- Forum 100% contabilitate - Conta.ro
- → mihaela_cva's Content
mihaela_cva's Content
There have been 1000 items by mihaela_cva (Search limited from 25-November 07)
By content type
See this member's
#156148 notificare privind depunerea TVA trimestrial -termen 25.01.2008
Postat de mihaela_cva on 17 December 2007 - 11:13 PM in Arhiva
art. Art. 1561. - (1) Perioada fiscală este luna calendaristică.
(2) Prin derogare de la alin. (1), perioada fiscală este trimestrul calendaristic pentru persoana impozabilă care în cursul anului calendaristic precedent a realizat o cifră de afaceri din operațiuni taxabile și/sau scutite cu drept de deducere care nu a depășit plafonul de 100.000 euro al cărui echivalent în lei se calculează conform normelor.
(5) Dacă cifra de afaceri efectiv obținută în anul înregistrării, recalculată în baza activității corespunzătoare unui an calendaristic întreg, depășește plafonul prevăzut la alin. (2), în anul următor, perioada fiscală va fi luna calendaristică, conform alin. (1). Dacă această cifră de afaceri efectivă nu depășește plafonul prevăzut la alin. (2), persoana impozabilă va utiliza trimestrul calendaristic ca perioadă fiscală.
(6) Persoana impozabilă care, potrivit alin. (2) și (5), are obligația depunerii deconturilor trimestriale trebuie să depună la organele fiscale competente, până la data de 25 ianuarie inclusiv, o notificare în care să menționeze cifra de afaceri din anul precedent, obținută sau, după caz, recalculată.
#167350 comision carti munca
Postat de mihaela_cva on 26 March 2008 - 06:52 PM in ITM, Inspectia Muncii
Am incercat sa le explic ca legea se refera la angajator, si definitia angajatorului (nu am salariati =nu sunt angajator) dar sustin ca au primit raspuns de la Min Muncii ca trebuie depuse toate in zero.
Ce parere aveti?
#167386 comision carti munca
Postat de mihaela_cva on 26 March 2008 - 09:27 PM in ITM, Inspectia Muncii
b_m_c, la Mar 26 2008, 11:04 PM, a spus:
la financiar depun vector fiscal si cer scoatere din evidenta ca salariati, deci 100 si 102 nu depun. TVA este de la data devenirii platitor pana ...moare, deci 300 in zero.
la itm depun inchidere contracte munca si in baza de date (mai clar ca la finante) nu mai apar cu salariati, deci nu mai sunt angajator, am fost odata angajator acum sunt srl simplu, nu "angajator".
#167388 comision carti munca
Postat de mihaela_cva on 26 March 2008 - 09:35 PM in ITM, Inspectia Muncii
mihaela_cva, la Mar 26 2008, 11:27 PM, a spus:
b_m_c, la Mar 26 2008, 11:04 PM, a spus:
la financiar depun vector fiscal si cer scoatere din evidenta ca salariati, deci 100 si 102 nu depun. TVA este de la data devenirii platitor pana ...moare, deci 300 in zero.
la itm depun inchidere contracte munca si in baza de date (mai clar ca la finante) nu mai apar cu salariati, deci nu mai sunt angajator, am fost odata angajator acum sunt srl simplu, nu "angajator".
#167713 comision carti munca
Postat de mihaela_cva on 27 March 2008 - 10:33 PM in ITM, Inspectia Muncii
CorinaEne, la Mar 27 2008, 06:29 PM, a spus:
corect, este special prevazuta situatia cand contractele de munca sunt suspendate.
Dar eu nu am suspendat, eu inchid toate contractele de munca ale salariatilor firmei!!!
Consideri corecta opinia lor, decalaratie 0 salariati(inclusiv suspendati) 0 comision?
Eu nu si astept raspuns de la petitii online inspectia muncii.
Au primit decalaratii cu zero si cu avertisment
#167717 comert cu amanuntul/ridicata
Postat de mihaela_cva on 27 March 2008 - 10:40 PM in Arhiva
Taxare inversa doar daca ai cod valid TVA de la furnizor >>(si daca esti platitor de TVA...)
Daca nu ai cod TVA (copie) sau nu esti platitor TVA sau furnizorul nu e platitor TVA inreg si platesti TVA
#168270 Monografie leasing, contract novatie
Postat de mihaela_cva on 31 March 2008 - 11:27 PM in MONOGRAFII CONTABILE
2133=167 cu val contract
2133=446 cu val tva (in val mijlocului fix se includ obligatoriu taxele irecuperabile) sau 4428
fact primite la rate
167=404
666=404
446=404 (sau 4428)
ultima rata reziduala idem ca mai sus.
#168995 Repartizarea cheltuielilor de intretinere = activitate exclusiva pt experti c...
Postat de mihaela_cva on 07 April 2008 - 10:34 PM in Arhiva
Tu nu faci decat o repartitie a cheltuielilor care nu intra obligatoriu in sfera C.A. si E.C. din CECCAR. Inregistrezi in contabilitate? Faci bilanturi? State de salarii? Stabilesti impozite? Nu...deci ...mergi mai departe in instanta.
Atentie la termenele de contestare a P.Vb. al Garzii, sunt foarte scurte...depune o hartie urgent la instanta si mai explici pe urma
#168996 Declaratia rectificativa 710
Postat de mihaela_cva on 07 April 2008 - 10:53 PM in Arhiva
Inreg ctb le faci in luna in care le constati.
Decl.101 e anuala, deci si bilantul va fi ok (nu ai voie sa modifici bilanturi, chiar daca ai depus la semestru).
Bafta!
#188810 Freelancer
Postat de mihaela_cva on 04 December 2008 - 05:34 AM in Arhiva
brenda_sv_ro, la Dec 4 2008, 02:53 AM, a spus:
nu
dar fiecare intelege ce vrea
#190205 expertize contabile
Postat de mihaela_cva on 04 January 2009 - 11:03 PM in Arhiva
Daca imi dai adresa pe privat iti trimit un model, din cele facute de mine, sa te inspiri asupra formei. Fondul problemei tu il rezolvi.
Trebuie sa mai stii ca exista prevederi referitoare la expertiza contabil in codul de procedura civila si OG 2/2000.
Am sa incerc sa atasez aici oug 2 dar ...sa vedem daca merge
Fisiere atasate
- lege_orgz_activ_exp.ctb_oug2din2000.doc 114.5K 363 downloads
#190206 cum se plateste Tva
Postat de mihaela_cva on 04 January 2009 - 11:04 PM in Arhiva
#195523 Formatul numarului la facturi/chitante
Postat de mihaela_cva on 02 March 2009 - 01:56 PM in Arhiva
rdpfa, la Mar 2 2009, 08:28 AM, a spus:
Nu este obligatoriu, este numarul intern al firmei, vedeti Codul fiscal capitol TVA despre factura (art.155 cred)
Nu exista legi pentru prostii
?Tot un expert contabil va garanteaza
#202120 lichidare/dizolvare/radiere SRL
Postat de mihaela_cva on 20 May 2009 - 11:06 AM in Aspecte juridice privind societatile comerciale
bibilica, la May 8 2009, 06:18 PM, a spus:
1- normele nu specifica nimic referitor la dizolvare cu lichidare si atunci trebuie sa platiti impozitul forfetar
2- fiind la ONRC divolvata din aprilie nu mai este cazul pentru impozit forfetar.
Asa ca nu mai stiu ce sa fac cu acest impozit forfetar.
Firma nu are inca hotararea judecatorului de lichidare.
Mai am o problema legata de decontul 300 si declaratia 394 (firma depune tva trimestrial), dar am facturi in trim. II. Cand le depun? Am inteles ca atunci cand cer certificatul fiscal, dar daca trebuie sa cer in cursul lunii mai, selectez decont luna iunie?! Nu mai spun de decl. 101 la data care trebuie selectata. La una din firme pot face bilantul de lichidare la 30.04.2009, dar la celelalte trebuie sa fac bilantul in cursul lunii mai ( probabil 15.05).
Nu se plateste impozit forfetar pentru ca ordonanta se refera la firme in functiune. O societate aflata in dizolvare, lichidare, dizolvare cu lichidare nu este in functiune.
Pentru decontul 300 si decl.394, cred ca treb depus in iulie-conform instructiunilor de completare, dar nu prea are logica si ar mai trebui studiata.
Declaratia 101 se face odata cu bilantul de lichidare.
#203410 raport de expertiza
Postat de mihaela_cva on 03 June 2009 - 11:12 PM in MODELE, FISIERE UTILE
Raportul de exp. judiciara trebuie vizat la ceccar de catre auditorul de calitate
Trebuie respectata Norma.
Fisiere atasate
- model_raport_expertiza_majorare_capital_social.doc 36.5K 1322 downloads
#203507 cheltuieli de constituire
Postat de mihaela_cva on 04 June 2009 - 08:08 PM in Arhiva
#203510 produse platite nereceptionate
Postat de mihaela_cva on 04 June 2009 - 08:30 PM in Arhiva
Firma de contabilitate a vazut factura de material publicitar, a inregistrat-o in contabilitate conform codului fiscal si... atat, daca stiti si vreti urmarirea afiselor publicitare (eventual pixuri, hartie etc) cereti-i si o va face, sunt convinsa, dar cu alti bani....
De ce dvs. nu ati furnizat informatiile necesare din 2008, ca doar sunt banii dvs?
#203511 decont TVA lunar pentru achizitie UE
Postat de mihaela_cva on 04 June 2009 - 08:35 PM in Arhiva
#203512 Este valabil un certificat medical nesemnat de angajat
Postat de mihaela_cva on 04 June 2009 - 08:42 PM in Arhiva
Cel mult, cheama anagajatul, cere o explicatie (scrisa, daca esti tipicara) si pune-l sa semneze.
Daca vrei sa il contesti, sunt insa anumite reguli stabilite prin legi, norme etc...faci cerere in scris la Casa de Sanatate si contesti doctorul care l-a eliberat, doctorul de familie care l-a vizat etc...si nu rezolvi nimic. La noi nici probele video inregistrate ca salariatul bolnav de discopatie sapa la tara nu sunt valabile...deh
Bafta in continuare!
#203514 PERSOANA FIZICA AUTORIZATA
Postat de mihaela_cva on 04 June 2009 - 08:50 PM in Arhiva
Oricum trebuia ca firma sa factureze Asociatiei de proprietari, nu celui care a strans banii si a facut munca patriotica.
#203515 materiale in custodie
Postat de mihaela_cva on 04 June 2009 - 08:51 PM in CONTABILITATE STOCURI
#203516 administrator firma, diverse aspecte
Postat de mihaela_cva on 04 June 2009 - 08:57 PM in Arhiva
Administratorul trebuia sa intocmeasca aceste acte -sa raspunda de decizia de a infiinta un punct de lucru, daca este si asociatul care nu stie, aveti castig de cauza ........in fata justitiei corecte si competente :wink:
#203517 imi trebuie casa de marcat ?
Postat de mihaela_cva on 04 June 2009 - 08:59 PM in Arhiva
#203519 Expertiza contabila judiciara!
Postat de mihaela_cva on 04 June 2009 - 09:12 PM in EXPERTI JUDICIARI
Daca stii meseria, nu trebuie sa iti fie teama, iti exprimi punctul de vedere documentat si intocmesti un raport care sa respecte standardul impus CECCAR (forma).
Dupa care te duci la audit CECCAR sa il vizeze si il depui la instanta, apoi iti iei putinul de bani admis de judecator. Aici faci o cerere majorare onorariu, odata sau inaintea depunerii raportului, si astepti sa vezi daca citeste sau ce a decis.
Apoi faci cerere de inlaturare a omisiunilor materiale ( nu a citit hartia din dosar) si iar astepti decizia judecatorului (inamovibil).
Si constati ca muncesti gratis, dar decizia este intocmita in baza raportului tau...
si te intrebi de ce? merita sa fii profesionist sau nu? mai bine le faci de la inceput gratis si de 2 lei, dar respectand forma si esenta...si ti se admite
Bafta! sa nu patesti ca mine
#203521 Incepator In Contabilitate
Postat de mihaela_cva on 04 June 2009 - 09:21 PM in Arhiva
Ai mult de munca, in special cu partea de inregistrae contabila si fiscalite, dar in maxim un an vei fi ok ...si atunci vei constata ca iar se schimba legile si iar inevti si iar muncesti la introducerea datelor, contabilitatea si fiscalitatea firmei...si nu mai faci bani ca patron, si ...preferi sa iei un contabil ca si asa ii dai putin fata de munca pe care tu o prestezi, in timpul asta tu poti sa faci bani....se intoarce roata... vei aprecia cu adevarat un contabil? sau vei astepta control financiar sa confirme?!...
cum am spus la inceput, eu te voi ajuta cu nelamuriri....gratis
- Forum 100% contabilitate - Conta.ro
- 111→ mihaela_cva's Content
- Regulament