nu era necesara citarea, mai ales ca nu despre etape (modul de obt si utilizare) ati intrebat
#61
Postat 25 January 2011 - 10:19 PM
nu era necesara citarea, mai ales ca nu despre etape (modul de obt si utilizare) ati intrebat
#62
Postat 26 January 2011 - 09:27 AM
lacra-elena, la Jan 25 2011, 10:10 PM, a spus:
Aceasta avertizare se refera, cred eu, la firmele de contabilitate care fac declaratiile si isi asuma raspunderea semnarii lor.
#63
Postat 26 January 2011 - 02:28 PM
#64
Postat 26 January 2011 - 05:43 PM
#65
Postat 26 January 2011 - 05:46 PM
#66
Postat 26 January 2011 - 07:31 PM
Vitezistu, la Jan 26 2011, 07:46 PM, a spus:
Stie cineva cum se procedeaza?
#67
Postat 26 January 2011 - 07:39 PM
#68
Postat 26 January 2011 - 07:53 PM
cr1st1na, la Jan 26 2011, 02:28 PM, a spus:
doua societati (in total sunt trei), care emit certificate digitale : de fapt un mini stick usb !
http://www.certsign.ro/certsign/produse/ce...tale-calificate
Aceasta postare a fost editata de cuceritor: 26 January 2011 - 07:56 PM
#69
Postat 27 January 2011 - 02:56 PM
Mada_st, la Jan 26 2011, 07:31 PM, a spus:
Vitezistu, la Jan 26 2011, 07:46 PM, a spus:
Stie cineva cum se procedeaza?
Poti depune 150 pt orice firma din Romania la orice sediu al adm financiare.
Daca ai doua CIF unul pt sediu si unul pt pct de lucru vei depune doua 150 la adm financiara cea mai apropiata tie si vei primi permisiunea sa depui.
Nu vad unde este problema.
#70
Postat 02 February 2011 - 02:53 PM
Ma ocup de tot ce inseamna contabilitate..si eu urmeaza sa concep si sa depun declaratiile online..
Am vrut sa achizitionez un certificat digital in numele institutiei..iar in formularul de inregistrare in vederea achizitiei trebuie sa introduc numele Reprezentantului..de unde deduc ca acesta va fi titularul certificatului..nu?
Acum intrebari:
1. Intru-cat eu voi depune declaratiile, ce trebuie sa fac? Trebuie sa mi se faca vreo imputernicire? (cea prevazuta la punctul 5 din etapele prezentate?)
2. Ong-ul mai are 2 subunitati cu CUI-uri proprii de care ma ocup tot eu..Va putea fi folosit certificatul si pentru acestea doua? Am nevoie de imputernicire si pt acestea?
3. In cazul in care reprezentatul legal se schimba mai este valabil certificatul?
multumesc
#71
Postat 12 February 2011 - 11:23 AM
Va multumesc.
#72
Postat 12 February 2011 - 05:47 PM
In plus incepand cu 01.07.2011 se depun numai on line.
Bafta
#73
Postat 21 February 2011 - 10:35 PM
Nu mai citati integral un mesaj.
Nu intrebati pana nu cititi topicul-veti vedea ce surprize frumoase!!!
#74
Postat 24 February 2011 - 11:32 AM
Gasesc asta in instructiunile ministerului de finante: "Pe ecran se va afișa formularul 150 Cerere pentru utilizarea unui certificat digital calificat, completată cu datele pe care le-ați introdus mai înainte. Apăsați butonul Tipărește cererea pentru a obține un formular pe hârtie. Dacă aveți dreptul să depuneți declarații fiscale pentru mai mulți contribuabili, apăsați pe Continuă cu înregistrarea unui alt CUI și procedura se reia ca mai sus. Vă trebuie doar un singur certificat calificat, dar trebuie să aveți împuternicire de la fiecare contribuabil. "
Va rog, daca am o firma la un sector, doua la alt sector, doua in alt oras, cum completez 150? Cate una pentru fiecare firma in parte, sau cate una pentru fiecare grupa care apartine de aceeasi unitate teritoriala? Nu mai stiu cum sa procedez si orice experienta a dumneavoastra sau sfat ar fi foarte binevenit.
#75
Postat 26 February 2011 - 03:04 PM
- comerciantii sub 100ooo euro cifra de afaceri depun in loc de bilant o declaratie informativa de o pagina;
- se renunta la stilul de bagat pumnul in gura pt inregistrarea declaratiei 112 care poate fi facuta in 2 minute prin preluarea fisietului pdf de pe cd;
- maculatura la salarii e rezolvata, jos palaria, chiar e o realizare.
#76
Postat 31 March 2011 - 01:34 PM
Aceasta postare a fost editata de Otilia Alupei: 31 March 2011 - 02:44 PM
#77
Postat 05 April 2011 - 09:48 PM
Am incercat toate setarile posibile si imposibile in browser si in printer si tot nu poate fi listat integral, lipseste cate ceva ba din stanga ba din dreapta.
Poate e ceva elementar, da' va rog, daca a mai patit cineva sa-mi spuna si mie cum a rezolvat.
Nu prea am timp de cercetare, asa ca...poate ma ajuta cineva mai priceput
Aceasta postare a fost editata de nora dumitrascu: 05 April 2011 - 09:50 PM
#78
Postat 05 April 2011 - 09:52 PM
Dar nu am avut niciodata probleme cu introducerea pinului dupa o pana de curent.
#79
Postat 06 April 2011 - 10:27 AM
BSilvia, la Feb 24 2011, 12:32 PM, a spus:
In Bucuresti nu se poate. S-a incercat depunerea unei declaratii 150 la sect.1, firma avand sediul in sectorul 2.
Cel care depunea era administratorul firmei.
I s-a cerut o procura/declaratie la notariat din care sa reiasa ca depune declaratia la alt sector decat cel de care apartine.
Raspunsul l-a primit de la registratura si apoi de la cam.24. Administratorul avea listata pagina de pe ANAF unde scria ca se pot depune la orice A.F. Inutil. Functionarele aveau "instructiuni" de la sefii lor.
#80
Postat 06 April 2011 - 01:37 PM
mersi frumos!
Similar Topics
86 useri citesc topicul
0 membri, 86 vizitatori, 0 utilizatori anonimi


Acest topic e inchis





