#121
Postat 12 January 2010 - 05:03 PM
#122
Postat 12 January 2010 - 06:22 PM
Asa a fost la mine, societate infiintata in 2002, cerere rambursare sep, control oct pe anii 2006-2008
#123
Postat 12 January 2010 - 10:49 PM
#124
Postat 13 January 2010 - 01:35 PM
va doresc bafta! si va rog sa ne mai spuneti ce si cum...
Aceasta postare a fost editata de maria viorica: 13 January 2010 - 01:37 PM
#125
Postat 13 January 2010 - 10:05 PM
Poate ma mai ajutati cu niste sfaturi :wink:
#126
Postat 14 January 2010 - 12:31 AM
#127
Postat 14 January 2010 - 09:28 AM
Florin_76, la Jan 14 2010, 12:31 AM, a spus:
referitor la tva, probabil vor cere toate facturile emise si primite, jurnale tva pt. cumparari si vanzari, deconturi de tva, balante, etc.
referitor la celelalte taxe este bine sa pregatiti: state de plata, declaratii 100, 102, concedii medicale si tot ce tine de calcularea salariilor si a contributiilor aferente. referitor la imp. pe profit vor verifica toate veniturile, cheltuielile, deductibilitati, etc. in cazul in care vor considera ca ati declarat mai putin la una (sau mai multe) din aceste impozite, diminueaza tva-ul cerut la rambursare si il compenseaza cu sumele stabilite de ei in plus.
va doresc succes!
Aceasta postare a fost editata de maria viorica: 14 January 2010 - 09:37 AM
#128
Postat 26 January 2010 - 03:56 PM
#129
Postat 01 February 2010 - 02:25 PM
SI-MO, la Jan 26 2010, 03:56 PM, a spus:
#130
Postat 14 February 2010 - 05:51 PM
Trebuie sa inregistrez taxarea inversa aferenta avansului in evidenta contabila, in jurnalele de TVA si in deconturi.
Deconturile le-am refacut cum ar fii fost corect sa le fac de la inceput, dar inregistrarea in contabilitate nu o pot face decat in 2010, la data controlului ... in acest caz cum pot eu sa le dau jurnalele de TVA corect intocmite la luna octombrie 2008? Jurnale care sa corespunda cu evidenta contabila.
Sper sa fie cineva care sa fii avut o situatie asemanatoare si sa ma lumineze.
Va multumesc.
#131
Postat 15 February 2010 - 10:33 AM
CamiT, la Feb 14 2010, 05:51 PM, a spus:
Trebuie sa inregistrez taxarea inversa aferenta avansului in evidenta contabila, in jurnalele de TVA si in deconturi.
Deconturile le-am refacut cum ar fii fost corect sa le fac de la inceput, dar inregistrarea in contabilitate nu o pot face decat in 2010, la data controlului ... in acest caz cum pot eu sa le dau jurnalele de TVA corect intocmite la luna octombrie 2008? Jurnale care sa corespunda cu evidenta contabila.
Sper sa fie cineva care sa fii avut o situatie asemanatoare si sa ma lumineze.
Va multumesc.
Vad ca postul meu a fost mutat, inteleg ca nu l-am postat corect. Imi cer scuze si multumesc celui care l-a postat corect. Sper , totusi , sa fie citita postarea si sa se gasesca cineva care sa ma ajute cu un sfat la problema mea.
#132
Postat 25 March 2010 - 10:12 AM
Buna
N-am avut niciodata control de fond, poti sa-mi spui si mie ce ti-au cerut sa le arati? M-ar ajuta foarte mult pentru ca voi avea 2 societati care fuzioneaza prin absorbtie si mi s-a spus ca se face cu control de fond.
Multumesc
La noi au venit cu intentia clara de a verifica in primul rand tva-ul tinand cont ca in 5 ani noi nu am platit nici un leu la stat tva.
Si a inceput prin compararea tva declarat cu tva inregistrat in balantele noastre.Au verificat toate dosarele din toti anii(aprovizionare,casa,vanzari in incercarea de a gasi ceva tva ce trebuie dat jos).Ne-au cerut Registrul Inventar si inventarierea la 31.12.2009,au verificat fisele de magazie,raport productie,contract imprumut(administratorul imprumutase firma cu bani),decizie interna pentru cei care intocmesc facturile;Registrul de evidenta fiscala,Registru jurnal si bineinteles jurnalele de cumparari,vanzari.Au mai cerut balantele si bilanturile si bineinteles imprimatele cu regim special.Ne-au verificat si celelalte contributii ce se platesc la salarii si impozitul pe profit.
Cam asta a fost la noi in linii mari.Bafta si mult curaj.
#133
Postat 07 April 2010 - 02:51 PM
am un control de fond si am ratacit anexa cu documentele cu regim special. trebuie sa o pregatesc pentru maine dimineata. ma poate ajuta cineva cu un formular va rog frumos? nu-s prea indulgenti domnii.. le-as fi cerut altul... dar nu prea se poate...
budai_andreea@yahoo.com
#134
Postat 14 April 2010 - 12:11 PM
In martie 2010 am avut control de fond 2006-2009 si s-a constatat ca in 2008 nu s-a inregistrat corect o factura de la furnizor. Aparatele de pe factura au fost dezmembrate iar piesele rezultate au fost folosite la o reparatie . Factura a fost inreg. in 611 iar veniturile aferente in 704.
Controlul a dat jos factura respectiva si a considerat-o ca fiind cheltuiala nedeductibila calculand astfel majorari . Cum trebuia sa fie inreg. corect?
#135
Postat 14 April 2010 - 01:47 PM
301=401
dezmembrare
302=301
602=302
331=711 care include si manopera pt dezmembrare
vanzare
4111=704
711=331
Aceasta postare a fost editata de Otilia Alupei: 15 April 2010 - 08:56 AM
302=301, nu 301=302
#136
Postat 29 April 2010 - 02:07 PM
Va cer ajutorul in urmatoarea problema: o firma fara salariati, cu tva + profit, declarata inactiva din 06/2009, apare si pe site MF la contribuabili inactivi; din 06/2009 si pana la zi (04/2010), soc. respectiva are activitate, nestiind ca este inactiva (nu a primit nici un fel de notificare de la AFP). Toate decl. fiscale s-au depus in termen prin posta. Acum se fac demersurile necesare pentru activare, se depun declaratiile care nu apar in baza de date (decl.300, pt ca din data declararii ca inactiv, s-a anulat din oficiu inregistrarea in scopuri de tva); pe fisa de platitor nu s-au inreg. decat del.100 cu imp.profit.
Intrebare:
1/ daca se vor depune toate decl. lipsa, trebuie sa avem si control de fond???
2/ se iau in considerarea tranzactiile efectuate in perioada cat a fost inactiva??
Daca ati avut ceva asemanator, va multumesc anticipat pt sfaturi.
Codruta.
#137
Postat 31 May 2010 - 09:11 AM
In aviz imi spun ca verifica declaratiile fiscale si operatiunile relevante si verificarea modului de organizare si conducere a evidentei fiscale si contabile.
Sincer va spun ca in 20 de ani de activitate nu am avut nici un control de la Serviciul de impozite si taxe locale , mai ales ca nu sunt din orasul unde am eu sediul social si domiciliul fiscal.
La primaria respeciva eu platesc doar impozitul pe un teren care il am in zona lor.
Imi puteti spune daca ati mai intalnit asemenea control si daca da ce vor efectiv sa verifice?
Va multumesc
Aceasta postare a fost editata de VIVI1968: 31 May 2010 - 09:12 AM
#138
Postat 31 May 2010 - 09:35 AM
#139
Postat 31 May 2010 - 01:44 PM
Referitor la impozitul pe teren vor verifica realitatea datelor inscrise in declaratia de impozite si taxe, precum si plata impozitului pe teren la termenele legale.
Aceasta postare a fost editata de G David: 31 May 2010 - 01:53 PM
#140
Postat 10 August 2010 - 03:37 PM
"Trebuie sa avem un control serios al banului public", este de parere premierul. "Toata lumea care realizeaza un venit trebuie sa plateasca toate impozitele si taxele prevazute de lege. Nu vorbesc de partea banala. Nu ne intereseaza partea penala. Este treaba Parchetului. Pe noi ne intereseaza ca orice contribuabil care realizeaza un venit sa nu si-l ascunda sau sa-l transfere prin evaziune fiscala in alte profituri. si sa plateasca conform legii taxele la bugetul de stat."
"Va dau exemplu de metoda indirecta. O persoana care are o brutarie. Are declarat pe actele contabile ca intr-o luna a facut 500 de paini. Dar daca te uiti la consumul de curent electric pentru cuptorul cu paine si faci un calcul elementar, vezi ca a consumat curent electric pentru 1.000 de paini. si punem intrebarea: Ce s-a intamplat? De ce apare aceasta diferenta? si atunci, respectand modalitatile prevazute de lege, eu ca si Fisc, vin si spun ca pentru diferenta de 500 de paini trebuie sa platesti impozit. O metoda indirecta de control pentru a arata ca undeva este o evaziune si ceva s-a intamplat. Nu poti sa pui un functionar de la controlul fiscal in spatele fiecarui agent economic. Dar pe calea controlului indirect se pot reconstitui importante sume de bani la bugetul de stat", apreciaza Emil Boc.
Acest proces al controlului indirect, care poate fi aplicat in orice domeniu, va fi pus in aplicare incepand cu toamna acestui an.
"Cadrul legal deja l-am creat prin OUG de modificare a Codului Fiscal. Urmeaza ca in ordinul presedintelui ANAF sa se concretizeze toate aceste mecanisme si controlul fiscal sa treaca la treaba, dandu-i un instrument suplimentar de lucru si de interventie in sfera activitatii economice" a conchis primul-ministru.
sursa : avocat.net
http://www.avocatnet...ticles?id=20673
Similar Topics
4 useri citesc topicul
0 membri, 4 vizitatori, 0 utilizatori anonimi