Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
contract de prestari servicii de contabilitate - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


- - - - -

contract de prestari servicii de contabilitate

42 replies to this topic

#1 Oana C.

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 29 Postari:

Postat 13 February 2006 - 08:52 AM

Sunt expert contabil si as vrea sa intocmesc un contract de prestari servicii contabile cu o firma, din pacate nu mai am nici un astfel de contract in derulare..aveti vreun model, stiti ce trebuie sa contina?



#2 IOAN NUTU SUTEU

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 10 Postari:
  • Location:SIGHISOARA
  • Interests:COLABORARE-INFORMARE

Postat 13 February 2006 - 10:16 AM

CONTRACT DE PRESTARI DE SERVICII

Incheiat astazi .............................. la .....................................................



1. PARTILE CONTRACTANTE

1.1. S.C. ................................................................................
............................ S.N.C./S.C.S./S.A./S.R.L., cu sediul social in .......................................(localitatea), str. .................................................... nr. ............................, bloc ............., scara ..........., etaj ........, apartament ......., judel/sector ................................ , inregistrata la Oficiul Registrului Comertului ................................................, sub nr. ....................... din ................................., cod fiscal nr. .............................. din ...................................., avand contul nr. ............................. deschis la ...................................., reprezentata de .............................................. , cu functia de ........................................................................., in calitate de prestator, pe de o parte, si

sau

1.1. Asociatia familiala ................................................................................
........................................, cu sediul in ................................................................., (localitatea), str. ................................................... nr. .............., bloc ........, scara ........, etaj ........, apartament ..........., sector/judet ...................................., posesoarea autorizatiei nr. ................... din .................., eliberata de Primaria ................................. , codul fiscal nr. ............................... din ............................., avand contul nr. ................................, deschis la ............................................., reprezentata de ......................................................, cu functia de..............................................................................
.............., in calitate de prestator, pe de o parte, si

1.2. S.C. ................................................................................
............................. S.N.C./S.C.S./S.A./S.R.L., cu sediul social in .......................................(localitatea), str. .................................................... nr. ............................, bloc ............., scara ..........., etaj ........, apartament ......., judet/sector ................................ , inregistrata la Oficiul Registrului Comertului ................................................., sub nr. ...................... din ................................., cod fiscal nr. .............................. din ....................................., avand contul nr. .......................... deschis la ................................, reprezentata de ..................................................., cu functia de ......................................................................, in calitate de beneficiar, pe de alta parte,

sau

1.2. Asociatia/Fundatia :...............................................................................
............................................. cu sediul in ......................................................................., (localitatea), str. .......................................... nr. ................., bloc ........., scara ........, etaj ........, apartament ........, sector/judet ......................................., inregistrata in Registrul asociatiilor si fundatiilor prin Sentinta civila nr. ..................................... din ........................................., a Tribunalului ..............................., codul fiscal nr. ............................. din .........................., avand contul nr. ....................... deschis la ..................................., reprezentata de ...................................., cu functia de ..........................., in calitate de beneficiar, pe de alta parte, sau

1.2. Asociatia familiala:......................................................................
..............................................., cu sediul in ..............................................................(localitatea), str. ...................................................... nr. .............., bloc ........, scara ........, etaj ........, apartament ..........., sector/judet .................................... , posesoarea autorizatiei nr. ................... din .................., eliberata de Primaria ................................. , codul fiscal nr. ............................... din ............................., avand contul nr. ............................... deschis la .................................., reprezentata de ..........................................., cu functia de..............................., in calitate de beneficiar, pe de alta parte,

sau

1.2. D ..............................................., domiciliat in ......................................., str. ......................................... nr. .............., bloc .........., scara .........., etaj ........, apartament ..... , sector/judet ................................... nascut la data de ..................................................(ziua, luna, anul) in .......................................................... (localitatea) sector/judet .................................., fiul lui ................................................ si al ...................................... , posesorul buletinului (cartii) de identitate seria .............. nr. ..............................................., eliberat de ...................................., cod numeric personal................................................., in calitate de beneficiar, pe de alte parte,

au convenit se incheie prezentul contract de prestari de servicii, cu respectarea urmatoarelor clauze:

2. OBIECTUL CONTRACTULUI

2.1. Obiectul contractului il reprezinta:

2.2. De asemenea, prestatorul se obliga sa efectueze si : ..........................................................................

3. DURATA CONTRACTULUI

3.1. Contractul se incheie pe o durata de ............ incepand de la data de ................ si pana la data de ........ .

4. PRETUL CONTRACTULUI

4.1. Pretul prestatiei este de ................................................................................
..............................................

4.2. Pretul se va plati in numerar(sau cu ordin de plata in contul prestatorului) la data efectuarii prestatiei (la termenul stabilit in prezentul contract sau esalonat), astfel:

4.3. In cazul in care, anterior efectuarii prestatiei, vor interveni majorari de preturi care afecteaza costul prestatiei:

a) prestatorul de servicii are dreptul sa majoreze pretul contractului, in raport cu majorarea preturilor, cu obligatia ca prestatorul sa notifice in termen de .................. beneficiarului hotararea sa;

B) beneficiarul, in termen de ...................... de la data primirii notificarii scrise a prestatorului are obligatia sa comunice acestuia daca pretul majorat este acceptabil si sa solicite continuarea lucrarii. Daca beneficiarul nu raspunde la notificarea scrisa in termenul de mai sus, aceasta este considerata o acceptare tacita a pretului.

4.4. Daca majorarea de preturi intervine in cursul executarii contractului, iar beneficiarul nu accepta majorarea, va notifica in scris refuzul prestatorului, acesta avand dreptul la cota-parte din pret echivalenta cu prestatia executata si la pretul convenit.

5. GARANTII

5.1. Prestatorul de servicii garanteaza pentru ..................................................... in urmatoarele conditii:

6. OBLIGATIILE PARTILOR

6.1. Prestatorul de servicii se obliga:

a) ................................................................................
...........

B) ................................................................................
...........

c) ................................................................................
........... etc.

6.2. Beneficiarul serviciilor se obliga:

a) ................................................................................
...........................................................;

B) ................................................................................
...........................................................;

c) ................................................................................
............................................................;

etc.

7. CLAUZA PENALA

7.1. In cazul in care una dintre partii nu isi indeplineste obligatiile contractuale sau si le indeplineste in mod necorespunzator, se obliga sa plateasca celeilalte parti penalitati daune-interese in valoare de ..................................., astfel: .......................................

8. INCETAREA CONTRACTULUI

8.1. Prezentul contract inceteaza de plin drept, fara a mai fi necesara interventia unei instante judecatoresti( sau tribunal arbitral), in cazul in care una dintre parti:

- nu isi executa una dintre obligatiile esentiale enumerate la ……....., din prezentul contract;

- este declarata in stare de incapacitate de plati sau a fost declansata procedura de lichidare inainte de inceperea executarii prezentului contract;

- isi incalca oricare dintre obligatiile sale, dupa ce a fost avertizata, printr-o notificare scrisa, de catre cealalta parte, ca o noua nerespectare a acestora va duce la rezolutiunea/rezilierea prezentului contract.

- cesioneaza drepturile si obligatiile sale prevazute de prezentul contract fara acordul celeilalte parti;

sau

- in termen de ........ zile de la data primirii notificarii prin care i s-a adus la cunostinta ca nu si-a executat ori isi executa in mod necorespunzator oricare dintre obligatiile ce-i revin.

8.2. Partea care invoca o cauza de incetare a prevederilor prezentului contract o va notifica celeilalte parti, cu cel putin ......... zile inainte de data la care incetarea urmeaza sa-si produca efectele.

8.3. Rezilierea prezentului contract nu va avea nici un efect asupra obligatiilor deja scadente intre partile contractante.

8.4. Prevederile prezentului :........................................................(art., capitol) nu inlatura raspunderea partii care in mod culpabil a cauzat incetarea contractului.

9. FORTA MAJORA

9.1. Nici una dintre partile contractante nu raspunde de neexecutarea la termen sau/si de executarea in mod necorespunzator - total sau partial - a oricarei obligatii care ii revine in baza prezentului contract, daca neexecutarea sau executarea necorespunzatoare a obligatiei respective a fost cauzata de forta majora, asa cum este definita de lege.

9.2. Partea care invoca forta majora este obligata sa notifice celeilalte parti, in termen de ....................... , producerea evenimentului si sa ia toate masurile posibile in vederea limitarii consecintelor lui.

9.3. Daca in termen de .................. de la producere, evenimentul respectiv nu inceteaza, partile au dreptul sa-si notifice incetarea de plin drept a prezentului contract fara ca vreuna dintre ele sa pretinda daune interese.

10. NOTIFICARILE INTRE PARTI

10.1. In acceptiunea partilor contractante, orice notificare adresata de una dintre acestea celeilalte este valabil indeplinita daca va fi transmisa la sediul prevazut in partea introductiva a prezentului contract.

10.2. In cazul in care notificarea se face pe cale postala, ea va fi transmisa, prin scrisoare recomandata, cu confirmare de primire si se considera primita de destinatar la data mentionata de oficiul postal primitor pe aceasta confirmare.

10.3. Daca notificarea se trimite prin telex sau telefax, ea se considera primita in prima zi lucratoare dupa cea in care a fost expediata.

10.4. Notificarile verbale nu se iau in considerare de nici una dintre parti, daca nu sunt confirmate, prin intermediul uneia din modalitatile prevazute la alineatele precedente.

11. LITIGII

11.1. Partile au convenit ca toate neintelegerile privind validitatea prezentului contract sau rezultate din interpretarea, executarea ori incetarea acestuia sa fie rezolvate pe cale amiabila de reprezentantii lor.

11.2. Daca nu este posibila rezolvarea litigiilor pe cale amiabila, partile se vor adresa instantelor judecatoresti competente.

sau

11.1. In situatia in care rezolvarea neintelegerilor nu este posibila pe cale amiabila, ele vor fi supuse spre solutionare tribunalului arbitral, conform regulilor de procedura aplicabile arbitrajului comercial ad-hoc, organizat de Camera de Comert si Industrie a Romaniei.

12. CLAUZE FINALE

12.1. Modificarea prezentului contract se face numai prin act aditional incheiat intre partile contractante.

12.2. Prezentul contract, impreuna cu anexele sale care fac parte integranta din cuprinsul sau, reprezinta vointa partilor si inlatura orice alta intelegere verbala dintre acestea, anterioara sau ulterioara incheierii lui.

12.3. In cazul in care partile isi incalca obligatiile lor, neexercitarea de partea care sufera vreun prejudiciu a dreptului de a cere executarea intocmai sau prin echivalent banesc a obligatiei respective nu inseamna ca ea a renuntat la acest drept al ssu.

12.4. Prezentul contract a fost incheiat intr-un numar de ............... exemplare, din care ...................... astazi ........................., data semnarii lui.



PRESTATOR
BENEFICIAR




#3 getw

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 40 Postari:
  • Location:iasi

Postat 17 May 2006 - 04:57 PM

getw a spus:

Atasez doua modele de contract de prestari servicii in domeniul contabilitatii

Fisiere atasate





#4 anghelada

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 10 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:craiova

Postat 07 June 2006 - 06:44 AM

Se pare ca nu au fost atasate. Poate mai incerci o data.



#5 anghelada

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 10 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:craiova

Postat 07 June 2006 - 06:46 AM

Mea culpa. Dupa ce am trimis mesajul aparu si la mine tabelul cu download. :oops:



#6 andur

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 201 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:moldova

Postat 23 July 2006 - 07:16 PM

Are cineva, cumva, un model de contract particularizat ce este utilizat de o firma de contabilitate? cu grafic de predare a documentelor, clauze, responsabilitati, etc? Multumesc f.mult



#7 nicole33

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1373 Postari:
  • Location:bucuresti

Postat 23 July 2006 - 08:13 PM

de obicei, firmele de conta au asemenea contracte pe care le propun clientilor lor. majoritatea accepta fara modificari si semneaza contractul propus, putini mai fac mici amendamente.



#8 andur

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 201 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:moldova

Postat 24 July 2006 - 07:41 AM

Tocmai din acest motiv solicit un astfel de model, va rog.



#9 andreea

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 580 Postari:
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Literatura, muzica, computere, masini....toate in egala masura.

Postat 31 July 2006 - 10:06 AM

m-ar interesa si pe mine, un astfel de model, daca se poate: andreea_w2000@yahoo.com. Multumiri!!!



#10 ovidiu_adrian79

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 256 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:VASLUI

Postat 31 July 2006 - 01:56 PM

vreau si eu!!! va rog frumos!

ovidiu_adrian79@yahoo.com



#11 alinux

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 14 Postari:
  • Location:bucuresti
  • Interests:economic, financiar contab, audit..

Postat 15 November 2006 - 09:26 AM

va rog mult, am si eu nevoie urgenta de un asemenea tip de contract!
multam mult



#12 scho

    Nou

  • Members
  • Pip
  • 1 Postari:

Postat 03 October 2007 - 02:29 PM

As avea si eu nevoie de un astfel de model de contract...sunt noua in bransa si nu as vrea sa-mi scape ceva.Multumesc.



#13 claudiaionela

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 319 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:PITESTI

Postat 04 October 2007 - 09:52 AM

Si eu vreau :biggrin: multumesc! stefan_claudia2000@yahoo.com



#14 Elia Ghinescu

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 78 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 05 October 2007 - 04:12 PM

Vezi postareaclaudiaionela, la Oct 4 2007, 10:52 AM, a spus:

Si eu vreau :biggrin: multumesc! stefan_claudia2000@yahoo.com



Incerc sa atasez un draft....

Fisiere atasate





#15 Dana acc

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 7 Postari:

Postat 12 July 2008 - 11:00 PM

Hello,

prima zi aici ..............

Am nevoie de un contract in engleza- servicii de contabilitate.
ma poate ajuta cineva?

Merci



#16 doiny

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 631 Postari:

Postat 05 October 2008 - 09:25 AM

Am si eu o intrebare legata de acest contract, ce e cu firmele aflate in insolventa? nu ai voie sa colaborezi cu ei , sau este pusa aceasta prevedere in cazul in care clientul nu isi indeplineste conditiile contractuale, nu mai ai nevoie de instanta?

Scuze, iata si celellate pagini

Vai am gresit Sectiunea.... trebuia la Contracte.... sper sa nu fiu prea rau certata.Mii de scuze.

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de madalinab: 05 October 2008 - 02:27 PM




#17 doiny

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 631 Postari:

Postat 05 October 2008 - 03:50 PM

Iata si raspunsul

Contractele se incheie de drept asa cum este prevazut in contractul cadru. Acest fapt este legal deoarece prin deschiderea acestei proceduri conform art. 18 administratorului i se ridica drepturile si este numita o alta persoana in locul lui. In vederea indeplinirii atributiilor ce i se cuvin aceasta persoana poate incheia contracte cu persoane de specialitate, in speta experti contabili, pt a indeplini sarcinile prevazute. Mai jos va prezint cateva articole de lege.
Legea privind procedura insolventei, legea nr 85/2006

Art. 23
In vederea indeplinirii atributiilor sale, administratorul judiciar va putea desemna persoane de specialitate. Numirea si nivelul remuneratiilor acestor persoane vor fi supuse aprobarii comitetului creditorilor, cu exceptia cazurilor in care va fi stabilit ca acestea vor fi achitate din fondul constituit conform art. 4.

Art. 20

(1) Principalele atributii ale administratorului judiciar, in cadrul prezentei legi, sunt:

a) examinarea situatiei economice a debitorului si a documentelor depuse conform prevederilor art. 28 si 35 si intocmirea unui raport prin care sa propuna fie intrarea in procedura simplificata, fie continuarea perioadei de observatie in cadrul procedurii generale si supunerea acelui raport judecatorului-sindic, intr-un termen stabilit de acesta, dar care nu va putea depasi 30 de zile de la desemnarea administratorului judiciar;

Art. 28

(1) Cererea debitorului trebuie sa fie insotita de urmatoarele acte:

a) bilantul certificat de catre administrator si cenzor/auditor, balanta de verificare pentru luna precedenta datei inregistrarii cererii de deschidere a procedurii;

Art. 3

In intelesul prezentei legi, termenii si expresiile de mai jos au urmatoarele semnificatii:

1. insolventa este acea stare a patrimoniului debitorului care se caracterizeaza prin insuficienta fondurilor banesti disponibile pentru plata datoriilor exigibile:

a) insolventa este prezumata ca fiind vadita atunci cand debitorul, dupa 30 de zile de la scadenta, nu a platit datoria sa fata de unul sau mai multi creditori;

b) insolventa este iminenta atunci cand se dovedeste ca debitorul nu va putea plati la scadenta datoriile exigibile angajate, cu fondurile banesti disponibile la data scadentei;

Art. 18

(1) Dupa deschiderea procedurii, adunarea generala a actionarilor/asociatilor debitorului, persoana juridica, va desemna, pe cheltuiala acestora, un reprezentant, persoana fizica sau juridica, administrator special, care sa reprezinte interesele societatii si ale acestora si sa participe la procedura, pe seama debitorului. Dupa ridicarea dreptului de administrare, debitorul este reprezentat de administratorul judiciar/lichidator care ii conduce si activitatea comerciala, iar mandatul administratorului special va fi redus la a reprezenta interesele actionarilor/asociatilor.

Art. 47

(1) Deschiderea procedurii ridica debitorului dreptul de administrare - constand in dreptul de a-si conduce activitatea, de a-si administra bunurile din avere si de a dispune de acestea -, daca acesta nu si-a declarat, in conditiile art. 28 alin. (1) lit. h) sau, dupa caz, art. 33 alin. (6), intentia de reorganizare.

Art. 48
(1) Prin sentinta sau, dupa caz, incheierea avand drept efect ridicarea dreptului de administrare, judecatorul-sindic va da dispozitii tuturor bancilor la care debitorul are disponibil in conturi sa nu dispuna de acestea fara un ordin al administratorului judiciar/lichidatorului.
(2) Incalcarea dispozitiilor judecatorului-sindic, mentionate la alin. (1), atrage raspunderea bancilor pentru prejudiciul creat, precum si o amenda judiciara de la 4.000 lei (RON) la 10.000 lei (RON).

Art. 46

(1) In afara de cazurile prevazute la art. 49 sau de cele autorizate de judecatorul-sindic, toate actele, operatiunile si platile efectuate de debitor ulterior deschiderii procedurii sunt nule.

Art. 49

(1) Pe perioada de observatie, debitorul va putea sa continue desfasurarea activitatilor curente si poate efectua plati catre creditorii cunoscuti, care se incadreaza in conditiile obisnuite de exercitare a activitatii curente, dupa cum urmeaza:

a) sub supravegherea administratorului judiciar, daca debitorul a facut o cerere de reorganizare, in sensul art. 28 alin. (1) lit. h), si nu i-a fost ridicat dreptul de administrare;

b) sub conducerea administratorului judiciar, daca debitorului i s-a ridicat dreptul de administrare.

(2) Actele, operatiunile si platile care depasesc conditiile mentionate la alin. (1) vor putea fi autorizate in exercitarea atributiilor de supraveghere de administratorul judiciar; acesta va convoca o sedinta a comitetului creditorilor in vederea supunerii spre aprobare a cererii administratorului special, in termen de maximum 5 zile de la data primirii acesteia.



#18 ana.a

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 4 Postari:

Postat 03 November 2008 - 03:17 PM

:tongue:

Am o intrebare daca imi permiteti.
Lucrez la o firma de consultanta de management.
In pachetul de servicii pe care il oferim, un client a solicitat obligatoriu si prestarea de servicii de contabilitate (pe care nu am temeiul legal sa le ofer).
Vor un singur contract pt tot, dar nu ii deranjeaza daca pt contabilitate va factura direct firma de contabilitate catre ei. :thumbup:
Imi puteti da un sfat cum pot trece in contractul meu prestare de servicii contabile - intermediere de servicii contabile? ( mandatar al firmei de contabilitate, sau ...)

Multumesc anticipat



#19 Orbu Tatiana

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 105 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:galati

Postat 06 November 2008 - 05:05 PM

Trece-i doar depunere declaratii fiscale.
Nu ai CAEN sa facturezi consultanta decat daca esti expert.

Aceasta postare a fost editata de madalinab: 08 November 2008 - 04:37 PM
citare mesaj anterior

tatiana



#20 adymaia

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 42 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Constanta
  • Interests:calatoriile, locurile linistite cu multa verdeata, filmele vechi

Postat 06 November 2008 - 08:30 PM

Ii poti factura contabilitate primara doar, ii poti factura consultanta manageriala, ii poti factura pachet salarizare+ declaratii, intocmit dosare creditare, etc. Iar daca firma de management are pe statul de plata si un expert contabil, sau contract de prestari cu un expert contabil, ii poti factura si prestari servicii contabile. Eu asa am fost sfatuita, la randul meu, de alti experti in domeniu!

Aceasta postare a fost editata de madalinab: 08 November 2008 - 04:37 PM
citare mesaj anterior







Similar Topics Collapse

2 useri citesc topicul

0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL