Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
care ar fi tarifele / salariu ...? - Forum 100% contabilitate - Conta.ro - Pagina 21

Salt la continut


care ar fi tarifele / salariu ...?


431 replies to this topic

#401 nopris

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1575 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:A invata mai mult unii de la altii si a deveni mai priceputi si mai buni.

Postat 26 September 2011 - 01:20 PM

Depinde de mai multe, cum ar fi:
- numarul de angajati ai firmei;
- miscarea de personal (mare, mica);
- daca aveti si alte atriburii de evidenta personalului: adeverinte, CIM-uri, decizii de incetare contract;
- daca faceti si salariile lunare.
Daca e doar Revisal, sa zicem aproximativ 10 lei/luna/angajat. Cine poate mai mult sa fie sanatos.
Drumul catre fericire nu se afla in a face ceea ce iti place, ci in a-ti place ceea ce trebuie sa faci! (Sai Baba)



#402 BigLivius

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 15 Postari:

Postat 26 September 2011 - 01:48 PM

Vezi postareanopris, la 26 September 2011 - 01:20 PM, a spus:

Depinde de mai multe, cum ar fi:
- numarul de angajati ai firmei;
- miscarea de personal (mare, mica);
- daca aveti si alte atriburii de evidenta personalului: adeverinte, CIM-uri, decizii de incetare contract;
- daca faceti si salariile lunare.
Daca e doar Revisal, sa zicem aproximativ 10 lei/luna/angajat. Cine poate mai mult sa fie sanatos.

Multumesc frumos! Tariful este lunar chiar daca nu sunt miscari in REVISAL?




#403 nopris

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1575 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:A invata mai mult unii de la altii si a deveni mai priceputi si mai buni.

Postat 26 September 2011 - 01:55 PM

La firme cu miscari de personal lunare sau aproape lunare se poate face contractul cu plata lunara, gen abonament, indiferent ca sunt luni cu miscare sau fara miscare de personal.
La firme cu 1-5 angajati stabili, cu modificari rare de Revisal, se poate face contractul cu plata doar in lunile in care se vor face modificari in Revisal, atunci putand cere 50-100 lei pe modificare (depinde si de cat de bine merge firma).
Drumul catre fericire nu se afla in a face ceea ce iti place, ci in a-ti place ceea ce trebuie sa faci! (Sai Baba)



#404 danaedanae

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 71 Postari:

Postat 27 September 2011 - 08:43 AM

Vezi postareaiuli73, la 26 September 2011 - 12:44 PM, a spus:

Citeaza

Eu sunt firma de conta,am incheiat recent ctr de prestari servicii numai ptr revisal cu toti clientii mei ,am cerut 50 lei/luna ptr firmele mici pana in 5 salariati si 100 lei/luna ptr salariati 5-20,peste 20 salariatinu am,in general un revisal pe luna am de trimis nu mai mult,m-am orientat si in functie de volumul de munca pe care l- am apreciat stiind cum merge treaba cu ele
Si tariful acesta il iei pe luna? pai daca el 1 an nu mai transmite ca nu are miscare, incasezi ac tarif?



#405 iuli73

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 148 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Pitesti

Postat 27 September 2011 - 10:37 AM

Nu pe fiecare luna ci in luna in care am transmis revisalul.Exact asa am si eu cateva firme ptr care transmit o data pe an o miscare ,in luna aia incasez acei 50 lei,gandeste-te cate probleme are si revisalul asta ce greoi este,actualizari peste actualizari,salvari cu baza de date mereu ptr a avea datele in siguranta,listez din program nr ce se primeste la trasnmiterea datelor cu pagina cu datele transmise(sa am ceva palpabil ) sa-i dau omului sa puna si el la dosar plus ca il am pe laptop si sunt valabila mereu ptr a transmite si in concedii si cand sunt bolnava si cand mai plec la tara.



#406 gramaco

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 266 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Cluj Napoca

Postat 27 September 2011 - 10:53 AM

Vezi postareaiuli73, la 27 September 2011 - 10:37 AM, a spus:

....si sunt valabila mereu pt a transmite


tare de tot... :tongue:



#407 Dana42

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2187 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:RO

Postat 27 September 2011 - 09:57 PM

:laugh: super tare, Iuli, nu te supara pe noi, banuim ca ai vrut sa scrii disponibila, dar mai facem si noi haz, sa nu ne expire :tongue: ...umorul!

Dana




#408 gramaco

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 266 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Cluj Napoca

Postat 28 September 2011 - 07:51 AM

slabe sanse Dana , sa ne expire ....chiar si umorul :laugh:



#409 ralsera

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 309 Postari:

Postat 20 January 2012 - 07:39 PM

Care ar fi suma pentru o cafenea ? Nir-urile si le fac singuri.
Merci
serafimescu



#410 barbone_2006

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 45 Postari:
  • Location:constanta
  • Interests:100% contabilitate

Postat 02 March 2012 - 03:17 PM

buna ziua. mi se ofera un post de directir economic, intr-un domeniu destul de dificil. si anume , domeniul extractiei de minerale utile si al materialelor pentru constructii.
ideea este ca eu am fost in concediu pt cresterea copilului si sincer nu stiu ce salariu as putea sa cer ,tinand cont de faptul ca secretara m-a intrebat la telefon ce pretentii financiare as avea. nici nu am stiut ce sa ii raspund. din ce stiu de la prietenii mei,vecinii si familia mea, salariile au scazut pt toata lumea,asta daca nu au fost disponibilizati deja. traim vremuri grele si chiar nu as vrea sa exagerez.
barbonemadalina.contabilitate



#411 Lexiroxi

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2080 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Timisoara

Postat 02 March 2012 - 05:15 PM

Salariul il stabilesti in functie de volumul de munca si nu in ultimul rand de cunostintele tale, pregatirea ta si posibilitatile societatii, cat iti ofera in primul rand. Eu as zice: minimum pe economie daca nu ai cunostintele necesare sau experienta ceruta, minim 500 euro daca indeplinesti cerintele postului si maxim 5000 euro daca e multinationala. Bafta!.



#412 barbone_2006

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 45 Postari:
  • Location:constanta
  • Interests:100% contabilitate

Postat 03 March 2012 - 08:26 AM

merci frumos. azi vad ce si cum. sper sa fie bine!
barbonemadalina.contabilitate



#413 veres

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 3 Postari:

Postat 06 March 2012 - 10:50 AM

buna ziua,

va rog sa imi spueti ce tarife ati practica pentru contabilitatea unei firme cu obiect de activitate 4669, cu cifra de afaceri in 2011 de 1.530.000 lei , cu adaos mediu de 20% , cu 2 salariati , cu achizitii intracomunitare, cu un mediu de 25 facturi intrare ( 3-4 furnizori) , 40 facturi iesire.
specific ca partea cu gestiunea se tine la firma noastra.
firma este in Targu Mures
multumesc!
astept mai multe pareri de la dvs.



#414 veres

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 3 Postari:

Postat 06 March 2012 - 10:56 AM

imi cer scuze, nu mi-am dat seama cum suna, chiar aveam multe de facut, si voiam sa scriu mai repede.
da , receptiile ni le afcem singuri, eu sunt firma solicitanta, nu sunt contabila.
multumesc!
Catalina



#415 dragosdana

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 136 Postari:

Postat 07 March 2012 - 01:34 PM

1200-1500 lei



#416 veres

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 3 Postari:

Postat 09 March 2012 - 02:50 PM

in legatura cu intrebarea mea din 07.03.2012, in care va intrebam de un pret pentru prestari servicii contabilitate la o firma cu 2 angajati, etc, nu imi raspunde nimeni?
multumesc!



#417 dragosdana

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 136 Postari:

Postat 09 March 2012 - 05:31 PM

Dar pentru bilant cat se cere anul asta? Eu am cerut intre 300-700ron in functie de volumul de activitate, dar cativa mi-au dat abia jumatate! Voi cum procedati?



#418 dannad001

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 224 Postari:
  • Location:Bucuresti

Postat 09 March 2012 - 07:26 PM

in jur de 100 Euro.



#419 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Nou venit
  • PipPipPipPipPipPip
  • 16663 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 12 March 2012 - 11:55 AM

100 euro zic si eu - pt un bilant de complexitate medie - fiindca de la aceasta complexitate in sus devine o lucrare din ce in ce mai migaloasa, in special cand are si restante la buget, leasing-uri, credite, alte scadente depasite ... in plus, notele la bilant sunt mai elaborate si raportul administratorului este mai complex decat la o firma cu activitate putina sau deloc ...



#420 bogdy23

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 3 Postari:

Postat 06 September 2017 - 12:00 PM

Buna ziua,

Vreau sa imi deschid o firma.Domeniul este dropshipping (ecommerce fara stoc) va veni cumparat din China marfa si livrata in SUA unde este si vanduta. Am inteles ca as avea nevoie de o contabilitate mai speciala... internationala? Cam cat m-ar costa pe luna?
De asemenea daca nu am profit si sunt in primele luni am nevoie sa platesc un contabil sau se poate si din a 2-3 luna?Nu am angajati sunt doar eu in firma si nu imi dau salar.





3 useri citesc topicul

0 membri, 3 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL