Cunosc firme care lucreaza in acest sistem si nu stiu sa fi avut probleme. Lucrurile se complica atunci cand sunt mai multe lucrari.
#61
Postat 08 November 2006 - 03:24 PM
Cunosc firme care lucreaza in acest sistem si nu stiu sa fi avut probleme. Lucrurile se complica atunci cand sunt mai multe lucrari.
#64
Postat 23 February 2007 - 10:14 AM
Dupa acceptarea din partea clientului a ofertei facem un contract cu valoarea din ofertei.
La terminarea lucrarii facem o situatie de lucrari dupa preturile din oferta.
Ajungand la compararea sumelor din bonurile de consum de materiale si valoarea materialelor din situatia de lucrari constat diferente (mai mare in situatie de lucrari decat suma bonurilor de consum).
Aceste plusuri le consider ca profit al firmei. Considerati ca este corect? Din moment ce am stabilit valoarea lucrarii in contract?
#65
Postat 23 February 2007 - 11:43 AM
constructii-stefan, la Feb 23 2007, 11:14 AM, a spus:
Dupa acceptarea din partea clientului a ofertei facem un contract cu valoarea din ofertei.
La terminarea lucrarii facem o situatie de lucrari dupa preturile din oferta.
Ajungand la compararea sumelor din bonurile de consum de materiale si valoarea materialelor din situatia de lucrari constat diferente (mai mare in situatie de lucrari decat suma bonurilor de consum).
Aceste plusuri le consider ca profit al firmei. Considerati ca este corect? Din moment ce am stabilit valoarea lucrarii in contract?
#66
Postat 23 February 2007 - 06:42 PM
HELGA_DIONISIE, la Oct 10 2006, 07:25 PM, a spus:
Si eu doresc sa ma consult cu cineva care tine contabilitatea la o firma de constructii (mansardare blocuri). Stiu si eu foarte multe despre asta si accept si parerea altora. Astept raspunsuri de la voi pentru schimb de experienta.
#67
Postat 27 February 2007 - 06:34 PM
MIHAELA NEDELCU, la Jun 30 2005, 06:09 PM, a spus:
#68
Postat 28 February 2007 - 08:44 PM
Eu cred ca nu. Este chiar cel mai putin dezbatuta aici. Chiar toti tineti contabilitatea la buticari?
#69
Postat 01 March 2007 - 08:43 AM
const.230, la Feb 28 2007, 08:44 PM, a spus:
Eu cred ca nu. Este chiar cel mai putin dezbatuta aici. Chiar toti tineti contabilitatea la buticari?
#70
Postat 04 March 2007 - 01:03 AM
Lucrez la o firma care printre multele obiecte de activitate are si constructii civile si industrial.
Gestiunea este organizata foarte bine, gestionarii au decizii de gestionare, nu se elibereaza marfa pentru vinzare decit in baza dispozitiei de livrare iar pentru lucrarile executate decit in baza bonului de consum
Pentru lucrarile de constructii documentele sunt semnate de seful de santier, gestionar si cel care le ridica de la magazie.
Bonurile de consum contin un cod al obiectivului construit pentru care se consuma materialele, bonuri care se vor identifica pe fiecare obiectiv.Astfel ca la terminarea lucrarii voi sti care sunt costurile cu materialele pe lucrarea respectiva, ba mai mult ce cantitati s-au folosit si pot face comparativa cu situatia de lucrari emisa de compartimentul tehnic.
La fel procedez cu subantreprenorii,cu prestatiile de utilaje proprii sau inchiriate cheltuiala se inregistreaza in contabilitate tot insotita de codul obiectivului.
La sfirsitul lunii stiu cheltuielile reale ale fiecarui obiectiv construit.
Lucrez cu productie neterminata,pentru ca am lucrari care se executa de-a lungul a doua, trei, patru luni.
Nu este complicat, ba chiar as putea spune ca este o provocare!
Depistez multe erori de ofertare, de raportare a productiei neterminate de compartimentul tehnic si multe altele.
Interesant si placut !
#71
Postat 04 March 2007 - 10:06 AM
1.-activitatea de constructii trebuie tinuta asa cum am remarcat la unii din colegii nostrii ca au scris aici pe site cu NIR,BC,etc.In acest sens am retinut cateva propuneri ff pertinente dintre care as cita pe Dinu,geambazumariana si altii;
2.-evidenta puteti sa o tineti cum vreti,dar totul e ff strict daca faceti lucrari de constructii la institutiile statului.Aici dreptul de control il are si Curtea de Conturi.Si atunci cand te verifica o astfel de institutie este o verificare mai atenta si de regula de oameni profesionisti si pe obiect.Nu e joaca asa cum mentiona cineva aici.Este putin mai multa munca ca trebuie deschise gestiuni,daca e cazul,dar numai asa se poate urmari si compara costurile constructiei,respectiv cele din deviz cu cele efective,nu?In felul acesta putem sa stim cum stam si daca lucram eficient,nu?Cu o evidenta tinuta direct pe cheltuieli-adica fara a se urmari consumurile din deviz cu materialele intrate,nu prea vad a fi o munca de economist,iertati-ma!Este adevarat ca este mai usor de tinut in felul acesta o astefel de evidenta si ca patronii vor sa plateasca mai putin pe cel ce tine evidenta contabila,dar noi trebuie sa tinem la profesionalism,sa nu facem varza in evidenta contabila.
3.-Ii impartasesc intrutotul modul de tinere a evidentei asa cum a precizat colega noastra-geambazumariana-o mentionez expres ca asa vad si eu ca trebuie tinuta evidenta in constructii,si nu trecute materialele ce intra in manopera direct pe cheltuieli.
Cu aceste aspecte zise doresc sa nu supar pe nimeni de aici de pe forum dar nici pe cei ce vor intra.Trebuie sa fim profesionisti si sa aratam asta.
Va multumesc mult![/b]
geambazumariana, la Mar 3 2007, 11:03 PM, a spus:
Lucrez la o firma care printre multele obiecte de activitate are si constructii civile si industrial.
Gestiunea este organizata foarte bine, gestionarii au decizii de gestionare, nu se elibereaza marfa pentru vinzare decit in baza dispozitiei de livrare iar pentru lucrarile executate decit in baza bonului de consum
Pentru lucrarile de constructii documentele sunt semnate de seful de santier, gestionar si cel care le ridica de la magazie.
Bonurile de consum contin un cod al obiectivului construit pentru care se consuma materialele, bonuri care se vor identifica pe fiecare obiectiv.Astfel ca la terminarea lucrarii voi sti care sunt costurile cu materialele pe lucrarea respectiva, ba mai mult ce cantitati s-au folosit si pot face comparativa cu situatia de lucrari emisa de compartimentul tehnic.
La fel procedez cu subantreprenorii,cu prestatiile de utilaje proprii sau inchiriate cheltuiala se inregistreaza in contabilitate tot insotita de codul obiectivului.
La sfirsitul lunii stiu cheltuielile reale ale fiecarui obiectiv construit.
Lucrez cu productie neterminata,pentru ca am lucrari care se executa de-a lungul a doua, trei, patru luni.
Nu este complicat, ba chiar as putea spune ca este o provocare!
Depistez multe erori de ofertare, de raportare a productiei neterminate de compartimentul tehnic si multe altele.
Interesant si placut !
#72
Postat 05 March 2007 - 12:32 PM
#73
Postat 27 August 2007 - 01:34 PM
Exista posibilitatea sa-mi furnizati si mie intr-o arhiva toate documentele pe care le-ati intocmit pentru angajati pentru protectia muncii? Eventual o indrumare catre cineva care sa imi poata explica ce documente trebuiesc intocmite.
Va multumesc anticipat,
Dan Sasca
#74
Postat 15 September 2007 - 10:50 AM
Am citit toate postarile voastre pe subiectul constructii, subiect care ma intereseaza foarte mult, si mi-am lamurit unele dintre intrebarile mele referitore la acest subiect. Pentru acest lucru multumesc tuturor celor care au scris in acest topic.Totusi mai am o problema fara raspuns, deocamdata, si anume: cam cum trebuie sa arate un deviz de lucrari? Ce trebuie sa contina? Va rog pe cei care lucrati cu asa ceva sa ma lamuriti si pe mine. Poate chiar cu un exemplu concret.
Va multumesc.
#75
Postat 16 September 2007 - 12:49 AM
Fisiere atasate
#77
Postat 28 September 2007 - 09:36 AM
am rugamintea sa ma ajutati si pe mine cu o problema. am o firma care vinde usi metalice si de lemn catre persoane fizice si juridice.
intrebarea mea e daca ii trebuie casa de marcat. am citit in ordonanta de uugenta nr. 28 din 25.martie 1999 actualizata si scrie acolo ca sunt exceptate de la obligatia de a avea casa de marcat societatile care " efectueaza lucrari de constructii, reparatii, amenajari si intretinere de locuinte". vanzarea de usi intra in categoria asta?
mai am o firma care face traduceri catre pers. fizice si juridice. nu-i asa ca asteia ii trebuie casa de marcat?
multumesc mult, mult!!!
#78
Postat 28 September 2007 - 11:18 AM
#79
Postat 03 October 2007 - 02:24 PM
firma 1 intermediere mat constructii
firma 2 constructii civile
firma 3 prestari servicii in domeniul constructiilor
soc 1 achizitioneaza si livreaza marfa (cf contr livrare)soc 2 direct pe santier, unde mat sunt luate in primire de soc 3(prestator)
soc 1 factureaza soc 2 zilnic materiale livrate.
intrebarea mea este :ce document insoteste materiale pe santier? aviz initiat de soc 1 sau soc 2(avand in vedere ca in ctr este stipulat faptul ca livrarea se face pe santier)
ce inreg contabile ar presupune soc 2 , avad in vedere ca nu are stoc de materiale-aprovizioanarea se face in limita necesarului .Va multumesc !
reflectoarelor.
Similar Topics
1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi