Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
ONG - fonduri europene - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


ONG - fonduri europene


  • Nu puteti replica pe acest topic
No replies to this topic

#1 mady90

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 48 Postari:

Postat 20 March 2012 - 09:21 PM

Buna ziua all! Sper sa ma puteti ajuta si pe mine! Mentionez ca sunt contabil incepator. Din pacate, lucrez pe un proiect cu fonduri europene nerambursabile si am preluat actele dupa 1an si 6 luni de la debutul acestuia, cu o contabilitate varzaaa! Am reusit usor usor sa dezleg toate misterele, citind foarte mult aici in forum si in legislatie. Acum insa am dat de alta belea si m-am cam speriat pt ca nu stiu de unde sa ma apuc sa o rezolv. Iata problema: ONGul care este beneficiar proiect tine niste cursuri. cursantii primesc hrana zilnic, in produse! Problema mea este ca toate produsele au venit cu avize de expeditie, au fost date cursantilor in baza unor liste pe care le semnau, toate intocmite de responsabilul de centru. Acuuum, mi se cere sa iau toate avizele, sa le inregistrez si sa ma scad de produse apoi. Teoretic cam stiu ce inregistrari fac. Ce ma sperie este ca nu stiu ce trebuie sa intocmesc, adica: fise de magazie, bon consum sau ce sau cate altele? Daca cineva imi poate spune ce am de facut, inregistarri, documente, scadere din gestiune, etc sau macar legile care ma pot lumina, raman indatorata! Sper sa vada cineva postarea, deoarece este urgent! Va rog tare muuult sa ma ajutati!

Aceasta postare a fost editata de mady90: 20 March 2012 - 09:23 PM



  • Nu puteti replica pe acest topic




Similar Topics Collapse

2 useri citesc topicul

0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL