesc.?
- daca este prevazut in contractul de inchiriere ( sau exista act aditional) refacturezi costul amenajarilor catre
proprietar



#207826 Raport inspectie fiscala

Postat de godzila on 23 July 2009 - 07:24 AM in Arhiva

Vezi postareaanuszka, la Jan 24 2009, 05:06 PM, a spus:

Daca aveti ceva timp pentru urmatoarea problema, v-as fi recunoscatoare daca v-ati da cu parerea:
TVA de recuperat la 30.06.2008 : 1.698
TVA de recuperat la 30.09.2008 : 1.448
Control in oct. 2008 , care s-a oprit la 30.06.2008. TVA suplimentar constatat la control la 30.06.2008 : 1641

Rest de recuperat la 30.06.2008 : 1698-1641 = 57 lei

Daca TVA-ul suplimentar ar fi fost achitat , mi-ar fi simplu sa fac inregistrarea : 658 = 448 si plata: 448 = 5121.
Dar mie doar mi s-a diminuat TVA-ul de recuperat .
Nu am voie sa-l inregistrez in decont .Si totusi, cum diminuez eu TVA-ul de recuperat ( din DECONT ) astfel incat decontul din decembrie sa-mi dea cu balanta ???? M-am blocat !!!!!!
Pentru ca intre timp prin operatiunile curente TVA-ul de recuperat s-a diminuat astfel incat la decembrie sunt de plata 654 lei. In balanta este corect, pentru ca inregistrand RIF-ul, si dand jos suma constatata la control, totul e clar. Decontul insa iese tot de recuperat.
Daca ati avut cazuri...............cum le-ati rezolvat ??
pe baza rif-ului, intergistrezi in decont, la regularizari tva colectat ( rd13)



#204623 proces verbal de compensare

Postat de godzila on 17 June 2009 - 11:11 AM in ALTE DOCUMENTE

comanda, copie CUI
incearca b t sursa transilvana sa ( depinde de localitate)



#252262 probleme tehnice de sistem - decl. depuse online

Postat de godzila on 04 February 2013 - 02:06 PM in Arhiva

pentru D112 ianuarie 2013, la accesarea recipisei pentru listare, se blocheaza pagina si apare
mesajul "Internet Explorer has encountered a problem and needs to close. We are sorry for the inconvenience."
??



#252206 probleme tehnice de sistem - decl. depuse online

Postat de godzila on 01 February 2013 - 12:18 PM in Arhiva

la transmiterea declaratiei s-a selectat( deh, oboseala) alt fisier
recipisa este ok, dar citind atent codul fiscal...



#194985 plata unei garantii in vama

Postat de godzila on 23 February 2009 - 03:16 PM in Arhiva

alta parere:
461( analitic birou vamal x) = 5121
la definitivarea importului, cf dvi,
446( tx vamala),4426( tva import la 461



#216852 piese auto UE: aic sau nu

Postat de godzila on 16 January 2010 - 11:25 AM in Arhiva

factura din ue de piese auto : total fa fara tva
dar, bonul de casa atasat indica faptul ca totalul facturii include tva
este aic sau nu?



#227768 persoana fizica autorizata

Postat de godzila on 03 July 2010 - 07:36 PM in Arhiva

Vezi postareamihairoxana, la Jun 29 2010, 11:13 PM, a spus:

Buna... Am autorizatie PFA cu cod CAEN 4631: COMERT CU RIDICATA AL LEGUMELOR SI FRUCTELOR din 2009. Am avut un control si mi s a spus ca imi trebuie casa de marcat...unii spun ca imi trebuie casa de marcat altii spun ca nu imi trebuie, nici nu eu nu stiu ce sa mai cred. Achizitionez marfa din UE si as dori sa stiu ce acte imi trebuie ca sa fiu in regula. Va rog sa ma ajutati cu un raspuns. Multumesc !
- Toti agentii economici care efectueaza tranzactii cu persoane fizice sunt obligati sa posede case de marcat fiscale. Daca lucrati doar cu persoane juridice, puteti emite facturi si chitante catre acestia fara a fi nevoiti sa cumparati casa de marcat.
- Nu aveti voie sa incepeti activitatea unui punct de lucru inainte de a avea fiscalizata casa de marcat.
- In termen de 24 de ore de la fiscalizarea casei de marcat trebuie sa va prezentati la Administratia Financiara de care apartine punctul de lucru, cu o Declaratie de Instalare eliberata de unitatea de service, pentru a vi se inregistra fiscalizarea.
- Bonurile emise catre clienti trebuie sa contina descrierea exacta a produselor sau a serviciilor platite. Asadar aveti obligatia de a avea memorate in casa de marcat toate denumirile produselor si serviciilor pe care le comercializati.
- Aveti obligatia de a efectua un raport zilnic de golire la sfarsitul fiecarei zile in care ati folosit casa de marcat (raport Z). Deasemenea lunar trebuie depus un raport fiscal la Administratia Financiara pentru totalul vanzarilor lunii precedente, raport care se scoate de catre personalul de service.
- Aveti obligatia de a avea afisat la vedere textul "Va rugam solicitati si pastrati bonul fiscal".
- Dupa incetarea activitatii unui punct de lucru aveti obligatia de a preda la Administratia Financiara, impreuna cu un reprezentant al unitatii de service, memoria fiscala a casei de marcat.



#224519 perisabilitati

Postat de godzila on 20 April 2010 - 07:55 AM in CONTABILITATE STOCURI

Vezi postareaGyGeo_1973, la Apr 20 2010, 06:24 AM, a spus:

un magazin alimetar care a incetat activitatea si o parte din marfa (carne de porc) a fost dusa la gradina zoo pe baza de aviz (nir pe minus ... contract sponsorizare) ... cum trebuie sa descarc marfa respectiva din gestiune (global valoric) ??

multumesc anticipat pt raspunsuri ...
descarci gestiunea cu valoarea de vanzare a marfii, inlocuind ct 607 cu ct 6582; la nivelul acestei chelt colectezi tva



#241205 numarul preturilor de vanzare in comertul cu amanuntul

Postat de godzila on 12 May 2011 - 09:22 AM in Arhiva

Vezi postarealucian maxim, la 11 May 2011 - 07:42 AM, a spus:

Este posibil ca in cazul comertului cu amanuntul sa existe mai multe preturi de vanzare pe stoc pentru un singur articol?

Am cautat si intrebat in toate partile dar nu am gasit nimic in aceasta privinta. Poate ma ajuta cineva sa ma lamureasca.

Va multumesc.
pret de inregistrare= pret de vanzare afisat / la vanzarea cu amanuntul ai un singur pret
vezi si http://www.spetazile...tativ-valorica/




Cometa SQL