Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
diaconu alina's Content - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


diaconu alina's Content

There have been 297 items by diaconu alina (Search limited from 23-November 07)



Sort by                Order  

#185205 Impozit profit - Sponsorizare

Postat de diaconu alina on 22 October 2008 - 10:22 PM in Arhiva

buna seara
este adevarat ca impozitul pe profit aferent societatilor care au obiect de activitate cultivarea cerealelor se declara anual?
e foarte foarte urgent....daca ma poate ajuta cineva.
abia am intrat in bransa asta si sunt pe dinafara.... :thumbup:



#157600 imi trebuie casa de marcat ?

Postat de diaconu alina on 10 January 2008 - 10:43 AM in Arhiva

buna
am auzit ceva de genul ca din luna octombrie anul trecut nu mai avem voie sa taiem chitante la persoane fizice indiferent de obiectul de activitate al firmei...de ex la mine e vb de proiectare case sau sedii de firme si am si pers fiz dar si juridice iar cind incasez le dau chitanta...pt ca oricum nu e vb de 5 lei ci de sute de lei...depinde de amploarea proiectului....mi se pare stupid sa le dau bon fiscal pers fiz pt ce prestez eu...are cineva o lege prin care sunt obligata sa iau casa de marcat si sa fac treaba asta ca si cum as fi comerciant? :lostit (13):



#219082 Declaratii fiscale pentru ONG-uri

Postat de diaconu alina on 12 February 2010 - 11:39 PM in ONG

buna seara,
pt un ong ce declaratii se depun acum in februarie pentru anul 2009?



#219405 Declaratii fiscale pentru ONG-uri

Postat de diaconu alina on 17 February 2010 - 01:55 PM in ONG

bun, in orice situatie tb sa depun 101?
daca am avut activitate economica e clar, dar daca nu am avut activitate economica in tot formularul 101 nu se face referire la ong-uri...
am gasit alte formulare...104, 204...



#219146 Declaratii fiscale pentru ONG-uri

Postat de diaconu alina on 14 February 2010 - 01:32 PM in ONG

fain....dar daca veniturile din activitati economice sunt mai mici ca cheltuielile asociatiei tb sa calculez impozit forfetar?
sau nu e cazul?avind in ved ca e nonprofit....



#229532 bilant ONG

Postat de diaconu alina on 07 August 2010 - 04:00 PM in ONG

buna ziua
stie cineva daca pentru ong-uri se depune bilant pentru primul semestru 2010?
eu n-am gasit pe net decit pentru anul 2009. atit
please help :lnr (1):



#190370 achizitie auto

Postat de diaconu alina on 06 January 2009 - 04:02 PM in Arhiva

buna ziua
am achizitionat un autoturism in luna octombrie 2008 de la un autohaus din austria....am o factura care cuprinde valoarea fara tva , tva si val totala...eu am platit doar val fara tva(asa am inteles ca si tb)....dar in contab cum ma inreg?si inca o chestiune...tb sa fac anumite declaratii in urma acestei achizitii?
multumesc anticipat daca ma poate ajuta cineva



#183719 Bon fiscal casa de marcat

Postat de diaconu alina on 06 October 2008 - 09:54 PM in CASA DE MARCAT

BUNA ZIUA
Ce pot sa mai fac daca primul bon fiscal pe care l-am scos din casa de marcat a fost ca proba si am pus aleatoriu un produs si o suma la intimplare?pot sa scriu pe el proba ? iar la inregistrarea bonului stie cineva ce conturi sa folosesc?



#183745 Bon fiscal casa de marcat

Postat de diaconu alina on 07 October 2008 - 10:47 AM in CASA DE MARCAT

Vezi postareakatinca, la Oct 6 2008, 11:55 PM, a spus:

Norme metodologice de aplicare OUG 28/1999

Art. 103. - (1) La instalarea aparatului de marcat electronic fiscal la utilizator, tehnicianul de service noteaza in cartea de interventii datele sale de identificare, ultimul numar al raportului de inchidere zilnica rezultat la sfarsitul operatiunilor de proba si de initiere a operatorului care va utiliza aparatul.
(2) Bonurile emise in timpul operatiunilor de proba si de initiere, precum si rapoartele de inchidere zilnica emise in faza de instalare a aparatului de marcat electronic fiscal poarta inscriptia "proba" si se pastreaza de utilizator.
(3) Instalarea aparatului de marcat electronic fiscal se face in prezenta organului fiscal in a carui raza teritoriala se instaleaza aparatul, care va verifica integritatea sigiliului fiscal si datele inscrise in bonul fiscal.
(4) Instalarea aparatelor de marcat electronice fiscale destinate activitatilor cu caracter ambulant si de taximetrie se face in prezenta organului fiscal in a carui raza teritoriala isi are sediul/domiciliul fiscal utilizatorul.
ok....e bine atunci...
insa ce fac la inregistrari?sau asta nu se inregistreaza de nici un fel?



#183464 administrator si salariat

Postat de diaconu alina on 03 October 2008 - 10:31 AM in CONTRACTE INDIVIDUALE DE MUNCA

Vezi postareaPasareaPhoenix, la Oct 3 2008, 12:29 AM, a spus:

Daca esti asociat nu este nevoie sa fi si angajat, ptr ca muncesti in vederea obtinerii de profit, respectiv de dividende, iar statul sigur nu se supara(nu se diminueaza baza impozabila).
Daca esti doar administrator, poti fi intrebat care sunt foloasele tale ptr munca prestata?
ideea e ca administratorul e si asociat unic dar nu vrea sa se angajeze nici macar cu 2 ore....



#183418 administrator si salariat

Postat de diaconu alina on 02 October 2008 - 10:18 PM in CONTRACTE INDIVIDUALE DE MUNCA

buna ziua
am o firma mica care se ocupa cu comercializarea hainelor second hand.
intrebarea mea este: la un eventual control de la itm sau finante voi primi amenda daca nu am nici un angajat dar vind marfa eu in calitate de administrator?
mi se pare cam aiurea sa am venituri din vinzari dar cheltuieli cu salariile sa fie zero :thumbup:



#184013 impozitare pt microintreprindere

Postat de diaconu alina on 09 October 2008 - 08:00 PM in Arhiva

multumesc



#184011 impozitare pt microintreprindere

Postat de diaconu alina on 09 October 2008 - 07:51 PM in Arhiva

buna ziua.
cota de impozitare venituri este 2 sau 2.5%?



#58966 act aditional pentru modificare salariu minim de la 01.01.06

Postat de diaconu alina on 09 January 2006 - 08:58 PM in MODELE FISIERE RESURSE UMANE

eu am depus acest act aditional prin mai din cite imi aduc aminte...
de atunci, toti angajatii mei au salariul brut de 330 lei...deci nu vad de ce sa mai depun actul acesta ...si oricum toate declaratiile pe care le-am facut aferente acestui salariu....
cei de la itm nici nu ne-au primit state de plata cu 310 de prin martie...



#30118 Foi de parcurs

Postat de diaconu alina on 28 July 2005 - 09:00 PM in Arhiva

de ce nu cumperi de la librarie un carnet de foi de parcurs? sunt pentru transport persoane si marfa...de ce sa faci improvizatii? probabil ai avut probleme cu cei de la finante...de ce sa mai ai?
cumpara un carnet si completeaza si tu sumar ....esential e sa ai stampila firmei, semnatura, soferul, nume, prenume si nr inmatriculare, nr km parcursi....si ce mai poti



#48328 registru general de evidenta salariati

Postat de diaconu alina on 02 November 2005 - 03:15 PM in Arhiva

anagruion a spus:

Draga Alina-  eu nu am numerotat coloanele>am avut inregistrari pana la 18.03.2004, si dupa 18.03.2004. Poate ai remarcat ca desi nuam numerotat coloanele, am aratat "ca pentru celelate coloane -se completeaza dupa 01.01.2007.

totusi...eu am inteles ca ce ai postat era de completat...nu ca era de neglijat...si oricum nu reiese ce ai completat si ce nu...chiar daca nu le-ai numerotat
de ex: ocupatia... :?:



#48301 registru general de evidenta salariati

Postat de diaconu alina on 02 November 2005 - 02:16 PM in Arhiva

tu nu facimic. de cind esti tu imputernicita sa scrii in el...de atunci sa scrii cu pix negru...ce e in urma nu intereseaza....nu raspunzi tu



#48295 registru general de evidenta salariati

Postat de diaconu alina on 02 November 2005 - 02:08 PM in Arhiva

repet...coloanele 6,7,8,10,11,12 nu se completeaza pana in 2007.
nu de alta, dar amenda e de la 15 la 30 mil. pentru necompletarea corecta a registrului



#48293 registru general de evidenta salariati

Postat de diaconu alina on 02 November 2005 - 02:05 PM in Arhiva

eu zic sa mai citesti o data hg-ul si ai sa vezi ca unle coloane mentiuonate de tine nu se completeaza.....



#48331 registru general de evidenta salariati

Postat de diaconu alina on 02 November 2005 - 03:17 PM in Arhiva

deci....daca ai imputernicire de la administrator...te treci pe tine ...daca nu....fa-ti una



#48268 registru general de evidenta salariati

Postat de diaconu alina on 02 November 2005 - 01:24 PM in Arhiva

atunci iti spun ca nu se completeaza coloanele: 6.7.8.10.11.12
iar daca gresesti tai si scrii alaturi cu pix rosu corectura....
daca ai angajati care au plecat barez pagina sau paginile aferente lui



#52956 registru general de evidenta salariati

Postat de diaconu alina on 25 November 2005 - 03:43 PM in Arhiva

it face consiliul director o imputernicire ca sa completezi registrul....deci daca nu ai rubrica pt numele celui care face inscrierea....imputernicirea tine locul....
si oricum e obligatoriu sa ai asa ceva....
eu aloc o fila angajatului ...asa ca poti face cum doresti...o pagina...mai multe....citeste hg pt completarea registrului....si acolo ai toate inf.



#54275 registru general de evidenta salariati

Postat de diaconu alina on 05 December 2005 - 06:02 PM in Arhiva

crede-ma c a si eu am gresit, dar asta e....amenda....sau poate ne da doar un avertisment......



#48282 registru general de evidenta salariati

Postat de diaconu alina on 02 November 2005 - 01:48 PM in Arhiva

wow...asta da faza...eu am avut un control de la itm...si la mine data incheierii contractului era diferita de cea a inceperii activitatii....iar inspectorul mi-a zis ca acestea doua trebuie sa fie identice ca altfel se considera ca x a lucrat fara carte de munca o perioada....asa ca treci aceeasi data la cele doua rubrici...si anume data de la care este angajat(te uiti in contractul de munca).
nu conteaza data inreg la itm...in sensul ca acea data nu va aparea nicaieri in registrul tau. asta ti-o spun sigur



#54197 registru general de evidenta salariati

Postat de diaconu alina on 05 December 2005 - 09:08 AM in Arhiva

nu mai poti face nimic. doar mare atentie de acum inainte
:(




Cometa SQL