Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
SOLUȚII PENTRU DEPUNEREA DECLARAȚIILOR FISCALE ON LINE - Forum 100% contabilitate - Conta.ro - Pagina 4

Salt la continut


SOLUȚII PENTRU DEPUNEREA DECLARAȚIILOR FISCALE ON LINE


189 replies to this topic

#61 mihaela_cva

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2579 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:craiova
  • Interests:gradinarit..de apartament, deocamdata
    calatorii

Postat 25 January 2011 - 10:19 PM

fiecare intelege ce vrea
nu era necesara citarea, mai ales ca nu despre etape (modul de obt si utilizare) ati intrebat



#62 ioana.d

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 175 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Alba Iulia

Postat 26 January 2011 - 09:27 AM

Vezi postarealacra-elena, la Jan 25 2011, 10:10 PM, a spus:

Atenție! Cu un singur certificat digital calificat puteți depune declarații electronice pentru un numar nelimitat de CUI-uri.

Aceasta avertizare se refera, cred eu, la firmele de contabilitate care fac declaratiile si isi asuma raspunderea semnarii lor.




#63 cr1st1na

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 295 Postari:

Postat 26 January 2011 - 02:28 PM

ce dif este intre certif digital si certif digital calificat, inca ceva eu nu am vazut pana acuma cum apare sau ce apare cand fol acest certif digital, oridecare ar fi, deci.....se fol la tranmiterea declaratiilor on-line si ce apare in certificat?...semnatura si numele sau mai exact ce? ....multumesc ptr informatii (scuze ca am postat in doua lociri).....



#64 Vitezistu

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 74 Postari:

Postat 26 January 2011 - 05:43 PM

Certificatul digital calificat este emis numai de catre o firma acreditata de MCTI (la noi sunt doar trei firme Certsign, Digisign si Transped) si sunt singurele care sunt recunoscute conform legii semnaturii electronice, certificatele digitale necalificate sunt restul. In certificatul digital poate sa scrie cam orice dar in general se scrie nume/prenume solicitant , adresa email , telefon, eventual nume firma, nu apare semnatura hologrrafa.



#65 Vitezistu

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 74 Postari:

Postat 26 January 2011 - 05:46 PM

Se referea atat la firmele de contabilitate cat si la contabili care reprezinta mai multe firme, pot folosi un singur certificat digital calificat sa depuna declaratiile pentru toate firmele.



#66 Mada_st

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 11 Postari:

Postat 26 January 2011 - 07:31 PM

Vezi postareaVitezistu, la Jan 26 2011, 07:46 PM, a spus:

Se referea atat la firmele de contabilitate cat si la contabili care reprezinta mai multe firme, pot folosi un singur certificat digital calificat sa depuna declaratiile pentru toate firmele.
Dar firmele care au si pct de lucru(cu mai mult de 5 salariati)...trebuie sa le inregistreze si pe acelea....si daca pct de lucru este in provincie?
Stie cineva cum se procedeaza?



#67 cr1st1na

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 295 Postari:

Postat 26 January 2011 - 07:39 PM

.....si atunci care sunt recomandarile ?....ptr. transmiterea declaratiilor online de care trebuie si este indicat sa achizitionam:)....? In cel calificat semnatura holografica se poate schimba in functie de documentele cere le poate semna un administr. sau un cantabil ...sau este definitiva?....multumesc ptr. lamuriri :) :thumbup:



#68 cuceritor

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 133 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 26 January 2011 - 07:53 PM

Vezi postareacr1st1na, la Jan 26 2011, 02:28 PM, a spus:

ce dif este intre certif digital si certif digital calificat, inca ceva eu nu am vazut pana acuma cum apare sau ce apare cand fol acest certif digital, oridecare ar fi, deci.....se fol la tranmiterea declaratiilor on-line si ce apare in certificat?...semnatura si numele sau mai exact ce? ....multumesc ptr informatii (scuze ca am postat in doua lociri).....
Aici se gasesc mai multe informatii privitoare la certificatul digital si desigur puteti cauta amanunte pe siturile celorlalte
doua societati (in total sunt trei), care emit certificate digitale : de fapt un mini stick usb !
http://www.certsign.ro/certsign/produse/ce...tale-calificate

Aceasta postare a fost editata de cuceritor: 26 January 2011 - 07:56 PM




#69 almcomp

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 265 Postari:
  • Gender:Male

Postat 27 January 2011 - 02:56 PM

Vezi postareaMada_st, la Jan 26 2011, 07:31 PM, a spus:

Vezi postareaVitezistu, la Jan 26 2011, 07:46 PM, a spus:

Se referea atat la firmele de contabilitate cat si la contabili care reprezinta mai multe firme, pot folosi un singur certificat digital calificat sa depuna declaratiile pentru toate firmele.
Dar firmele care au si pct de lucru(cu mai mult de 5 salariati)...trebuie sa le inregistreze si pe acelea....si daca pct de lucru este in provincie?
Stie cineva cum se procedeaza?


Poti depune 150 pt orice firma din Romania la orice sediu al adm financiare.

Daca ai doua CIF unul pt sediu si unul pt pct de lucru vei depune doua 150 la adm financiara cea mai apropiata tie si vei primi permisiunea sa depui.

Nu vad unde este problema.



#70 Conban

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 21 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Arad

Postat 02 February 2011 - 02:53 PM

Sunt contabil la un ONG.. NU am calitatea de reprezentant legal...aceasta calitate fiind atribuita altei persoane..:wink:
Ma ocup de tot ce inseamna contabilitate..si eu urmeaza sa concep si sa depun declaratiile online.. :thumbup:
Am vrut sa achizitionez un certificat digital in numele institutiei..iar in formularul de inregistrare in vederea achizitiei trebuie sa introduc numele Reprezentantului..de unde deduc ca acesta va fi titularul certificatului..nu?
Acum intrebari:

1. Intru-cat eu voi depune declaratiile, ce trebuie sa fac? Trebuie sa mi se faca vreo imputernicire? (cea prevazuta la punctul 5 din etapele prezentate?)
2. Ong-ul mai are 2 subunitati cu CUI-uri proprii de care ma ocup tot eu..Va putea fi folosit certificatul si pentru acestea doua? Am nevoie de imputernicire si pt acestea?
3. In cazul in care reprezentatul legal se schimba mai este valabil certificatul?

multumesc



#71 Dan Vilceanu

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 14 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 12 February 2011 - 11:23 AM

Pentru judetul Ilfov, ma intereseaza in special Administratia de la Buftea, pot depune declaratii online daca iau semnatura digitala?

Va multumesc.



#72 doiny

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 631 Postari:

Postat 12 February 2011 - 05:47 PM

Pentru toate administratiile se poate depune on line.
In plus incepand cu 01.07.2011 se depun numai on line.

Bafta



#73 mihaela_cva

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2579 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:craiova
  • Interests:gradinarit..de apartament, deocamdata
    calatorii

Postat 21 February 2011 - 10:35 PM

De asemenea, va rugam sa consultati REGULAMENTul ori de cate ori considerati ca este necesar, folosind link-ul "Regulament" situat in antetul paginii, in bara de conectare.
Nu mai citati integral un mesaj.
Nu intrebati pana nu cititi topicul-veti vedea ce surprize frumoase!!!



#74 BSilvia

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 2 Postari:

Postat 24 February 2011 - 11:32 AM

Depunerea documentelor pentru transmiterea online a declaratiilor (150, copie CI...etc) se poate face la orice unitate fiscala doar pentru contribuabilii mari si mijlocii. Asa mi s-a spus de la sect.5. Fiecare firma va depune documentele la sectorul de care apartine. Voiam sa va intreb daca a reusit cineva sa depuna documentatia pentru firme mici apartinand diferitelor sectoare intr-un singur loc.
Gasesc asta in instructiunile ministerului de finante: "Pe ecran se va afișa formularul 150 Cerere pentru utilizarea unui certificat digital calificat, completată cu datele pe care le-ați introdus mai înainte. Apăsați butonul Tipărește cererea pentru a obține un formular pe hârtie. Dacă aveți dreptul să depuneți declarații fiscale pentru mai mulți contribuabili, apăsați pe Continuă cu înregistrarea unui alt CUI și procedura se reia ca mai sus. Vă trebuie doar un singur certificat calificat, dar trebuie să aveți împuternicire de la fiecare contribuabil. "
Va rog, daca am o firma la un sector, doua la alt sector, doua in alt oras, cum completez 150? Cate una pentru fiecare firma in parte, sau cate una pentru fiecare grupa care apartine de aceeasi unitate teritoriala? Nu mai stiu cum sa procedez si orice experienta a dumneavoastra sau sfat ar fi foarte binevenit.



#75 george_v

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 111 Postari:

Postat 26 February 2011 - 03:04 PM

Solutia e urmatoarea:

- comerciantii sub 100ooo euro cifra de afaceri depun in loc de bilant o declaratie informativa de o pagina;

- se renunta la stilul de bagat pumnul in gura pt inregistrarea declaratiei 112 care poate fi facuta in 2 minute prin preluarea fisietului pdf de pe cd;

- maculatura la salarii e rezolvata, jos palaria, chiar e o realizare.



#76 costelcoj

    Nou

  • Members
  • Pip
  • 2 Postari:
  • Location:suceava

Postat 31 March 2011 - 01:34 PM

Atentie la cerificatele digitale cumparate de la CertSign. La o cadere de tensiune sau inchidere fortata calculator aceste certificate se pot altera, nu mai recunosc codul PIN si ca urmare puteti sa-l introduceti si de 14 ori ca tot nu va merge. In acest caz firma CertSign va poate da altul dar numai contracost. Eu m-am fript deja cu astia si prefer sa cumpar altul de la celelalte firme care dau si posibilitatea de deblocare a acestor token-uri.

Aceasta postare a fost editata de Otilia Alupei: 31 March 2011 - 02:44 PM

costelcoj



#77 nora dumitrascu

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 4 Postari:

Postat 05 April 2011 - 09:48 PM

Nu pot lista corect cu nici un chip formularul 150 din site-ul anaf.
Am incercat toate setarile posibile si imposibile in browser si in printer si tot nu poate fi listat integral, lipseste cate ceva ba din stanga ba din dreapta.
Poate e ceva elementar, da' va rog, daca a mai patit cineva sa-mi spuna si mie cum a rezolvat.
Nu prea am timp de cercetare, asa ca...poate ma ajuta cineva mai priceput

Aceasta postare a fost editata de nora dumitrascu: 05 April 2011 - 09:50 PM




#78 John2008

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 105 Postari:
  • Gender:Male

Postat 05 April 2011 - 09:52 PM

Folosesc certificat digital de la CertSign de aprope doi ani. Si am probleme frecvent cu intreruperea curentului , etc.
Dar nu am avut niciodata probleme cu introducerea pinului dupa o pana de curent.



#79 carolina3

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 349 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:bucuresti
  • Interests:contabilitate

Postat 06 April 2011 - 10:27 AM

Vezi postareaBSilvia, la Feb 24 2011, 12:32 PM, a spus:

Va rog, daca am o firma la un sector, doua la alt sector, doua in alt oras, cum completez 150? Cate una pentru fiecare firma in parte, sau cate una pentru fiecare grupa care apartine de aceeasi unitate teritoriala? Nu mai stiu cum sa procedez si orice experienta a dumneavoastra sau sfat ar fi foarte binevenit.

In Bucuresti nu se poate. S-a incercat depunerea unei declaratii 150 la sect.1, firma avand sediul in sectorul 2.
Cel care depunea era administratorul firmei.
I s-a cerut o procura/declaratie la notariat din care sa reiasa ca depune declaratia la alt sector decat cel de care apartine.
Raspunsul l-a primit de la registratura si apoi de la cam.24. Administratorul avea listata pagina de pe ANAF unde scria ca se pot depune la orice A.F. Inutil. Functionarele aveau "instructiuni" de la sefii lor.



#80 pansy

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 10 Postari:
  • Gender:Male

Postat 06 April 2011 - 01:37 PM

si eu am avut o problema in vizualizarea starii declaratiilor transmise la anaf, dar s-a rezolvat in nici 10 min cu ajutorul celor de la certsign. as mai avea totusi o intrebare: de unde pot descarca formularul pdf pentru decontul lunar de tva? (daca exista asa ceva). eu am formularul 300 descarcat de pe anaf dar trebuie sa fie pdf pentru a-l putea semna digital.. :thumbup: astept si eu un raspuns!
mersi frumos!






Similar Topics Collapse

47 useri citesc topicul

0 membri, 47 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL