Despre contabilul firmei mele, iti marturisesc ca la inceputul lunii februarie, dupa ce am terminat cu toate documentele de la ORC si ANAF (D010, Registrul ala Unic de Control si am mai completat ceva hartii), ITM pt inregistrare CIM, m-am dus la o doamna pt a semna un contract de externalizare a serviciilor de contabilitate, dar cand a vazut ca am raportare trimestriala, mi-a zis s-o sun la inceputul lunii aprilie. De fapt, m-a cam expediat, asa am simtit, probabil pt ca e firma noua si nu avea cine stie ce de facut la mine. In fine, problema e ca acum n-am un contabil care sa ma consilieze. De aceea iti multumesc si-ti apreciez amabilitatea. Toate cele bune!
#61
Postat 27 March 2018 - 06:26 PM
Despre contabilul firmei mele, iti marturisesc ca la inceputul lunii februarie, dupa ce am terminat cu toate documentele de la ORC si ANAF (D010, Registrul ala Unic de Control si am mai completat ceva hartii), ITM pt inregistrare CIM, m-am dus la o doamna pt a semna un contract de externalizare a serviciilor de contabilitate, dar cand a vazut ca am raportare trimestriala, mi-a zis s-o sun la inceputul lunii aprilie. De fapt, m-a cam expediat, asa am simtit, probabil pt ca e firma noua si nu avea cine stie ce de facut la mine. In fine, problema e ca acum n-am un contabil care sa ma consilieze. De aceea iti multumesc si-ti apreciez amabilitatea. Toate cele bune!
#62
Postat 01 May 2018 - 12:34 PM
Am incercat azi 1 mai 2018 sa depun D112 aferenta lunii aprilie 2018 pt. o microintreprindere ca deobicei, dar spre surprinderea mea imi apare recipisa cu erori de validare absolut inexplicabile pt.mine, adica desi luna aprilie are pt. nebugetari 20 zile lucratoare (asa si apare pe formularul D112) sunt informat ca:
Total zile lucrate > numar zile lucratoare in luna
eroare regula: S21: A_8 (20) <= NZL (19)
Dar fiind o firma privata nu cred ca ar trebui sa trec 19 zile lucratoare, ce-i de facut? Probabil trebuie sa mai astept cateva zile sau am totusi de corectat ceva?
#63
Postat 01 May 2018 - 12:47 PM
Nici DA nu au fost incluse inca ...
Timpul trece, leafa (si ce leafa !) merge, noi (unii de la ANAF) cu drag muncim ...
#64
Postat 02 May 2018 - 07:05 AM
Deci cand modifici automat zilele lucratoare din luna, el trece 20 zile lucratoare, cand de fapt sunt 19. Probabil pe portalul de verificari a declaratiilor e o persoana nitel mai competenta si face modificarile pentru botii de verificare a xml-urilor in raport cu modificarile legislative in vigoare, dar cei care elibereaza PDF-urile inteligente, nu.
Asta e tara in care traim. Dar este totusi 1 mai, deci mai ai/au 24 zile. Curge apa la vale si singura ....
Si eu sunt genul care vrea sa scape de ele repede si sa am si timp de reglare a eventualelor probleme, dar in ultimul timp am inceput sa ma duc cu ele mai tarziu, sa las pe altii sa "experimenteze"
Aceasta postare a fost editata de georgyc: 02 May 2018 - 07:09 AM
#65
Postat 02 May 2018 - 04:14 PM
http://www.mfinante....ii&id=999597486
2018-04-27 | MFP pune în dezbatere publică proiectul de ordin care stabilește modelul, conținutul, și modalitatea de depunere și de gestionare a Declarației 112
Ministerul Finanțelor Publice împreună cu Ministerul Muncii și Justiției Sociale și Ministerul Sănătății au inițiat un proiect de ordin comun care stabilește modelul, conținutul, și modalitatea de depunere și de gestionare a Declarației privind obligațiile de plată a contribuțiilor sociale, impozitului pe venit și evidența nominală a persoanelor asigurate (D112), ca urmare a modificărilor legislative în domeniul contribuțiilor sociale datorate de persoanele fizice și juridice.
#66
Postat 03 May 2018 - 11:26 AM
Aceasta postare a fost editata de sirius: 03 May 2018 - 11:32 AM
#67
Postat 03 May 2018 - 11:34 AM
Lasa bugetarii, ei au pile si stau sub fusta ministrei si a partidului, cine sa mai stie cate zile au lucrat in aprilie, iar in mai stai sa vezi surprize!
#68
Postat 04 May 2018 - 07:19 AM
In aprilie au fost 19 zile lucratoare pentru "mase" (21 normale minus 2 nelucratoare). Zilele libere oficiale au fost:
6 aprilie (vineri) - Vinerea Mare (ti-am zis si in topicul anterior prin ce lege s-a reglementat ziua asta libera, modificand Codul Muncii)
8-9 aprilie (duminica-luni) - Pastele
30 aprilie a fost pentru bugetari, nu s-a luat aia in considerare, si vorba lui kmkz - bugetarii au zile libere cu nemiluita.
#69
Postat 22 May 2018 - 09:02 AM
Am probleme cu angajatii scutiti de impozit si vor credite. Cei de la banca nu le vad veniturile.
La Anaf nu apare nici o eroare (am completat D112 si manual si cu xml, din programul de salarii si apoi Dukintergartor, toate fara erori) !
#70
Postat 22 May 2018 - 08:11 PM
Nu se vede D112, dar se vad toate informatiile intr-un tabel pe ultimii 2 ani, la fiecare angajator in parte, pe fiecare luna cu ce venituri brute, contributii, deduceri, impozit, tichete de masa, venit net, niste medii pe ultimele 3/12 luni si ultimii 2 ani calendaristici, etc
Sau cel putin, asa arata la Banca Transilvania cand sotia cere o Fisa de Informatii Fiscale ANAF pentru clienti.
Ma indoiesc ca s-ar afisa informatii diferite in functie de banca, deci ar trebui sa vada tot ce trebuie, chiar daca sunt scutiti de la impozit, atata timp cat cei de la Anaf au primit declaratiile.
#71
Postat 23 May 2018 - 02:55 AM
La validare primesc eroare:
EROARE - Creanta 451 … Contributia de asigurari sociale pt drepturi din proprietate intelectuala (undefined) diferita de suma calculata (0) !
Nu avem cazuri pentru care trebuie achitata Contributia de asigurari sociale pt drepturi din proprietate intelectuala, nu am selectat creanta 30(451) dar totusi imi daeroare
Pur si simplu nu reusesc sa trec de aceasta eroare.
Am mare nevoie de ajutor!
Multumesc anticipat pentru raspuns!!!!!!!!!!!!!!!
#72
Postat 23 May 2018 - 07:00 AM
Eu am depus declaratia pe formularul vechi acum 2 zile si n-am avut probleme. Acum am luat si eu varianta din 22.05 si imi da aceeasi eroare ca si tine la Validare.
Cred ca-i de la ei, au gresit sau uitat o variabila activa. Mai ai cateva zile la dispozitie sa astepti, poate scot o alta versiune sa corecteze problema dupa ce li se atrage atentia asupra ei.
Mie mi-a mers sa o validez fara erori doar daca am mai adaugat o creanta 30.(451) de care zice in fisierul de erori la validare, cu valorile 0, dar care ar disparea daca dau pe Actualizare creante (logic), si tare mi-e ca nu-i bine, ca mi-ar incarca societatea cu aceasta contributie/variabila si poate pe viitor o sa am alte probleme pe alta parte (IT-ul lui peste).
Deci eu as astepta pana in ultima clipa poate se rezolva de la ei, iar daca nu, as incerca cu contributia asta adaugata manual pe 0. Alte pareri?
#73
Postat 23 May 2018 - 10:22 AM
A aparut azi o noua versiune a declaratiei. Eu am validat declaratia fara acea eroare.
Spor!!!
#74
Postat 23 May 2018 - 12:13 PM
Stiu, si eu am adaugat creanta pe 0 si am reusit sa o validez, dar fara nu mergea.
georgyc si forbidden,
Multumesc frumos pentru amabilitatea de a-mi raspunde!
NUMAI BINE!
#75
Postat 23 May 2018 - 12:47 PM
forbidden, la 23 May 2018 - 10:22 AM, a spus:
#76
Postat 23 May 2018 - 08:04 PM
Deci D112 din 23.05.2018 merge fara eroarea de creanta 451 - contributie drepturi proprietate intelectuala.
#77
Postat 26 May 2018 - 11:19 AM
Nu vorbesc de faptul ca daca ai trimis D112 de exemplu marti era totul Ok iar daca ai vrut sa trimiti aceasi declaratie miercuri sau mai tarziu dadea eroare (au introdus 2 pozitii noi la impozit si anume cu deducerea si cu de plata). Tinand cont ca era cu cateva zile inainte de 25 pina, cand trebuie raportat, insemna ca cei care fac softuri pentru salarii trebuiau sa faca urgent modificarile de rigoare iar utilizatporii sa-si actualizeze aplicatiile de asemnea la limita. Dar cum am zis sa neglijam acest lucru.
Pe langa eroare cu F1 (partea cu impozit) care s-a rezolvat,in unele cazuri de Concedii medicale imi dadea eroare la CAS (diferenta de 1 leu). Am incercat sa vad cum au calculat si nu m-am prins (se pare ca era datorita rotunjirilor). Asa ca am modificat manual suma de la B4_8 (Contributie Individuala ASIGURARI SOCIALE) cu 1 leu sa pic pe suma lor. Evident ca asa a mers declaratia.
Vineri a aparut o alta varinta de D112 pt Dukuintegrator. De curiozitate am incercat declaratia trimisa si s-a validat fara probleme. De curiozitate deasemena am incercat si fisierul rezultat direct din salarii (care joi darea eroare cum am zis dif. de 1 leu) , CULMEA si acesta declaratie a fost valida. Deci desi am doua sume diferite la CAS la ambele programul spune ca este OK (nu apare nici macar Atentionare)
FARA CUVINTE.
Aceasta postare a fost editata de Dinu George: 26 May 2018 - 11:20 AM
#78
Postat 04 June 2018 - 01:48 PM
In D112 trebuie sa adun la venitul brut valoarea voucherului si sa completez rezultatul in randul A 12?
Programul ANAF nu face corelatii intre valoarea din A12 si suma (E.3 (8) + E.3(10)).
Art. 2202: Categorii de venituri pentru care se datorează contribuţia asiguratorie pentru muncă
(1)Contribuţia asiguratorie pentru muncă se datorează pentru veniturile din salarii şi asimilate salariilor, definite la art. 76 alin. (1)-(3) …..
Art. 76: Definirea veniturilor din salarii şi asimilate salariilor
(3) Avantajele, în bani sau în natură, cu excepţia celor prevăzute la alin. (4), primite în legătură cu o activitate menţionată la alin. (1) şi (2) includ, însă nu sunt limitate la:
h) tichete cadou acordate potrivit legii, cu excepţia destinaţiilor şi limitelor prevăzute la alin. (4) lit. a), tichete de masă, vouchere de vacanţă şi tichete de creşă, acordate potrivit legii.
#79
Postat 09 June 2018 - 03:56 PM
Cu putina rabdare ajungeai cu lectura si la:
ART. 2204 - Baza de calcul al contribuției asiguratorii pentru muncă
.....
(2) Nu se cuprind în baza lunară de calcul al contribuției asiguratorie pentru muncă sumele prevăzute la art. 142.
La 142 sunt toate veniturile care nu intra in calculul bazei pentru contributii.
Uite asa ne pun unii (odihnitii de prin palate) rabdarea la incercare si ne incalcesc neuronii de nu mai stim ce zi este astazi!
PS: De fapt, cu foarte,foarte multa rabdare
PS2: Mai oameni buni, cum or fi ajuns sa "lucreze" toti in palate? Intr-o cladire normala nu rezista?
Aceasta postare a fost editata de mgabi: 09 June 2018 - 03:57 PM
#80
Postat 11 June 2018 - 09:53 AM
Similar Topics
Topic | Forum | Deschis de | Statistici | Ultima postare | |
---|---|---|---|---|---|
D112 rectificativa |
Alte declaratii si raportari | alinescoo |
|
||
OPANAF 1985/2022 privind completarea anexei la OPANAF nr. 1.612/2018 pentru aprobarea Nomenclatorului obligatiilor fiscale care se platesc in contul unic |
Noutati legislatie | Otilia Alupei |
|
||
OPANAF1654/2022 pentru modificarea si completarea OPANAF 2.117/2018 privind aprobarea modelului si continutului formularelor si documentelor utilizate in activitatea de verificare a situatiei fiscale personale. |
Noutati legislatie | Otilia Alupei |
|
||
D112 versiunea din 12 august 2022eroare calcul ore lucrate |
Alte declaratii si raportari | paulap |
|
||
D112 versiunea 18.07.2022 |
Alte declaratii si raportari | ddumi |
|
2 useri citesc topicul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi