...am si eu intrebare...Desi nici cei de la Finante nu sunt lamuriti foarte bine...poate totusi ma lamureste si pe mine cineva in legatura cu anumite aspecte ale ordinului 2226:
1 - am carnete din stocul vechi, pe care le voi folosi in continuare cu modificarile aferente facute manual: gen - R devine RO, am inteles...
2 - folosesc un sistem intern de numerotare. Aici am o nelamurire: pot face o nota interna in care specific seria si numerelor facturilor pe care le am deja in stoc, pentru ca este mai simplu deoarece dau mai multe facturiere in consum unor persoane diferite in acelasi timp si astfel nu ma pot incurca cu numerele in vreun fel. Intrebarea mea este urmatoarea: Pot sa specific in nota numerele facturierelor vechi (pentru inceput), cu specificatia ca din momentul epuizarii stocului imi aleg eu o alta serie de numere???? SAu este obligatorie specificarea numarului cu care se emite prima factura si apoi merg asa pana la sfarsitul anului????...eu asa inteleg....
3 - in anexa 4 la ordin se specifica "Anual, se stabileste numarul de la care se va emite prima factura. In alocarea numerelor se va tine cont de structura organizatorica, respectiv gestiuni, puncte de lucru etc...CE INSEAMNA ASTA? Adica in ce sens se tine seama de gestiuni, ca doar nu dau cate o numerotare pe fiecare gestiune!!??
4 - Si...in sfarsit, daca la epuizarea stocului ma hotarasc sa-mi fac singura facturile, ce fac?? Listez ambele exemplare pt un client in original?? ...pt ca din calculator as putea face oricand modificari...si atunci cine stie ca formularul meu de cel al clientului nu difera????...ca doar nu o fi singura varianta indigo-ul!!?
5 - Si apoi...daca dau in consum in acelasi timp mai multe facturiere unor persoane diferite, cum fac????...in situatia in care eu imi fac listarile din programul de conta??..probabil va trebui oricum sa-mi fac comanda de alte formulare!!