Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Mary's Content - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


Mary's Content

There have been 152 items by Mary (Search limited from 25-November 07)



Sort by                Order  

#254043 Bilant la 31 decembrie 2012

Postat de Mary on 08 April 2013 - 08:18 PM in Arhiva

Ma gandeam la un alt aspect.
Administratorul societatii care este si asociat, face o munca "relativ"gratuita, daca nu este salariat.(si pe perioada suspendarii societatii)
Daca ar fi si economist, si-ar semna singur tot.(se imputerniceste singur)
Oare nu exista nici o baza in asa fel incat sa poata decide sa-l ajute unul cu studii economice, fara plata, daca persoana respectiva e de acord...
O decizie, o conventie, un acord...?!


Multumesc.



#253971 Bilant la 31 decembrie 2012

Postat de Mary on 06 April 2013 - 01:52 PM in Arhiva

Am si eu o intrebare...

Am fost angajata la o societate pana la 31.12.2011. Societatea si-a suspendat activitatea in martie 2012. CA anuala este 0.Deci...va trebui intocmit bilant pentru 2012.
Eu as putea sa semnez acest bilant, daca se face conventie civila intre mine si societate cu remuneratie 0.
E legal asa ceva ?
(am studii economice superioare)



#249599 TVA firma cu activitatea suspendata

Postat de Mary on 24 July 2012 - 04:06 PM in Arhiva

Buna ziua,

Daca societatea are activitatea suspendata temporar (3 ani) la registrul comertului 07.03.2012-06.03.2015, ANAF a notificat referitor la anularea din oficiu a inregistrarii in scopuri de tva cu 19.04.2012...
Ultimul decont de tva a fost depus pt trim 1 2012.
S-a primit decizie de aprobare a regismului derogatoriu de deplasare pt 07.03.2012-06.03.2015, mai trebuie depus vreun decont de tva(decl 300) pentru trimestrul 2 2012 (01.04.2012-19.04.2012) ?

Oricum ar fi cu 0....


Multumiri.



#245306 Revisal 5.0 - de la 01.08.2011

Postat de Mary on 20 October 2011 - 01:00 PM in Arhiva

Cu ce data trebuie sa fie intocmita decizia privind operarea in revisal de catre un salariat ?



#244367 depunere declaratii ONLINE

Postat de Mary on 10 September 2011 - 08:40 PM in Arhiva

Daca am depus de 2 ori on-line declaratia 300 (lunara) pv tva la aceeasi firma , oare va fi cazul sa depun cerere de corectie a tva ? :sad:



#243187 adeverinta vechime

Postat de Mary on 19 July 2011 - 09:49 PM in MODELE FISIERE RESURSE UMANE

Pentru o persoana care incheie contractul de munca la 01.08.2011, cum ar trebui sa sune adeverinta de vechime ? Pana la 01.01.2011 a avut carnet de munca completat de ITM.

Multumiri.



#238207 Bilete de autocar - transport intern

Postat de Mary on 21 February 2011 - 06:16 PM in ALTE DOCUMENTE

Un salariat se deplaseaza in interes de serviciu in alta localitate din Romania, cu autocar (microbuz) .
Furnizorul de servicii de transport a eliberat acel bilet specific cu nr de km parcursi si pretul biletului.

Intrebarea este : Daca acel bilet nu este stampilat , fiind specificata doar data in care a fost efectuat transportul este ok pt a fi atasat la decont, si implicit considerat document justificativ ?



#236680 decl. 101 / depunere 2011

Postat de Mary on 05 February 2011 - 05:00 PM in Arhiva

Am urmatoarea situatie :

Perioada 01.01.2010-30.09.2010 :

imp minim : 3225 lei
imp profit datorat : 5712 lei

imp pr platit : 7677 lei

Rezulta ca la 30.09.2010 am un impozit de recuperat de 1965 lei.

In perioada 01.10.2010-31.12.2010 am o pierdere fiscala de 6087 lei.

Corectia imp pe profit anual 691=441 -1965 lei o inregistrez la septembrie 2010 sau in decembrie 2010 ?
Daca o inregistrez in decembrie 2010 , nu voi mai avea corelatie intre balanta de verificare si declaratia 101 din per 01.10.2010-31.12.2010.
Corectia respectiva se refera la "anul fiscal" 01.01.2010-30.09.2010"

Ce parere aveti ?

Daca anul 2011 sunt platitor de imp pe venitul microintreprinderilor pot asimila diferenta de imp pe profit de recuperat cu imp pe venitul microintreprinderilor de platit ?



#235619 TVA trimestrial 0

Postat de Mary on 19 January 2011 - 01:45 PM in Arhiva

In situatia in care societatea este inregistrata in scopuri de tva, dar in timpul trim 4 nu a emis nici o factura, dar nici nu a cumparat nimic cu factura, decontul de tva se depune cu 0 ?

Firma nu are activitatea suspendata.



#235079 decizie majorare salariu de la 01.01.2011

Postat de Mary on 10 January 2011 - 06:17 PM in ITM, Inspectia Muncii

Sunand la inspectorii de munca prezentati in comunicatul ITM , mi s-a spus telefonic ca actele aditionale referitoare la majorarile de salarii de la 01.01.2011 se depun la ITM. (acestea nefiind informatii care se regasesc in registrul electronic al salariatilor)
Mergand la ITM, acestia nu primesc acte aditionale cu 01.01.2011.

Ce parere aveti ? Trebuiau sa le primeasca sau nu ?



#235078 REVISAL - 2010

Postat de Mary on 10 January 2011 - 06:09 PM in Arhiva

Daca am de curand accesul
la registrul electronic, si am constatat ca in 2007 am uitat sa transmit o modificare de functie a unei persoane, cum procedez ?

Daca transmit acum respectiva modificare, iau amenda ?
Sau ce ar trebui sa fac ?

Multumesc



#235012 REVISAL - 2010

Postat de Mary on 09 January 2011 - 10:46 AM in Arhiva

Daca am de curand accesul la registrul electronic, si am constatat ca in 2007 am uitat sa transmit o modificare de functie a unei persoane, cum procedez ?

Daca transmit acum respectiva modificare, iau amenda ?



#233763 Desfiintare post ------angajat in somaj

Postat de Mary on 30 November 2010 - 09:57 PM in SOMAJ

Da, in lege nu se precizeaza daca contractul de munca este pe perioada determinata sau nedeterminata; doar ca acei pasi sunt de urmat.



#233762 Desfiintare post ------angajat in somaj

Postat de Mary on 30 November 2010 - 09:49 PM in SOMAJ

In Codul Muncii se precizeaza :
Art. 65. [concedierea pentru motive obiective]
(1) Concedierea pentru motive care nu țin de persoana salariatului reprezintă încetarea contractului individual de muncă determinată de desființarea locului de muncă ocupat de salariat, din unul sau mai multe motive fără legătură cu persoana acestuia.
(2) Desființarea locului de muncă trebuie să fie efectivă și să aibă o cauză reală și serioasă.


Se poate proceda in felul mentionat mai sus si pt contractele de munca pe perioada nedeterminata ?



#233048 TVA prestari de servicii

Postat de Mary on 11 November 2010 - 06:00 PM in Arhiva

Multumesc frumos.

Infara de decontul de tva unde se completeaza datele din factura emisa, mai exista si vreo alta declaratie care trebuie completata ?


Numai bine !



#232982 TVA prestari de servicii

Postat de Mary on 10 November 2010 - 08:45 PM in Arhiva

Bunaseara ,

Daca o firma de Romania are un contract de consultanta cu o societate din Republica Moldova.
Documentatia aferenta contractului este elaborata in Romania si implementata la client in Republica Moldova,
factura emisa catre clientul din Republica Moldova trebuie sa fie cu tva sau fara ?


Multumiri



#232836 Contract realizare website - Certificat de Rezidenta Fiscala

Postat de Mary on 07 November 2010 - 08:28 PM in CONTRACTE comerciale

Mai este valabila declararea contractelor cu persoanele nerezidente la adm financiara in 30 zile ?

Daca exista contract intre firma cu rezidenta in Romania si firma din Republica Moldova cu urmatoarele specificari :

- obiect contract : elaborarea de documentatie pt certificare sist de management (o elaboreaza cea mai mare parte in Romania)
participa la sustinerea documentatiei elaborate (in Republica Moldova )

- Beneficiarul a cerut certificat de rezidenta fiscala de la partea romana , in caz contrar oprind impozit de venit


Factura emisa de partea romana, trebuie sa fie cu tva sau fara ?



#231573 contract munca durata determinata

Postat de Mary on 25 September 2010 - 08:53 PM in Arhiva

Buna !

Un salariat are contract de munca pe perioada nedeterminata suspendat.
Doreste sa revina la munca. Si i se propune un contract de munca pe perioada determinata .
Cum se procedeaza ?

1. Decizie de incetare a suspendarii, apoi act aditional de modificare a duratei contractului ?

sau

2. Decizie de incetare a suspendarii, incheiere contr de munca pe perioada nedeterminata si nou contract pe perioada determinata ?


Cum se declara in revisal ?

Multumesc.



#231011 Concediere persoana cu contractul de munca suspendat

Postat de Mary on 09 September 2010 - 06:09 PM in Arhiva

Buna !

Daca sotia este salariata unei societi comerciale si a avut contractul de munca suspendat pentru a insoti la post sotul salariat al misiunilor diplomatice si oficiilor consulare ale Romaniei in strainatate , la incetarea misiunii sotului este obligatorie reincadrarea sotiei. Daca da , pe ce perioada ?
Daca nu, ce trebuie facut pt a nu mai fi salariata ?

Multumiri



#230838 Suspendare activitate societate comerciala SRL

Postat de Mary on 04 September 2010 - 05:38 PM in Arhiva

Nu inteleg...
Pot face o repartizare de profit inainte de 31 decembrie 2010 data fiind suspendarea activitatii pt a ramane conturile bancare cu 0 lei ?
Asociatii isi pot ridica banii din dividende dupa existenta bilantului de la 31 decembrie 2010 sau exista o alta modalitate?



#230167 Suspendare activitate societate comerciala SRL

Postat de Mary on 23 August 2010 - 09:15 AM in Arhiva

Bunaziua,

Problema mea este urmatoatoarea :

O firma este pe profit si doreste sa-si suspende activitatea incepand cu luna octombrie.(lipsa contracte)
Ideea este ca daca va fi suspendata din octombrie, se va face bilant la 31.12.2010 cu datele aferente perioadei iulie-octombrie 2010.(nemaiavand activitate din octombrie)
In conturile bancare sunt bani, reprezentand depozite, in vederea achitarii dividendelor asociatilor.
Daca activitatea este suspendata si se va incerca obtinerea regimului derogatoriu, asociatii isi vor putea ridica dividendele dupa inchiderea exercitiului financiar, in 2011 ?

Multumiri



#229945 deplasare interna

Postat de Mary on 17 August 2010 - 05:45 PM in Arhiva

In conformitate cu prevederile articolului 2 alineat (1) litera a) ale Legii nr. 118/2010, incepand cu data de 1 iulie 2010 se reduc cu 25% drepturile de natura salariala ale personalului din cadrul institutiilor si autoritatilor publice acordate in baza Hotararii Guvernului nr. 518/1995 privind unele drepturi si obligatii ale personalului raman trimis in strainatate pentru indeplinirea unor misiuni cu caracter temporar.

Prin urmare, in coroborare cu prevederile articolului 21 alineat (3) litera b) ale Legii 571/2003 privind Codul Fiscal, incepand cu aceeasi data, calculul deductibilitatii cheltuielilor cu indemnizatia de deplasare acordata salariatilor limitata la 2,5 ori nivelul legal stabilit pentru institutiile publice se calculeaza prin reducerea cu 25% a cotelor prevazute in prezent in Hotararea Guvernului nr. 518/1995.

Ce nu inteleg eu ? Si si pt diurna in tara se modifica ceva ? Adica este 13lei/zi*2.5 ? Sau din aceasta valoare se scad 25 % ?



#226144 lichidare/dizolvare/radiere SRL

Postat de Mary on 23 May 2010 - 08:59 PM in Aspecte juridice privind societatile comerciale

Prin balanta nu mai este mare lucru.
Doar clienti de incasat , un ct bancar si niste salariati care vor pleca...



#226118 lichidare/dizolvare/radiere SRL

Postat de Mary on 21 May 2010 - 07:44 PM in Aspecte juridice privind societatile comerciale

Ce trebuie facut in cazul in care se doreste inchiderea unei societati comerciale ?

Societatea comerciala nu are datorii la stat, la furnizori sau la salariati.



#225664 ajutor de deces si ajutor de imormantare

Postat de Mary on 11 May 2010 - 10:19 PM in Arhiva

in ce valoare pot sa acord un ajutor de inmormantare din cheltuieli sociale 2% din fondul de salarii brut lunar ? (ca sa fie deductibil fiscal)




Cometa SQL