viza declaratia 101
#61
Postat 06 January 2010 - 06:18 PM
#62
Postat 06 January 2010 - 07:29 PM
#63
Postat 06 January 2010 - 07:55 PM
#65
Postat 07 January 2010 - 06:47 PM
tes, la Jan 7 2010, 02:32 PM, a spus:
Interesant, simplu si eficient. Dar ... am si eu o intrebare, pana la urma declaratia 101 pentru anul 2009, trebuie obligatoriu semnata si de un consultant fiscal, sau prin sintagma "incepand cu 2010", se intelege doar declaratia 101 pentru anul 2010 ? Avand in vedere principiul neretroactivitatii legii civile, eu inteleg ca nu intra si 2009.
Un argument in plus: instructiunile si formularul nu prevad nimic concret
A depus cineva declaratia fara viza consultantului, si la ce sector ?
#66
Postat 08 January 2010 - 12:14 AM
Rog interventia unui moderator sa mute sau sa stearga acest topic.
#67
Postat 09 January 2010 - 06:45 PM
#68
Postat 09 January 2010 - 08:06 PM
Am vazut pe net oferte "incredibile, la preturi de criza " din partea consultantilor fiscali pt. acordarea vizei D.101 pt.
IMM-uri : preturi pornind de la "doar" 100 euro !
Dana
#69
Postat 09 January 2010 - 08:25 PM
#70
Postat 09 January 2010 - 08:31 PM
Dana
#71
Postat 10 January 2010 - 10:02 AM
Aceasta postare a fost editata de cristina5859: 10 January 2010 - 10:03 AM
#72
Postat 10 January 2010 - 11:18 AM
#73
Postat 10 January 2010 - 12:25 PM
Eu am fost sa platesc cotizatia la CECCAR si vazand pe usi , Hot. cum ca ne putem inscrie la Cam .cons.fiscali fara examen,am intrebat daca este definitiva, si daca putem semna decl 101. Raspunsul a fost ca H. NU este definitiva si sa mai asteptam ca se spera intr-o rezolvare....
Oricum chiar si in cazul in care ne-am putea inscrie fara examen , cotizatiile banuiesc ca sunt mari si nu stiu daca se merita..
Eu mai m-am interesat si am inteles ca se poate semna 101 contra 200 lei.
#74
Postat 10 January 2010 - 04:17 PM
#75
Postat 11 January 2010 - 12:16 PM
si daca consultantul nici nu-si asuma raspunderea... chiar asa, ce verifica totusi? daca sumele din balanta sunt "copiate" corect in decl?
pt.grig:
cred si eu! spune-ne, te rog, si la ce tarif lucrezi (si in ce oras, daca vrei)?
Aceasta postare a fost editata de maria viorica: 11 January 2010 - 12:19 PM
#76
Postat 11 January 2010 - 02:12 PM
Tariful "special" de 100 euro l-am gasit pe net, intamplator, dati si voi cautare. Oricum, mie mi se pare mare orice suma pentru o semnatura, fara verificare si asumarea responsabilitatii.
Aceasta postare a fost editata de Dana42: 11 January 2010 - 02:14 PM
Dana
#77
Postat 11 January 2010 - 04:50 PM
Dupa aceea voi transmite prin posta declaratia. In normele de completare a decl 101 nu exista nici o prevedere privitoare la vreo semnatura o unui consultant fiscal.
Spun inca o data una este semnatura pe un bilant (care este opozabil asociatilor unei firmei, bancilor, clientilor, furnizorilor si altor utilizatori de situatii financiare) si alta este semnatura pe o declaratie pe care numai eu ca patron mi-o pot asuma ca este corecta.
Sa schimbe legislatia si sa spuna ca anual pt vizarea bilantului de catre un expert contabil, acesta mai trebuie sa fie vizat si de un consultant fiscal. Atunci este alta treaba.
#78
Postat 12 January 2010 - 12:38 AM
Dana42, la Jan 11 2010, 02:12 PM, a spus:
Tariful "special" de 100 euro l-am gasit pe net, intamplator, dati si voi cautare. Oricum, mie mi se pare mare orice suma pentru o semnatura, fara verificare si asumarea responsabilitatii.
Buna seara,
referitor la tarif, cred ca sub 200lei nu prea se poate cobori.
Sunt si consultant fiscal.......
Am in vedere faptul ca o deplasare la sediul clinetului este necesara, intocmirea unui dosar pentru fiecare certificare...este de la sine inteles...
Partea cu raspunderea...nu sunt atat de sigura ca nu ne-o asumam si oricat de mica ar fi n-as semna o declaratie fara sa vad cat de cat ce ascunde in spatele ei.
Maine am de gand sa merg la Camera sa vad ce instructiuni ne pun la dispozitie si ce presupune aceasta certificare.
Iuliana
PS Sunt din Bucuresti
Aceasta postare a fost editata de iuliana2006: 12 January 2010 - 12:39 AM
#79
Postat 12 January 2010 - 10:37 AM
in aceasta situatie nu veti lua nici 200 lei
sunt curios pentru o firma care a avut o factura de vanzare tot anul si facturile de telefon cine va da 200 lei pentru o stampila
#80
Postat 12 January 2010 - 10:52 AM
Mai ramane oare valabila depunerea online in cazul decl 101 (fara viza deci), sau vor face o mica "modificare"?
Ma gandesc serios sa imi iau certificat digital, astfel platesc niste bani care imi vor folosi la ceva (drumuri si timp pierdute)
Similar Topics
| Topic | Forum | Deschis de | Statistici | Ultima postare | |
|---|---|---|---|---|---|
Termenul de depunere a declaratiilor D 100 pentru trimestrul IV 2022 și D 101 pentru anul 2022 |
Obligatii fiscale, termene | Otilia Alupei |
|
|
|
OPANAF 1644/2022 privind declararea serviciilor de trimitere contra ramburs efectuate de catre furnizorii de servicii postale pe teritoriul national si pentru aprobarea modelului, continutului si a modalitatilor de depunere pentru declaratia informat |
Noutati legislatie | Otilia Alupei |
|
|
|
27 iunie – termenul de depunere a declaratiilor D 100 si D 101 |
Obligatii fiscale, termene | Otilia Alupei |
|
|
|
eroare declaratia 710 |
Alte declaratii si raportari | tudor0907 |
|
|
|
Declaratia unica se depune pana la 25 mai 2022, inclusiv. |
Declaratia unica | Otilia Alupei |
|
|
5 useri citesc topicul
0 membri, 5 vizitatori, 0 utilizatori anonimi






