Am sa incerc sa raspund punctat:
1. Ca urmare a defectarii piesei, am returnat clientului contravaloarea ei. La randul meu, am dus piesa la furnizor, care m-a intrebat: "Storno pe piesa sau alta la schimb?" Am ales storno.
2. Exact prima varianta: la urmatoarea comanda, aceasta va avea o valoare diminuata egala cu pretul pe care l-am platit eu pe piesa respectiva.
3. Singurul document pe care l-am intocmit a fost factura storno pe numele clientului (inmanata acestuia). Repet: clientul a cumparat mai multe produse (pe aceeasi factura) odata cu aceasta piesa. Factura storno am facut-o numai pe piesa cu pricina.
1. Da, la aceeasi valoare a piesei, factura storno a fost semnata si stampilata.
2. Da, suma returnata la valoarea de cumparare a piesei.
3. Piesa NU se mai afla in magazia mea, ci am returnat-o la randul meu furnizorului, care a introdus-o in magazia sa tot pe baza unei facturi storno (catre mine).
Date fiind informatiile furnizate de mine mai sus si mai ales cea din ultimul punct (3), ce anume trec in RJIP (avand in vedere ca nu exista nici o chitanta)?