Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
descarcare gestiune marfa, va rog, urgent - Forum 100% contabilitate - Conta.ro - Pagina 2

Salt la continut


- - - - -

descarcare gestiune marfa, va rog, urgent


88 replies to this topic

#21 MARYSA ST

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 231 Postari:

Postat 10 December 2008 - 02:16 PM

Da, puteti scadea din gestiune....dar nu uitati de acest caracter de "reclama" sau publicitate si de comanda sau contract catre furnizoar! Succes! Eventual intocmiti si o situatie( chiar daca e fictiva) cu nr de reviste acordate lunar! Va inregistrati la chelt cu reclama, un analitic distinct la 623, nu pe 607!



#22 ORMUS

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 7 Postari:

Postat 10 December 2008 - 02:23 PM

Cu respect! la ce va referiti cand spuneti sa nu uit de contract sau factura catre furnizor? adica daca l-e am la acte sa atasez o copie la procesul verbal si la bonuri de consum,SAU LA CE VA REFERITI?

SI VA MAI INTREB CEVA este deductibil fiscal sau doar 2% din suma?




#23 MARYSA ST

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 231 Postari:

Postat 10 December 2008 - 02:37 PM

COD FISCAL:
ART. 21*)
Cheltuieli
(1) Pentru determinarea profitului impozabil sunt considerate cheltuieli deductibile numai cheltuielile efectuate în scopul realizării de venituri impozabile, inclusiv cele reglementate prin acte normative în vigoare.
(2) Sunt cheltuieli efectuate în scopul realizării de venituri și:
d) cheltuielile de reclamă și publicitate efectuate în scopul popularizării firmei, produselor sau serviciilor, în baza unui contract scris, precum și costurile asociate producerii materialelor necesare pentru difuzarea mesajelor publicitare. Se includ în categoria cheltuielilor de reclamă și publicitate și bunurile care se acordă în cadrul unor campanii publicitare ca mostre, pentru încercarea produselor și demonstrații la punctele de vânzare, precum și alte bunuri și servicii acordate cu scopul stimulării vânzărilor;

La acest articol m-am referit! Chelt cu reclama sunt deductibile integral, nu au deductibilitate limitata!



#24 madalinab

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1733 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 10 December 2008 - 06:45 PM

Se poate aplica aceeasi procedura dupa cum s-a discutat si in cazul tichetelor cadou: un plan de marketing, cui se acorda aceste reviste, etc. In sectiunea mentionata exista chiar model pt plan de marketing.
Madalina



#25 ORMUS

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 7 Postari:

Postat 10 December 2008 - 06:48 PM

va multumesc f mult pt ajutor ! MARYSA ST si madalinab! Sarbatori Fericite daca nu mai vb pana atunci!



#26 anutza coman

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 14 Postari:
  • Gender:Female

Postat 11 December 2008 - 02:44 PM

sa vedem daca ma poate ajuta si pe mine cineva
am preluat contabilitatea de la o firma si au scriptic pe stoc produse finite, dar faptic ele nu exista
cum pot scapa de aceste stocuri cat mai favorabil pentru firma? :thumbup:



#27 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Nou venit
  • PipPipPipPipPipPip
  • 16663 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 11 December 2008 - 04:09 PM

Nu e locul cel mai bun pt. a cere o rezolvare punctuala la o problema de conta, exista o sectiune speciala de contabilitate a stocurilor, acolo era mai bine sa postezi fiindca aici nu dam solutii specifice / restranse la o anumita speta, dupa cum cred ca poti vedea din posturile anterioare.

totusi ... eu zic asa : scade-le cu proces verbal de degradare, pierzi tva-ul dedus si chelt. e neded.

CF, art. 21 (4)Următoarele cheltuieli nu sunt deductibile:
........
c) cheltuielile privind bunurile de natura stocurilor sau a activelor corporale constatate lipsă din gestiune ori degradate, neimputabile, pentru care nu au fost încheiate contracte de asigurare, precum și taxa pe valoarea adăugată aferentă, dacă aceasta este datorată potrivit prevederilor titlului VI. Nu intră sub incidența acestor prevederi stocurile și mijloacele fixe amortizabile, distruse ca urmare a unor calamități naturale sau a altor cauze de forță majoră, în condițiile stabilite prin norme;

te rog, anunta cand ai citit acest raspuns, ca sa pot muta posturile la sectiunea cuvenita. :thumbup:

Aceasta postare a fost editata de Otilia Alupei: 11 December 2008 - 04:18 PM




#28 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Nou venit
  • PipPipPipPipPipPip
  • 16663 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 14 December 2008 - 04:30 PM

posturi mutate de la sectiunea "subiectul zilei" la "contabilitate stocuri" !

Aceasta postare a fost editata de Otilia Alupei: 14 December 2008 - 04:32 PM




#29 anutza coman

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 14 Postari:
  • Gender:Female

Postat 15 December 2008 - 11:42 AM

Vezi postareaOtilia Alupei, la Dec 11 2008, 05:09 PM, a spus:

Nu e locul cel mai bun pt. a cere o rezolvare punctuala la o problema de conta, exista o sectiune speciala de contabilitate a stocurilor, acolo era mai bine sa postezi fiindca aici nu dam solutii specifice / restranse la o anumita speta, dupa cum cred ca poti vedea din posturile anterioare.

totusi ... eu zic asa : scade-le cu proces verbal de degradare, pierzi tva-ul dedus si chelt. e neded.

CF, art. 21 (4)Următoarele cheltuieli nu sunt deductibile:
........
c) cheltuielile privind bunurile de natura stocurilor sau a activelor corporale constatate lipsă din gestiune ori degradate, neimputabile, pentru care nu au fost încheiate contracte de asigurare, precum și taxa pe valoarea adăugată aferentă, dacă aceasta este datorată potrivit prevederilor titlului VI. Nu intră sub incidența acestor prevederi stocurile și mijloacele fixe amortizabile, distruse ca urmare a unor calamități naturale sau a altor cauze de forță majoră, în condițiile stabilite prin norme;

te rog, anunta cand ai citit acest raspuns, ca sa pot muta posturile la sectiunea cuvenita. :thumbup:
ms
am citit



#30 oanapopa

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 27 Postari:
  • Gender:Female

Postat 13 January 2009 - 03:25 PM

buna ziua
Am o intrebare: la vanzare cu amanuntul de bauturi alcoolice si nealcoolice in afara de coef. K ce mai trebuie sa calculez.

cum pot sa trec imobilizarile in curs pe cheltuieli la data darii in folosiinta a unui spatiu inchiriat. Nu se vor scadea din chirie



#31 anitavera

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 32 Postari:

Postat 05 February 2009 - 11:16 PM

Buna seara !

De curand lucrez la o firma de constructii care au contract si lucreaza cu si prin antreprenori.
In balanta apar doar ct.3022 si 3028 iar 301 nu si fara solduri .
Va spun cum lucra veshea contabila : facea NIR-uri la materiale dar le dadea pe toate in consum in aceeasi luna.
Va spun si de ce : antrepenorii nu au nevoie de o situatie de lucrari generala si din sit. de lucrari pe care o emite firma de constructii pentru antreprenori
nu se intelege nimic ( situatie inginereasca ).
Dar eu stiu ca trebuie sa existe un deviz pe fiecare lucrare in urma caruia sa putem scadea gestiunea la materii prime sau materiale.
Exista acel deviz dar cum v-am spus sunt nu sunt detaliate si nu inteleg nimic.
Cum as putea proceda?



#32 madalinab

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1733 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 06 February 2009 - 03:21 PM

Nu ca ar rezolva integral si corect problema, dar un inceput ar fi un inventar...daca este posibil.
Madalina



#33 anitavera

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 32 Postari:

Postat 06 February 2009 - 10:27 PM

La ce anume sa fac inventar?
Soldurile din balanta la 31.12.2008 la 301,3022 sau 3028 sunt 0.
Nici vechea contabila probabil , de fapt am si vb cu ea , si mi-a spus ca ea nu a stiut cum sa faca in alt fel , pentru ca, devizul lucrarii pe care il necesita antreprenorul nu este unul de care noi sa ne putem folosi pentru scaderea materialelor, desi lucrarea s-a terminat si factura a fost emisa dar fiind insotita de acest deviz ( de numai inginerii stiu sa-l descifreze ).

Bun fac inventar desi nu stiu cum pentru ca , lucrarile sunt in alte localitati decat unde isi are firma sediul.
Dar nici eu nu prea stiu cum sa lucrez dupa modelul acela de deviz.
Ce ma sfatuiti sa fac?
Sa cer inginerului sa faca pentru contabilitate un deviz de lucrari din care sa reiasa materialele folosite?
Ex : nisip si ciment in loc de panouri nu stiu de care cum este dat in acel deviz.

Aceasta postare a fost editata de madalinab: 07 February 2009 - 02:27 PM




#34 madalinab

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1733 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 07 February 2009 - 02:41 PM

Cel mai corect este sa se procedeze asa cum tu singura ai scris: sa se anexeze la fiecare factura devizul de lucrari sau o situatie cu materialele folosite.

In teorie, exista un gestionar care receptioneaza intrarile si completeaza bon de consum sau dispozitie de livrare pt ceea ce iese din magazie. In practica, gestionarul este probabil tot administratorul sau alte persoane care fac si alte lucruri. Dar documente tot tb sa ai pt ca tu, ca si contabil, nu poti sti ce a iesit din acea magazie si inregistrari fara documente justificative nu suna a bine. Felul in care a procedat contabila anterioara este un mod de lucru pe care il practica si alti contabili dar nu este corect pentru ca se incalca legea ctb si nu numai si, acele persoane, sunt pasibile de sanctiuni destul de urate.

In cazul in care nu primesti aceste documente de iesire a materialelor, o solutie, pentru tine, ar fi ca la sfarsit de luna sa prezinti inginerului sau persoanei care raspunde, o lista cu materialele existente in stoc si in baza ei sa completeze un document cu materialele iesite.
Madalina



#35 anitavera

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 32 Postari:

Postat 08 February 2009 - 11:17 PM

Este o idee foarte buna. Multumesc Madalinab .
Ma gandeam ca nu pot face si eu la fel pentru ca un lucru e clar :materialele trebuie scazute in urma devizului lucrarii.

Gestionar nu este dupa cum bine ti-ai inchipuit, deci alta sansa n-am ( si nici n-ar fi alta mai buna ) decat ce mi-ai sugerat.

Multumesc mult !!!!!!!!!!!!!



#36 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Nou venit
  • PipPipPipPipPipPip
  • 16663 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 18 February 2009 - 12:32 PM

am unit topicele :biggrin: , se mai intampla ... graba, neatentia ...

a-ti cere scuze pt. greseala a fost un gest f frumos, l-am apreciat cum se cuvine :frusty:



#37 francesca2009

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 113 Postari:

Postat 24 April 2009 - 12:52 PM

un prieten vrea sa lichideze o firma si are in evidenta contabila marfuri in stoc (in realitate n-o mai are :sad: ). Este o solutie casarea acestei marfi (e perisabil tipul de marfa pe care l-a comercializat candva)? Ce implicatii fiscale ar putea avea? Bineinteles ca doreste sa faca aceasta operatiune inainte de a ajunge la lichidator.



#38 leu50

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 646 Postari:

Postat 24 April 2009 - 02:37 PM

Ajusteaza TVA si il plateste, iar cheltuiala cu marfa este nedeductibila fiscal.
Dar ca sa nu aiba probleme (de evaziune fiscala) sa achite c/v marfii cu tva cu tot (un inventar cu minus si imputare) si apare marfa valorificata (cum de altfel si s-a intamplat).



#39 a.d.n.

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 537 Postari:
  • Gender:Female

Postat 24 April 2009 - 02:38 PM

Se intocmeste PV de constatare semnat de gestionar si administrator.
Cheltuiala e deductibila in limitele permise de lege (cauta in forum).
Se constituie TVA de plata pentru partea de cheltuiala nedeductibila. Cheltuiala cu constituirea TVA este, de asemenea , nedeductibila.



#40 monicaghica

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 2 Postari:

Postat 10 June 2009 - 08:33 AM

Buna ziua, as dori si eu un model, de cum pot face descracre gestiune ptr productie mobilier.?????






Similar Topics Collapse

1 useri citesc topicul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL