Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Suspendare activitate societate comerciala SRL - Forum 100% contabilitate - Conta.ro - Pagina 5

Salt la continut


Suspendare activitate societate comerciala SRL


325 replies to this topic

#81 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Nou venit
  • PipPipPipPipPipPip
  • 16663 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 30 April 2009 - 10:59 AM

Vezi postareamihavesa, la Apr 24 2009, 11:40 AM, a spus:

cum se face o cerere pt regimul derogatoriu ? este vreun format anume ? se depune cumva si vector fiscal 010 ????
nu exista un format anume, e o cerere de mana care se depune la registratura AF de care apartine firma (domiciliul fiscal al firmei)

cel mai bine afli de la AF, acolo iti vor spune tot ce trebuie sa faci, insa cea mai grea treaba (adica cea mai mancatoare de timp) e reglarea fisei pe platitor (cu plata tuturor darilor ce mai sunt p-acolo), altfel nu-ti face regim derogatoriu.

uite si baza legala pt regim derogatoriu, sper sa fie cea actualizata, daca vrei poti cauta si pe net... cred ca si aici - pe forum s-a mai discutat despre asta.
................................................................................
........

ORDIN nr. 864 din 20 iunie 2005 pentru aprobarea Procedurii privind regimul de declarare derogatoriu
În temeiul prevederilor art. 11 alin. (5) din Hotarârea Guvernului nr. 208/2005 privind organizarea si functionarea Ministerului Finantelor Publice si a Agentiei Nationale de Administrare Fiscala, cu modificarile si completarile ulterioare,
având în vedere prevederile art. 78 alin. (4) din Ordonanta Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedura fiscala, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare,
ministrul finantelor publice emite urmatorul ordin:
Art. 1
Se aproba Procedura privind regimul de declarare derogatoriu, prevazuta în anexa care face parte integranta din prezentul ordin.
Art. 2
Directia generala de gestiune a impozitelor si contributiilor din cadrul Agentiei Nationale de Administrare Fiscala, Directia generala a tehnologiei informatiei din cadrul Ministerului Finantelor Publice, Directia generala de administrare a marilor contribuabili, directiile generale ale finantelor publice judetene si a municipiului Bucuresti, precum si, dupa caz, directiile de specialitate din cadrul Ministerului Finantelor Publice si Agentiei Nationale de Administrare Fiscala vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.
Art. 3
Prezentul ordin va fi publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I.
-****-
Ministrul finantelor publice,

Ionel Popescu


ANEXA: PROCEDURA privind regimul de declarare derogatoriu
(A)Acordarea regimului de declarare derogatoriu
1.În caz de inactivitate temporara, pentru perioade mai mari de 12 luni, dar nu mai mult de 3 ani consecutivi, precum si în cazul obligatiilor de declarare a unor venituri care, potrivit legii, sunt scutite la plata impozitului pe venit depunerea declaratiilor fiscale poate fi facuta conform unui regim de declarare derogatoriu.
2.Regimul de declarare derogatoriu se solicita de platitorii de impozite si taxe la organul fiscal în a carui raza teritoriala se afla domiciliul fiscal al acestora, prin depunerea unei cereri.
3.Pentru a beneficia de regimul de declarare derogatoriu contribuabilii trebuie sa îndeplineasca, cumulativ, urmatoarele conditii:
a)sa nu figureze, la data aprobarii cererii, cu obligatii fiscale restante catre bugetul general consolidat;
b)sa nu desfasoare nici un fel de activitate;
c)sa nu obtina venituri din exploatare, venituri financiare si/sau venituri exceptionale;
d)sa nu dispuna de personal angajat si sa nu plateasca venituri cu regim de retinere la sursa a impozitului;
e)sa nu fie în curs de solutionare o cerere de rambursare sau de restituire a impozitelor, taxelor si contributiilor;
f)sa nu fie în curs de derulare un control fiscal.
4.Organul fiscal va solutiona cererea în termen de 30 de zile de la data depunerii si va comunica în scris platitorului atât perioada pentru care regimul de declarare derogatoriu a fost aprobat, cât si conditiile în care acesta a fost aprobat.
Organul fiscal care solutioneaza cererea va conditiona aprobarea acesteia de îndeplinirea obligatiilor rezultate din evidenta fiscala a platitorului.
Cererea poate fi respinsa în cazul în care nu sunt îndeplinite conditiile prevazute la pct. 3 sau când organul fiscal considera, motivat, ca acordarea regimului de declarare derogatoriu solicitat poate conduce la aparitia unor cazuri de evaziune fiscala.
5.Pe perioada de aplicare a regimului de declarare derogatoriu organul fiscal poate face oricând cercetari privind respectarea conditiilor prevazute la pct. 3.
în situatia în care în perioada aprobata pentru aplicarea regimului de declarare derogatoriu organul fiscal constata
neîndeplinirea conditiilor prevazute la pct. 3, contribuabilul va fi supus controlului inopinat, potrivit prevederilor art. 94 alin. (1) lit. b) din Ordonanta Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedura fiscala, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.
6.Obligatiile de declarare aferente activitatii desfasurate anterior perioadei de aplicare a regimului de declarare derogatoriu se mentin.
(B)Încetarea regimului de declarare derogatoriu
1.Regimul de declarare derogatoriu aprobat îsi înceteaza valabilitatea:
- la data aprobata pentru încetarea acestuia;
- începând cu luna în care nu mai este îndeplinita oricare dintre conditiile prevazute la lit. A pct. 3.
2.În cazul încetarii regimului de declarare derogatoriu, platitorul este obligat sa reintre, din oficiu, în regimul normal de declarare.
Reintrarea în regimul de declarare derogatoriu este posibila numai dupa ce se depune o noua cerere de solicitare, cu respectarea procedurii si a conditiilor prevazute în prezentul ordin.
©Depunerea declaratiilor fiscale
1.Sunt supuse regimului de declarare derogatoriu urmatoarele declaratii:
1.1.formularul 100 "Declaratie privind obligatiile de plata la bugetul general consolidat", cod 14.13.01.01/a, aprobat prin Ordinul ministrului finantelor publice nr. 281/2004, cu modificarile si completarile ulterioare;
1.2.formularul 300 "Decont de taxa pe valoarea adaugata", cod 14.13.01.02, aprobat prin Ordinul ministrului finantelor publice nr. 256/2004;
1.3.formularul 101 "Declaratie privind impozitul pe profit", cod 14.13.01.04, aprobat prin Ordinul ministrului finantelor publice nr. 35/2005;
1.4.formularul 120 "Decont privind accizele", cod 14.13.01.03, aprobat prin Ordinul ministrului finantelor publice nr. 35/2005;
1.5.formularul 130 "Decont privind impozitul la titeiul si la gazele naturale din productia interna", cod 14.13.01.05, aprobat prin Ordinul ministrului finantelor publice nr. 35/2005.
2.Termene de depunere:
2.1.Pe perioada aplicarii regimului de declarare derogatoriu contribuabilii nu au obligatia depunerii declaratiilor prevazute la pct. 1.1-1.5, cu exceptia situatiei prevazute la pct. 2.2.
2.2.Pentru fractiunile de ani fiscali cuprinse în perioada de aplicare a regimului de declarare derogatoriu, contribuablii au obligatia depunerii declaratiilor prevazute la pct. 1.3-1.5 la termenele prevazute de lege.
(D)Proceduri de administrare
1.Dupa aprobarea cererii informatia privind aplicarea regimului de declarare derogatoriu se înscrie în vectorul fiscal al contribuabilului.
Informatia privind încetarea regimului de declarare derogatoriu, ca urmare a neîndeplinirii oricareia dintre conditiile prevazute la lit. A pct. 3, se înscrie în vectorul fiscal al contribuabilului.
2.Contribuabilii aflati în regim de declarare derogatoriu nu sunt administrati conform procedurilor curente de gestiune, nefiind notificati pentru nedepunerea în termen a declaratiilor fiscale, cu exceptia celor prevazuti la lit. C pct. 2.2.
Notificarea contribuabililor care nu depun declaratiile fiscale pe perioada aplicarii regimului de declarare derogatoriu se va face avându-se în vedere termenele de depunere prevazute de lege pentru declaratiile mentionate la lit. C pct. 1.3-1.5.
3.Pe perioada regimului de declarare derogatoriu toate celelalte proceduri de administrare fiscala referitoare la plata obligatiilor bugetare si inspectia fiscala sunt aplicabile contribuabililor.
4.Contribuabilii aflati în regim de declarare derogatoriu nu vor fi inclusi în evidenta speciala a contribuabililor prevazuti la art. 75 alin. (5) din Ordonanta Guvernului nr. 92/2003, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.
5.Contribuabilii inclusi în evidenta speciala pot solicita regim de declarare derogatoriu, caz în care li se aplica procedurile prevazute de prezentul ordin.
Publicat în Monitorul Oficial cu numarul 593 din data de 8 iulie 2005

Aceasta postare a fost editata de Otilia Alupei: 30 April 2009 - 11:11 AM




#82 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Nou venit
  • PipPipPipPipPipPip
  • 16663 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 30 April 2009 - 11:09 AM

da, exista 2 topice cu acest ordin 864 / 2005 (cautare dupa "derogatoriu"), insa sunt postate cu semne din "alea" din cauza diacriticelor, ce v-am dat eu se vede mai bine (mai cursiv). :sad:

numai bine.




#83 sem

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 59 Postari:

Postat 01 May 2009 - 01:37 PM

Stimati colegi, daca vreau sa transmit documentatia prin posta in vederea suspendarii la reg Comert( se poate), stie cineva daca acei 264 lei acopera in totalitate toate taxele, indiferent de numarul de caractere, linii, etc, continute in hotararea AGA
Stiu ca saptamana trecuta, cand am intrebat personal si am primit codurile IBAN pt taxa de timbru si taxa de registru, ele erau fixe si pe atunci nu se cerea contorizarea cuvintelor( atunci taxa a fost 39 , respectiv 116 lei)



#84 madalinab

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1733 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 01 May 2009 - 02:39 PM

Contorul de caractere s-a introdus de mai bine de 1 an, odata cu modificarea legislatiei privind Registrul Comertului. Se face in mod obligatoriu la Hotararea AGA/Decizie Asociat/... iar taxele difera functie de numarul de pagini/caractere. In aceste conditii, daca trimiteti documentele prin posta, achitati eventual sumele fixe pe care vi le-au comunicat iar diferenta o achitati la momentul ridicarii.
Madalina



#85 sem

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 59 Postari:

Postat 01 May 2009 - 08:08 PM

multumesc



#86 andreinic

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 4 Postari:

Postat 03 May 2009 - 12:13 PM

Cererea de inregistrare pentru suspendare firma si declaratia pe proprie raspundere model 3 pot fi completate cu pixul sau trebuiesc batute la masina (sau in cazul ca le iau de pe site-ul ONRC, batute la calculator)?



#87 riquiqui

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 244 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti
  • Interests:editare filme

Postat 03 May 2009 - 03:20 PM

Cum vrei... Oricum e bine.



#88 varadi

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 1 Postari:

Postat 04 May 2009 - 08:25 AM

eu sunt administrator la un SRL, iar actionarii au fost doi cetateni straini, din care unul a decedat; cum trebuie sa procedez pentru suspendarea activitatii? multumesc



#89 ISA

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 369 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Constanta

Postat 04 May 2009 - 09:47 AM

Am si eu o nelamurire. Am o firma care nu a avut niciodata activitate si patronul a vrut sa scap de firma nedepunind bilantul la Camera de Comert. Acum societatea este trecuta pe site-ul CC ca fiind dizolvata, urmind a fi radiata. Pina la radiere intra sub incidenta ordonantei privind impozitul forfetar ? Eu nu am reusit sa ma lamuresc pina acum.
" Sansa favorizeaza o minte pregatita "



#90 mariana1980

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 4 Postari:

Postat 05 May 2009 - 08:39 PM

Buna ziua,

Apelez la amabilitatea dvs. de a ma ajuta in legatura cu suspendarea activitatii firmei mele. Informatiile pe care le-am primit pana acum au fost contradictorii asadar as avea nevoie de o noua opinie.

Sunt unic asociat si administrator al unui SRL, platitor de tva si impozit pe profit. Firma a fost infiintata in iunie 2008 si nu a desfasurat activitate de la infiintare si pana in prezent. Am depus toate declaratiile pana la 26 ianuarie 2009 cand am depus 100, 300 pe zero si declaratie de inactivitate pe anul 2008. Urmand indicatiile contabilului nu am mai depus nimic la sfarsitul lunii aprilie, acesta spunandu-mi ca nu trebuie sa mai depun decat declaratia de inactivitate in ianuarie 2010, pentru 2009. Am inteles care sunt documentele necesare suspendarii problema mea este ca, dupa ce am citit parerile de pe forum, se pare ca al meu contabil m-a sfatuit gresit. Intrebarile mele concrete sunt:

1. trebuia de fapt sa depun si declaratiile pe zero in aprilie?
2. daca da, acum cand vreau sa suspend activitatea la administratie imi vor refuza acest lucru? imi vor da amenda? ce se intampla? ar trebui sa merg cu declaratiile pe zero dupa mine?
3. avand in vedere ca legea care reglementeaza impozitul forfetar a intrat deja in vigoare si se aplica de la 1 mai, va trebui sa platesc impozit? Doar pentru luna mai?

Multumesc anticipat!



#91 criseta

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 95 Postari:
  • Location:Bucuresti

Postat 05 May 2009 - 08:52 PM

Incercati sa depuneti o cerere prin care solicitati sa vi se aprobe depunerea acestor declaratii doar cu avertisment, mentionati ca e prima abatere si ca aceasta se datoreaza faptului ca nu mai aveti contabil de la 01.01.2009 si ca abia acum ati aflat ca trebuiaes depuse.
Mergeti peste 2-3 saptamani si intrebati daca s-a aprobat si depuneti declaratiile.
Apoi, daca ati obtinut suspendarea de la Reg Com mergeti la AFP cu 010 si cu cererea pt regim derogatoriu si depuneti-le.
Daca aveti datorii platiti-le inainte pt ca altfel nu va aproba nici o cerere. Verificati Fisa sintetica pe platitor inca de la inceput, inainte sa depuneti prima cerere.



#92 BOBY77

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 16 Postari:
  • Location:Timisoara
  • Interests:Sport, muzica.

Postat 06 May 2009 - 07:28 AM

Din start va spun ca nu am stiut exact in care topic sa postez, dar deoarece problema prezentata mai jos de mine estepremergatoare suspendarii activitati firmei, m-am decis sa o fac aici.Daca moderatorul considera ca postarea trebuia facuta in alta parte, il rog sa mute mesajul meu in locul corspunzator.
Si acum problema mea:
Am un srl cu activitate principala comertul(platitoare de TVA), si in acest moment doresc sa suspend activitatea firmei din cauza impozitului forfetar.Raportul de gestiune imi spune ca am marfa in valoare de 9000 ron, intrebarea este daca pot aplica reduceri(am citit ca trebuie declarat la primarie reducerea) ca sa scap de marfa si daca in acest caz(exemplu reducere de 40%), valoarea care se scade din raportul de gestiune este cea de 100% desi suma incasata este de 40%; desigur intrebarea este valabila si daca tva-ul colectat este considerat la valoarea incasata sau la valoarea de vanzare a marfii?Si daca da, cum se inregistreaza aceasta in conta.
Dupa parerea mea cel mai bine ar fi ca inainte de suspendarea firmei, in raportul de gestiune sa raman cu valaore 0.
A doua intrebare: ce se intampla daca mai am marfa in stoc si suspend activitatea firmei?Daca marfa expira, banuiesc ca tot trebuie sa platesc TVA-ul corespunzator?
Multumesc mult.

P.S.:Subliniez ca am invatat pe cont propriu contabilitatea primara(nefiind specializarea mea) si incerc sa ma documentez despre suspendare, pentru ca, contabila mea nu stie sa-mi dea mai sfaturi.Sper ca limbajul folosit este unul corect.



#93 mariana1980

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 4 Postari:

Postat 06 May 2009 - 12:02 PM

Vezi postareacriseta, la May 5 2009, 09:52 PM, a spus:

Incercati sa depuneti o cerere prin care solicitati sa vi se aprobe depunerea acestor declaratii doar cu avertisment, mentionati ca e prima abatere si ca aceasta se datoreaza faptului ca nu mai aveti contabil de la 01.01.2009 si ca abia acum ati aflat ca trebuiaes depuse.
Mergeti peste 2-3 saptamani si intrebati daca s-a aprobat si depuneti declaratiile.
Apoi, daca ati obtinut suspendarea de la Reg Com mergeti la AFP cu 010 si cu cererea pt regim derogatoriu si depuneti-le.
Daca aveti datorii platiti-le inainte pt ca altfel nu va aproba nici o cerere. Verificati Fisa sintetica pe platitor inca de la inceput, inainte sa depuneti prima cerere.

multumesc pentru sfat. din pacate doamna de la administratie sector 4 nu a vrut nici sa-mi accepte declaratiile, nici sa ma lase sa completez o cerere pentru avertisment. mi-a zis sa ma intorc cand o sa am bani. deci nici vorba de suspendare momentan intrucat eu nu am nici un venit si nu pot sa platesc amenda aceasta. asta e, daca am avut ghinion de un contabil care nu si-a dat interesul doar pentru o firma fara activitate :( nu stiu ce curs de actiune sa urmez acum. prin posta exista vreo sansa sa le primeasca si sa scap de amenda? avand in vedere ca sunt declaratiile pe decembrie 100 si 300 si pe martie 100, 300 si declaratia de inactivitate? sau sa incerc sa merg din nou mai tarziu la alt ghiseu? sau maine?



#94 criseta

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 95 Postari:
  • Location:Bucuresti

Postat 06 May 2009 - 12:34 PM

pt mariana1980:
- acceptarea cererii nu depinde de dna inspector ci de directorul AFP. Depune cererea la registratura si apoi poti sa astepti sa vezi decizia Directorului sau sa mergi in audienta la Director si sa-i explici situatia. Eu cred ca ai sanse de reusita. Eu am mai procedat asa la AFP s3 si S1 si mi s-au aprobat cererile. Nu vad de ce la S4 sa nu se aprobe (doar daca ai datorii si nu le platesti sau mai ai si alte declaratii din urma nedepuse, deci nu ar fi prima abatere!).



#95 mariana1980

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 4 Postari:

Postat 06 May 2009 - 12:47 PM

o sa ma mai duc o data maine sa vad unde e registratura si merg direct acolo. doamna inspector cand am intrebat-o de avertisment mi-a zis ca nu se poate, ca n-am ce face, nu mi-a zis sa completez o cerere. oricum ma mai duc o data. nu stiu ce se considera prima abatere stiu doar ca eu pe decembrie am depus doar declaratia de inactivitate, cum mi-a zis contabilul, si la administratie nu mi-au zis nimic de celelalte, si pe martie n-am depus nimic tot in virtutea celor spuse de contabil ca nu mai trebuie sa depun decat declaratia de inactivitate o data pe an. nu stiu cum am putut sa fiu atat de....ma rog.



#96 george_v

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 111 Postari:

Postat 06 May 2009 - 03:50 PM

In legatura cu depunerea dosarului de suspendare la registrul comertului:

- daca persoana care il depune nu e salariat al firmei, prezinta o imputernicire?
- daca persoana care il depune e salariat, prezinta o delegatie?
- cererea si declaratia sunt completate cu datele administratorului sau unui asociat si semnate de acestia sau
sunt semnate de delegat/imputernicit si sunt completate cu datele imputernicitului?

Multumesc!!



#97 mariana1980

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 4 Postari:

Postat 06 May 2009 - 09:48 PM

da, am mai fost o data astazi dar la alta persoana. nu au vrut sa ma "ierte", chiar daca era prima abatere. si mi-a zis ca depun degeaba cererea, pentru ca ei nu aproba asa ceva. am reusit sa intru in contact cu firma de conta care m-a lasat balta (contabila care s-a ocupat de mine nu mai lucra acolo) si m-a dezinformat. le-am spus problema, cum s-a ajuns aici si dupa ce am mentionat informatii despre firma, cum ca n-a avut activitate, mi-au zis "aaaa, pai atunci noi nu putem sa va ajutam. o sa ne gandim daca stim pe cineva acolo sa va ajute dar angajatele de la sectorul 4 sunt cele mai rele, nu prea cred ca o sa gasim o solutie". pun pariu ca nici macar nu o sa se intereseze, dar asta e. se pare ca nimeni nu e interesat de o firma fara activitate pentru ca nu ies banii...ei au fost contabilii cu numarul 3 care au refuzat sa ma ia in evidenta dar macar primii doi mi-au zis de la inceput si m-au informat corect. ei in schimb cred ca nici nu s-au uitat pe dosarul firmei, sa vada ce am de depus...acum incerc sa fac rost de bani sa platesc amenda si apoi suspendarea. sper sa nu mai apara si alte probleme. multumesc mult pentru informatii! si va sfatuiesc pe voi, contabilii corecti si profesionisti, sa va sustineti unii pe altii si intr-un fel sau altul sa va diferentiati de cei neseriosi. nu spun ca ma pricep, va vorbesc doar din punctul de vedere al unui client patit.



#98 andreinic

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 4 Postari:

Postat 08 May 2009 - 02:19 PM

Vezi postareageorge_v, la May 6 2009, 04:50 PM, a spus:

In legatura cu depunerea dosarului de suspendare la registrul comertului:

- daca persoana care il depune nu e salariat al firmei, prezinta o imputernicire?
- daca persoana care il depune e salariat, prezinta o delegatie?
- cererea si declaratia sunt completate cu datele administratorului sau unui asociat si semnate de acestia sau
sunt semnate de delegat/imputernicit si sunt completate cu datele imputernicitului?

Multumesc!!

Si eu as avea aceleasi nelamuriri ca si 'george v'. In ce situatii se prezinta o imputernicire si in ce conditii o delegatie?

Poate ne ajuta cineva cu raspunsul.

Multumiri.



#99 madalinab

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1733 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 08 May 2009 - 04:50 PM

Imputernicire sau delegatie...nu se cere dovada ca delegatul/imputernicitul este sau nu angajat al societatii si mai mult decat atat in textul documentului nu trebuie precizate raporturile juridice sau de alta natura cu societatea. Este suficienta precizarea sa societatea il deleaga/imputerniceste pe "x" pt. ......
Madalina



#100 andreinic

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 4 Postari:

Postat 11 May 2009 - 12:10 PM

Vezi postareamadalinab, la May 8 2009, 05:50 PM, a spus:

Imputernicire sau delegatie...nu se cere dovada ca delegatul/imputernicitul este sau nu angajat al societatii si mai mult decat atat in textul documentului nu trebuie precizate raporturile juridice sau de alta natura cu societatea. Este suficienta precizarea sa societatea il deleaga/imputerniceste pe "x" pt. ......

Dar delegatul/imputernicitul poate sa semneze cererea de inregistrare si declaratia pe propria raspundere (in care se precizeaza ca la sediul social firma nu mai desfasoara activitati timp de 3 ani)? In cazul in care poate sa le semneze, inseamna ca aceste 2 documente trebuiesc completate cu numele lui (Subsemnatul ......... in calitate de ..........; ar insemna ca subsemnatul este delegatul?)

Sau delegatul/imputernicitul nu semneaza nimic, el doar preda documentatia la Registrul Comertului, documentatie completata si semnata cu numele administratorului?

In cazul meu administratorul e plecat momentan din tara si mi-a lasat doar o delegatie prin care pot reprezenta societatea la ONRC si sa ma ocup de suspendarea ei.

Din aceasta cauza ma intereseaza asa de mult rolul delegatului.

Aceasta postare a fost editata de andreinic: 11 May 2009 - 12:11 PM







Similar Topics Collapse

  Topic Forum Deschis de Statistici Ultima postare

2 useri citesc topicul

0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL