Dc de ex am din anul anterior o pierdere de 2 lei anul acesta inca o pierdere de 10 lei .Cum completez .Va rog
declaratia 101 - IMPOZIT PE PROFIT
#81
Postat 24 April 2008 - 07:52 PM
Dc de ex am din anul anterior o pierdere de 2 lei anul acesta inca o pierdere de 10 lei .Cum completez .Va rog
#82
Postat 29 December 2008 - 11:28 PM
Intrebarea mea este daca se mai depune 101? Problema este ca atunci in ian 2006 inspectorul care a verificat declaratiile nu a cerut dec 101, a cerut dec 100 cu impozit pe profit zero pe toate cele 4 semestre iar acuma la fisc cer declaratia 101, cica nu ar fi depusa. Imi scapa mie ceva din legislatie, eu cred ca nu trebuia depusa ca altfel o cerea inspectorul atunci in ianuarie 2006 cand a dat amenzile si a reglat situatia firmei.
#83
Postat 30 December 2008 - 12:31 AM
#84
Postat 30 December 2008 - 01:29 AM
Ma gandesc ca inspectorul respectiv o fi avut vreo circulara ceva in privinta firmelor fara activitate de la infiintare, daca are ceva activitatate atunci apar venituri/cheltuieli si se depune bilant si evident regularizari de impozit. Nu-mi vine sa cred ca nu ar fi cerut dec 101 daca trebuia depusa.
Aceasta postare a fost editata de madalinab: 30 December 2008 - 05:02 PM
citare mesaj anterior
#85
Postat 30 December 2008 - 11:26 PM
Dar am si eu o nelamurire (nu neaparat catre Lilicaa): Orice societate care se infiinteaza are niste cheltuieli de constituire. Conform legii ctb. toate documentele justificative tb. contate. Deci, macar o data pe an tb. sa existe o balanta a societatii, chiar daca se depune declaratie de inactivitate in loc de bilant (se poate vedea foarte bine din cartea mare ca nu au existat alte operatiuni decat cheltuielile legate de constituire, desi cand depui declaratia la onrc primesti o chitanta, cand cumperi r.u.c., r.e.f., reg.jurnal si inventar, stampila apar alte documente de contabilizat, ''chestiuni'' care se incadreaza totusi la cheltuieli)...deci iata cum apar cheltuieli care tb evidentiate in 101. Si sa nu-mi spuneti ca macar o parte din cele de mai sus nu se trec pe cheltuieli doar pt ca se depune declaratia de inactivitate...am mai citit discutii pe tema asta cum ca inregistrez, de exemplu, cheltuielile de constituire pe 471 sau mai stiu eu in ce cont, altul decat cheltuiala, pana incep activitatea si nu mi se pare atat de corect pe cat se doreste a fi.
Faptul ca nu desfasori activitate nu inseamna derogare de la evidentierea contabila...
Si nelamurirea: de ce se pierd din vedere aceste aspecte?!
#86
Postat 31 December 2008 - 12:27 AM
#87
Postat 31 December 2008 - 10:15 AM
#88
Postat 01 January 2009 - 06:59 PM
Corect, declaratia 101 o depun firmele cu impozit pe profit, dar microintreprinderine car aplica impozitul pe venit nu o depun. Fiscul a trecut microintreprinderea in firma cu impozit pe profit in 2006 retroactiv, fara sa anunte contribuabilul(codul fiscal aparut in 2003 era aplicabil de la 01 ian 2004 in care conditia era sa aiba 1-9 angajati inclusiv pentru a ramane microintreprindere. Dar in ian 2006 inspectorul nu a stiut nici el care-i treaba cu codul fiscal, acuma vor sa stiu eu ce au facut ei pe acolo.
#89
Postat 19 January 2009 - 09:53 PM
Ce inseamna asta? Ca eu pe randul 2 , la cheltuieli de exploatare trec "-50" , nu "50"?? Sau am inteles eu aiurea?
Aceasta postare a fost editata de QardnA: 19 January 2009 - 09:53 PM
#90
Postat 20 January 2009 - 01:34 PM
QardnA, la Jan 19 2009, 10:53 PM, a spus:
Ce inseamna asta? Ca eu pe randul 2 , la cheltuieli de exploatare trec "-50" , nu "50"?? Sau am inteles eu aiurea?
Descarca SAGA C gratuit si faci declaratia de acolo de pe www.sagasoft.ro.
Am si eu cheltuieli curente (pierdere) de 1500 lei si am trecut suma pe randul 37 si pe randul 38 pierderea din anii precedenti in suma de 776 nu cu semnul minus.
Pe randul 2 le SAGA le preia automat din notele contabile 1500 cu semnul plus nu minus.
Pe randul 3, 10,13,23,36 programul completeaza automat -1500. Si la randul 39 programul completeaza automat suma cu minus -2224 Pierdere fiscala de recuperat in anii urmatori.
#91
Postat 21 January 2009 - 05:03 PM
#92
Postat 24 January 2009 - 10:44 AM
#93
Postat 27 January 2009 - 10:34 PM
Aceeasi situatie am avut-o si eu, si m-am dus la administratie cu 3 tipuri de declaratii, una cu impozit pe profit 0, alta cu impozit nedeclarat, si inca una cu impozitul pe venit din trim 3. Nici cele de la administratie nu au stiut sa ma lamureasca. Pana la urma am depus declaratia cu impozit nedeclarat, si intre timp voi mai incerca sa aflu de la cei de la administrati, daca sunt obligata sa depun 101 pana la 25.02.2009, sau o pot depune si in aprilie.
Daca aflu ceva, te anunt si pe tine, sau... daca afli tu ceva, da un semn. :wink:
#94
Postat 27 January 2009 - 10:58 PM
#95
Postat 28 January 2009 - 10:44 AM
CristianaC, la Jan 27 2009, 10:34 PM, a spus:
Aceeasi situatie am avut-o si eu, si m-am dus la administratie cu 3 tipuri de declaratii, una cu impozit pe profit 0, alta cu impozit nedeclarat, si inca una cu impozitul pe venit din trim 3. Nici cele de la administratie nu au stiut sa ma lamureasca. Pana la urma am depus declaratia cu impozit nedeclarat, si intre timp voi mai incerca sa aflu de la cei de la administrati, daca sunt obligata sa depun 101 pana la 25.02.2009, sau o pot depune si in aprilie.
Daca aflu ceva, te anunt si pe tine, sau... daca afli tu ceva, da un semn. :wink:
#96
Postat 28 January 2009 - 10:52 AM
barbone_2006, la Jan 24 2009, 10:44 AM, a spus:
" Impunerea microîntreprinderilor care realizează venituri mai mari de 100.000 euro
ART. 107^1
Prin excepție de la prevederile art. 109 alin. (2) și (3), dacă în cursul unui an fiscal o microîntreprindere realizează venituri mai mari de 100.000 euro sau ponderea veniturilor realizate din consultanță și management în veniturile totale este de peste 50% inclusiv, aceasta va plăti impozit pe profit luând în calcul veniturile și cheltuielile realizate de la începutul anului fiscal, fără posibilitatea de a mai beneficia pentru perioada următoare de prevederile prezentului titlu. Calculul și plata impozitului pe profit se efectuează începând cu trimestrul în care s-a depășit oricare dintre limitele prevăzute în acest articol, fără a se datora majorări de întârziere. La determinarea impozitului pe profit datorat se scad plățile reprezentând impozitul pe veniturile microîntreprinderilor efectuate în cursul anului fiscal.
CAP. V
Plata impozitului și depunerea declarațiilor fiscale
...............................
(10) Contribuabilii prevăzuți la alin. (1) lit. b) plătesc pentru ultimul trimestru o sumă egală cu impozitul calculat și evidențiat pentru trimestrul III al aceluiași an fiscal, urmând ca plata finală a impozitului pe profit pentru anul fiscal să se facă până la termenul de depunere a declarației privind impozitul pe profit prevăzut la art. 35 alin. (1).
(11) Contribuabilii prevăzuți la alin. (1) lit. b), care definitivează până la data de 15 februarie închiderea exercițiului financiar anterior, depun declarația anuală de impozit pe profit și plătesc impozitul pe profit aferent anului fiscal încheiat, până la data de 15 februarie inclusiv a anului următor.
Daca ai depus decl.100 cu imp.pe profit 0 , depui pana in 15.04.2009 decl.101 si platesti imp.pe profit tot pana la acea data, daca iti iese de plata. Daca nu treceai nimic in decl.100 la trim.IV, ma refer la imp.pe profit pt.ca ai devenit platitor de impozit pe profit, trebuia sa depui decl.101 sa platesti imp.pe profit si sa definitivezi sit.financiare anuale pana in 15.02.2009. Eu asa inteleg din CF, de fapt ti-a raspuns si Vulpisor la varianta cu 15.02.2009.
Dana
#97
Postat 09 February 2009 - 11:37 PM
am o situatie si nu stiu sa o descurc, va rog sa ma ajutati:
01.01.2008- Sold Debitor la contul441= 229 ron.
Total impozit profit calculat pt 2008=864.
Declarat in 2008 prin declaratii=143 ron
Acum ar trebui sa declar 721 ron (=864-143) si sa achit 635 ron (=864-229), nu?
La ce pozitie trec in declaratia 101 suma de recuperat cu care vin din 01.01.2008? (cei 229)...
thenkyou!!
#98
Postat 10 February 2009 - 12:12 AM
2. Nu treci nicaieri in D.101 suma de 229.
- daca pt. 2007 ai avut imp.pe profit datorat (rd.42, D.101 aferenta anului 2007) mai mic decat cel declarat prin D.100 (rd.46, D.101), la randul 49, dif.de imp.de recuperat trebuia sa ai 229.
- daca este vorba de o plata in plus, nu ai treaba nici macar cu decl. 101 pt. anul 2007.
Aceasta postare a fost editata de madalinab: 12 February 2009 - 06:02 PM
citare mesaj anterior
Dana
#99
Postat 10 February 2009 - 12:27 AM
#100
Postat 10 February 2009 - 10:42 AM
Aceasta postare a fost editata de madalinab: 12 February 2009 - 06:02 PM
citare mesaj anterior
Dana
Similar Topics
57 useri citesc topicul
0 membri, 57 vizitatori, 0 utilizatori anonimi


Acest topic e inchis




