#301
Postat 30 May 2010 - 03:08 PM
#302
Postat 31 May 2010 - 04:28 PM
pupici, la May 29 2010, 01:53 PM, a spus:
Am si eu o nelamurire in cazul suspendarii activitaii unui SRL ce se intampla cu stocul de marfa existent la momentul respectiv? Am infiintat o Intreprindere Individuala si as dori sa trec stocul de marfa pe aceasta II, dar fara sa il vand si sa incasez astfel venituri si sa platesc TVA la stat pt SRL.
Poate sa-mi sugereze cineva vreo modalitate legala de a trece stocul de marfa de pe SRL pe II fara a plati nimic la stat? Este contracul de consignatie o varianta?
Multumesc anticipat .
TERTZ-ul "refactureaza" bunurile catre I.I.
Urmeaza ca intre I.I. TERTZ si SC-suspendata sa se opereze p compensare.
#303
Postat 31 May 2010 - 04:46 PM
mihaela_cva, la May 30 2010, 04:08 PM, a spus:
Storno in 4426
% = 401 -y
4426 -y/TVA
3xx -y/1,19%
Operatiunea mi- ascapat din vedere asa ca daca firma nu este si in regim derogatoriu declarativ, unde exista un risc asumat, atunci la prima D-300 esti bun de plata catre buget pt.TVA.
Preluarea BUNURILOR in consignatie pe termen de 3 ani ?????, cu decontarea finala dupa expirarea celor 3 ani. Hâîm...
E o "găselniță" cu un alt risc asumat.
#304
Postat 01 June 2010 - 05:32 PM
Am si eu o nelamurire: vreau sa suspend activitatea unei firme, insa aceasta are cumparata o masina. ce se intampla cu masina, poate fi folosita de catre administrator printr-un contract de comodat sau o imputernicire? Sau care ar fi solutia sa se poata folosi de ea?
Va multumesc.
#305
Postat 02 June 2010 - 09:02 PM
#306
Postat 06 July 2010 - 02:18 PM
Florin_76, la Jun 2 2010, 10:02 PM, a spus:
Comodatul PRESUPUNE ca utilizatorul bunului, COMODATARUL, va utiliza si se va comporta fata de bunul in cauza ca un bun proprietar, luîndu-si asupra sa toate obligatiile pentru aceasta, de unde inseamna ca toate cheltuielile de utilizare, inclusiv impozite, taxe, asigurari le va plati acesta fara a putea fi recuperate vreodata de la COMODANTUL-PROPRIETAR.
dragosdana, la Jun 29 2010, 03:42 PM, a spus:
#307
Postat 23 August 2010 - 09:15 AM
Problema mea este urmatoatoarea :
O firma este pe profit si doreste sa-si suspende activitatea incepand cu luna octombrie.(lipsa contracte)
Ideea este ca daca va fi suspendata din octombrie, se va face bilant la 31.12.2010 cu datele aferente perioadei iulie-octombrie 2010.(nemaiavand activitate din octombrie)
In conturile bancare sunt bani, reprezentand depozite, in vederea achitarii dividendelor asociatilor.
Daca activitatea este suspendata si se va incerca obtinerea regimului derogatoriu, asociatii isi vor putea ridica dividendele dupa inchiderea exercitiului financiar, in 2011 ?
Multumiri
#308
Postat 23 August 2010 - 11:31 AM
Sa nu iuti de decl 101 pt. 2010
Parerea mea este ca poti plati dividende pt. ca ele nu constituie venit /cheltuiala. Ma gandesc doar ca trebuie sa depui decl cu impozitul... ?
Sa vedem si alte pareri...
#309
Postat 23 August 2010 - 02:34 PM
#310
Postat 24 August 2010 - 08:39 PM
biscuta, la Aug 23 2010, 03:34 PM, a spus:
#311
Postat 24 August 2010 - 08:48 PM
Mary, la Aug 23 2010, 10:15 AM, a spus:
Problema mea este urmatoatoarea :
O firma este pe profit si doreste sa-si suspende activitatea incepand cu luna octombrie.(lipsa contracte)
Ideea este ca daca va fi suspendata din octombrie, se va face bilant la 31.12.2010 cu datele aferente perioadei iulie-octombrie 2010.(nemaiavand activitate din octombrie)
In conturile bancare sunt bani, reprezentand depozite, in vederea achitarii dividendelor asociatilor.
Daca activitatea este suspendata si se va incerca obtinerea regimului derogatoriu, asociatii isi vor putea ridica dividendele dupa inchiderea exercitiului financiar, in 2011 ?
Multumiri
Este de dorit ca lichiditatile sa fie resorbite ori depuse pe termene ce depasesc perioada de suspendare, astfel ca sa nu genereze VENITURI IMPOZABILE.
Este cunoscut faptul ca petru perioada de suspendare si regim derogatoriu NU SE DEPUN LA TERMENELE DE RAPORTARE LEGALE alte declaratii decât pentru evenimentele economico-patrimoniale care s-au derulat în perioada de activitate. Evenimentele similare se vor raporta numai DUPA RELUAREA ACTIVITATII, revenirea în vector fiscal.
#312
Postat 04 September 2010 - 05:38 PM
Pot face o repartizare de profit inainte de 31 decembrie 2010 data fiind suspendarea activitatii pt a ramane conturile bancare cu 0 lei ?
Asociatii isi pot ridica banii din dividende dupa existenta bilantului de la 31 decembrie 2010 sau exista o alta modalitate?
#313
Postat 10 September 2010 - 02:32 PM
#314
Postat 10 September 2010 - 02:53 PM
Va rog foarte mult sa-mi spuneti opinie oficiala in ceea ce priveste o firma suspendata.
Factura de la Registrul Comertului se elibereaza inainte de data suspendarii activitatii. Daca de ex: astazi te prezinti cu toate actele in regula la REg. Com. , platesti, iti da chitanta si factura, iar ulterior vei primi instiintare (pe site-ul lor) cu data cand societatea isi suspenda activitatea, timp in care poti face inregistrari. Comisionul bancar poate fi inregistrat pana la data suspendarii, dupa -nu ai voie sa inregistrezi decat dupa ce a trecut termenul suspendarii si din nou ai fost la reg com. sa faci mentiuni in acest sens.
#315
Postat 28 October 2010 - 11:11 AM
Am si eu o intrebare tot legata de inregistrarea in perioada de suspendare a societatii a doua facturi .
Ma documentez, dar n-am certitudinea inca daca pot inregistra doua facturi, una emisa de ONRC pt emiterea extrasului de registru pt suspendare si alta pt achitarea impozitelor restante la Administratia Financiara:tva,bs si majorari tva. Aceste facturi au fost emise dupa data suspendarii activitatii, pentru obtinerea regimului derogatoriu de depunere declaratii la Administratia Financiara.
Din ce am citit pana acum, nu ar trebui sa inregistrez in aceasta perioada. Dar nu sunt sigura.
Multumesc.
#316
Postat 02 November 2010 - 09:21 PM
#317
Postat 06 December 2010 - 04:57 PM
imi cer scuze daca am postat gresit, dar as vrea sa ma ajutati.
am o firma aflata in suspendare activitate si un leasing auto in derulare la care au trecut 3 ani si mai e doar unul.
Societatea de leasing nu vrea sa-mi mai emita facturile de leasing, deoarece spune ca firma fiind in inactivitate trebuie sa achit integral sau sa cesionez bunul, dar inactivitatea nu e acelasi lucru cu suspendarea....
Eu stiam ca platile la furnizori in derulare se pot efectua in continuare chiar daca este in suspendare activitate....
Va rog sa ma ajutati, sa-mi dati niste sfaturi.
Multumesc mult!
#318
Postat 08 December 2010 - 05:37 PM
Aceasta postare a fost editata de Florin_76: 08 December 2010 - 05:38 PM
#319
Postat 08 December 2010 - 06:58 PM
Florin_76, la Dec 8 2010, 05:37 PM, a spus:
multumesc pt raspuns.
chestia e ca firma de leasing a zis ca in baza unei hotariri interne a lor nu mai vrea sa continue contractele cu firmele aflate in suspendare, desi eu vreau sa platesc in contiuare.
e legal sa faca asa ceva?
merci!
#320
Postat 11 December 2010 - 09:21 PM
mad.rottwailer, la Dec 8 2010, 06:58 PM, a spus:
Florin_76, la Dec 8 2010, 05:37 PM, a spus:
multumesc pt raspuns.
chestia e ca firma de leasing a zis ca in baza unei hotariri interne a lor nu mai vrea sa continue contractele cu firmele aflate in suspendare, desi eu vreau sa platesc in contiuare.
e legal sa faca asa ceva?
merci!
FERM.
ABUZ! Nu isi cunosc interesul/ori/ vor sa dea cuiva o tzeapã
Similar Topics
2 useri citesc topicul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi