Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
deplasare externa - Forum 100% contabilitate - Conta.ro - Pagina 10

Salt la continut


deplasare externa


255 replies to this topic

#181 andiszek

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 7 Postari:

Postat 27 March 2009 - 11:13 AM

multumesc ptr raspuns.
am gasit contractul colectiv: http://www.ugir1903....UN2007-2010.pdf
la art45, la Delegatie, nu stabileste durata.

Detasarea nu e OK ptr mine, deoarece in majoritatea tarilor apartinand U.E., detasarea presupune obtinerea unui permis de munca in statul de care apartine unitatea cesionara.
eu vreau pur si simplu sa continui sa lucrez de acasa, cum fac de cativa ani, doar sa schimb orasul si tara.



#182 darla2203

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 71 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Hunedoara

Postat 27 March 2009 - 11:46 AM

Buna.am si eu o problema si datorita faptului ca nu am mai inregistrat deconturi v-as ruga frumos sa ma ajutati/corectati pentru cele ce urmeaza:
firma cu activitate de transporturi de marfuri trimite un sofer in cursa pe traseu intern.acesta ajunge la destinatie, descarca si sta 2 zile in constanta pt ca asteapta un retur de marfa.soferului nu i sa dat avans, a platit din banii lui.cum inregistrez in contabilitate acest lucru?
% = 5311
3022 (la decont are atasate bonuri de combustibil)
625 (aici intracele 4 zile cat a fost plecatx32.5 diurna zilnica si o factura de la hotlul unde a fost cazat)
625 (o taxa de parcare aferenta stationarii camionului in cele 2 zile)
nu sunt sigura ca e bine cum am gandit problema de accea va rog sa ma ajutati.mii de multumiri.o zi buna!




#183 elagn

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 25 Postari:
  • Gender:Female

Postat 28 March 2009 - 05:46 PM

View Postandiszek, on Mar 27 2009, 11:13 AM, said:

Art. 43. - Delegarea reprezinta exercitarea temporara, din dispozitia angajatorului, de catre salariat, a unor lucrari sau sarcini corespunzatoare atributiilor de serviciu in afara locului sau de munca.
Art. 44. - (1) Delegarea poate fi dispusa pentru o perioada de cel mult 60 de zile si se poate prelungi, cu acordul salariatului, cu cel mult 60 de zile.
(2) Salariatul delegat are dreptul la plata cheltuielilor de transport si cazare, precum si la o indemnizatie de delegare, in conditiile prevazute de lege sau de contractul colectiv de munca aplicabil.
cred ca ai o varianta mai veche a contrctului de munca
am atasat eu o varianta mai noua

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de madalinab: 10 May 2009 - 11:04 AM




#184 andiszek

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 7 Postari:

Postat 29 March 2009 - 11:19 AM

multumesc mult pr contractul actualizat. se specifica intr-adevar durata acuma.

salutari,
andi



#185 kikilina

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 11 Postari:

Postat 08 April 2009 - 10:10 AM

Buna ziua,
seful meu a fost plecat in Ucraina. A scos bani de pe cardul apartinand firmei (moneda nationala-grivna) si a facut diverse cheltuieli. Problema e ca si acolo se practica spaga si nu a venit cu toti "grivna". am urmatoarele probleme:
1. pt banii pe care i-a scos de pe card (cf extras cont) ar trebui sa fac registru de casa? a plecat in martie si s-a intors in apr iar retragerile au fost facute in martie si plata facturilor in aprilie.
2. imi lipsesc vreo 500 de grivna pt care nu am nici documente justificative nici banii ca atare.si nici nu am de unde sa-i cumpar

Va rog mult ajutati-ma ca nu stiu cum sa procedez.Oare sa-i imput?!Cum sa fac?! :sad:
va multumesc anticipat!



#186 elagn

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 25 Postari:
  • Gender:Female

Postat 08 April 2009 - 10:41 AM

daca a scos bani cu cardul, adica numerar, ii poti considera ca avans de trezorerie si ii inregistrezi pe 542.
cand vine din deplasare, cu ordin deplasare semnat stampilat pe unde a fost, documente de drum si cazare, trebuie sa faca decont de cheltuieli. daca nu are documente justificative pt toata suma vor ramane ca avans de returnat de catre sef. adica incasare pe casa in valuta.
daca seful tau este angajat al firmei, sa faca o decizie interna cum ca pt deplasare sa i se dea diuna. poate asta te scoate din incurcatura.

Aceasta postare a fost editata de madalinab: 10 May 2009 - 11:05 AM




#187 Doina P

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1143 Postari:
  • Location:Bucuresti

Postat 08 April 2009 - 10:56 AM

Sau sa-ti dea bani in lei "diferenta avans" ,faci dispozitie de incasare



#188 elagn

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 25 Postari:
  • Gender:Female

Postat 08 April 2009 - 11:12 AM

unii mai practica si metoda de care zici. mie personal, nu mi se pare prea corecta. oricum diferenta in lei, ar trebui sa o incasezi la cursul valutei respective BNR in ziua depunerii decontului inmultit cu suma nejustificata.

Aceasta postare a fost editata de madalinab: 10 May 2009 - 11:05 AM




#189 lmi

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 3 Postari:

Postat 08 April 2009 - 07:20 PM

salariatii mei stau in delegatie in strainatate cateva luni, pe baza carui doc justificativ pot inregistra diurna luna de luna si nu la sfarsitul delegatiei? nu vreau sa ma incarc cu chelt aferente catorva luni la sfarsitul delegatiei pentru ca obiectul principal de activitate se desfasoara in strainatate (UE). e sufucient pontajul? am contracte comerciale acolo si facturi emit luna de luna .

multumesc ptr ajutor



#190 elagn

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 25 Postari:
  • Gender:Female

Postat 09 April 2009 - 11:01 AM

aceeasi problema o am si eu, si dat fiind faptul ca la sfarsitul fiecarei luni inregistrez factura de venituri, trebuie sa inregistrez si cheltuieli aferente, caci astfel la trimestru s-ar putea sa am de plata cam mult impozit care nu ar fi real.
pontajul nu mi se pare de ajuns.
in acest sens , eu am apelat, la unul dintre cei deplasati, in general la seful lor, pentru a-mi face la sf fiecarei luni o justificare a cheltuielilor generate de deplasare in luna respectiva, cu ajutorul careia inregistrez diurna si eventual cheltuieli cu numerar valuta, insa eu am posibilitatea sa am si actele respective.
cel putin asa practic eu. daca cineva are o idee mai buna, chiar as vrea sa aflu si eu.

atentie insa cu deplasarea, caci se poate face pe max 2 luni si cu acordul salariatilor se mai poate prelungi inca 2 luni.
in caz contrar, diurnele trebuiesc impozitate ca venituri din salarii.

Aceasta postare a fost editata de madalinab: 10 May 2009 - 11:05 AM




#191 lmi

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 3 Postari:

Postat 13 April 2009 - 05:05 PM

gata am rezolvat si eu si am primit toate chitantele si bonuletele cu ce au cheltuit, dar acum am alta problema: cum le inregistrezi ca si justificare la un decont al unui angajat sau pe fiecare furniz in parte?
Am atasat in spatele calculatiei pentru diurna pe luna martie toata corespondenta cu cei din franta, pontajul, contractul incheiat cu partenerul extern si voi scade cand vin de pasti suma aferenta lunii martie din total decont pentru a inreg pe aprilie doar dif. Ce parere aveti e corect?
Mi-au atasat bonuri de combustibil fara stampila, sunt deductibile?



#192 Doina P

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1143 Postari:
  • Location:Bucuresti

Postat 13 April 2009 - 09:56 PM

Decontul il faci pe salariat ,nu pe furnizor, daca te uiti bine pe decont vezi ca sunt categorii de chelt.
Bonurile sunt valabile si fara stampila.



#193 axente

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 14 Postari:

Postat 28 April 2009 - 11:47 AM

Va rog sa atasati, daca aveti, un model de ordin de deplasare extern.
Eu am gasit un model pentru cei care fac transport international.(cod 14-5-4/a).
Sau il folosim pe acesta si pentru alte situatii de deplasare in strainatate?
Multumesc



#194 elagn

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 25 Postari:
  • Gender:Female

Postat 09 May 2009 - 03:14 PM

View Postaxente, on Apr 28 2009, 12:47 PM, said:

Va rog sa atasati, daca aveti, un model de ordin de deplasare extern.

Fisier atasat  ordin_de_deplasare_externa.doc   47.5K   415 downloads

Aceasta postare a fost editata de madalinab: 05 July 2009 - 10:38 AM




#195 dani77

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 33 Postari:

Postat 04 July 2009 - 03:40 PM

Buna ziua!
Am o problema cu o deplasare externa care a durat 3 saptamani. Administratorul (angajat) al unei firme a plecat in delegatie cu alta firma in Singapore ( apropo poate stiti care este nivelul diurnei - 100$ /zi?)Firma 2 i-a platit toate cheltuielile transport, cazare, diurna. Acum problema este cum inregistrez eu in contabilitatea mea aceasta deplasare? Sper ca ati inteles ce voiam sa spun ( angajatul unei firme a plecat in delegatie cu alta firma care i-a platit toate cheltuielile, si trebuie inregistrata delegatia la firma la care lucreaza el). Poate ma ajutati, va rog frumos ca nu ma descurc si trebuie sa inchei situatia lunii mai!
Va multumesc pentru intelegere si ajutor,

Dana



#196 lmi

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 3 Postari:

Postat 04 July 2009 - 05:37 PM

nu e clar daca ai un ordin de delasare cu toate documentele justificative in spate sau documentele sunt pe numele celeilalte soc? trebuie sa-i rambursezi banii cheltuiti? banuiesc ca da!



#197 dani77

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 33 Postari:

Postat 04 July 2009 - 07:42 PM

Deci, am o factura pe suma totala pe care firma 2 a cheltuit-o facuta de firma mea, biletul de avion (electronic) este pe numele firmei 2, hotelul este pe numele administratorului, dispozitie de plata de la firma 2 pentru diurna si chitante pentru banii primiti de la firma mea catre firma 2, asigurare pe numele salariatului meu (administratorul firmei). Ideea era ca nu trebuie rambursati banii, asa s-a convenit (verbal) sa plece in deplasare sa ii ajute, dar nu exista nici un contract nimic intre ei si acum am o factura pe care trebuie sa o justific.
Ms de raspuns!
Dana



#198 mihaela_cva

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2579 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:craiova
  • Interests:gradinarit..de apartament, deocamdata
    calatorii

Postat 04 July 2009 - 11:06 PM

contractul puteti sa il faceti si acum.
La factura sa aveti anexate copii dupa documentele firmei 2, poate fi privita si ca plata (decontare) in numele altei societati



#199 dani77

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 33 Postari:

Postat 13 July 2009 - 05:10 PM

Va rog sa scuzati nestiinta mea de incepator, dar se poate cumva sa-mi dati si cateva conturi? Adica stiu de 625, dar ce si cum inregistrez in aceasta situatie? Ma apuca panica de-a dreptul ca trebuie sa inchei luna si eu nu am facut nimic. :lostit (13):
Va multumesc pentru rabdare,
Dana



#200 mihaela_cva

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2579 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:craiova
  • Interests:gradinarit..de apartament, deocamdata
    calatorii

Postat 13 July 2009 - 10:56 PM

daca:- ai factura, copii dupa toate documentele de la cealalta firma, contractul intre cele doua firme,
-ai justificarea deplasarii facute de patronul tau (documente care sa ateste ca deplasarea s-a facut in interesul firmei, un contract incheiat, o comanda, participarea la expozitie etc),
inregistrezi toata suma din factura in 625 si gata (cu /fara tva depinde de caz).
*biletul de avion (electronic) pe numele firmei 2 care ti-l refactureaza,
*hotelul este pe numele administratorului,-e ok
*dispozitie de plata de la firma 2 pentru diurna -trebuie ordin deplasare
*asigurare pe numele salariatului meu (administratorul firmei) -e ok
*chitante pentru banii primiti de la firma mea catre firma 2 -inseamna ca factura e partial platita






Similar Topics Collapse

2 useri citesc topicul

0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL