- Forum 100% contabilitate - Conta.ro
- → CLEO's Content
CLEO's Content
There have been 31 items by CLEO (Search limited from 25-November 07)
By content type
See this member's
#130656 jurnal de vanzari/ cumparari
Postat de CLEO on 08 May 2007 - 08:57 PM in Arhiva
Cel putin, eu asa ma verific : TOTAL DOCUMENT din REG.CUMPARARI (col.5) = TOTAL CREDIT FURNIZORI (CONT 401)
sau Cumparari scutite de TVA (col.6), deci aici pun suma care nu este purtatoare de tva +
Baza de impozitare (col.7) +
Valoarea tva (col.8)
---------------------------------------
= TOTAL DOCUMENT (col.5 Reg Cumparari), respectiv Total credit furnizori
ex.: am o factura care are tva 0%, val 350 ron:
tot doc (col.5 reg.cump) 350
Cumparari scutite (col.6) 350
Baza impozitare (col 7) 0
val tva (col.8) 0
Astfel, in analiticul lui 401 ai 350 pe credit pe furnizorul respectiv,
in decont vei avea trecut la scutiri 350
Cam asa procedez eu.....
In ceea ce priv reg Vanzari, cu garantie in rosu, nu am avut pana acum, si chiar nu stiu cum ar fi bine, ma mai documentez si revin.........
#131170 NU EXIST IN BAZA DE DATE D.G.F.P-C-ta !
Postat de CLEO on 14 May 2007 - 10:33 PM in Arhiva
Nu cred ca firma care s-a ocupat de infiintarea societatii avea obligatia depunerii decl 010, de regula asta treb depusa de contabil/administrator !
Eu nu am inteles totusi ceva, firma este infiintata din 2006, si nu ati depus nici o declaratie? In mod normal, daca nu depui declaratie de inactivitate, treb depuse lunar /trimestrial ( daca este microinteprindere); la prima depunere se anexeaza si o copie dupa CUI.iar atunci ti-ar fi spus si de 010, daca nu o aveai depusa !
Poate reusesti totusi sa depui 010, dar mai ai un hop apoi cu declaratiile restante....
Daca chiar nu ai avut deloc activitate, poti merge in audienta la director la Ad-tie, si poate scapi cu un avertisment, daca nu, sfatul meu este sa mergi la biroul unde se depun cereri pt cazier fiscal, spui ca iti trebuie un cazier, sau pur si simplu spui ca vrei sa stii ce declaratii tb sa depui din urma, si ti le da pe lista !
Atentie insa, sa ai lista integrala, cu toate declaratiile lipsa, astfel ca, dupa ce ai facut toate declaratiile, sa le poti depune toate odata, si astfel platesti o singura amenda (250 ron) !!!
Succes !
#135586 Raportari on-line ITM
Postat de CLEO on 27 June 2007 - 09:33 PM in Arhiva
Eu, in Constanta, depun declaratia de comision ITM de 3 luni. Imi listez 2 exemplare, unul imi ramane la firma, celalalt il depun la ghiseu, bineinteles semnat si stampilat!
De regula, am depus dupa data de 25,totul este sa o transmiti online pana in 25(inclusiv) astfel ca numarul de inregistrare sa fie in termen . Este fff simplu, mergi si o depui la ghiseu, si o lasi la ei, nu mai trebuie sa-ti treaca nimica pe exemparul tau !!
Deci, pt comisionul ITM trebuie depus un exemplar la ei
Pentru Revisal transmis on line nu trebuie depus nimic la ei, trebuie doar listat si pastrat la firma.
#151722 inventariere clienti
Postat de CLEO on 26 November 2007 - 08:28 PM in Arhiva
Dai cautare pe google inventariere si gasesti si Ordinul 1753, si multe detalii despre inventarierea tuturor conturilor , tb facuta inventariere la toate conturile cu sold la sf anului:
- pt capital social tr luat certificat de la Reg Com la data de 31.12
- pt conturile de stocuri tb sa ai fise de magazie, semnate si barate de comisia de inventariere,
- pt ct de clienti, furnizori, tb luate extrase cu confirm de sold (cei ce depasesc acel 1%),
daca dai cautare gasesti amanunte f multe, mai ales ca ne pregatim de inventarierea de sf de an......
#151846 inventariere clienti
Postat de CLEO on 27 November 2007 - 06:49 PM in Arhiva
ANEXA
................................................................................
.............................................................................
29. Creantele si obligatiile fata de terti sunt supuse verificarii si confirmarii pe baza extraselor soldurilor debitoare si creditoare ale conturilor de creante si datorii care detin ponderea valorica in totalul soldurilor acestor conturi, potrivit "Extrasului de cont" (cod 14-6-3), prezentat ca model in anexa la prezentele norme, sau punctajelor reciproce, in functie de necesitati. Nerespectarea acestei proceduri, precum si refuzul de confirmare constituie abateri de la prezentele norme.
In situatia unitatilor care efectueaza decontarea creantelor si obligatiilor pe baza de conturi sau deconturi externe periodice confirmate de catre partenerii externi, aceste documente tin locul extraselor de cont confirmate.
................................................................................
...............................................................................
cam asta scrie in Ordin, eu gasisem undeva scris acel procent de 1%, dar acum chiar ca nu mai gasesc de unde am luat aceea interpretare , in tot cazul, este clar ca trebuiesc absolut TOTI inventariati, era vorba de confirmare extras de cont, daca cerem/nu de la toti !
#152335 ce program de contabilitate imi recomandati
Postat de CLEO on 01 December 2007 - 12:00 AM in CONTABILITATEA INSTITUTIILOR PUBLICE
Citeaza
Rodi2007
De ce nu intri pe situl programului respectiv, gasesti orice informatie acolo!
Eu, cand am inceput lucrul cu saga, miam listat mai intai tot ce era la *AJUTOR*, din bara de meniu,acolo ai tot felul de amanunte despre lucrul cu ac program!
#156080 renuntare cerere de rambursare
Postat de CLEO on 16 December 2007 - 07:08 PM in Arhiva
Citeaza
Eu am avut cerere la depunerea D300 din martie si din septembrie. La fiecare, dupa o saptamana am fost sunata de la adtie si in urmatoarea saptam au si venit in control!!
Cei de la adtie au, in mod normal termen de o luna pt solutionarea cererilor de rambursare.
nu stiu ce sati zic, poti cere o fisa de platitor sa vezi daca figureaza acolo cererea de rambursare, sau poti merge sa intrebi direct ce sa intamplat la biroul de rambursari, eu tind sa cred ca totusi nu apari cu cerere ....
Cel mai bine este sa mergi sa intrebi la biroul rambursare cum sa faci, am constatat cu surprindere ca doamnele de acolo sunt mult mai dragute decat cele de la punctaj fise, si se poate discuta foarte lejer !!
#156106 renuntare cerere de rambursare
Postat de CLEO on 17 December 2007 - 01:35 PM in Arhiva
vai, ce aiurea mi se pare, sa vina cu asa o intarziere...........uiti si ce ai mai cerut intre timp
Si aici, in Constanta sunt f multe cereri, dar vad ca se incadreaza, si in max o luna au si venit in control! In plus, eu chiar am avut sume mici cerute, pt luna mai am avut 6000 Ron si pt sept 13.000 Ron, si tot au venit.
In acest caz chiar nu stiu ce sati zic, cred ca ar trebui sa mergi acolo si sa intrebi, chiar la biroul de rambursari .
Succes mult
#158877 SUPER CHESTIONAR
Postat de CLEO on 18 January 2008 - 07:41 PM in Arhiva
La birou:
Eu sunt dependenta de Carcotasii de la Kiss Fm de la 8-10), iar, mai nou, si de emisiunea ce urmeaza dupa ei, cu Dezbracatu si Kiss Your Dady(de la 10 la ora 12), sunt cu totii pastila de antistres zilnica :biggrin: !
Acasa: Europa Fm pt ca imbina utilul cu placutul :stiri multe din trafic, si muzica f multa din 80...incoace(adica cam generatia mea
Ocazional mai ascult : Romantic Fm, Magic Fm
#165079 rectificativa la decont cu optiune de rambursare?
Postat de CLEO on 05 March 2008 - 09:22 PM in Arhiva
Cred ca o sati primeasca declaratia intarziata, iar eventuala amenda o vei plati atunci cand vei avea nevoie de certificat fiscal, sau cand vrei sa reglezi fisa de platitor de la adtie!
#176589 aptitudini 2008
Postat de CLEO on 27 June 2008 - 06:05 PM in Arhiva
nadia p, la Jun 27 2008, 06:58 PM, a spus:
Clujul cred ca doarme?????
Adevarat!
Eu sunt din Constanta, dar cel mai mult folosesc site-ul Bacau, e cel mai reusit, si, tot timpul la zi!!
Si la Constanta se doarme
#178103 nedepunere bilant ORC
Postat de CLEO on 14 July 2008 - 09:50 PM in Arhiva
eu_cristina, la Jul 14 2008, 06:20 PM, a spus:
Eu va sfatuiesc sa depuneti bilanturile lispsa la Registru!
Chiar daca a fost data sentinta de lichidare, aceasta este trimisa si Administratiei Financiare, pentru a cere si acceptul lor!
daca societatea are datorii restante la buget neplatite, Administratia emite ordine de executare silita catre societate.
Se da un anumit termen in care sa se faca plata/regularizarea situatiei, perioada in care Registrul va da amanare in ceea ce priveste lichiadarea firmei, pana la solutionarea diferendului cu Administratia!
Daca firma are datorii, oricum Adtia nu va da acceptul pt dizolvare pana nu se lichideaza TOATE datoriile!
Ma mir ca nu v-au venit notificari la firma pentru datorii!
#180414 reglementari operatiuni prin casa
Postat de CLEO on 13 August 2008 - 12:30 PM in CONTABILITATEA INSTITUTIILOR PUBLICE
#184520 COLABORARE CU PERS DIN DIRECTIA SPORTURILOR
Postat de CLEO on 16 October 2008 - 11:27 AM in CONTABILITATEA INSTITUTIILOR PUBLICE
#186395 concediere
Postat de CLEO on 05 November 2008 - 12:25 AM in CONFLICTE DE MUNCA
Pentru ITM:
Deci, trebuie sa faci mai intai preaviz pt fiecare salariat care va pleca in somaj tehnic; pt ca numarul de inregistrare al preavizului trebuie trecut in decizia de incetare. Dupa aceea faci deciziile (cate 3 ex de fiecare), pe care le depui la ITM. Daca le ceri deja si cartile de munca, ataseaza la cererea de ridicare carte munca si copie dupa ultimul stat depus la Itm+copie dupa decizia de incetare, deoarece, chiar daca ai depus statul si decizia la ghiseu, pana ajung la inspectorul care se ocupa dureaza cateva zile, si asa castigi timp!
Preavizele nu treb inregistrate la ITM, doar intern, la societate!
Pentru la Somaj:
-se face un dosar care cuprinde mai multe , printre care: formular adeverinta care se completeaza de societate, cu somajul retinut in ultimele 12 luni,nr si data viramentelor respective;nr declaratiilor lunare
-copii dupa buletin, certificat nastere, carte de munca + Originalele
-un formular de declaratie pe propia raspundere
- adeverinta de la fisc cum ca nu au alte venituri suplimentare
- dosar
si parca mai este ceva, nu imi amintesc acum ce!
Pentru Revisal:
-alegi > incetare contract > modificare > conf art 65 cu 1, pozitia a doua, unde scrie concediere colectiva (pt ca primul este concediere individuala)
Si....GATA !
O sa iau maine, si atasez, daca doresti lista respectiva, eu am luat-o de la somaj!
PS
Am atasat un formular de decizie de incetare (concediere colectiva), nu se vede foarte bine, poate gasesti la FORMULARE un exemplar mai bun (al meu este cam vechi, chiar a si sesizat dna de la ghiseu, de la ITM), dar lam pus sa ai idee despre ce e vorba; mie mi lea primit si asa! Sper sa fi atasat corect si sa se deschida !!
#186399 declaratii nedepuse la termen
Postat de CLEO on 05 November 2008 - 12:51 AM in Arhiva
In fisa sintetica dobanzile nu cred ca sunt pt intarzierea depunerii, probabil s-a platit ceva cu intarziere , oricum trebuie punctata fisa, sa vezi de unde provin!
In tot cazul, pt depunerea cu intarziere sau nedepunere a declaratiilor, nu scapi fara amenda !
Mie PV de amenda mi-a venit prin posta, intr-o vineri (depusese, 101 cu intarziere, prin posta, deci depasisem termenul limita cu 10 zile), amenda era de 1000 lei, daca se platea in 48 de ore se reducea la jumatate, dar cum, pana luni a trecut mai mult, a trebuit sa platesc 10 milioane!!
In cazul in care mergi sa reglezi fisa, si atunci ti se spune de amenda, se poate merge in audienta, si, daca nu ai mai avut nici un avertisment innregistrat, se poate sa iti dea doar avertisment, sa scapi de aceea amenda!
Vizavi de Decl 100 depusa de cate ori vrei, nu prea inteleg ce vrei sa spui ! Deci, daca, sa zicem nu ai declarat ceva in D 100, si mai aveai o pozitie, poti sa mai mergi doar cu respectiva pozitie lipsa, dar, doar pana la 25 ale lunii !!!! Daca depasesti termenul legal, automat trebuie modificata toata D 100, care se rectifica, de fapt prin 710!
#192163 Certificat atestare fiscala
Postat de CLEO on 23 January 2009 - 11:04 PM in Arhiva
Daca cererea privind eliberarea certificatului de atestare fiscala este depusa de contribuabil pe data de 29.01.2009, obligatiile existente in evidenta pe platitori in data de 25.01.2009 sunt prinse in certificatul fiscal, sau se trec doar obligatiile existente in evidenta pe platitori la data de 31.12.2008, in conformitate cu Ord. 752/2008????
[/qu
In functie de ce balanta se cere la depunerea pt certificatul fiscal.
Cred ca se va cere balanta pe decembrie 2008, in care apar obligatiile scadente pe 25 ianuarie 2009 (deci ce declaram in D 100,102,103,300 etc / decembrie 2008 ), si care vor aparea in evidenta administratiei fiscale .
Obligatiile pe ianuarie, adica ceea ce vom declara noi prin D 100,102,300 etc/ianuarie 2009 si care apar deja in balanta pe ianuarie daca ai facut deja statul de plata, respectiv nota de salarii (desi e cam repede) nu se iau in calcul, deoarece termenul de scadenta al acestora este 25 februarie!
Daca se cere balanta pe ian 2009, la fel, se va lua in calcul doar obligatiile pana la decembrie 2008, pt acelasi motiv, ca termenul scadent al obligatiilor din ianuarie este 25 febr. Nu Cred insa ca nu se va cere inca balanta pe ianuarie, asa ca eu zic sa mergi sa depui deja cererea pt certificat, pt ca dureaza!
Cel mai greu lucru este reglarea fisei de platitor, daca ai probleme la aceasta, dureaza......destul de mult ! Daca fisa este clara, certificatul se da foarte repede.... daca nu...
Mult succes !
- Forum 100% contabilitate - Conta.ro
- 111→ CLEO's Content
- Regulament