Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
descarcare gestiune marfa, va rog, urgent - Forum 100% contabilitate - Conta.ro - Pagina 3

Salt la continut


- - - - -

descarcare gestiune marfa, va rog, urgent


88 replies to this topic

#41 mihaela_cva

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2579 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:craiova
  • Interests:gradinarit..de apartament, deocamdata
    calatorii

Postat 10 June 2009 - 01:57 PM

este productie, nu?!
pentru materia prima, consumabile etc pe baza bonului de consum
pentru produs finit (incarcat in baza bon de intrare produse finite)
-se elibereaza din sectie catre magazin -bon de predare produse finite, raport productie
-se vinde-factura

Aceasta postare a fost editata de madalinab: 07 July 2009 - 12:05 PM




#42 katinca

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 250 Postari:
  • Gender:Female

Postat 10 June 2009 - 07:08 PM

Tot legat de descarcarea de gestiune as avea si eu nevoie de opinia voastra in legatura cu analizele de laborator la alimente( prajituri)
Conform OUG nr.97/2001 art.23 alin 2) producatorii de alimente sunt obligate sa organizeze si sa aplice controlul calitatii alimentelor ,fabricate sau manipulate ,in laboratoare proprii sau in laboratoare autorizate.
Societatea neavand laborator propriu are incheiat in acest sens un contract cu un laborator autorizat care efectueaza aceste analize mirobiologice si fizico-chimice. Produsele sunt trimise spre analiza insotite de un proces verbal cu regularitate de cel putin o data pe saptamana.
-pentru descarcarea din gestiune a acestor produse ar fi indicat sa se intocmeasca avize de insotire a marfii cu mentiunea “nu se factureaza-se trimite pantru analiza” sau este suficient procesul verbal respectiv. ?
- este corecta descarcarea de gestiune prin inregistrarea 711 =345 ?
- care este tratamentul fiscal al rulajului contului 711 in acest caz ? (parerea mea este, ca ar trebui impozitat deoarece avem deja o cheltuiala inregistrata pentru aceste produse prin inregistrarea 601=301).
- exista o alta posibilitate de a inregistra acest eveniment fara a utiliza contul 711?
- cheltuiala (601) trebuie incadrat la perisabilitate ?

Multumesc !




#43 mihaela_cva

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2579 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:craiova
  • Interests:gradinarit..de apartament, deocamdata
    calatorii

Postat 10 June 2009 - 07:42 PM

-vezi o3512
- da
-nu se impoziteaza venit=cheltuiala, facuta in interesul afacerii
-nu
-nu



#44 katinca

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 250 Postari:
  • Gender:Female

Postat 11 June 2009 - 07:30 PM

Multumesc !



#45 tourist

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 3 Postari:

Postat 04 August 2009 - 01:19 PM

buna,
va rog sa ma ajutati in urmatoarea situatie:
am o firma care mai nou face intalatii termice,
o parte di produsele pe care le foloseste la include in manopera,restul
le revinde.
cum fac receptia si cum le descarc din gestiune pe cele incluse
in manopera.multumesc



#46 Dana42

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2187 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:RO

Postat 04 August 2009 - 02:07 PM

Tourist :"o parte di produsele pe care le foloseste la include in manopera"- nu inteleg la ce te referi, cum sa se includa produse in manopera ?
Care este obiectu de activitate al firmei ? Productie ?

Dana




#47 Bea

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 546 Postari:
  • Location:Timisoara

Postat 04 August 2009 - 02:41 PM

pe toate le receptionezi in conturile de materii prime/materiale.
cand se vand produsele ca marfuri, le treci din conturile de materiale respective in 371-Marfuri, si de acolo le scoti, fara sa faci NIR separat.
acesta daca are o singura gestiune (fizic), si doar in contabilitate trebuie trecute dintr-o "gestiune" in alta.
daca sunt organizate fizic gestiuni separate, se scot din gestiunea de materiale cu Bon de transfer si se trec in cealalta gestiune pe baza acestui Bon.
Bea



#48 tourist

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 3 Postari:

Postat 04 August 2009 - 07:46 PM

multumesc mult , bea

...si la intocmirea nir-ului trebuie sa fie calculat si pretul de vanzare?
pentru ca la acele produse nu se poate(cele incluse in pretul manoperei)

Aceasta postare a fost editata de madalinab: 07 August 2009 - 06:20 PM




#49 BIBI

    Membru activ

  • Validating
  • PipPipPip
  • 1336 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti
  • Interests:contabilitate, fiscalitate, legislatie

Postat 04 August 2009 - 08:20 PM

Doar la ce cumperi ca si marfa si este vanduta e-detail;nu e cazul daca faci productie.



#50 Bea

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 546 Postari:
  • Location:Timisoara

Postat 04 August 2009 - 11:25 PM

NIR cu adaos si TVA se face la acele produse(de obicei marfuri), la care gestiunea se tine la valoarea de vanzare. La toate celelalte, respectiv la care gestiunea se tine la valoarea de intrare, NIRul se face fara TVA.

in cazul tau, cand nu stii daca le vei include in productie sau le vei vinde ca atare, la toate le faci NIR fara TVA.
Bea



#51 tourist

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 3 Postari:

Postat 05 August 2009 - 11:39 AM

cu TVA-ul e clar la receptie , dar cu adaosul?



#52 Bea

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 546 Postari:
  • Location:Timisoara

Postat 06 August 2009 - 01:19 AM

NIR fara adaos si fara TVA.
doar cu valoarea de intrare a materialelor cumparate(pret de achizitie fara TVA).
Bea



#53 ionelac

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 13 Postari:

Postat 19 October 2009 - 07:18 PM

VA ROG SA-MI SPUNETI CUM FUNCTIONEAZA CONTUL 378,TINAND CONT CA LA INTOCMIREA RECEPTIILOR NU SE STABILESTE PRETUL DE VANZARE FIIND O FIRMA DE DISTRIBUTIE.
LA SFARSITUL FIECAREI LUNI AFLA O VALOARE A ADOSULUI COMERCIAL AFERENT VANZARILOR,DAR NU AM O VALOARE A ADAOUSULUI AFERENT CUMPARARILOR.



#54 Florin_76

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1877 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 19 October 2009 - 07:25 PM

In distributie nu se foloseste 378 deoarece nu e cunoscut pretul de vanzare ( adaosul fiind diferenta intre valoarea de vanzare si cea de cumparare , care se va regasi in 121 ), Daca tineti gestiunea global valorica e necesar tinerea fiselor de magazie ca sa puteti face descarcarea de gestiune corect.

Va rog ca pe viitor sa numai scrieti integral cu majuscule ca nu e permis de regulament si e ca si cand a-ti tipa la noi.

Aceasta postare a fost editata de Florin_76: 19 October 2009 - 07:25 PM




#55 ionelac

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 13 Postari:

Postat 19 October 2009 - 07:50 PM

Multumesc mult ca mi-ati raspuns,dar este obligatoriu fisa de magazie?
Firma functioneaza de 5 ani si nu s-au tinut fise de magazie.
Atat pot afla la sfarsitul fiecarei luni valoare vanzari(707),adaosul aferent vanzarilor,cum sa procedez cu descarcarea de gestiune
E pentru prima data cand scriu pe un forum si ma descurc mai incet



#56 Florin_76

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1877 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 19 October 2009 - 07:58 PM

Daca tineti evidenta global valoric e necesar fisa de magazie ca altfel nu puteti sa faceti coprect descarcarea de gestiune.
Daca faceti inventar lunar ca sa vedeti valoarea marfi la pret de intrare nu prea e corect deoarece se pot ascunde greseli sau lipsuri de gestiune.
Asa ca la distributie singurele optiuni sunt fie gestiune cantitativ valoric , fie global valoric dar cu fise de magazie ( deci tot la cantitativ valoric ajungeti )
daca la sfarsitul luni aveti 707 si adaosul ( 378 ), atunci faceti diferenta 707-378 si aveti valoarea descarcari de gestiune care se face 607 = 371 cu valoarea care da dupa ce faceti diferenta dintre venituri si adaos

Aceasta postare a fost editata de Florin_76: 19 October 2009 - 08:01 PM




#57 ionelac

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 13 Postari:

Postat 19 October 2009 - 08:27 PM

La firma se tine gestiunea cantitativ valoric,doar eu tin contabilitatea global-valorica pe un alt program.
Multumita d-voastra m-am lamurit cu adaosul comercial si va multumesc ,am intrebat multe persoane dar mi s-a spus ca soldul contului trebuie sa fie neaparat creditor,chiar si la o firma de distributie.
Mai am o nelamurire cu contul 4428,cand inregistrez intrarile programul imi face urmatoarea nota contabila
371=401
4426=401



#58 Florin_76

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1877 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 19 October 2009 - 08:58 PM

Contul 4428 se foloseste la global valorica cand se foloseste si 378, deci nu aveti treaba cu el.
Pai in cazul asta se schimba problema ( daca a-ti fi mentionat acest lucru de la inceput era mai simplu )
Inregistrarile care le faceti sunt :
371 = 401/4426 inregistrarea marfi.
4111 = 707/4427 vanzarea
Cereti din programul de gestiune Soldul marfi la sfarsitul luni si faceti calcul descarcari de gestiune.
descarcare = Sold initial marfa + Aprovizionare luna in curs - Sold final marfa ( din programul de gestiune )
Ex :
Sold in marfa 500 ron
Aprovizionare 200 ron
Sold final din progr gest 300 ron
descarcarea ( cont 607 ) = 500+200-300 deci e 400
rezulta 607 = 371 400 ron
Verificare : 500+200-400 = 300
SI Ap desc Sold final



#59 robert1978

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 4 Postari:

Postat 10 January 2010 - 05:10 PM

Buna ziua!
Va rog sa ma ajutati cu urmatoarea problema: o firma platitoare de TVA, obiect de activitate - vanzare online marfa cu amanuntul, nu detine stocuri de marfa. Modalitatea de livrare a marfii se face pe baza de comanda, de la furnizorul firmei prin curier catre clientul firmei. Este necesar in conditiile prezentate sa se mai faca diferenta de pret la marfuri si calculul lui k? Sunt suficiente inregistrarile: 371,4426%=401; 4111=%707, 4427; si 607= 371?

Va multumesc mult!



#60 Florin_76

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1877 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 10 January 2010 - 07:56 PM

Neexistand efectiv stoc , cred ca merge si fara adaos comercial si direct prin articolele contabile care le-ati scris.






Similar Topics Collapse

1 useri citesc topicul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL