Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
care ar fi tarifele / salariu ...? - Forum 100% contabilitate - Conta.ro - Pagina 6

Salt la continut


care ar fi tarifele / salariu ...?


431 replies to this topic

#101 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Nou venit
  • PipPipPipPipPipPip
  • 16663 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 03 April 2007 - 10:27 AM

Vezi postareaandreea, la Apr 3 2007, 11:05 AM, a spus:

vreau sa-l gasesc si eu pe ala care sa-mi dea 50 euro lunar numai ptr decl 100 pe 0 trimestrial.
NU euro , 50 RON zice Carla :biggrin:



#102 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Nou venit
  • PipPipPipPipPipPip
  • 16663 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 04 April 2007 - 06:35 PM

pt. marteli :

fara suparare, dar nu aici se fac oferte de lucru pt contabili..
avem o sectiune speciala pe forum, dedicata acestor anunturi si te rog frumos sa o folosesti pe aceea. se afla in partea de sus a paginii.

mult succes si numai bine.




#103 mikka

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 8 Postari:

Postat 06 May 2007 - 01:54 PM

Buna! As avea nevoie de un sfat. Mi s-a propus sa tin contabilitatea la un SRL, prestare de serviciu in constructii, cu un nr de aproximativ 60 de salariati. Volumul de munca nu este enorm, in conditiile in care bonurile de consum, contractele de munca, actele aditionale nu le intocmesc eu. Care ar fi tariful pe care l-as putea cere?



#104 nopris

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1575 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:A invata mai mult unii de la altii si a deveni mai priceputi si mai buni.

Postat 27 September 2007 - 01:29 PM

Depinde si de alte variabile. Eu zic, totusi, minim 1500 lei net.

Aceasta postare a fost editata de madalinab: 08 July 2008 - 08:36 AM

Drumul catre fericire nu se afla in a face ceea ce iti place, ci in a-ti place ceea ce trebuie sa faci! (Sai Baba)



#105 angy_iordache

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 3 Postari:

Postat 06 March 2008 - 06:06 PM

Vezi postareadexter, la Aug 28 2006, 08:13 PM, a spus:

4 ani-minim 10000 ron!
6000 avans ,restul la depunerea situatiilor financiare!

Buna ziua,

Poate sa imi spuna cineva ce sa intampla in cazul unei refaceri? Deoarece firma mea si-a refacut contabilitatea (printr-un birou specializat") dar au ramas diferente.
Diferente in sensul ca situatiile financiare (bilanturile vechi depuse la termen) nu mai coincid cu balantele actuale /(refacute)

Sau trebuie sa refacem inclusiv situatiile financiare?
Astept raspuns,

Multumesc

Pentru un sfat, va rog sa imi scrieti
angelica_iordache@yahoo.com



#106 C.Net

    Nou

  • Members
  • Pip
  • 5 Postari:

Postat 26 March 2008 - 10:32 PM

Am o agentie imobiliara care nu merge stralucit ... si tin sa am cheltuieli minime.
De cand am deschis-o acum un an am platit unei firme de contabilitate 60 euro + tva.
Problema este ca acum putin timp mi-au spus ca tariful se va majora la 200 euro + tva pt ca "firma a cerescut"; adica s-a majorat cu 200% ?!
Volumul de munca este exact acelasi: cheltuielile fimei + cateva facturi pe luna (daca sunt si acestea)

Intrebarea este care ar fi onorariu optim, mediu si rezonabil pt contabilitatea uneri agentii imobiliare mica cu aprox 2 tranzactii pe luna?

Multumesc anticipat.



#107 vulpisor

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 149 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 26 March 2008 - 10:45 PM

depinde cate chitante si facturi iti intra in cheltuielile firmei : poti sa ai pe luna si 50 de bonuri fiscale de cate 2 -3 lei : si ele trebuiesc contabilizate si iau timp. \Nu conteaza valoarea lor in sine ci timpul care trebuie acordat fiecarei operatii.
Ai de exemplu o singura factura de leasing, tu faci o singura plata dar contabilul poate sa faca si cate 7-8 operatii in functie de modul de emitere a facturii de catre furnizor. In plus in fiecare luna ne trezim cu alte declaratii, alte legi cu care trebuie sa fim la curent. crezi ca le invatam noaptea in somn ? pentru a putea sa va oferim servicii de calitate trebuie sa ne pregatim si acest timp implica un cost care trebuie recuperat de la clienti. crezi ca noua ne face placere sa ne ducem azi in administratie la sect 1 si sa ni se spuna intr-un fel si maine cand ne ducem sa ne ceara cu totul altceva , sau la alt sector sa mai vrea ceva in plus. plus orele pierdute cu depunerea declaratiilor, program mai prost la administratii ca acum nu am vazut, daca ajungi si stai la coada de la 12;30 la ora 13 iti tranteste usa in nas si trebuie sa astepti pana la ora 15 !!! sa mai continuii ? din acest motiv toata lumea mareste tarifele !! numai cei care nu au certificare ceccar si fac contabilitatea pe genunchi isi permit sa tina niste tarife mici. dar sa te fereasca dumnezeu de un control peste doi trei ani cand o sa platesti amenzi si penalitati de o sa zici ca mai bine iti luai un profesionist.

Aceasta postare a fost editata de madalinab: 18 October 2008 - 03:11 AM




#108 C.Net

    Nou

  • Members
  • Pip
  • 5 Postari:

Postat 29 March 2008 - 11:02 AM

firma care mi-a marit cu 200% onorariu intr-o singura zi si este autorizata de ceccar si o firma foarte ok
nu trag la raspundere pe nimeni si nu-mi place sa fiu tras ... stiam ca eu forum de informare si dicutii civilizate!

eu doar am intrebat daca este un onorariu potrivit de 200 euro + tva pt o firma care emite cateva facturi pe luna si in rest doar cheltuieli pt a sti daca raman la ei sau ma mut!



#109 vulpisor

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 149 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 29 March 2008 - 03:50 PM

scuza-ma daca am fost prea dura, nu am vrut sa sune a repros,
depinde cum privesti problema :

din punct de vedere al volumului de munca este +/- in ordine, si aici ma bazez pe experienta care o am cu alte firme.

nu a procedat insa corect daca a vrut numai sa te "agate" printre clientii lui, sau nu si-a calculat bine costurile cand ti-a facut prima oferta.

Aceasta postare a fost editata de madalinab: 18 October 2008 - 03:11 AM




#110 mirela 13

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 298 Postari:
  • Location:Bucuresti

Postat 30 March 2008 - 01:29 PM

Daca societatea are si salariati atunci tarifele sunt mai mari.
Dar cred ca undeva in jur de 130-150 +TVA ar fi un tarif rezonabil.


MESAJ EDITAT + AVERTISMENT PUBLIC si 10% nivel de sanctiune pt. reclama neautorizata (oferta servicii prin afisarea publica a unei adrese de e-mail afer. firmei de contabilitate)


Aceasta postare a fost editata de ALUPEI OTILIA: 01 April 2008 - 08:43 PM

miri



#111 Elena Pana

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 279 Postari:
  • Location:Bucuresti

Postat 31 March 2008 - 08:12 PM

mirela 13.....crezi ca este deontologic cum procedezi?
Cu raspunsul tau (si adresa de mail) ai impins lui C.Net o oferta directa...(rusine!!!)

C.Net...sfatul meu este sa cantaresti bine situatia! Daca un an de zile ai dormit linistit cu capul pe perna, seara de seara...eu zic s-o faci si mai departe.
E foarte adevarat ca marirea onorariului este foarte brusca..si cred deasemenea ca firma de contabilitate nu si-a evaluat bine munca de la inceput.
In ziua de astazi, chiar daca nu ai cine stie ce activitate, e deajuns sa ai un salariat si atunci...uita-te in dosare sa vezi cate declaratii si situatii se intocmesc si se depun lunar pt acel om(acestea pe langa altele, care nu tin de salariati). Eu cred ca in ziua de astazi nu volumul de acte conteaza foarte mult, ci legislatia stufoasa, multele deconturi si declaratii pe care trebuie sa le intocmim, dreptul de semnatura si raspunderea.
Mult succes in decizia ta!
elenacca



#112 qazqaz

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 6 Postari:

Postat 01 April 2008 - 10:48 AM

bine zis asta cu deontologic. adevarul e ca unii scriu pe forumu' asta ca la mica publicitate. as avea si eu o intrebare. pt. o societate nou infiintata cum ar fi mai bine sa inchei un contract cu o soc. de prestari servicii evidenta contab. ma gandeam la 3 luni. sau pe un an de zile



#113 eugen ursache

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 517 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:agricultura, lemne fiare si motoare

Postat 01 April 2008 - 01:08 PM

Depinde :biggrin:
Analiza trebuie facuta pe doua planuri:
1. Care e planul de afacere? Ai de gand sa te dezvolti repede, sa-ti creezi rapid un serviciu intern de conta?
Daca da, 3 luni. Daca nu,
2. Ai incredere in firma respectiva, aveti un istoric al colaborarii - la nivel institutional sau direct uman? Daca da, contract pe termen lung, daca nu, contract initial pe termen scurt, de proba, pentru a vedea cat de bine colaborati si dupa 3 luni prelungire sau reziliere.
Motan m-as fi dorit sa fiu / cu gheare si mustete lungi, / cu coada-n sus, cu blana-n dungi, / c-un ochi verzui si-un ochi capriu. // Pisicile de prin vecini / sa le gonesc pe la pricini, / sa-mi fete fiecare-un fiu / c-un ochi verzui si-un ochi capriu (Nichita Stanescu)



#114 eugen ursache

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 517 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:agricultura, lemne fiare si motoare

Postat 01 April 2008 - 01:14 PM

Citeaza

mirela 13.....crezi ca este deontologic cum procedezi?
Cu raspunsul tau (si adresa de mail) ai impins lui C.Net o oferta directa...(rusine!!!)

parca aveam si un regulament, moderatorii? :pullhair: :frusty:
Ce-ar fi sa ne apucam toti sa licitam?
Motan m-as fi dorit sa fiu / cu gheare si mustete lungi, / cu coada-n sus, cu blana-n dungi, / c-un ochi verzui si-un ochi capriu. // Pisicile de prin vecini / sa le gonesc pe la pricini, / sa-mi fete fiecare-un fiu / c-un ochi verzui si-un ochi capriu (Nichita Stanescu)



#115 Elena Pana

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 279 Postari:
  • Location:Bucuresti

Postat 01 April 2008 - 01:18 PM

N-am inteles de ce m-ai citat pe mine?
Ti s-a parut cumva din mesajul meu ca am licitat?
elenacca



#116 BIBI

    Membru activ

  • Validating
  • PipPipPip
  • 1336 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti
  • Interests:contabilitate, fiscalitate, legislatie

Postat 01 April 2008 - 01:22 PM

Cred ca discutiile depasesc cadul informatiilor contabile.
Problemele se pot aborda si pe PM.

Aceasta postare a fost editata de BIBI: 01 April 2008 - 01:24 PM




#117 ela d

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 240 Postari:

Postat 09 April 2008 - 08:19 AM

Deocamdata societatea abia s-a infiintat.Am inregistrat chitantele de constituire si-o factura cu chitanta pentru stampila si inca o chitanta.Acum trebuie sa fac declaratia 100, 300 si 010 .Societatea nu are angajati, nu am de depus declaratii la cas, cass, itm. etc.Nu intentioneaza sa emita mai mult de 2-3 facturi pe luna.Eu nu voi fi angata cu carte de munca, totul va fi pe raspunderea admin.Ce pret sa cer?



#118 ela d

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 240 Postari:

Postat 09 April 2008 - 08:20 AM

Deocamdata societatea abia s-a infiintat.Am inregistrat chitantele de constituire si-o factura cu chitanta pentru stampila si inca o chitanta.Acum trebuie sa fac declaratia 100, 300 si 010 .Societatea nu are angajati, nu am de depus declaratii la cas, cass, itm. etc.Nu intentioneaza sa emita mai mult de 2-3 facturi pe luna.Eu nu voi fi angata cu carte de munca, totul va fi pe raspunderea admin.Ce pret sa cer?



#119 andur

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 201 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:moldova

Postat 09 April 2008 - 08:35 AM

Sunt tarife ceccar, dar mai bine este sa te orientezi catre o suma de 50 eu. la inceput, apoi dupa cifra de afaceri, inclusiv cea din zona gri-neagra



#120 ela d

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 240 Postari:

Postat 09 April 2008 - 08:46 AM

50euro? andur nu vreau sa trag profesia in jos si nici sa ma subapreciez, dar nu e cam mult?Eu mai am o societatea care primeste in jur de 100 facturi pe luna, emite in jur de 60 bonuri de casa, are un leasing, 6 angajati , si iau 400 lei/luna-si sunt angajata ca si contabil cu 2 ore/luna, dar pe contract am sal minim.
Va rog tare mult daca puteti sa-mi mai dati niste informatii privind aceste preturi pentru tinerea contabilitatii?!?!

Aceasta postare a fost editata de madalinab: 18 October 2008 - 03:00 AM






8 useri citesc topicul

0 membri, 8 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL