Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Revisal 5.0 - de la 01.08.2011 - Forum 100% contabilitate - Conta.ro - Pagina 4

Salt la continut


Revisal 5.0 - de la 01.08.2011


273 replies to this topic

#61 Eleonora13

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 19 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Constanta

Postat 17 August 2011 - 12:21 PM

asa am facut si eu :happy: , am exportat fisierul si nu stiu daca sa al trimit sau! nu :smile: :sad:



#62 dracsor

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 1 Postari:

Postat 17 August 2011 - 01:02 PM

Si pana la urma in revisalul nou, nu mai trecem si fostii angajati? Ca de importat se importa doar contractele active. Eu i-am bagat pe toti, dar nu am trimis fisierul. Nu stiu daca e ok asa si am aceeasi intrebare legata de salarii.




#63 dragosdana

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 136 Postari:

Postat 17 August 2011 - 01:11 PM

Suspendarea contractului la cerere pt concediu fara plata cum se introduce? Si ce articol?



#64 cvmi

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 16 Postari:

Postat 17 August 2011 - 01:13 PM

Eu am pus salariul din 1.08.2011. Am suspendat contractele(pt. ingrijirea copilului),inregistratrea facandu-se cu data de azi, desi contractele pe care le am erau suspendate cu martie , respectiv iulie 2011(am specificat ca sunt suspendate din marte si iulie) si am pus salariile pe care le aveau atunci. Am facut exportul si le-am transmis. Nu am avut erori. Cred ca e bine!?(nu sunt sigura dar nu avem cum sa transmit suspendarea contractelor inainte si va aparea ca fiind transmisa azi).



#65 Eleonora13

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 19 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Constanta

Postat 17 August 2011 - 01:15 PM

Vezi postareadragosdana, la 17 August 2011 - 01:11 PM, a spus:

Suspendarea contractului la cerere pt concediu fara plata cum se introduce? Si ce articol?
Art. 54 CM
CONTRACTE-SUSPENDARE-SELECTEZI SALARIATUL-DATA SUSPENDARII-DATA INCETARII-SELECTEZI ART 54-SALVEZ

asta este suspendarea, si incetarea suspendarii
CONTRACTE- INCETARE (LA CAMPUL SUSPENDARE) - DATA INCETARII-SALVARE



#66 Maria C

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 8 Postari:

Postat 17 August 2011 - 01:24 PM

Am incercat sa deslusesc de pe site ITM http://www.inspectia....3_20110815.pdf din aceste multiple exemple, un mod corect de a actualiza salariile si celelalte elemente din contracte, specifice fiecarei situatii in parte. Daca va uitati in exemple (cele in format xml, pentru ca intr-un format inteligibil si usor de urmarit, vad ca nu se pot crea), deci repet in aceste exemple DATA este 01.01.2011 :smile: . Nu mi se pare corect, sa se inregistreze incetarea contractului la 01.08.2011, daca el a fost suspendat din martei sau aprilie, nu stiu ce corelatia ar mai fi cu decalartiile si statele...? poate gresec eu, si imi cer scuze, caut doar sa ne lamurim cu totii cum sa completam astfel incat sa nu ne trezim cu amenzi...sau situatii greu de gestionat in viitor. Deci repet inca o data intrebarea mea: cu ce salariu actualizez REVISAL, cel de la 01.01.2011, de la 01.08.2011, cel de la geneza salariatului (cum a mai spus cineva) cu actualizarile din actele aditionale...?

Si as mai indrazni sa va rog sa ma lamuriti cu urmatoarea dilema: daca o firma infiintata sa zicem acum 3 luni trebuie sa intocmesca REVISAL (normal), downloadeaza de la inceput prima versiune, introduce salariatii cu COR de acum 4 ani (ceea ce e incorect deoarece COR actual poate fi altul, iar CAEN putea fi inexistent la acea data...), apoi actualizeaza acest stupid program cu versiunile ulterioare de COR si apoi ajunge la ultima versiune? asa e corect? mi-e tare greu sa identific logica acestui program desi, normal ca a trebuit sa-l folosesc inca de la aparitie. Probabil se doreste ca unele date sa fie introduse eronat de catre noi cei multi (datorita neclaritatilor, a informatiilor incomplete sau din lipsa lor cu desavarsire), astfel ca ei (cei atotstiutori) sa "culeaga" amenzi grase pentru "buget" evident...
multumesc mult si iertati-ma daca nu am postat corect sau daca problemele mele sunt plictisitoare (poate s-au mai discutat dar nu gasesc ...)



#67 cvmi

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 16 Postari:

Postat 17 August 2011 - 06:42 PM

Data suspendarii contractului nu este in august pentru suspendarea din martie, acolo se specifica suspendat din data de... martie pana la data de ...., doar transmiterea suspendarii va fi acum in august pentru ca numai acum a aparut programul Revisal in care se poate trece suspendarea unui contract.



#68 Maria C

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 8 Postari:

Postat 18 August 2011 - 08:09 AM

Buna ziua,
am si eu o mica intrebare, o nelamurire, am postat si la "REVISAL-totul despre el" insa poate gasesc un raspuns aici.... In noul REVISAL trecem modificarile aparute de la 01.01.2011 sau ceea ce avem la 01.08.2011? Avand in vedere ca programul inlocuieste parctic cartea de munca, eu ma gandesc ca ar trebui introduse toate modificarile de la 01.01.2011 (am obesrvat si in acele exemple din site ITM ca pornesc cu 01.01.2011), dar nu sunt foarte lamurita. Mai concert, ce salariu trecem in noul program, salariul de la 01.01.2011 sau salariul de la 01.08.2011. Am avut marire de salariu in aprilie si as vrea sa stiu cum trebuie operat corect, daca ma puteti ajuta.
Multumesc anticipat



#69 SERBAN MARIANA

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 789 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:BUCURESTI

Postat 18 August 2011 - 08:25 AM

Am aceasta problema: se salveaza cu formatul RVS,iar cand am ioncercat sa il transmit imi da urmatorul mesaj "ORA-20011: Formatul Fişierului este Invalid. -20041ORA-20041: Fisierul preluat trebuie sa contina cel putin un salariat si un contract."

Va rog sa imi spuneti si mie cum pot sa rezolv eroarea de mai sus deorece am un salariat angajat pe societate

va multumesc !
RIANA784


Treburile ce se pot indeplini cu blandete niciodata nu dau gres



#70 tatumaria

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 48 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:bucuresti

Postat 18 August 2011 - 11:42 AM

A mai avut cineva situatia urmatoare: am incheiat 2 cim pe 31mai cu incepere activitate din 01.06.2011 si le-am transmis pe ambele in vechiul revisal . Pe site itm -revisal vechi- apar active ambele contracte ; cand preiau datele in programul nou apare doar unul dinte salariati iar celalalt nu .
Poate fi introdus manual fara alte repercursiuni (sa nu se dubleze ceva)?



#71 eugenia popescu

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 48 Postari:

Postat 18 August 2011 - 05:00 PM

Buna ziua!

Va rog sa-mi clarificati si mie citeva probleme legate de functionarea unei firme mici ,platitoare de impozit pe profit,cu asociat unic/administrator:
Pina acum o luna firma a avut angajat cu contract de m-ca director ec.,care s-a pensionat
1.-in situatia in care asociatul unic/administrator este absolventul unei facultati cu profil economic,poate semna bilanturile economice? .
a)-asociatul unic/administrator poate intocmi si contabilitatea firmei in situatia in care se pricepe?
b)-prefera sa nu mai anmgajeze personal;este voie ca firma sa nu aiba nici un angajat?
c)-ce se va intimpla in momentul depasirii sumei de 35.000 de E?

2.-asociatul/administrator nu are nici un contract de munca cu firma respectiva si nici contract cu casa de pensii sau de sanatate
a)-am inteles ca prin noile reglementari,este obligat sa aleaga una din 2:ori contract de m-ca,ori contract de asigurare?

Va multumesc pt.ajutor!



#72 Maria C

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 8 Postari:

Postat 18 August 2011 - 07:02 PM

Buna ziua,
am si eu o mica intrebare, o nelamurire, am postat si la "REVISAL-totul despre el" insa poate gasesc un raspuns aici.... In noul REVISAL trecem modificarile aparute de la 01.01.2011 sau ceea ce avem la 01.08.2011? Avand in vedere ca programul inlocuieste parctic cartea de munca, eu ma gandesc ca ar trebui introduse toate modificarile de la 01.01.2011 (am obesrvat si in acele exemple din site ITM ca pornesc cu 01.01.2011), dar nu sunt foarte lamurita. Mai concert, ce salariu trecem in noul program, salariul de la 01.01.2011 sau salariul de la 01.08.2011. Am avut marire de salariu in aprilie si as vrea sa stiu cum trebuie operat corect, daca ma puteti ajuta.
Multumesc anticipat
[/quote]

Buna seara, vad ca nu mai apar reactii, nici pro nici contra, astfel ca am instalat si eu programul final am actualizat contractele DAAAAAR, avand acum atatea functii de printare, m-am gandit sa printez si eu un RAPORT PER SALARIAT, si.... arata ca din 2006 incoace am avut un singur salariu (adica cel de azi- evident), lucru ce nu este in conformitate cu realitatea. Pe de alta parte, la alti salariati la care au fost si schimbari de COR acestea nu apar, deci ar trebui introduse :smile: , concret: un angajat din 2003 a avut o functie 1, in 2006 a deventi functia 2,; in REVISALUL din 2007 am raportat ceea ce era la acel moment respectiv functia 2, si acum in istoricul versiunii actuale apare ca a avut functia 2 in tot acest rastimp.... :sad: ... chiar nu stiu ce sa fac. Eu cred ca trebuie introduse toate modificarile de salariu si de functii, intreruperi, de la GENEZA SALARIATULUI PANA IN ACEST MOMENT. Asta e parerea mea finala, asta justifica si cele 90 de zile de gratie... Astept cu mare nerabdare reactiile si parerile voastre...



#73 tatumaria

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 48 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:bucuresti

Postat 19 August 2011 - 07:04 AM

Opinia celor de la itm bucuresti este : introducerea in revisal a situatiei existente la 01.08.2011(data la care intra in vigoare HG500) . Nu mi-au dat nicio solutie referitoare la angajatii care au plecat (defacerea contractului de munca) in perioada 1-15aug si care nu mai pot fi preluati de noul REVISAL . Deci acestia raman doar in baza de date pe vechea varianta . Adica este o mare "zapaceala" .
Cred ca cel mai bine era sa-i preluam asa cum sunt la 16.08.2011, data la care noul soft a devenit operational , dar obligativitatea respectarii actelelor normative o avem doar noi ! Ei s-au facut ca pun un program pe 1aug(respecta legislatia) pt. testate ; sincer , testarile trebuiau facute pana la acesta data si pe 31iulie sa fi avut la dispozitie REVISAL(HG.500)



#74 whitemagnolia09

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 7 Postari:

Postat 19 August 2011 - 09:42 AM

Buna ziua!
Va rog foarte mult sa ma ajutati sa rezolv urmatoarele probleme. De cand a aparut noul revisal in august 2011 tot incerc sa preiau baza de date veche. Mentionez ca pana in august nu am facut actualizari(lucrez cu varianta revisal 2.1.0), firma avand angajati din anul 2010. Am luat toate patch-urile de pe inspectia muncii si am inceput sa le instalez pe rand. In momentul in care am incercat sa instalez patch 04 mi-a spus ca treb sa am varianta revisal 2.0.6, pe care am instalat-o dar pe care nua am putut prelua datele din baza de date folosita cerand sa instalez varianta 1.0.0. Am instalat-o si pe asta dar neavand nici o data nu am avut ce baza de date sa preiau. Insa am reusit sa instalez patch 04. Dupa am instalat patch 05 si mi-a generat revisal 2.2.0. Atunci am zis ca ar trebui sa pot prelua baza de date de la revisalul utilizat insa nu m-a lasat(mentionez ca am salvat baza de date de pe 2.1 si mi-a generat un fisier format mdb)spunand ca nu contine un folder valabil. Revisalul var 5 am putut sa ilinstalez fara probleme dar la preluarea datelor imi cere urm> versiune db asteptata 240, versiune revisal asteptata 2.4.0(o am dar nu pot lua baza dee date de la 2.1) si in cele din urma imi cere versiune cor 5.0.
Sper ca ati inteles care este problema mea si ca ma puteti ajut.
Va multumesc anticipat si va urez spor la lucru!



#75 mirela 0702

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 920 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Iasi

Postat 19 August 2011 - 11:34 AM

Problema asta cu varianta asteptata 2.4.0. si cu versiunea de cor am avut-o si eu. Nu am inteles prea bine pasii pe care i-ai urmat tu, in sensul ca la un moment dat...le-am pierdut sirul, insa pot sa-ti spun ca la solicitarea variantei 2.4.0 de care zici, am rulat si patch-ul 07 pe care nu-l rulasem (practic am rulat toate patch-urile: 04,05,06,07), apoi am salvat baza de date si in final mi-o preia (inca sunt la preluare si imi actualizez contractele active).



#76 eugenia popescu

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 48 Postari:

Postat 19 August 2011 - 05:21 PM

Vezi postareaeugenia popescu, la 18 August 2011 - 05:00 PM, a spus:

Buna ziua!

Va rog sa-mi clarificati si mie citeva probleme legate de functionarea unei firme mici ,platitoare de impozit pe profit,cu asociat unic/administrator:
Pina acum o luna firma a avut angajat cu contract de m-ca director ec.,care s-a pensionat
1.-in situatia in care asociatul unic/administrator este absolventul unei facultati cu profil economic,poate semna bilanturile economice? .
a)-asociatul unic/administrator poate intocmi si contabilitatea firmei in situatia in care se pricepe?
b)-prefera sa nu mai anmgajeze personal;este voie ca firma sa nu aiba nici un angajat?
c)-ce se va intimpla in momentul depasirii sumei de 35.000 de E?

2.-asociatul/administrator nu are nici un contract de munca cu firma respectiva si nici contract cu casa de pensii sau de sanatate
a)-am inteles ca prin noile reglementari,este obligat sa aleaga una din 2:ori contract de m-ca,ori contract de asigurare?

Va multumesc pt.ajutor!



Poate ca ar fi trebuit sa postez la alt subiect ,dar si problemele mele sint legate de REVISAL.Intii trebuie sa-mi fie clarificate intrebarile puse mai sus si apoi sa trec la intocmirea registrului.
Poate reuseste cineva sa ma ajute!

Cu multumiri din nou! :smile:



#77 Lexiroxi

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2080 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Timisoara

Postat 20 August 2011 - 06:05 PM

Vezi postareaMaria C, la 18 August 2011 - 08:09 AM, a spus:

......Mai concert, ce salariu trecem in noul program, salariul de la 01.01.2011 sau salariul de la 01.08.2011. Am avut marire de salariu in aprilie si as vrea sa stiu cum trebuie operat corect
Salariile de la 1.08.2011; de ex. ai 20 de contracte active la 20.08, le transferi in noul Revisal, actualizezi salariile si sporurile cu caracter permanent (cele scrise in CIM), operezi suspendarile, salvezi si transmiti Registrul on-line sau pe suport CD, discheta. Daca ai modificari de salariu (mariri, diminuari) intre 1.08 si pana la data de 20.08, faci si aceste modificari si vei avea o baza de date corecta, incepand cu data de 1.08.2011, asa cum prevede HG 500/2011. In vechea baza de date raman contractele incheiate pana la 20.08, care au fost transmise cu vechiul Revisal. Daca vor aparea alte precizari facute de ITM, vei opera in Revisal si acele modificari, deocamdata reglementarile actuale prevad introducerea salariilor si a sporurilor permanente doar de la 1.08.2011, oricum baza de date care se transmite este de fiecare data in integritatea ei, cu toti angajatii.



#78 whitemagnolia09

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 7 Postari:

Postat 22 August 2011 - 09:05 AM

Vezi postareamirela 0702, la 19 August 2011 - 11:34 AM, a spus:

am rulat si patch-ul 07 pe care nu-l rulasem (practic am rulat toate patch-urile: 04,05,06,07), apoi am salvat baza de date si in final mi-o preia (inca sunt la preluare si imi actualizez contractele active).
multumesc din suflet pentru raspuns, chiar m-a ajutat! Problema era ca eu instalam patchurile si nu am actualizat si codurile cor dupa fiecare patch!
Mai am totusi o intrebare....:D. La salariul brut trebuie sa trecem brutul inclusiv spor vechime sau trecem brut fara spor si calculeaza automat brutul intreg salariu plus spor vechime!

Multumesc inca o data!



#79 ILONA_RALUCA

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 1 Postari:

Postat 22 August 2011 - 12:33 PM

Cum se face salvarea salariatilor din vechiul program(cu export actualizari?)si preluarea in noul program ?

Multumesc.



#80 monica bungau

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 1 Postari:

Postat 22 August 2011 - 01:04 PM

As avea si eu nevoie de "putin" ajutor ; sunt responsabila in compania la care lucrez cu transmiterea Revisalului si cu intreaga parte de RU din companie;la implementarea noului program de Revisal,am intampinat urmatoarele probleme:
- am constatat ca mai multi angajati apar cu o anumita functie in Revisal (ex. functionar administrativ) si alta trecuta in contractul de munca (ex. agent de vanzari); mentionez ca la momentul angajarii mele firma avea deja 1 an de activitate deci Revisalul a fost condus pana in acel moment de o alta persoana.
- toti angajatii primesc un spor de santier de 5 RON / zi , pentru zilele lucrate din luna, dar acest spor este stipulat doar in contractul colectiv de munca la nivelul unitatii ( constructii ) , nefiind insa trecut in CIM ale angajatilor ( pe statul de plata apare la “alte drepturi “ suma totala pentru luna in curs); cum procedez in acest caz la actualizarea in noul Revisal , il trec acest spor ? daca da, ce valoare trec ? pur si simplu 5 ? ca nu-mi permite sa detailez ca pe zi lucrata, se intelege de la sine ? sau cum ?
- pana definitivez actualizarea noului Revisal cum procedez cu contractele de munca noi aparute ? le pot transmite cu programul vechi sau trebuie obligatoriu cu cel nou ?
Astept cu nerabdare raspunsurile voastre.

O zi frumoasa tuturor!!!






Similar Topics Collapse

2 useri citesc topicul

0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL