Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
care ar fi tarifele / salariu ...? - Forum 100% contabilitate - Conta.ro - Pagina 17

Salt la continut


care ar fi tarifele / salariu ...?


431 replies to this topic

#321 Septimiu

    Peter Pan

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4882 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Nici unu - am o lene de ma doare !!!

Postat 10 February 2010 - 11:25 AM

adica le practici la negru nu ca economist
economist este intr-o relatie contractuala :smile:



#322 ochidevultur

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 47 Postari:

Postat 10 February 2010 - 10:19 PM

Buna ziua


incerc si eu o intrebare la acest topic.

Am fost solicitat sa tin o contabilitate la un SRL platitor de TVA trimestrial, prestari servicii si mici productii(3-4 pe an, cand are comenzi-nu lucreza pe stoc), cu o CA de 11.000 lei pe 2009. Cat pot sa le cer in asa fel incat nici clientul sa nu fie nemultumit si nici eu sa nu consider ulterior ca sunt prost platit.
Sunt din Oradea, daca are vreo relevanta.

No, multam !!




#323 Doina P

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1143 Postari:
  • Location:Bucuresti

Postat 10 February 2010 - 10:50 PM

Daca are salariati nu mai putin de 300 lei



#324 Florin_76

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1877 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 10 February 2010 - 11:14 PM

Pai sunt angajat la ele cu contract de munca , dar nu la suma reala :smile:



#325 vioreld

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 166 Postari:
  • Location:Buzau
  • Interests:Informare

Postat 10 February 2010 - 11:37 PM

Vezi postareaFlorin_76, la Feb 10 2010, 11:14 PM, a spus:

Pai sunt angajat la ele cu contract de munca , dar nu la suma reala :smile:
Atunci nu mai cere informatii despre tarife. Cere informatii despre salariu. :thumbup:
vioreld



#326 Septimiu

    Peter Pan

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4882 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Nici unu - am o lene de ma doare !!!

Postat 11 February 2010 - 10:52 AM

:smile: corect



#327 ochidevultur

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 47 Postari:

Postat 11 February 2010 - 12:07 PM

Vezi postareaDoina P, la Feb 10 2010, 10:50 PM, a spus:

Daca are salariati nu mai putin de 300 lei


Nu are niciun salariat...



#328 Florin_76

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1877 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 11 February 2010 - 07:57 PM

Minim 200, daca nici volumul de munca nu e mare.



#329 ochidevultur

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 47 Postari:

Postat 12 February 2010 - 10:43 AM

Vezi postareaFlorin_76, la Feb 11 2010, 07:57 PM, a spus:

Minim 200, daca nici volumul de munca nu e mare.
Bine, am inteles, si va multumesc!!!



#330 dragosdana

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 136 Postari:

Postat 16 February 2010 - 10:48 PM

Vezi postareaochidevultur, la Feb 12 2010, 12:43 PM, a spus:

Vezi postareaFlorin_76, la Feb 11 2010, 07:57 PM, a spus:

Minim 200, daca nici volumul de munca nu e mare.
Bine, am inteles, si va multumesc!!!
Tot in Oradea, la ceva asemanator eu iau 250 ron si la bilant mai cer 200/luna



#331 Florin_76

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1877 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 17 February 2010 - 12:58 AM

Vezi postareavioreld, la Feb 10 2010, 11:37 PM, a spus:

Vezi postareaFlorin_76, la Feb 10 2010, 11:14 PM, a spus:

Pai sunt angajat la ele cu contract de munca , dar nu la suma reala :smile:
Atunci nu mai cere informatii despre tarife. Cere informatii despre salariu. :thumbup:



Nu am cerut nici un salariu sau tarif , am zis doar ce tarife practic eu , daca vor musai contract cu expert tariful creste cu 35 % .



#332 Dana42

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2187 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:RO

Postat 18 February 2010 - 12:46 AM

De unde este procentul de fix 35 %, Florin ?

Dana




#333 deea19

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 44 Postari:

Postat 18 February 2010 - 02:47 PM

la o firma de comercializare piese auto,unde am CIM pe 2 ore cu un brut de 180 lei si la care tin contab.cantitativ-valoric,am peste 3000 de repere,peste 150 NIR-uri pe luna,CA este de 55000 Euro-deci contabilitate de la A-Z,cat ar trebui sa iau?



#334 dragosdana

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 136 Postari:

Postat 18 February 2010 - 06:41 PM

Vezi postareadeea19, la Feb 18 2010, 03:47 PM, a spus:

la o firma de comercializare piese auto,unde am CIM pe 2 ore cu un brut de 180 lei si la care tin contab.cantitativ-valoric,am peste 3000 de repere,peste 150 NIR-uri pe luna,CA este de 55000 Euro-deci contabilitate de la A-Z,cat ar trebui sa iau?
cam 800 de ron, dar sa nu mergi mai mult de o data pe saptamana



#335 deea19

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 44 Postari:

Postat 19 February 2010 - 08:41 AM

cred ca 800 este de bun simt, ai dreptate,desi ii fac si foile de parcurs,FAZ-urile,OP-urile, si tot imi e jena sa ii cer 800.Ce zici de asta?



#336 conta_ro

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1223 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 19 February 2010 - 09:35 AM

Buna la toata lumea

As vrea sa va intreb care sunt criteriile dupa care faceti voi tarifele?
VA rog sa ma corectati daca gresesc
1.Cifra de afaceri
2.Numar de angajati
3.nr de facturi
4. tip companie : servicii , productie,...

Astept parerile dvs.
Vreau sa facem un calcul estimativ in functie de oras si de aceste categorii sa vedem care sunt tarifele practicate

Alex
conta_ro



#337 mihaela_cva

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2579 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:craiova
  • Interests:gradinarit..de apartament, deocamdata
    calatorii

Postat 19 February 2010 - 11:30 AM

Eu am urmatoarele criterii:
-cat muncesc (nr. ore alocate)
-cum muncesc (are AIC, prestari serv intracomunitare, valuta, schimbari dese de angajati, fac Revisal sau nu, fac docum primare sau nu, il invat sa le faca sau nu etc)
-cu cine muncesc ( daca explic de 15 ori acelasi lucru si tot nu pricepe...ori il las ori il taxez!)



#338 deea19

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 44 Postari:

Postat 19 February 2010 - 01:45 PM

e bun criteriul "cat muncesc" nu "cate ore" pentru ca referitor la acesta din urma- am sa fac o paranteza daca nu va suparati- cand eram mai tanara directorul a pus fiecare salariat sa scrie pe hartie cum isi ocupa cele 8 ore de program,daca lucrarile lui acopera aceste ore.Vreau sa va spun ca atunci aveam cele mai multe lucrari, dar am fost sincera (ce prostie) si am aratat ca nu acoperam o ora jumatate ( viteza mea de lucru era mai mare, nu-mi placea sa "dorm pe mine" etc.Ideea a fost ca mi-a taiat din salariu desi directorul cunostea volumul si calitatea lucrarilor mele.
Acum sa revin la subiectul nostru,contabilitatea pe care o tin o tin cant.-pret, am peste 3000 de repere,iar cand le scad si din BFiscale pe fiecare bucatica si patronul imi scrie una pe BF iar reperul se numeste altfel,imi fac ochii ca girofarul de cate ori trec peste reperele alea.Lui i se pare firesc sa fac foile de parcurs,FAZ-urile,deconturile lui, si tot mie imi e jena sa ii cer cat merit.



#339 conta_ro

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1223 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 19 February 2010 - 03:20 PM

Deci mai adaug:

1. Cifra de afaceri
2. Numar de angajati
3. nr de facturi
4. tip companie : servicii , productie,...
5. Tipul de client - putem pune : simplu , mediu , complicat
6. Ce avem de facut : are AIC, prestari serv intracomunitare, valuta, schimbari dese de angajati, fac Revisal sau nu, fac docum primare sau nu, il invat sa le faca

Altele?

Alex
conta_ro



#340 vioreld

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 166 Postari:
  • Location:Buzau
  • Interests:Informare

Postat 19 February 2010 - 04:03 PM

Vezi postareadeea19, la Feb 19 2010, 01:45 PM, a spus:

.......Lui i se pare firesc sa fac foile de parcurs,FAZ-urile,deconturile lui, si tot mie imi e jena sa ii cer cat merit.

Nasol.
vioreld





39 useri citesc topicul

0 membri, 39 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL