economist este intr-o relatie contractuala
#321
Postat 10 February 2010 - 11:25 AM
economist este intr-o relatie contractuala
#322
Postat 10 February 2010 - 10:19 PM
incerc si eu o intrebare la acest topic.
Am fost solicitat sa tin o contabilitate la un SRL platitor de TVA trimestrial, prestari servicii si mici productii(3-4 pe an, cand are comenzi-nu lucreza pe stoc), cu o CA de 11.000 lei pe 2009. Cat pot sa le cer in asa fel incat nici clientul sa nu fie nemultumit si nici eu sa nu consider ulterior ca sunt prost platit.
Sunt din Oradea, daca are vreo relevanta.
No, multam !!
#323
Postat 10 February 2010 - 10:50 PM
#324
Postat 10 February 2010 - 11:14 PM
#326
Postat 11 February 2010 - 10:52 AM
#328
Postat 11 February 2010 - 07:57 PM
#331
#332
Postat 18 February 2010 - 12:46 AM
Dana
#333
Postat 18 February 2010 - 02:47 PM
#334
Postat 18 February 2010 - 06:41 PM
deea19, la Feb 18 2010, 03:47 PM, a spus:
#335
Postat 19 February 2010 - 08:41 AM
#336
Postat 19 February 2010 - 09:35 AM
As vrea sa va intreb care sunt criteriile dupa care faceti voi tarifele?
VA rog sa ma corectati daca gresesc
1.Cifra de afaceri
2.Numar de angajati
3.nr de facturi
4. tip companie : servicii , productie,...
Astept parerile dvs.
Vreau sa facem un calcul estimativ in functie de oras si de aceste categorii sa vedem care sunt tarifele practicate
Alex
#337
Postat 19 February 2010 - 11:30 AM
-cat muncesc (nr. ore alocate)
-cum muncesc (are AIC, prestari serv intracomunitare, valuta, schimbari dese de angajati, fac Revisal sau nu, fac docum primare sau nu, il invat sa le faca sau nu etc)
-cu cine muncesc ( daca explic de 15 ori acelasi lucru si tot nu pricepe...ori il las ori il taxez!)
#338
Postat 19 February 2010 - 01:45 PM
Acum sa revin la subiectul nostru,contabilitatea pe care o tin o tin cant.-pret, am peste 3000 de repere,iar cand le scad si din BFiscale pe fiecare bucatica si patronul imi scrie una pe BF iar reperul se numeste altfel,imi fac ochii ca girofarul de cate ori trec peste reperele alea.Lui i se pare firesc sa fac foile de parcurs,FAZ-urile,deconturile lui, si tot mie imi e jena sa ii cer cat merit.
#339
Postat 19 February 2010 - 03:20 PM
1. Cifra de afaceri
2. Numar de angajati
3. nr de facturi
4. tip companie : servicii , productie,...
5. Tipul de client - putem pune : simplu , mediu , complicat
6. Ce avem de facut : are AIC, prestari serv intracomunitare, valuta, schimbari dese de angajati, fac Revisal sau nu, fac docum primare sau nu, il invat sa le faca
Altele?
Alex
2 useri citesc topicul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi




