#101
Postat 07 February 2011 - 04:04 PM
#102
Postat 07 February 2011 - 04:06 PM
ce au ajuns sa faca din noi...astiaa...cu inventarul lor cu tot !
#103
#104
Postat 07 February 2011 - 04:21 PM
Citeaza
Aceasta postare a fost editata de Dana42: 07 February 2011 - 04:21 PM
Dana
#106
Postat 07 February 2011 - 04:30 PM
uuff, ce bine ca mai glumim ... traversam vremuri nebune !
va pup dragilor si simpaticilor ce sunteti
#107
Postat 07 February 2011 - 05:17 PM
nu ma pricep la linkuri dar asta e adresa unde Casa de Sanatate Bihor a postat un program pt declaratia inventar. Poate ne este bun la ceva.
#108
Postat 07 February 2011 - 05:59 PM
Daca ai face rost si de un program de obtinut certificate fiscale...
#109
Postat 07 February 2011 - 06:53 PM
georgianne, la Feb 7 2011, 08:51 AM, a spus:
Pe www.casmb.ro, gasiti urmatoarele precizari:
2011.02.07 - Anunt
In atentia agentilor economici - precizari privind depunere Declaratie-Inventar
Avand in vedere prevederile Ordinului MS/CNAS nr.53/25/201, in care se stipuleaza obligatia angajatorilor de a depune si transmite Casei de Asigurari Sociale de Sanatate, pana in data de 15 februarie 2011, „Declaratia-Inventar privind contributia pentru concedii si indemnizatii de asigurari sociale de sanatate aflate in sold la 31 decembrie 2010 si neachitate pana la data de 31 ianuarie 2011, inclusiv accesoriile aferente pe ani fiscali si soldul sumelor de recuperat de la bugetului Fondului National Unic de asigurari sociale de sanatate”,
Pentru a veni în sprijinul contribuabililor care trebuie sa depuna aceasta Declaratie-Inventar, CASMB pune la dispozitia acestora modelele anexelor:
Anexa 1 – Declaratia Inventar (model);
Anexa 2 – format electronic (model).
Declaratia-Inventar in format electronic ( Anexa 2 ) este un fisier in structura XLS, care va avea in mod obligatoriu denumirea DI_CUI.xls (ex: DI_111111.xls).
Anexa 1 se va depune si pe suport electronic, prin posta sau la Biroul de declaratii din sediul Titeica, insotita de certificatul de atestare fiscala emis de organul fiscal competent.
Anexa 2 formatul electronic se trasmite obligatoriu pe adreasa de e-mail
#110
Postat 07 February 2011 - 08:09 PM
numai pt Bucuresti, oameni buni
#111
Postat 07 February 2011 - 08:13 PM
#112
Postat 07 February 2011 - 08:56 PM
O sa ma coste posta 5 lei dar merita!
Imi pare rau doar ca nu o sa vad ce fata vor face cei de la CASMB. Pot insa sa-mi imaginez
#113
Postat 07 February 2011 - 09:28 PM
Mi-au raspuns ca nu se poate asa ceva ,decat situatia pe total si la data emiterii,in schimb pot sa-mi dea copie semnata si stampilata de pe fisa sintetica ,,439-Contributii pt.concedii si indemnizatii "
Am luat fisa pt CCI eliberata pe per.14.02.2006-31.01.2011.
Eu ,fisa le-o trimit ,sa aiba evidenta pe ultimi 5 ani .Am 5 soc. cu sold 0 .
#114
Postat 07 February 2011 - 09:28 PM
SERBAN MARIANA, la Feb 7 2011, 02:05 PM, a spus:
#115
Postat 07 February 2011 - 09:47 PM
Eu de abia am reusit azi sa vb. cu ei la tel... dar nu acolo la declaratii...ca nu raspunde nimeni la tel (cica e ocupat ... dar eu cred ca e pus deoparte)... ci pe tel.verde...si mi s-a zis ca depun si pe zero. Eu am dat deja pe mail formatul XLS si Anexa 1 e listata si pusa si pe discheta (daca asa se vrea ) (ce-or face cu ea nu stiu )...urmeaza sa le trimit cu posta.
#116
Postat 07 February 2011 - 10:13 PM
#117
Postat 08 February 2011 - 12:44 AM
gramaco, la Feb 7 2011, 08:13 PM, a spus:
#118
Postat 08 February 2011 - 08:47 AM
"ANUNȚ privind
DECLARAȚIA - INVENTAR pentru
concedii și indemnizații
Având în vedere prevederile Ordinului comun 53/52 al Ministerului Sănătății și al CNAS publicat în Monitoriul Oficial nr 85 /02.0.,2011, pentru aprobarea modelului și conținutului formularului „Declarație-inventar” privind contribuția pentru concedi iși indemnizații de asigurări sociale de sănătate aflată în sold la 31 decembrie 2010 și neachitată până la 31 ianuarie 2011, inclusiv accesoriile aferente pe anii fiscali și soldul sumelor de recuperat de la FNUASS, CAS Cluj pune la dispoziția persoanelor fizice sau juridice prevăzute la art 296^3 lit. e), g) și f) din Legea 531/2003 privind Codul Fiscal, informațiile privind modalitatea de transmitere a acestui document cu respectarea obligatorie a formatului din anexa ( varianta xls).
Formularul electronic poate fi descărcat de pe pagina WEB a CAS Cluj de la adresa www.cascluj.ro > contribuabili > angajatorii> documente.
Transmiterea formularului electronic către CAS Cluj se va face pe adresa de email dicmcj@info1.cascluj.ro. Mesajul va cuprinde în zona „SUBIECT” strict DI_CUI (CUI=codul fiscal al angajatorului). Pentru mesajele primite, se va remite un număr de ordine care va semnifica doar înregistrarea mesajului. Conținutul fișierului DI_CUI.xls va fi prelucrat doar în momentul prezentării la CAS Cluj cu formularul „Declarație- inventar” editat pe suport de hârtie, semnat și ștampilat de persoanele autorizate.
Contribuabilii care nu transmit pe e-mail formularul „Declarație-inventar”, îl pot depune direct la sediul CAS Cluj atât pe suport electronic cât și pe suport de hârtie, semnat și ștampilat de persoanele autorizate.
Termen de depunere - 15.02.2011"
#119
Postat 08 February 2011 - 08:48 AM
Astazi trimit si eu sa le depuna. Va anunt sa va spun daca le-au primit.
Si dragilor, ati observat ca in modelul postat pe CASM si in ordinul MS 53/..postat pe site-ul nu se specifica de soldul sumelor de recuperat de la FNUASS pt care s-au depus cereri de recuperare?
#120
Postat 08 February 2011 - 09:47 AM
bolba, la Feb 7 2011, 09:28 PM, a spus:
Mi-au raspuns ca nu se poate asa ceva ,decat situatia pe total si la data emiterii,in schimb pot sa-mi dea copie semnata si stampilata de pe fisa sintetica ,,439-Contributii pt.concedii si indemnizatii "
Similar Topics
2 useri citesc topicul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi