Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
care ar fi tarifele / salariu ...? - Forum 100% contabilitate - Conta.ro - Pagina 7

Salt la continut


care ar fi tarifele / salariu ...?


431 replies to this topic

#121 marcopolo

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 149 Postari:

Postat 09 April 2008 - 09:08 AM

Cum adica iei 400 lei/luna si esti angajata cu sal minim pe 2 ore? Restul de bani cum ii primesti?

Aceasta postare a fost editata de madalinab: 18 October 2008 - 03:01 AM




#122 ela d

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 240 Postari:

Postat 09 April 2008 - 09:10 AM

Zona gri-negru de care amintea si andur...

Aceasta postare a fost editata de madalinab: 18 October 2008 - 03:01 AM




#123 andreea cristina

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 27 Postari:
  • Location:Bihor

Postat 09 April 2008 - 09:59 AM

Va rog tare mult daca puteti sa-mi mai dati niste informatii privind aceste preturi pentru tinerea contabilitatii?!?!

Buna!

Pot doar sa-ti zic ca stiu cateva cazuri asemanatoare cu al tau si tariful e in jur de 150 ron...doar cu atat pot sa te ajut



#124 nopris

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1575 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:A invata mai mult unii de la altii si a deveni mai priceputi si mai buni.

Postat 09 April 2008 - 10:46 AM

Costul contabilitatii in zona gri-neagra (fara angajare si fara contract) pentru o firma mica fara angajati e 150-350 lei (neimpozabili), dar pentru un contabil angajat sau contract cu un expert contabil sau cu o firma de contabilitate e cam 300-600 lei, eventual plus TVA.
Diferentele sunt:
- cheltuielile cu contabilitatea facute de neangajat fara contract nu sunt deductibile, dar cele facute de angajat sau cu contract sunt deductibile (micsoreaza impozitul pe profit);
- de regula calitatea celor care lucreaza la negru nu se compara cu a celor care lucreaza legal (sunt si exceptii);
- raspunderea pentru contabilitatea la negru revine firmei, iar pentru cea prin contract revine prestatorului;
- amenzile (in general foarte mari) in cazul contabilitatii la negru revine firmei, in celalalt caz revine prestatorului, in limita contractului;
- prin contabilitatea la negru nu ti se pot semna bilanturile semestriale si oricum mai platesti 2x500=1000 lei unui expert sau firme de contabilitate pentru certificarea bilanturilor;
- daca se descopera ca ai afaceri la negru s-ar putea sa existe consecinte neplacute: ITM da amenzi mari pentru asta, dar poate da si fiscul.
La o analiza mai atenta vezi ce e mai bine.
Desigur ca la inceput de cariera aproape orice contabil a lucrat/lucreaza la negru cativa ani. Dupa ce castiga experienta si clienti, nu se mai recomanda sa lucreze in acest fel. Dar, daca nu e expert contabil, adesea nu are o varianta mai buna. Asa ca mai gasiti contabili buni si la negru-gri, dar mai rar.
Drumul catre fericire nu se afla in a face ceea ce iti place, ci in a-ti place ceea ce trebuie sa faci! (Sai Baba)



#125 ela d

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 240 Postari:

Postat 09 April 2008 - 11:01 AM

andrea cistina, multumesc pentru informatii.

nopris, in parte ai dreptate.Eu sunt in al 2-lea an de contabilitate, sunt la inceput.Am lucrat un an la negru si la soc la care acum am contract de 2ore/saptamana.Dar au mai aparut oferte.Care contabil incepator le poate refuza?Pe langa experienta pe care o capat confruntandu-ma cu situatii diverse (ca in facultate totul e altfel )mai iau si un ban in plus.Fireste, dupa ce-am sa ma consider un contabil bun nu voi mai accepta munca la negru. Dar acum o fac.Deci sa inteleg ca "pretul corect" e undeva intre 150-200 lei?

Aceasta postare a fost editata de madalinab: 18 October 2008 - 03:02 AM




#126 nopris

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1575 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:A invata mai mult unii de la altii si a deveni mai priceputi si mai buni.

Postat 09 April 2008 - 11:29 AM

Din cauza concurentei foarte mari poti accepta in jur de 200 lei la negru pt. o firma fara angajati, cu circa 3 facturi pe luna.
E un castig si de experienta, care conteaza.
Drumul catre fericire nu se afla in a face ceea ce iti place, ci in a-ti place ceea ce trebuie sa faci! (Sai Baba)



#127 ela d

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 240 Postari:

Postat 09 April 2008 - 11:32 AM

multumesc nopris!Cand am sa am si eu peste 520 de postari ca si tine, in care am sa ofer sfaturi, nu doar sa cer, cu siguranta nu voi mai lucra la negru!

Aceasta postare a fost editata de madalinab: 18 October 2008 - 03:02 AM




#128 elena alexandra

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 2 Postari:

Postat 09 April 2008 - 12:14 PM

Buna ziua,
Avand in vedere ca firma ce ne tine momentan contabilitatea doreste sa ridice tarifele, dupa ce am cautat cat de cat pe acest forum , nu m-am lamurit foarte bine.
Daca cineva este dispus sa imi raspunda cam cat se cere in general.Este vorba de un IMM si o micro.IMM are 3 angajati, nr. de facturi si bonuri variaza de la luna la luna dar sa zic ca se aduna peste 50.La micro este doar un angajat si are sub 15 facturi si bonuri lunar.
Banuiesc ca ar trebui mai multe detalii pentru un pret cat mai apropiat de realitate, dar imi este suficent intre x si y lei pt. una si la fel pentru cealalta.
Va multumesc.



#129 Ronaldo

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 587 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:Fotbal, filme

Postat 09 April 2008 - 12:14 PM

Din ce stiu eu nu mai exista raspunderea administratorului (pt. cele cu CA sub 50.000 eur parca era), deci nu vad cum poti tine contabilitatea la negru in cazul asta ? Cineva trebuie sa semneze pt. contabilitate si o poate face doar un angajat al firmei care sa aiba studii economice sau o firma de contabilitate angajata cu contract. :pullhair:
"The saddest thing in life is wasted talent."
R. de Niro - A BRONX TALE



#130 nopris

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1575 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:A invata mai mult unii de la altii si a deveni mai priceputi si mai buni.

Postat 09 April 2008 - 12:44 PM

Asa am crezut si eu la prima lectura a legii si cred ca asta era intentia legiuitorului. Dar, cam ca toate legile economice, si aceasta lege (82 actualizata) e atat de neclara incat in final am ajuns sa cred ca de fapt nu sa schimbat nimic. Cred ca in justitie orice firma ar castiga in fata statului pe aceasta tema. Argumentele mele sunt urmatoarele:
1) Administratorul raspunde in continuare de "organizarea contabilitatii".
2) Pentru "conducerea contabilitatii" administratorul poate desemna pe cineva, care, de regula, sa conduca un compartiment de contabilitate, sau poate sa faca un contract cu un expert sau cu o firma de contabilitate. Cuvantul "POATE" si expresia "DE REGULA" inseamna ca nu e obligatoriu a face ceea ce scrie in frazele acelea. Deci poate sa nu organizeze un compartiment de contabilitate, poate sa nu angajeze (nu apare obligatia) si poate sa nu faca un contract. Atunci cine mai ramane sa raspunda de "conducerea contabilitatii"? Logic e ca ramane doar cel care se ocupa de "organizarea contabilitatii", adica tocmai administratorul (angajat sau nu).
3) Nu se mentioneaza expres ca bilantul nu poate fi semnat de administrator si la rubrica "intocmit", sau ca administratorul nu are voie sa intocmeasca bilanturi. ANAF refuza abuziv sa accepte intocmirea bilantului de catre administrator (chiar competent). Un administrator poate avea studii si poate fi si un bun contabil. La o firma mica de ce nu ar avea voie sa-si faca singur contabilitatea? Dar, sa zicem ca pune pe cineva (la negru) sa o faca, iar pentru bilant apeleaza la un expert contabil.
4) Nu reiese clar ca angajatul desemnat sa conduca contabilitatea trebuie sa aiba studii economice superioare. Textul poate fi interpretat ca nu conteaza ce studii are sau poate sa nu aibe studii. Doar despre conducatorul compartimentului de contabilitate se spune ca trebuie sa aibe studii economice superioare.
Am pus aici o interpretare putin fortata a legii 82, speculand neclaritatile ei.

Aceasta postare a fost editata de madalinab: 18 October 2008 - 03:02 AM

Drumul catre fericire nu se afla in a face ceea ce iti place, ci in a-ti place ceea ce trebuie sa faci! (Sai Baba)



#131 ddragos16

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 36 Postari:

Postat 09 April 2008 - 12:52 PM

200 E la IMM si 120 E la micro. mult cantareste pentru tarif faptul ca ai angajati si asta implica state de salarii si declaratii si drumuri la cas, somaj, sanatate, itm, fisc plus contabilitatea plus bilanturi de 2 ori pe an plus fise fiscale ++++++
tot ce este mai sus este din ce fac eu.
succes!
Hai Steaua!



#132 elena alexandra

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 2 Postari:

Postat 09 April 2008 - 01:20 PM

Multumesc mult de tot.



#133 andur

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 201 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:moldova

Postat 10 April 2008 - 07:03 AM

Ma bucur ca, iata, se discuta si despre tarife. Noi facem o mare greseala, nu suntem ca notarii sau avocatii care au tarife minimale. Ne concuram neloial intre noi si avem numai de pierdut. CECCAR are o tentativa, timida, de tarifare - este un reper, totusi. Daca toti ne-am raporta cat de cat la aceste tarife, ar fi cu totul altceva.Am colegi care lucreaza ca si contabili in Italia si imi spun ca acolo breasla este breasla si preturile se respecta.



#134 ela d

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 240 Postari:

Postat 10 April 2008 - 10:40 AM

andur nu sunt impotriva a ceea ce spui.Si mie mi-ar placea ca in loc de 150 lei sa cer 50 eu, asa cum ai sugerat tu la inceputul topicului.Dar preturile pentru o contabilitate asa cum am descris-o eu initial astea sunt:150-200 lei. Cer mai mult, cauta altul mai ieftin.Sunt la inceput, abia ma rodez, inca invat, orice nou client imi aduce bani in plus in buzunar si cunostiinte in plus prin diversitatea activitatii pe care-o desfasoara. CECCAR are preturi ok dar aici intra, asa cum a subliniat nopris cateva cheltuieli, deductibile intr-adevar, dar care conduc la marirea pretului..Na, zi si tu ce-i de facut?

Aceasta postare a fost editata de madalinab: 18 October 2008 - 03:02 AM




#135 bubu2

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 15 Postari:

Postat 08 May 2008 - 09:42 PM

Salutare tuturor,

pentru un SRL nou noutz, platitor de TVA trimestrial, impoz pe profit trim, nu are angajati, primele trei luni activitate relativ putina...

cam cat costa contabilitatea pe luna? multumesc



#136 ela d

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 240 Postari:

Postat 09 May 2008 - 07:34 AM

Citeste link-ul de mai jos.Sper sa-ti foloseasca.
http://www.conta.ro/...showtopic=29741

Aceasta postare a fost editata de madalinab: 18 October 2008 - 03:03 AM




#137 bubu2

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 15 Postari:

Postat 09 May 2008 - 09:11 PM

Multumesc!

Daca contabilitatea mi-ar tine-o cineva la negru, cine raspunde? administratorul? dar daca in schimb as apela la o firma de conta...raspunde aceasta firma? (ma refer la amenzi daca e cazul..)



#138 criseta

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 95 Postari:
  • Location:Bucuresti

Postat 14 May 2008 - 07:41 PM

Vezi postareaandur, la Apr 10 2008, 08:03 AM, a spus:

Ma bucur ca, iata, se discuta si despre tarife. Noi facem o mare greseala, nu suntem ca notarii sau avocatii care au tarife minimale. Ne concuram neloial intre noi si avem numai de pierdut. CECCAR are o tentativa, timida, de tarifare - este un reper, totusi. Daca toti ne-am raporta cat de cat la aceste tarife, ar fi cu totul altceva.Am colegi care lucreaza ca si contabili in Italia si imi spun ca acolo breasla este breasla si preturile se respecta.

Din nefericire in domeniul nostru de activitate, pt ca nu pot sa spun "in breasla noastra" deoarece o breasla presupune ca toti membrii au aceeasi calificare sau calitate, legislatia permite sa se poata lucra si in zona gri-negru. La avocati si notari nu ai sa vezi asa ceva. De aici si concurenta neloiala dintre cei atestati si cei neatestati care activeaza pe domeniul nostru.



#139 RMD_82

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 25 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Timisoara

Postat 20 May 2008 - 08:48 PM

nopris, in parte ai dreptate.Eu sunt in al 2-lea an de contabilitate, sunt la inceput.Am lucrat un an la negru si la soc la care acum am contract de 2ore/saptamana.Dar au mai aparut oferte.Care contabil incepator le poate refuza?Pe langa experienta pe care o capat confruntandu-ma cu situatii diverse (ca in facultate totul e altfel )mai iau si un ban in plus.[/quote]

Sunt exact in aceeasi situatie, in care se afla ela d, doar ca sunt angajata cu 2 ore ca economist ... eu am o firma care comercializeaza mat de constructii (magazin)... nu stiu ce sau cat face un contabil la amanunt in mod normal, dar eu tin, pe langa toate cele (contab firmei, declaratii, state etc) si conta de gestiune, stocuri scriptice, mai nou particip, teoretic inactiv, si la inventar, reintocmesc si documentele primare (deoarece majoritatea sunt intocmite eronat) si mai fac si treburi de secretara (tehnoredactez tot felul de oferte, etichete cu preturi, liste de produse, inclusiv pe cea pentru casa de marcat) , iar tot ce se intampla in acea firma trece prin mine, fie ca ar trebui sa ma priveasca, fie ca nu... taxa mea este de 100eur in conditiile in care telefonul, hartia, tonerul si alte consumabile mi le platesc singura si telefonul vineeeee, deoarece vanzatorul da beep :wink:, iar de muncitttt... nu pot sa zic ca am zile libere - sunt sute de produse care intra si iasa...
Acum vine partea "frumoasa".... mai vor sa deschidem un pct de lucru si nici macar nu m/au intrebat de pret, dar de restul "treburilor" ce trebuie facute m/au intrebat si m/au pus in garda ca tr sa incepem sa le punem cap la cap...
Cat le cer? ... ca ei nici nu/si inchipuie ca as putea sa le mai cer ceva, citez: "ca doar e aceeasi firma si e infiintata de cateva luni"... intr/adevar nu au cifra de afaceri, dar e de muncaaaa...

Iubesc ceea ce fac, dar vorba aceea dragostea tot ajunge sa treaca prin stomac....
mio



#140 nopris

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1575 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:A invata mai mult unii de la altii si a deveni mai priceputi si mai buni.

Postat 20 May 2008 - 11:54 PM

Daca zici ca esti angajat, atunci de ce folosesti consumabilele tale, telefonul tau, hartia ta si nu ale firmei? Poate esti angajat cu munca la domiciliu si atunci s-ar explica. Daca esti angajat pe 2 ore pe zi atunci venitul de 100 euro pe luna e minim acceptabil daca e net si daca muncesti doar 2 ore. Dar de ce-i zici taxa si nu salariu? Daca esti angajat de forma 2 ore dar lucrezi acasa si la firma toate cate le-ai enumerat, e clar ca lucrezi mai mult de 2 ore. Faci un calcul cat lucrezi in medie pe zi (inclusiv pentru noul punct de lucru), inmulteste numarul de ore cu 50 de euro si spune-le cat reprezinta minimul net pentru ceea ce faci. Si daca esti angajat ai si dreptul la CO. Nu prea recomand cereri de marire de salariu caci imi pare o actiune putin lipsita de modestie, dar am trecut prin cateva firme la care s-au infiintat nu numai puncte de lucru, dar si o firma in plus (cu aceeasi patroni), cu o inflatie marisoara, dar nu ar fi marit salariul si nici nu ar fi dat vreo prima. Multi sefi nu stiu sa observe cat muncesti si ce valoare are munca ta, iar altii intentionat nu vor sa mareasca salariile. In cazul cand deja simti ca stapanesti binisor contabilitatea recomand mai bine sa incerci sa-ti gasesti o alta firma, desi exista riscuri si acolo. Si cred ca se gasesc destule cereri de joburi de contabilitate, dar multe tot prost platite. Daca-ti place munca la firma actuala gaseste o oferta mai buna la alta firma, chiar daca inca nu ai dat concurs sau interviu, si cere-i sefului un "sfat" ce sa-ti recomande sa faci: ai gasit o firma unde se plateste 2000 lei dar e cam departe de casa si nu stii daca merita sa lasi un loc placut dar cu salariu mic pentru un loc mai indepartat (sau mai riscant) dar bine platit. S-ar putea sa reactioneze printr-o contra-oferta.
Drumul catre fericire nu se afla in a face ceea ce iti place, ci in a-ti place ceea ce trebuie sa faci! (Sai Baba)





37 useri citesc topicul

0 membri, 37 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL