Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Situatii financiare anuale la 31.12.2011 - Forum 100% contabilitate - Conta.ro - Pagina 4

Salt la continut


Situatii financiare anuale la 31.12.2011

bilant 2011 note contabile bilant 2011
82 replies to this topic

#61 ennya

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 17 Postari:

Postat 05 April 2012 - 10:27 AM

si eu am probleme cu o firma in conservare ... pana acum era simplu , depuneam bilantul pe discheta ... acum nu stiu ce sa fac ... nu am scanner , nu am semnatura electronica ... nu stiu cum as putea sa depun bilantul ... in plus vreau sa lichidez/ radiez firma si dupa depunerea bilantului sa incep procedurile ... daca ma poate cineva ajuta , multumesc anticipat



#62 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Nou venit
  • PipPipPipPipPipPip
  • 16663 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 08 May 2012 - 08:49 PM

oameni buni, sa recapitulam, va rog :

1. se listeaza, se semneaza si se stampileaza anexele la bilant, apoi se scaneaza ALB/NEGRU si se formeaza cu ele un folder.zip < 10MB ( daca nu intra in 10 mb, o solutie ar fi sa redimensionati fisierele scanate la 800X600 - zic cei de la Saga )
2. se genereaza formularul de situatii financiare in format PDF, caruia i se ataseaza acel folder.zip fiindca altfel NU SE POATE VALIDA bilantul :angry2: (in puii lui !!)
3. in acest stadiu, bilantul poate fi validat, dar este NEsemnat !!! pt a putea fi trimis ONLINE el trebuie semnat doar electronic de catre pers. care are dreptul sa transmita electronic documente.
deci, dupa validare, semnez electronic si salvez totul pe CD sau stick,
4. listez tot bilantul, deci acum am si formatul pe hartie, il semnez ca si contabil sef sau alta pers. ce are dreptul sa intocmeasca bilantul - dar el este inca NEsemnat de administrator sau pers. imputernicita sa gestioneze entitatea
5. dau la semnat bilantul si lui sefu' (... o sa spuna ca m-am tampit daca vin "valuri, valuri" cu documente tot pt bilant... va trebui sa-i explic ca nu eu m-am tampit, ci ... altii)
ok, acum am si bilantul semnat, in format de hartie

dupa toate aceste operatiuni succedate Anormal (il pun pe sefu' sa semneze anexele fara bilant, apoi le atasez bilantului ca sa-l pot valida si sa i-l dau la semnat asa fiindca altfel poate zice ca e gresit de vreme ce nu-i validat), am urmatoarele documente la dosarul proaspat format :
- anexele in format hartie semnate, stampilate + scanate si atasate bilantului PDF
- bilant in format PDF, cu anexele atasate, validat si semnat electronic DOAR de mine - cea care am imputernicirea pt transmiterea electronica
- bilant in format hartie, semnat de sefu' (administratorul sau imputernicitul) + semnatura mea ca si contabil sef + semnatura electronica (intamplator, tot a mea)
- CD-ul sau stick-ul cu fisierele salvate

mai departe, fac asa :
- tot ce este pe hartie pun la dosar, iar daca depun la ghiseu voi mai forma un dosar identic ca sa am unul pt firma, unul pt AF
*** unele AF nu vor dosarul intreg ci doar prima pag. a bilantului si CD-ul (sau stick-ul) pe care am bilantul PDF si folderul ZIP atasat
- bilantul PDF semnat doar electronic si anexele atasate salvate pe CD/stick, impreuna cu unul dintre dosare (sau doar prima pag. a bilantului, cu toate semnaturile pe ea) le depun la AF - imi da nr. de inreg. (pe ex meu - prima pag. din bilant) care imi fol. doar pt. a dovedi ca am depus in termen, dar ATENTIE ca tot recipisa pe care o iau de pe site-ul ANAF (optiunea "depuse la ghiseu") va fi dovada ca bilantul mi-a fost acceptat de catre ANAF

sau

- bilantul PDF + folderul zip in care am anexele atasate (eventual si un scan dupa prima pag. a bilantului, cu toate semnaturile) le trimit ONLINE, pe e-guvernare, listez recipisa (eventual salvez si un print screen la ea, ca sa fiu mai sigura) de la optiunea "trimise online"

......................................................................................................

mai, oameni buni, e corect ce zic eu p-aici ??
... fiindca mai complicat decat ce au "scos" anul asta nu cred ca se poate
:wacko2: :unsure2: :ph34r2:




#63 george_v

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 111 Postari:

Postat 10 May 2012 - 01:59 PM

Incepand cu anul acesta rezulta (din pacate indirect) faptul ca bilantul este pt institutiile staului (Anaf, Reg Com) o declaratie informativa, statistica, pe proprie raspundere.

Din pacate nu au renuntat la regulile corporatiste ( raport consiliu de administratie, hot Aga, note explicative, etc).

Daca cineva ar pune in fisierul zip o poza frumoasa (de ex peisaj din natura), sistemul va valida pdf-ul cu bilantul.

De aici rezulta cat de "important" e continutul fisierului zip.

E IRELEVANT, nimeni nu-l deschide, nimeni nu l verifica.

speram ca bilantul sa devina la un moment dat o declaratie informativa recunoscuta oficial, pt societatile de persoane (asocieri).

speram sa se modifica legea 31, ordonanta 44 si codul fiscal si sa existe o forma juridica corecta si o impozitare corecta pt societatile de persoane (asocieri, snc, srl).



#64 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Nou venit
  • PipPipPipPipPipPip
  • 16663 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 10 May 2012 - 04:06 PM

multumesc pt rapuns, sincer, daaaar ... intrebarea mea viza o procedura mai ampla decat acel .zip, procedura la care zau c-as vrea o certificare in cunostinta de cauza !
... sau trebuie sa mai astept pana pe 27-28-29 mai ??? :tongue2:



#65 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Nou venit
  • PipPipPipPipPipPip
  • 16663 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 12 May 2012 - 05:44 PM

mai, oameni buni ... ma ingrijorati !!!

voi inca n-ati depus online bilanturi la 31.12.2011, de nu ziceti daca am inteles bine procedura asta de depunere ?? :blink: :ohmy2:



#66 ali_deia

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 18 Postari:
  • Gender:Male

Postat 13 May 2012 - 09:21 PM

Vezi postareaOtilia Alupei, la 12 May 2012 - 05:44 PM, a spus:

mai, oameni buni ... ma ingrijorati !!!
voi inca n-ati depus online bilanturi la 31.12.2011, de nu ziceti daca am inteles bine procedura asta de depunere ?? :blink: :ohmy2:

de ce plangeti :rolleyes: incercati sa nu mai depindeti de informaticieni

este foarte simplu de salvat un bilant cu atasament zip

lenuta pop a spus:

se scaneaza o pagina alba si se salveaza in test.zip
se completeaza bilantul cu semnaturile celor in drept si ataseaza test.zip
se valideaza si se listeaza, apoi se scaneaza impreuna cu celelalte anexe
pentru fisiere de atasat cu mai putini biti folositi, grayscale picture, sunt vizibile stampila si semnaturile, sau black
mouse pe dreapta pe scanner si alegeti Get picture using Scanner Wizard
in partea stanga este Picture type - color picture, grayscale picture si black and white picture or text
custom settings - alegeti rezolutia cea mai mica (75)
apoi arhivati totul in ANEXE BILANT 2011.zip
DEBLOCATI bilantul si salvati cu atasamentul corect si semnatura electronica
listati prima pagina din bilantul depus si salvati recipisa
SPOR !!!

p.s. atentie, pentru a nu avea probleme ar fi indicat ca o singura persoana sa lucreze la un bilant
am cerut acordul sa postez

Aceasta postare a fost editata de ali_deia: 13 May 2012 - 09:24 PM




#67 mgabi

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1344 Postari:
  • Gender:Female

Postat 14 May 2012 - 08:27 AM

Este corect ce-ai spus, cu o singura observatie:
Bilantul PDF se poate valida si fara sa atasezi zip-ul , tocmai ca sa poti face dosarul de semnat (dar nu ti-l inregistreaza daca te duci cu el fara zip). De listat poti sa-l listezi in orice faza, nu scrie nicaieri ca la dosar trebuie sa ai formularul semnat electronic.

Am facut si in forma semnat electronic/trimis online si in forma PDF cu zip atasat si pus pe CD.
O singura data am avut probleme, cu un CD, pentru ca se schimbase peste noapte varianta (asa au zis ei, dar nu prea cred ca stiau cu exactitate de ce le dadea eroare).



#68 cristina29

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 11 Postari:
  • Gender:Female

Postat 15 May 2012 - 02:33 PM

Buna ziua!
Am si eu o nelamurire: daca un SRL are o cifra de afaceri sub 35.000 euro, bilantul ei poate fi semnat si intocmit de catre administrator? Nu mai e obligatorie semnatura si parafa unui expert ceccar?
Multumesc!
:blush:
daca vrei un lucru bine facut... nu-l lasa pe maine si nu lasa pe altul sa-l faca in locul tau!



#69 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Nou venit
  • PipPipPipPipPipPip
  • 16663 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 15 May 2012 - 03:05 PM

@ali_deia : multumesc pt raspuns, insa cred ca nu prea ai inteles mesajul meu :huh:

Vezi postareaali_deia, la 13 May 2012 - 09:21 PM, a spus:

de ce plangeti :rolleyes: incercati sa nu mai depindeti de informaticieni
- nu am plans, ci m-am mirat (initial am cerut confirmarea unei proceduri sau corectia ei)
- tema despre care vb nu privea doar latura strict informatica si drept sa-ti spun, nu asta ma durea ci procedura generala in sine

Vezi postareaali_deia, la 13 May 2012 - 09:21 PM, a spus:

este foarte simplu de salvat un bilant cu atasament zip
nu aici am avut problema - la operatiunea de salvare/atasare in sine ... am vazut ca este simplu de salvat daca ai ce atasa !
nu aplic metoda Lenutei Pop fiindca nu vreau sa pierd timpul scanand documente in plus, atasand si REincarcand fisiere ... daca pot evita asta.
vreau sa am o procedura cu operatiuni strict necesare - fara alambicari inutile.

Vezi postareaali_deia, la 13 May 2012 - 09:21 PM, a spus:


p.s. atentie, pentru a nu avea probleme ar fi indicat ca o singura persoana sa lucreze la un bilant
asta-i tot pt mine ?? sau e in general ... ca nu prea are legatura cu ce confirmare (sau corectie) ceream eu ..

Vezi postareaali_deia, la 13 May 2012 - 09:21 PM, a spus:


am cerut acordul sa postez
nu iti trebuie acordul nimanui ca sa postezi, trebuie doar sa respecti regulamentul !!
dar, de curiozitate, cui ai cerut acordul ?? :biggrin:



#70 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Nou venit
  • PipPipPipPipPipPip
  • 16663 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 15 May 2012 - 03:10 PM

Vezi postareamgabi, la 14 May 2012 - 08:27 AM, a spus:

Este corect ce-ai spus, cu o singura observatie:
Bilantul PDF se poate valida si fara sa atasezi zip-ul , tocmai ca sa poti face dosarul de semnat (dar nu ti-l inregistreaza daca te duci cu el fara zip). De listat poti sa-l listezi in orice faza, nu scrie nicaieri ca la dosar trebuie sa ai formularul semnat electronic.
Saga genereaza un bilant PDF ce NU poate fi validad fara fisierul atasat, asa cum am precizat si n-am vb ca sa ma aflu in treaba !! Daca il listez fara validare, apare pe formular "FORMULAR NEVALIDAT" , am spus si asta ... si de ce n-as vrea sa apara ca este nevalidat ...

Gabi, iti multumesc mult pt raspuns, pana acum e cel mai la obiect si mai folositor pt mine !

Oameni buni, va rog mult de tot sa cititi cu atentie mesajul caruia ii raspundeti, e pacat de timpul si efortul nostru sa scriem/citim mesaje care nu raspund intocmai cerintelor celui care a solicitat un ajutor !!

Numai bine,
O.



#71 forbidden

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 44 Postari:
  • Gender:Female

Postat 16 May 2012 - 09:01 AM

Buna dimineata!


Dupa completarea bilantului in PDF se poate apasa butonul "validare" pt a se atasa fisierul xml, insa fisierul ramane in continuare nevalidat pana la atasarea fisierului zip.
Fisierul arhivat nu contine si pdf-ul.


Eu asa am facut, l-am depus la ghiseu (la Ilfov), am verificat numarul de inregistrare dat la ghiseu si imi apare pe site bilant valid.

Sper sa va fie de ajutor aceste informatii.
Numai bine.



#72 mgabi

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1344 Postari:
  • Gender:Female

Postat 17 May 2012 - 01:14 AM

Otilia, n-am stiut ca este vorba de bilant generat din programe, diferit de cel oficial..
Nu am lucrat cu Saga, doar am vazut la cineva si parea exact cel de pe site, asa ca nu ma pot pronunta in acest caz.

La bilantul PDF de pe site, cel care se poate incarca cu date din programe sau completa manual, cand dai validare, te anunta ca a generat XML-ul, apoi iti cere sa atasezi zip-ul. Daca inchizi de la "X" fereastra in care trabuie sa iti alegi fisierul zip, iti termina validarea si apare "FORMULAR VALIDAT". Am si listat asa, dar nu se va activa semnatura pana nu atasezi si zip-ul.

Eu nu am intalnit pana acum modele de PDF care nu se comporte asa.

Dar asta nu inseamna ca programele pe care la folosesti nu pot "face" PDF-uri putin diferite.



#73 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Nou venit
  • PipPipPipPipPipPip
  • 16663 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 17 May 2012 - 01:31 PM

Gabi, multumesc mult de tot pt raspuns :biggrin: !! acum m-am luminat complet priv. diferenta dintre PDF-ul generat de Saga si prg. original de la MFP.
credeam ca nu e absolut nicio diferenta intre ele (si chiar n-ar trebui sa fie !! ), dar iata ca aici m-am inselat ... sau poate c-am omis ceva p-acolo, desi nu cred ... whatever.

fiindca mai am doar un bilant in lucru, pt o firma mica, de data asta nu mai are rost sa introduc manual bilantul din Saga in prg. de pe site-ul MFP ... poate la anul ...

deci, o sa fac asa :
- listez anexele si prima pag. din bilant, apoi le dau la semnat (sta omu' langa mine si le semneaza, ce sa-i fac ... asta e ! ... ii dau si-o cafeluta ca sa nu se plictiseasca :biggrin2: )
- scanez anexele +prima pag. din bilant, semnate si stampilate toate,
- fac zip-ul si il atasez PDF-ului generat de Saga,
- validez bilantul,
- il semnez electronic
- il trimit online.
- listez formularele de bilant pt a le da la semnat si pe ele, apoi le stampilez
- indosariez totul + recipisa MFP
... si suntem fericiti c-am terminat cu asta !! :laugh:

fac astfel ca sa economisesc timp si sa scap odata de grija trimiterii acestei raportari anuale.

inca o data iti multumesc, Gabita !! :wub2:
... si forbidden !!



#74 mihaci

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 493 Postari:
  • Location:Bucuresti

Postat 19 May 2012 - 04:23 PM

Buna ziua, am urmatoarea situatie: firma infiintata in dec. 2010 nu a avut activitate in 2010, pierderea a fost de 2 lei, comision bancar. Nu a avut alte cheltuieli si nici venituri, s`a depus declaratia de inactivitate pentru 2010 pana pe 28.02.2011. Acum trebuie intocmit bilantul pe 2011, ce sume se trec in coloana 1 in formularele 10,20,30 si 40? se vor trece sumele initiale din balanta, ca si cum s`ar fi facut bilant la dec.2010, avand solduri la conturile de cheltuieli de constituire, casa, cont 455, cont 121, sau formularele de bilant vor avea cifra 0 pe coloana 1 pentru ca nu a fost depus bilant la dec. 2010. Multumesc.



#75 mony23

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1239 Postari:
  • Location:

Postat 19 May 2012 - 07:30 PM

sumele initiale vor fi ZERO
spor
Am invatat ca succesul se masoara nu atat prin pozitia pe care cineva a castigat-o in viata cat prin obstacolele pe care el le-a depasit incercand sa invinga.



#76 mihaci

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 493 Postari:
  • Location:Bucuresti

Postat 19 May 2012 - 08:39 PM

Buna seara, va multumesc mult pentru raspuns.
Asa ma gandisem si eu, pe coloana 1 toate sumele sunt 0, dar totusi aveam unele nelamuriri: la formularul 10, la randul cu pierdere reportata, 117, nu mi`ar da pierderea din 2010, caci coloana 1 e 0 si nu 121 debitor la dec.2010.
La fel, in formularul 40, eu am sold la 01.01.2011 cheltuielilie de constituire, in acest caz va trebui sa trec 0 soldul initial si nu soldul contului 201 la dec.2010. Adica practic nu trebuie sa tin cont de soldurile initiale din balanta, corect? Multumesc mult!



#77 cristina5859

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1152 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 20 May 2012 - 08:02 AM

Eu zic ca trebuia depus bilant la dec.2010 daca ati avut balanta facuta unde apar soldurile de la 5311, 121, etc....nu, declaratie de inactivitate .....chiar daca efectiv, nu ati desfasurat nici o activitate ! Parerea mea !
Imaginatia este mai importanta decat cunoasterea. Cunoasterea este limitata, imaginatia inconjoara lumea .



#78 Cristina Grigoras

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 610 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Hmmmmm!!!

Postat 20 May 2012 - 04:47 PM

Daca pentru 2010 ati depus declaratie de inactivitate, toate operatiunile (subscriere capital social, comisioane bancare etc) aferente anului 2010 se vor inregistra in anul 2011, la inceperea efectiva a activitatii.
Astfel, veti avea solduri initiale zero si toate operatiunile se vor reflecta in bilantul aferent anului 2011.

Cel putin eu asa am procedat si nu am avut probleme. In caz contrar, ar fi trebuit depus bilant si la 2010.
Nu te certa niciodata cu un idiot: te aduce la nivelul lui, apoi te bate cu experienta !



#79 mgabi

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1344 Postari:
  • Gender:Female

Postat 22 May 2012 - 08:07 PM

Uite cine scapat de griji :biggrin:

Doar ca nu pana la anul, ci 1-2 luni din pacate, ca vin bilanturile de semestru (pentru cine are). Sa vedem ce inventeaza domnii vara asta.

Si daca trebuie sa transferi dintr-o versiune in alta, poti da: Document-> Forms -> Export .... intr-un fisier ....., apoi in PDF-ul in care vrei sa le introduci , dai Document -> Forms -> Import.

Daca ai Adobe X, este pe undeva pe la Tools ascunsa optiunea parca, nu mai tin minte exact.


Asta este valabil cu orice declaratie PDF, este pierdere de timp sa se reintroduca date.
Sunt foarte putine cazuri in care se modifica radical versiunile, astfel incat sa nu se poata face import.



#80 Constantin Paul

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 1 Postari:

Postat 22 May 2012 - 08:53 PM

Aceste note trebuiesc obligatoriu semnate si stampilate inainte de a fi scanate si transformate in format .pdf ? Ce rezolutie trebuie folosita la scanare ? 400 dpi la 15 pagini = circa 20 Mb ?






Similar Topics Collapse

2 useri citesc topicul

0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL