NOILE FACTURI - OMFP 2226 privind utilizarea unor formulare financiar-contabile
#101
Postat 05 January 2007 - 11:32 AM
#102
Postat 05 January 2007 - 01:22 PM
#103
Postat 05 January 2007 - 02:01 PM
Am si eu o intrebare: am inteles ca a aparut o lege sau o reglementare intr-un monitor oficial din data de 30.12.2006, care face referire la aspecte legate de functionarea facturilor si chitantelor ca documente justificative incepand cu ianuarie 2007. Are cineva aceasta lege?
#104
Postat 05 January 2007 - 02:11 PM
Fisiere atasate
#105
Postat 05 January 2007 - 02:54 PM
#106
Postat 05 January 2007 - 04:23 PM
Am avut astazi GF in control si unul din lucrurile pe care le-au explicat a fost exact continutul OMF 2226/2006.
Daca am terminat facturile fiscale cumparate anul trecut te apuci usurel si ti le tiparesti singur.
Respecti procedura descrisa la anexa 4 din ordin.
Seria si numerotarea dupa cum va trece prin cap. Nu exista nici o restrictie.
Bafta!
Al Ries şi Jack Trout
#107
Postat 05 January 2007 - 04:43 PM
Sunt multe semne de intrebare. Am sperat ca lucrurile sa se simplifice dar
#108
Postat 05 January 2007 - 05:03 PM
#109
Postat 05 January 2007 - 05:11 PM
kesaruus, la Jan 5 2007, 04:23 PM, a spus:
mare atentie, sa aveti inventarele FAPTICE facute !!!
ce au mai vrut, ce ti-au cerut la control ??
#110
Postat 05 January 2007 - 05:25 PM
eu ii am de 6 luni in control dar nici ei nu stiu ce vor! ma plimba de la o situatie la alta si nici raspunsuri nu au.
#111
Postat 05 January 2007 - 05:35 PM
Eu va propun ceva...mergeti in weekend la Cora, Carrefour sau Metro luati si factura si asa veti gasi un exemplu, pe care-l ajustati si modoficati in excel...
O problema o constituie emiterea facturilor de catre cei care desf. activitati independente, si care incepand cu 01 ian, nu mai functioneaza in baza CNP-ului, ci a CIF-ului.
Deja am inceput sa primesc facturi de la avocati, traducatori, notari, care folosesc vechile facturi fiscale dar pe care nu apar CIF-urile, ci CNP-urile.
Desi majoritatea nu sunt platitori de tva, ca sa imi pun problema deducerii tva-ului, consider ca poate fi o problema in acest sens.
E un dezastru...au scos niste legi ca sa creeze un haos general.
#112
Postat 05 January 2007 - 10:06 PM
flexi, la Jan 5 2007, 05:03 PM, a spus:
Formularele de factură, factură fiscală şi aviz de însoţire a mărfii, pretipărite, înseriate şi numerotate sub supravegherea Companiei Naţionale "Imprimeria Naţională" - S.A. sau editate cu ajutorul tehnicii de calcul, în baza art. 2 alin. (1) din Ordinul ministrului finanţelor nr. 1.177/1998 privind aplicarea prevederilor art. 1 alin. (4) şi (10) paragraful 2 din Hotărârea Guvernului nr. 831/1997, cu modificările şi completările ulterioare, vor putea fi utilizate şi după data de 1 ianuarie 2007, până la epuizarea stocului existent. Utilizarea formularelor cu seriile şi plajele de numere alocate în cursul anului 2006 se va efectua în condiţiile respectării prevederilor Codului fiscal.
Art. 6. - (1) Persoanele care nu au obligaţia, în conformitate cu prevederile legale, de a emite factură vor înregistra veniturile realizate zilnic utilizând monetarul, chitanţa sau alte documente specifice, după caz.
(2) Prevederile alin. (1) nu se aplică operatorilor economici care au obligaţia să utilizeze aparatele electronice de marcat fiscale.
ce nu se intelege ????
#113
Postat 06 January 2007 - 11:03 AM
flexi, la Jan 5 2007, 05:25 PM, a spus:
eu ii am de 6 luni in control dar nici ei nu stiu ce vor! ma plimba de la o situatie la alta si nici raspunsuri nu au.
#114
Postat 06 January 2007 - 11:32 AM
#115
Postat 06 January 2007 - 12:00 PM
#116
Postat 06 January 2007 - 02:10 PM
#117
Postat 06 January 2007 - 02:35 PM
Cristi_C, la Jan 6 2007, 02:10 PM, a spus:
depinde de domeniul de activitate a firmei.
#118
Postat 06 January 2007 - 04:00 PM
Aceasta postare a fost editata de ALUPEI OTILIA: 09 January 2007 - 02:14 PM
#119
Postat 06 January 2007 - 04:19 PM
Sa aiba la el un buletin, stampila si codul vechi de inregistrare(ala cu CNP)
Plus o delegatie pentru ridicare de marfuri sau ordin de deplasare.
#120
Postat 06 January 2007 - 08:31 PM
vulpisor, la Jan 6 2007, 04:00 PM, a spus:
Pot sa-ti spun pentru un SCA.
Daca doresti obtinerea CIF-ului pt asociati (parteneri), depui declaratia 080, pe care o completezi in 2 ex. cu datele SCA-ului, si nu ale fiecarui partener.
Pentru avocati colaboratori se depune declaratia 070, impreuna cu copie dupa decizia de barou si dupa buletin.
Pentru traducatori, aceeasi declaratie 070, la care se adauga copia dupa buletin si dupa atestarea profesionala.
Presupun ca si pt un birou notarial e la fel.
Aceasta postare a fost editata de ALUPEI OTILIA: 09 January 2007 - 02:16 PM
Similar Topics
2 useri citesc topicul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi