#21
Postat 25 August 2005 - 06:06 PM
#22
Postat 25 August 2005 - 07:35 PM
kimba a spus:
Ce ziceti, cat o sa-l coste toate amenzile ?
Eu, in orice caz nu m-as baga in asa ceva. Banii sunt multi, dar si neintelegerile ulterioare pot fi majore. Cine stie cat si pana cand va trebui sa tot plateasca amenzi ...
#23
Postat 25 August 2005 - 07:41 PM
#24
Postat 25 August 2005 - 08:39 PM
#25
Postat 25 August 2005 - 08:54 PM
Am un fix, ce-a facut cu bilanturile si fisele fiscale ?!
PS : s-o inchida, s-o lase balta, ce-a platit pina acum a mincat lupu' (n-o sa-i recunoasca nimeni platile pentru datoriile la salarii), sa-si faca alta firma curata si s-o ia de la inceput cu evidenta ca lumea.
#26
Postat 26 August 2005 - 09:46 AM
Eu n-am vorbit cu patronul inca.Mi l-a recomandat o cunostinta.Doream intai sa aflu parerile voastre, daca s-a mai cofruntat cineva cu situatii de genul asta. Poate ca nici nu e dispus sa ofere prea multi bani.Si-atunci chiar nu merita.
#27
Postat 26 August 2005 - 10:17 AM
sunt foarte curioasa. http://www.conta.ro/...tyle_emoticons/default/wink.gif
#28
Postat 26 August 2005 - 06:55 PM
#29
Postat 26 August 2005 - 08:03 PM
#30
Postat 26 August 2005 - 08:48 PM
#31
Postat 08 September 2005 - 08:34 AM
#32
Postat 09 September 2005 - 12:45 PM
#33
Postat 09 September 2005 - 02:42 PM
#34
Postat 09 September 2005 - 03:24 PM
mai tin contabilitatea la trei micro cu urm tarife 1mil, 1.5mil, 2mil (ctr timp partial)
nu muncesc acasa fac totul in cele 8 ore la firma unde sunt am ctr de 8h
atunci cand iti stabilesti tariful o faci si in functie de timpul pe care il mai ai disponibil, pt ca este nevoie sa ii ajuti la rezolvarea problemlor care apar
succes!
#35
Postat 09 September 2005 - 03:29 PM
#36
Postat 27 February 2006 - 05:59 PM
1.pe global in ansamblu in functie de nr. de acte?
2.dupa numarul de masini?
3.dupa numarul de persoane angajate?
Ca particularitate firma are o fluctuatie mare de personal => volum mai mare de munca in legatura cu personalul. In cazul in care se opteaza pt. negocierea pretului in functie de numarul de personal care credeti ca ar fi acesta? Cati lei / angajat? (am auzit de tarife numai pentru partea de salarii fara contabilitate de 40 RON / angajat)
#37
Postat 27 February 2006 - 06:43 PM
- volumul de munca, la care aplic un tarif orar de cca 20 ron/ora;
- raspunderea angajata, functie de cifra de afaceri, domeniul de activitate, etc, factor care poate reduce sau multiplica tariful orar.
Dar, bineinteles, cel mai important lucru este negocierea.
Intrebarea se referea la un tarif brut impozabil, ca eu asa am inteles?
#38
Postat 27 February 2006 - 07:07 PM
#39
Postat 31 March 2006 - 12:48 PM
Sunt contabil primar la o firma de electrocasnice. Cand m-am angajat, am cerut patronului salariul de 700 RON si pe cartea de munca 950 Ron. Acum, in mai se vor face negocieri de salariu. Intrebarea mea este daca sa mai plusez ceva sau sa o las balta.Mentionez ca tin contabilitatea primara la depozitul firme plus la cele 15 magazine pe care le are firma prin tara, plus registrul de casa, banca, fise de clienti, furnizori.
#40
Postat 31 March 2006 - 01:48 PM
700 ron??????????????
sa te tot angajeze omul.......esti contabilul ideal!
nu te supara. "pluseaza" frate cu incredere!!!
de acord cu mine cineva?
ai vreun sef ierarhic superior? este vreun contabil sef sau esti singur :-k
4 useri citesc topicul
0 membri, 4 vizitatori, 0 utilizatori anonimi