- Forum 100% contabilitate - Conta.ro
- → (anisoara bobi)'s Content
(anisoara bobi)'s Content
There have been 70 items by (anisoara bobi) (Search limited from 29-November 07)
By content type
See this member's
#222070 balanta/bilant de lichidare
Postat de (anisoara bobi) on 12 March 2010 - 12:16 PM in Bilanturi
inchizi conul la banca, platsti toate datoriile la salarii si catre salariat, incerrci sa soldezi conturile; formularul de bilant de lichidare l-am facut pe formularul de bilant pt 2009 si am prezentat la orc numai formularul 10; conturile din clasa 1 le soldezi prin 456; te astept cu informatii despre cum te descurci
#161204 fisa postului - CERERI
Postat de (anisoara bobi) on 04 February 2008 - 08:52 AM in Arhiva
Ana Z, la Jan 29 2008, 02:42 PM, a spus:
Multumesc din suflet>:D<
as vrea daca se poate sa ma ajutati cu FP pentru Director Administrativ
Multumesc din suflet>:D<
DENUMIREA POSTULUI: DIRECTOR ADMINISTRATIV
RELAȚII IERARHICE:
este subordonat: Consiliului de Administrație (CA)
are în subordine: - Director Economic
- Director Vânzări și Marketing
- Director Resurse Umane
- Director Tehnic
- Director Tehnologia Informației
RELAȚII FUNCȚIONALE: Aprobă procedurile de importanță generală pentru organizarea și derularea proceselor principale la nivel de firmă.
În acest sens, are relații cu: Directorii
RELAȚII DE REPREZENTARE: reprezintă firma față de organele de control de specialitate, în relația cu furnizorii, clienții, persoanele/organizațiile din țară și din străinătate cu care intră în contact în interes de serviciu.
ACTIVITĂȚI PRINCIPALE:
1. STABILEȘTE OBIECTIVELE GENERALE DE DEZVOLTARE ALE FIRMEI, ÎN CONCORDANȚĂ CU STRATEGIA ELABORATĂ DE CONSILIUL DE ADMINISTRAȚIE
2. APROBĂ BUGETUL ȘI RECTIFICĂRILE ACESTUIA
3. IDENTIFICĂ OPORTUNITĂȚI DE AFACERI
4. REPREZINTĂ FIRMA ÎN RELAȚIILE PROTOCOLARE CU FURNIZORII, CLIENȚII ȘI ALTE ORGANISME/ORGANIZAȚII CU IMPACT REAL/POTENȚIAL ASUPRA REZULTATELOR FIRMEI
5. ASIGURĂ MANAGEMENTUL FIRMEI
6. ASIGURĂ REȚEAUA DE RELAȚII NECESARĂ DEZVOLTĂRII ACTIVITĂȚII FIRMEI
ATRIBUȚII PRINCIPALE (și sarcini aferente):
1. Stabilește obiectivele de dezvoltare ale firmei, în concordanță cu strategia elaborată de Consiliul de Administrație
Stabilește anual, împreună cu Directorii departamentelor din subordine, obiectivele generale de dezvoltare pe 12, 24 și 36 de luni
Comunică obiectivele și urmărește ca acestea să fie comunicate întregului personal
Monitorizează trimestrial/semestrial/anual gradul de realizare a obiectivelor
Stabilește obiective personale și pentru top-management în strictă concordanță cu obiectivele firmei
2. Aprobă bugetul și rectificările acestuia
Participă la elaborarea bugetului, analizează propunerile înaintate, operează corecțiile necesare și aprobă bugetul final
Aprobă sistemul de raportare folosit pentru urmărirea realizării bugetului
3. Identifică oportunități de afaceri
Monitorizează piața și identifică tendințele de dezvoltare
Analizează oportunitățile/constrângerile de ordin legislativ, financiar, tehnologic și social
Identifică modalități de dezvoltare a serviciilor oferite de firmă în concordanță cu tendințele pieței
Identifică și atrage resursele necesare pentru implementarea noilor idei de afaceri
4. Reprezintă firma în relațiile protocolare cu furnizorii, clienții și alte organisme/organizații cu impact real/potențial asupra rezultatelor firmei
Asigură o bună imagine a firmei pe piață
Participă la întâlniri de afaceri cu furnizori, clienți, organisme financiare și instituții guvernamentale din țară și din străinătate
Dezvoltă relații pozitive cu persoane-cheie în vederea întăririi poziției firmei
5. Asigură managementul firmei
Comunică managementului valorile și obiectivele strategice ale firmei
Stabilește obiectivele managerilor din subordine, termenele-limită și modalitățile de măsurare a gradului de realizare a obiectivelor
Aprobă procedurile de interes general ale firmei (aprovizionare, vânzare, distribuție, financiare, service, resurse umane)
Participă la elaborarea și implementarea sistemelor de raportare și a sistemului de calitate
Dezvoltă mijloace de motivare a personalului din subordine
Asigură un climat de comunicare și încurajare a inițiativei care să contribuie la atingerea obiectivelor stabilite
Identifică nevoile de recrutare și participă la selecția, integrarea și dezvoltarea managementului firmei
Participă la programele de elaborare și actualizare a fișelor de post ale managerilor din subordine
Evaluează periodic activitatea managerilor din subordine
Negociază și conciliază situațiile conflictuale apărute în relațiile interpersonale
Aprobă planificarea concediilor de odihnă pentru angajații din subordine
Asigură respectarea normelor interne de funcționare de către personalul din subordine
Stabilește măsuri de eficientizare a activității personalului din subordine
6. Asigură rețeaua de relații necesară dezvoltării activității firmei
Evaluează potențialul furnizorilor și al clienților
Stabilește posibile căi de colaborare și decide asupra parteneriatelor strategice
Elaborează planuri de afaceri și le implementează
Dezvoltă relații pozitive cu personalul firmei în vederea motivării și a creșterii gradului de implicare în activitatea firmei
RESPONSABILITĂȚILE POSTULUI:
Legat de activitățile specifice, răspunde de:
Calitatea relației cu furnizorii și clienții
Folosirea eficientă a resurselor firmei
Respectarea obligațiilor firmei față de furnizori, clienți, organele financiare și organismele guvernamentale
Asigurarea drepturilor bănești ale personalului angajat al firmei conform clauzelor contractuale și legislației muncii
Îndeplinirea la termen și în conformitate cu dispozițiile legale a obligațiilor față de bănci, furnizori și clienți
Calitatea climatului organizațional
Calitatea managementului firmei
Corectitudinea datelor raportate
Legat de funcțiile manageriale, răspunde de:
Coordonarea eficientă a personalului din subordine
Utilarea corespunzătoare a subordonaților cu echipamentele și consumabilele necesare
Calitatea pregătirii profesionale a angajaților din subordine
Legat de disciplina muncii, răspunde de:
Îmbunătățirea permanentă a pregătirii sale profesionale și de specialitate
Respectarea prevederilor normativelor interne și a procedurilor de lucru
Se implică în vederea soluționării situațiilor de criză care afectează firma
AUTORITATEA POSTULUI:
Decide asupra noilor direcții de dezvoltare
Stabilește planurile de vânzări și profit
Aprobă bugetele și corecțiile necesare
Semnează documentele de angajare, colaborare și încetare a relațiilor de muncă
Semnează deciziile de modificare a funcției/salariului pentru angajații firmei
Semnează organigrama și nomenclatorul de funcții al firmei
Semnează contracte cu furnizorii, clienții și partenerii strategici
Aprobă procedurile de interes general ale firmei
Semnează referate de investiții, statele de plată și rapoartele financiare ale firmei
Solicită rapoarte de activitate și ia măsurile necesare în vederea creșterii eficienței activității firmei
Utilizează echipamente/consumabile/materiale, mașina și calculatorul puse la dispoziție de firmă
Stabilește prioritatea executării sarcinilor pentru personalul din subordine
Aprobă recompense/penalizări, prelungirea/încetarea activității după perioada de probă a angajaților
Aprobă/respinge cereri ale personalului din subordine
Aprobat,
Director General DRU
Data Data
SPECIFICAȚIILE POSTULUI
NIVEL DE STUDII: studii superioare
CURSURI DE PREGĂTIRE: management, finanțe, vânzări, legislație
EXPERIENȚĂ:
ÎN SPECIALITATE: minim 5 ani
PE POST: minim 3 ani
CUNOȘTINȚE NECESARE:
Cunoștințe privind procesul de vânzare
Cunoștințe privind tehnici de negociere
Cunoștințe de management
Microsoft Office
Cunoașterea în profunzime a pieței locale
Cunoașterea generală a mediului de afaceri românesc
Cunoștințe minime de contabilitate primară
Cunoașterea legislației în domeniu
APTITUDINI ȘI DEPRINDERI NECESARE:
Aptitudine generală de învățare
Aptitudini de comunicare
Aptitudini de calcul
Aptitudinea de a lucra cu documente
Planificare și organizare a operațiilor și activităților
Abilități de negociere
Acordare și transmitere de informații
CERINȚE PENTRU EXERCITARE:
Inteligență de nivel superior
Spirit organizatoric
Echilibru emoțional
Capacitate de a evalua și a lua decizii
Capacitate de a lucra cu oamenii
Rezistență mare la stres
Ușurință, claritate și coerență în exprimare
Punctualitate
CARACTERISTICI DE PERSONALITATE: gândire strategică, spontaneitate, spirit practic, informarea, ajutorarea și dezvoltarea altora, sociabilitate, tact, amabilitate, conducerea și controlul oamenilor, ambiție, încredere în sine, activism, energie, fluență verbală
#205898 impozitul minim
Postat de (anisoara bobi) on 01 July 2009 - 10:51 AM in Arhiva
#206680 impozitul minim
Postat de (anisoara bobi) on 09 July 2009 - 06:23 PM in Arhiva
si o cerere de compensare eu folosesc cam asa:
SC ___________________ SRL
Sediu social: ___________
C.U.I.: ________________
Nr
Catre,
Administratia Finantelor Publice a Municipiului ______
CERERE DE COMPENSARE
Prin prezenta va rugam sa procedati la compesarea urmatoarelor obligatii fiscale aferente lunii iunie 2009 in conformitate cu prevederile art. 111 din Ordonanta Guvernului nr 92/2003 privind Codul de procedura fiscala, republicata:
1. Veniturile din care se compenseaza alte obligatii:
Impozit profit - suma xxlei;
2. Obligatii fiscale care se vor stinge prin compensare:
Impozit minim– suma xxlei;
Total obligatii fiscal de compensate – suma xxxlei.
Administrator,
yyy
#189353 vanzare auto
Postat de (anisoara bobi) on 11 December 2008 - 03:19 PM in Arhiva
Prin casarea unui mijloc fix se înțelege operația de scoatere din funcțiune a activului respectiv, urmată de dezmembrarea acestuia și valorificarea părților componente rezultate, prin vânzare sau prin folosirea în activitatea curentă a contribuabilului." asa ca eu nu am inteles ca sunt deductibile 6583 la vanzare chiar daca sunt mai mici ca 7583.
#182964 AMORTIZARE mijloace fixe
Postat de (anisoara bobi) on 26 September 2008 - 08:11 PM in Arhiva
#171854 PFA- cheltuieli deductibile... sau nu?
Postat de (anisoara bobi) on 09 May 2008 - 10:32 AM in Arhiva
#171874 PFA- cheltuieli deductibile... sau nu?
Postat de (anisoara bobi) on 09 May 2008 - 12:01 PM in Arhiva
#182793 registrul de evidenta fiscala
Postat de (anisoara bobi) on 24 September 2008 - 02:17 PM in REGISTRE NECESARE / OBLIGATORII
#209228 descarcarea gestiunii formula de calcul coeficient K
Postat de (anisoara bobi) on 15 August 2009 - 07:44 AM in CONTABILITATE STOCURI
TOTAL RULAJ PRECED CREDIT 371 (TRPC371)
TOTAL SUME PRECED DEBIT 378 (TSPD378)
TOTAL SUME PRECED CREDIT 378 (TSPC378)
TOTAL RULAJ PRECED DEBIT 4428(TRPD4428
TOTAL SUME PRECED CREDIT 4428(TSPC4428)
RULAJ LUNA CURENTA DEBIT 371(RD371)
RULAJ LUNA CURENTA CREDIT 378(RC378)
RULAJ LUNA CURENTA CREDIT 4428(RC4428)
RULAJ LUNA CURENTA CREDIT 707
RULAJ LUNA CURENTA CREDIT 4427
K=(TSPC378+RC378)/(TSPD371-TSPC4428+RD371-RC4428)
ADAOS = K*(TRPC371-TSPC4428+RD371-RC4428)-TSPD378
#177390 bILANT IUNIE 2008
Postat de (anisoara bobi) on 07 July 2008 - 12:01 PM in Arhiva
#157764 calcul impozit prof. cu sau fara 711?
Postat de (anisoara bobi) on 10 January 2008 - 11:07 PM in PRODUCTIE
GOIA ADRIAN-NICOLAE, la Feb 1 2007, 11:06 AM, a spus:
Astept si alte pareri.
asa este cum zici tu, dar controlul tine cont de 711; tocmai am avut unul si a cam puricat 711;
#210218 pot tine contabilitatea ?
Postat de (anisoara bobi) on 06 September 2009 - 04:30 AM in Cum poti deveni contabil
#182791 diverse probleme mijl. fixe
Postat de (anisoara bobi) on 24 September 2008 - 02:07 PM in Arhiva
#189886 depasire plafon tva
Postat de (anisoara bobi) on 22 December 2008 - 10:47 PM in Arhiva
#193893 declaratia 101 - IMPOZIT PE PROFIT
Postat de (anisoara bobi) on 12 February 2009 - 12:03 PM in Arhiva
#221473 ASOCIATIA PROFESIONALA A ECONOMISTILOR SI CONTABILILOR DIN ROMANIA
Postat de (anisoara bobi) on 09 March 2010 - 11:03 AM in Arhiva
#193896 Ecotaxa
Postat de (anisoara bobi) on 12 February 2009 - 12:11 PM in Arhiva
eu gandesc astfel operatiunile 446=401, 5311=446 o incasezi de la consumatorul final si 401=5311 sau 5121 dupa caz; daca altcineva are alta parere, asteptam :wink:
#161030 Lucrare audit-stagiu expert ctb.
Postat de (anisoara bobi) on 01 February 2008 - 04:18 PM in Arhiva
...v-am trimis la toti
#158225 examen aptitudini CAFR mai 2008
Postat de (anisoara bobi) on 14 January 2008 - 10:00 PM in Arhiva
#223326 noua decl. 101 / depunere in 2010
Postat de (anisoara bobi) on 25 March 2010 - 01:16 PM in Arhiva
#177121 Un expert contabil angajat poate presta servici contabile pentru alta societa...
Postat de (anisoara bobi) on 03 July 2008 - 08:02 AM in INFORMATII DIVERSE
#213984 intrare in pensie
Postat de (anisoara bobi) on 17 November 2009 - 01:43 PM in PENSIONARE
pasi de urmat: depui la serviciul personal al angajatorului cererea de pensie anticipata semnata si datata; de la serviciul personal o vor inainta catre directia muncii cu adresa de inaintare; raspunsul la aceasta cerere o veti primi prin posta
#157760 fisa postului - ACTIVITATI HOTELIERE, TURISM
Postat de (anisoara bobi) on 10 January 2008 - 10:51 PM in FISA POSTULUI
#157792 fisa postului - ACTIVITATI HOTELIERE, TURISM
Postat de (anisoara bobi) on 11 January 2008 - 09:29 AM in FISA POSTULUI
FIŞĂ de POST
aferentă contractului de muncă nr. ......... din data de .....................
Denumire post: Recepţioner Hotel (cod ref. RH)
Locul desfăşurării muncii: Recepţia hotelului ?...?
Departament: Servicii
Subordonare: Directorului de departament
Supervizare: Supervizează activitatea personalului care se ocupă de curăţenie şi de pază
? Relaţii funcţionale: cu angajaţii departamentelor financiar-contabil, marketing, administrativ, servicii.
? Scopul postului: titularul postului are rolul de a asigura serviciile de informare, rezervare şi cazare pentru clienţii hotelului
Activităţi principale:
? preluarea şi înregistrarea rezervărilor de la clienţi;
? primirea şi cazarea clienţilor;
? întocmirea actelor necesare cazării clienţilor (contracte de turism, urmărirea şi încasarea plăţilor);
? promovarea serviciilor oferite clienţilor;
? soluţionarea eficientă a tuturor solicitărilor înregistrate;
? medierea conflictelor şi rezolvarea reclamaţiilor clienţilor.
Sarcini şi îndatoriri specifice:
? stabilirea unor relaţii optime cu clienţii, pentru rezolvarea în timp util şi în bune condiţii a tuturor problemelor ocazionale.
Responsabilităţi ale postului:
? răspunde pentru calitatea serviciilor de informare, rezervare şi cazare oferite clienţilor hotelului
? răspunde pentru rezolvarea eficientă a problemelor apărute pe parcursul desfăşurării activităţii
Autoritatea postului:
? este autorizat să preia rezervările, să ofere cazare clienţilor, să rezolve formalităţile administrative ale acestora..
Specificaţiile postului:
? studii de calificare în domeniu;
? experienţă de minim 1an pe un post similar;
? cunoaşterea pieţei de produse hoteliere şi a particularităţilor ei;
? foarte bune cunoştinţe de operare pe calculator (Windows, Word, Excel);
? cunoaşterea temeinică a două limbi de circulaţie internaţională;
? aspect fizic plăcut, prezenţă agreabilă, amabilitate, solicitudine;
? abilităţi foarte bune de comunicare şi negociere;
? capacitate de a lua decizii rapide, eficiente şi responsabile;
? foarte bune abilităţi de planificare şi organizare.
Deplasări
? Frecvenţa: -
? Condiţii asigurate: -
Relaţiile cu alte departamente:
? descrise în Regulamentul de organizare şi funcţionare şi Regulamentul de ordine interioară;
Condiţii de muncă:
- obişnuite, într-un mediu adecvat specificului hotelier;
- program normal de lucru, în schimburi.
Salarizare: Salariul brut lunar este de ..................... lei noi, la care se adaugă sporurile negociate.
Facilităţi: computer.
Sancţiunile aplicate pentru nerespectarea sarcinilor de serviciu conform rigorilor prevăzute în fişa de post sunt descrise pe larg în Regulamentul intern (ROI).
S.C. ????????? Am luat la cunoştinţă,
Director General
???????????. ???..????????????
Data:...................................
- modelul nr. 1 -
FIŞĂ de POST
aferentă contractului de muncă nr. ......... din data de .....................
Denumire post: Director Hotel (cod ref. DH)
Locul desfăşurării muncii: sediul hotelului
Departament: Direcţie
Subordonare: Directorului general al grupului hotelier
Supervizare: Supervizează activitatea tuturor angajaţilor prin intermediul directorilor de departamente
? Relaţii funcţionale: cu angajaţii departamentelor financiar-contabil, marketing, juridic, administrativ din centrala grupului hotelier.
? Scopul postului: titularul postului are rolul de a asigura funcţionarea optimă a hotelului.
Activităţi principale:
? planificarea, organizarea, coordonarea, conducerea şi controlul activităţilor hoteliere;
? elaborarea strategiilor de dezvoltare a serviciilor specifice;
? dezvoltarea şi promovarea imaginii hotelului prin planificarea şi coordonarea activităţilor de marketing şi publicitate;
? asigurarea unei bune promovări şi vânzări de servicii hoteliere;
? dezvoltarea relaţiilor cu agenţiile de turism;
? supervizarea utilizării corespunzătoare a metodelor de fidelizare a clientelei;
? mobilizarea personalului din subordine în vederea menţinerii standardelor înalte ale serviciilor hoteliere oferite;
? urmărirea soluţionării eficiente a solicitărilor clienţilor.
Sarcini şi îndatoriri specifice:
? stabilirea unor relaţii optime cu furnizorii, pentru rezolvarea în timp util şi în bune condiţii a tuturor problemelor ocazionale.
? prospectarea pieţei de profil în vederea optimizării continue a serviciilor oferite, având ca scop final realizarea obiectivelor asumate.
Responsabilităţi ale postului:
? răspunde pentru calitatea activităţii personalului aflat în subordine şi pentru fluxul operaţional la nivelul hotelului.
Autoritatea postului:
? conduce şi coordonează întreaga activitate a hotelului.
? întocmeşte statistici şi rapoarte specifice pentru managementul superior al grupului hotelier.
Specificaţiile postului:
? studii superioare economice, obligatoriu de specializare în domeniu;
? experienţă relevantă de minim 3 ani în funcţia de director hotel;
? experienţă în coordonarea unei echipe numeroase;
? cunoaşterea pieţei de produse hoteliere şi a particularităţilor ei;
? cunoştinţe avansate de limba engleză, franceză şi/sau germană;
? abilităţi foarte bune de comunicare şi negociere;
? capacitatea de a lua decizii rapide, eficiente şi responsabile;
? foarte bune abilităţi de planificare şi organizare.
Deplasări
? Frecvenţa: rar.
? Condiţii asigurate: diurnă, cazare, transport.
Relaţiile cu alte departamente:
? descrise în Regulamentul de organizare şi funcţionare şi Regulamentul de ordine interioară.
Condiţii de muncă:
- foarte bune, activităţi preponderent manageriale;
- program normal de lucru, uneori prelungit.
Salarizare: Salariul brut lunar este de ..................... lei noi, la care se adaugă sporurile negociate.
Facilităţi: telefon mobil, maşină de serviciu, computer personal.
Sancţiunile aplicate pentru nerespectarea sarcinilor de serviciu conform rigorilor prevăzute în fişa de post sunt descrise pe larg în Regulamentul intern (ROI).
S.C. ????????? Am luat la cunoştinţă,
Director General
???????????. ???..????????????
Data:...................................
FIŞĂ de POST
aferentă contractului de muncă nr. ......... din data de .....................
Denumire post: Ospătar (cod ref. O)
Locul desfăşurării muncii: sediul restaurantului ? ...?
Departament: Servicii
Subordonare: Şefului de sală
Supervizare: Supervizează activitatea picolilor şi a personalului responsabil de curăţenie
? Relaţii funcţionale: cu bucătarul, barmanul, ceilalţi ospătari.
? Scopul postului: titularul postului are rolul de a asigura servirea impecabilă a clienţilor cu produsele/mâncărurile/băuturile comandate de către aceştia.
Activităţi principale:
? preluarea comenzilor de mâncare şi băutură într-o manieră eficientă şi profesionistă;
? acordarea atenţiei cuvenite şi asigurarea unor servicii ireproşabile clienţilor;
? cunoaşterea meniului astfel încât să poată oferi în orice situaţie informaţii competente cu privire la felurile de mâncare, tacâmuri şi băuturi.
Sarcini şi îndatoriri specifice:
? servirea exemplară a clienţilor;
? îndeplinirea altor sarcini curente atribuite de către superiorul direct, în concordanţă cu necesităţile imediate ale unităţii.
Responsabilităţi ale postului:
? asumarea responsabilităţii pentru corectitudinea întocmirii şi încasării facturilor;
? răspunderea pentru calitatea serviciilor oferite.
Autoritatea postului:
? Este autorizat să asigure servirea impecabilă a clienţilor cu produsele/mâncărurile/băuturile comandate de către aceştia.
Specificaţiile postului:
? diplomă de calificare în domeniu;
? experienţă de minim 1 an ca ospătar;
? cunoştinţe medii de limba engleză;
? aspect fizic plăcut, prezenţă agreabilă, amabilitate, solicitudine;
? atitudine pozitivă şi conciliantă în relaţiile cu clienţii şi colegii;
? disponibilitate pentru compromisul constructiv.
Deplasări:
? Frecvenţa: -
? Condiţii asigurate: -
Relaţiile cu alte departamente:
? descrise în Regulamentul de organizare şi funcţionare şi Regulamentul de ordine interioară.
Condiţii de muncă:
- în sediul unităţii;
- program normal de lucru, în schimburi.
Salarizare: Salariul brut lunar este de ..................... lei noi, la care se adaugă sporurile negociate.
Facilităţi: tichete de masă
Sancţiunile aplicate pentru nerespectarea sarcinilor de serviciu conform rigorilor prevăzute în fişa de post sunt descrise pe larg în Regulamentul intern (ROI).
S.C. ????????? Am luat la cunoştinţă,
Director General
???????????. ???..????????????
Data:...................................
FISA POSTULUI
aferenta contractului de munca nr????.din data de??????
Denumire post: -Bucatar
Locul desfasurarii muncii: -Punct de lucru , str. Baldovinesti nr. 38-58
Departament: -Productie
Subordonare:-Sefului de sectie
Supervizare:
? Relatii functionale: cu angajatii compartimentelor functionale;
? Scopul postului:titularul postului are rolul de a realiza produsele de ________________________________
Activitati principale:
? Verificarea calitatii si prospetimii materilor prime si ingredientelor folosite la prepararea produselor;
? Prepararea produselor in conformitate cu retetele stabilite si cu normele igienico-sanitare;
? Respectarea instructiunilor de lucru privind realizarea produselor de calitate si igienice;
? Asigurarea depozitarii corespunzatoare a produselor , semifabricatelor si ingredientelor conform specificatiilor tehnice;
? Informarea seful de sectie si mecanicul de serviciul pentru orice defectiune in functionarea utilajelor;
? Indeplinirea altor sarcini atribuite de catre superiorul ierarhic , in concordanta cu obiectivele curente ale unitatii.
Sarcini si indatoriri specifice:
? Adaptarea produselor realizate la cerintele si necesitatile consumatorilor .
Responsabilitati ale postului:
? Asigurarea respectarii retetelor de fabricarie, a procesului tehnologic si a normelor igienico- sanitare ;
? Mentinerea in permanenta a starii de igiena a utilajelor, echipamentelor tehnologice , ustensilelor , echipamentului de protectie sanitara .
Autoritatea postului:
? Este autorizat sa realizeze produse conform comenzilor lansate in productie.
Specificatiile postului:
? Diploma de calificare in domeniu;
? Experienta de minim un an ca bucatar
? Carnet de sanatate cu analize medicale la zi;
? Atitudine pozitiva si concilianta in relatiile cu colegii;
? Bune abilitati de comunicare;
? Seriozitate , creativitate , competenta.
Relatii cu alte departamente:
? Descrise in Regulamentul de organizare si functionare si Regulamentul de ordine interioara (ROI).
Conditii de munca:
? Obisnuite;
? Program normal de lucru , in schimburi.
Salarizare: Salariul brut lunar este de ????..RON , la care se adauga sporurile negociate.
Facilitati: tichete de masa.
Sanctiunile aplicate pentru nerespectarea sarcinilor de serviciu conform rigorilor prevazute in fisa postului sunt descrise in ROI.
SC LEMI STAR COM SRL Am luat la cunostinta,
ADMINISTRATOR
GLIGORE AUREL LEONARD ???????????.
- Forum 100% contabilitate - Conta.ro
- 111→ (anisoara bobi)'s Content
- Regulament