Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
raluk_krmen's Content - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


raluk_krmen's Content

There have been 26 items by raluk_krmen (Search limited from 24-November 07)



Sort by                Order  

#258261 D300 - decont TVA / topic 2013

Postat de raluk_krmen on 24 October 2013 - 05:14 PM in Arhiva

:) multumesc pt raspuns, dar cred ca nu m-am facut prea bine inteleasa.
pe PV scrie : pt nedepunere in termen a declaratiei 390 (cui pt AIC), desi aceasta declaratie mi-au inregistrat-o ei cu AVERTISMENT.



#258173 D300 - decont TVA / topic 2013

Postat de raluk_krmen on 21 October 2013 - 08:45 PM in Arhiva

Buna ziua,

Am primit de curand amenda pt rectificativa declaraia 390.
In luna iunie societatea avut CUI pt achizitii intracomunitare, societatea nefiind platitoare de TVA. In luna septembrie am devenit platitor de TVA si m-am inscris cu noul cod in registrul intracomunitar. Declaratia 390 din luna iunie a fost depusa pe codul neplatitor de TVA. Cand am devenit plator de TVA mi-am dat seama ca a fost depusa pe cod gresit. Am depus 390 pe codul bun, dar, pt ca totul sa fie ok a trebuit sa depun rectificativa 390la declaratia din iunie depusa pe cod gresit. Pt care am luat amenda. As dori si alte pareri deoarece in opinia mea acesta amenda este nejustificata. Adica, declaratia initiala mi-au mutat-o de pe un CUI pe altul cu avertisment, iar pt rectificativa la o declaratie pe care NU trebuia sa o depun primesc amenda. Primesc amenda pt ca am depus o declaratie desi nu trebuia?


Atat nedepunerea la termenul legal cat si depunerea de declarații recapitulative cu sume incorecte ori incomplete se sancționează cu amendă astfel:

- nedepunerea declarației la termenul legal: de la 1.000 la 5.000 lei;

Declaratia se depune lunar, până la data de 25 inclusiv a lunii următoare unei luni calendaristice.

- depunerea declarației recapitulative cu date incorecte ori incomplete: de la 500 la 1.500 lei .

Eu cred ca nu ma incadrez in niciunul din cazurile de mai sus. In plus amenda este de 1000 ron iar eu am depus rectificativa cu date CORECTE

multumesc anticipat pt cei care pot da un sfat,



#202943 DECLARATIA 390

Postat de raluk_krmen on 29 May 2009 - 02:45 PM in Arhiva

Putem corecta Declaratiile dpuse anterior intrarii prezentei Ordonante de Urgenta in termen de 30 de zile de la intrarea in vigoare a Ordonantei – adica pana la 30 iunie , fara a plati amenda stipulata de aceasta OUG.


Eu inteleg prin "termen de 30 de zile de la intrarea in vigoare a Ordonantei" data de 30 mai 2009. :sad:



#198225 control ITM

Postat de raluk_krmen on 01 April 2009 - 02:18 PM in CONTROALE ANAF, GARDA FINANCIARA, altele

Vezi postareamarra_2000, la Mar 30 2009, 12:00 PM, a spus:

vezi in Ordinul MMPS privind aprobarea Clasificarii ocupatiilor din Romania (C.O.R.) nr. 138 din 17 aprilie 1995 cu modificarile la zi, unde pt sofer nivelul de instruire este 2(studii medii).

ups...se pare ca m-am suprapus cu Miky :sad:



multumesc



#197985 control ITM

Postat de raluk_krmen on 30 March 2009 - 10:34 AM in CONTROALE ANAF, GARDA FINANCIARA, altele

BUNA

Am si eu o rugaminte....
Am avut de curand control de la itm si mi- au spus ca soferul pe care l-am angajat trebuie sa aibe studii medii. Unde este mentionat ca daca vrei sa angajezi sofer acesta trebuie sa aibe studii medii? Omul pe care il am eu are aproape 30 de ani de condus dar nu are decat 8 clase.



#197981 Firma lichidata / somaj

Postat de raluk_krmen on 30 March 2009 - 09:38 AM in Arhiva

Pt somaj ar trebui sa iti dea o adeverinta cu salariul pe ultimele 12 luni lucrate. Avand in vedere ca a fost in concediu maternal cred ca se poate rezolva si altfel. Maine ma duc eu la somaj pt a depune niste adeverinte si o sa intreb. Sau daca vrei, poti suna tu la cei de la somaj si ii poti intreba. Iti dau informatii si la telefon nu e necesar sa te duci pana la ei.



#189020 Impozit profit - Sponsorizare

Postat de raluk_krmen on 07 December 2008 - 02:54 PM in Arhiva

eu as face cam asa:

daca ai program toata ziua: as inchide casa seara si dimineata. Asa poti sa vezi ce venituri ai noaptea si ce venituri ai ziua. Referitor la ora de ce nu intrebi la administratia fiscala? 103 e pt producatori nu si pt comercianti.



#189019 semnatura bilant

Postat de raluk_krmen on 07 December 2008 - 02:42 PM in Arhiva

ai sarit peste"alta persoana imputernicita sa inde[plineasca aceasta functie".

cat despre ca eu stiam ca 50.000 euro, daca mai sunt si alte pareri....



#189017 Rolul si Locul TVA-ului in sistemul de taxe si impozite in Romania

Postat de raluk_krmen on 07 December 2008 - 02:30 PM in Arhiva

eu in primul capitol am ddescris o firma: cam cu se ocupa, ce venituri si ch are si in ultimul capitol am facut cateva inregistrari contabile. Si sustin ceea ce s-a zis mai sus: despre tva e ft mult de spus.



#188974 Rolul si Locul TVA-ului in sistemul de taxe si impozite in Romania

Postat de raluk_krmen on 06 December 2008 - 02:01 PM in Arhiva

eu am avut un proiect despre tva si asta a fost cuprinsul pt capitolul 2


Taxa pe valoarea adaugata

2.1. Introducere in evolutia taxei pe valoarea adaugata in diferite tari ale lumii...........................................................................
...................................

2.2. Introducerea taxei pe valoarea adaugata in Romania si principiile
care stau la baza aplicarii ei............................................................................

2.3. Obiectul taxei pe valoarea adaugata.........................................................

2.4. Platitorii taxei pe valoarea adaugata.......................................................

2.5. Exonerari si scutiri de la plata taxei pe valoarea adaugata.......................

2.6. Obligatia si exgibilitatea taxei pe valoarea adaugata...............................

2.7. Baza de impozitarea a taxei pe valoarea adaugata..................................

2.8. Cotele de impozitare......................................................................
.......

2.9. Regimul deducerilor taxei pe valoarea adaugata.....................................

2.10. Determinarea taxei pe valoarea adaugata deductibila..........................

2.11. Determinarea taxei pe valoarea adaugata colectata...............................

2.12. Determinarea taxei pe valoarea adaugata de plata................................

2.13. Obligatiile platitorilor de taxa pe valoarea adaugata..............................

2.14. Sanctiuni si cai de atac privind taxa pe valoarea adaugata.....................

2.15. Functionarea conturilor de TVA....



#188971 cont:role casa de marcat si regitre de evidenta contabila

Postat de raluk_krmen on 06 December 2008 - 12:21 PM in Arhiva

Vezi postareamihaela69, la Dec 6 2008, 11:14 AM, a spus:

se mai depune Z la administratie?



nu.



#188970 semnatura bilant

Postat de raluk_krmen on 06 December 2008 - 12:19 PM in Arhiva

daca esti angajata cu carte de munca, pe post de contabil, economist .... bilantul il semnezi tu. Atentie la valoarea CA.



#187985 deduceri

Postat de raluk_krmen on 22 November 2008 - 01:57 PM in Arhiva

buna,

din cate stiu eu este doar atata timp cat este student la stat. Daca a terminat atunci nu mai are dreptul la deducere.



#187983 cereri materiale de studiu examen de acces 2008-2009

Postat de raluk_krmen on 22 November 2008 - 01:28 PM in Arhiva

Vezi postareadavideg, la Nov 18 2008, 12:48 AM, a spus:

Eu zic sa aveti putintica rabdare...Nuu va grabiti cu materiale ca va umpleti calculatoarele si n-o sa mai stiti ce si unde sa va uitati...Mai e mult pana la anul in primavara cand se va edita si noua culegere de probleme CECCAR si regulile pentru examen si multe alte chestii...

cartea se editeaza in primavara? In 2008 a fost editata in august daca nu ma insel. Sa inteleg ca se dau 2 examene pe an?



#168814 Monografie bar restaurant

Postat de raluk_krmen on 05 April 2008 - 07:38 PM in MONOGRAFII CONTABILE

am si eu nevoie de o monografie contabila pt un restaurant. Este pt un proiect pe stocuri. Ma poate ajuta cineva, pls....
adresa este raluk_krmen@yahoo.com.



#166711 declaratia 101 - IMPOZIT PE PROFIT

Postat de raluk_krmen on 20 March 2008 - 09:59 PM in Arhiva

problema este urmatoarea:

firma este pe pierdere
cheltuieli deductibile 330
ch de protocol nedeductibile 2450

in declaratia 101 rand 2 le cumulez sau trec doar 330?
la randul 27 trec 2450?



#165806 primire factura de avans

Postat de raluk_krmen on 12 March 2008 - 10:29 PM in Arhiva

Vezi postareatix, la Mar 12 2008, 08:34 PM, a spus:

Va rog sa-mi spuneti : este vre-un termen maxim in care trebuie "inchisa" factura de avans? Caz concret, am incasat un avans pentru o marfa pe care nu am livrat-o si am emis factura de avans pentru suma incasata; este vre-un termen maxim in care trebuie sa-i livrez marfa si sa-i fac factura finala de marfa (+stornarea avansului incasat)?

Multumesc



din cate stiu eu nu.



Si multumesc celor care mi-au raspuns. Factura de stornare e cu data de 2008 asa ca nu ma complic. Dar la firma la care lucrez contabilitatea se tine mai "sofisticat". Si eu m-am gandit ca da am platit un impozit pe o factura pe care apoi o stornez tre sa ii fac ceva declaratiei de imp pt anul 2007.



#165688 primire factura de avans

Postat de raluk_krmen on 12 March 2008 - 12:00 AM in Arhiva

OK AM FACUT INREGISTRAREA ANUL TRECUT, TOTUL E OK. ACUM FACTURA DE STORNARE SI REPUNERE A INTREGII VALORI, ESTE PE ANUL 2008.
TREBUIE SA SCAD CEVA DIN IMPOZITUL DE ANUL TRECUT?
SAU E SUFICIENT DOAR INREGISTRAREA IN ROSU A FACTURII?



#164948 primire factura de avans

Postat de raluk_krmen on 04 March 2008 - 10:44 PM in Arhiva

am primit o factura de avans pt o masina si nu stiu cum ar fi corect sa o inregistrez
m-am gandit la:
232 = 404
4427
404 = 5121

e corect?



#164945 tva de la masina

Postat de raluk_krmen on 04 March 2008 - 10:17 PM in Arhiva

Vezi postareacatalinktl, la Mar 4 2008, 09:08 PM, a spus:

Am si eu o intrebare, am nevoie de un sfat de profesionist. Vreau sa-mi cumpar masina, si din cauza ca TVA-ul este foarte mare m-am gandit sa cumpar o firma care a avut cifra de afaceri si profit in ultimii doi ani,pentru a cumpara masina pe firma. Acum, am inteles ca, chiar daca o sa recuperez TVA-ul, tot o sa-l dau inapoi in perioada de 5 ani(sa zicem) cat amortizez masina, este adevarat ? Exista tva dat la stat, la amortizare?
Are cineva un sfat de cum sa-mi iau TVA-ul de la masina inapoi , si fara sa mai dau nimic la stat ? Cu topicul acesta vreau sa mai rog pe oricine care are informatii cu privire la firma de vanzare, sunt interestat, cat si de un contabil pentru ea.
Multumesc.



1. TVA -UL se poate recupera de la stat, numai daca firma nu datoreaza tva statului inainte sa cumperi u masina. Adica firma trebuie sa isi plateasca tva inainte sa cumperi masina
2. masina este pe firma timp de 5 ani cat se amortizeaza si dupa ce se amortizeaza sa zicem ca firma ti-o vinde, deci tre sa dai niste bani firmei. Poate sa ti-o vanda si mai devreme dar valoarea masinii creste cu valoarea ramasa de amortizat
3. tva se plateste firmei si nu tie

Nu inteleg cum sa cumperi o firma?
o infiintezi?



#161804 contract munca durata determinata

Postat de raluk_krmen on 07 February 2008 - 06:43 PM in Arhiva

Vezi postareaSERBAN MARIANA, la Feb 7 2008, 02:55 PM, a spus:

eu am depus cu o ora pe luna la itm buc



AM ACEASI PROBLEMA SI EU. MS PT RASPUNS. DAR MAI AM O NELAMURIRE: VALOAREA MINIMA A CONTRACTULUI EXISTA?
ADICA POT FACE UN CONTRACT CU O ORA PE LUNA SI VALOAREA SA FIE 50 RON?



#159150 cheltuieli de constituire

Postat de raluk_krmen on 21 January 2008 - 01:22 PM in Arhiva

Vezi postareaIaro, la Jan 18 2008, 11:41 PM, a spus:

Le poti recupera intr-o perioada de pana la 5ani de zile. Singura conditie ar fi aceea ca vei putea incepe amortizzarea cheltuielilor de constituire din prima luna in care inregistrezi profit. :wink:


mda. Asta nu stiam. si cum anul acesta se cumpara masini cred ca tre sa le tin minte pt anul viitor. Merci.



#158724 cheltuieli de constituire

Postat de raluk_krmen on 17 January 2008 - 11:11 PM in Arhiva

pot sa amortizez in prima luna toate cheltuielile de constituire?
care este limita, daca se pot inregistra?
eu am doar 300ron?
si legea spune ca in max 5 ani.



#158722 sponsorizare

Postat de raluk_krmen on 17 January 2008 - 10:58 PM in Arhiva

Vezi postareaTM, la Jan 17 2008, 08:45 PM, a spus:

Va rog sa-mi spuneti ce inregistrari contabile fac pentru un contract de sponsorizare . 3 la mie din cifra de afaceri este deductibil din impozitul datorat dar max 20%. cum evidentiez asta in declaratia 101?



pai inregistrarile stau cam asa




401 = 5121
fara tva

6582 = 401


eu nu le deduc imediat ci la sfarsitul anului (le trec pe ch cu sponsorizarea, ch nedeductibile, intrun analitic)
atunci vezi ce impozit datorezi si deduci doar 20%din el
dupa ce le deduci calculezi din nou impozitul (incluzand ch astea deductibile ) si il treci in declaratie.

sper sa intelegi ceva. Nu prea stiu sa explic



#157918 contract de sponsorizare

Postat de raluk_krmen on 12 January 2008 - 09:19 AM in Arhiva

este o cheltuiala nedeductibila, dar care poate fi scazuta din impozitul pe profit datorat numai daca sunt indeplinite cumulativ urm conditii:
[*]sunt in limita a 3 la mie din cifra de afaceri
[*]nu depasesc mai mult de 20%din impozitul pe profit datorat

65821 = 401




Cometa SQL