2. depui sigur 100 in aprilie si nu numai (depinde cand primesti aprobarea de la ad.fin ).Sigur depui 101 pt anul 2010 in anul 2011.
#261
Postat 31 March 2010 - 02:38 PM
2. depui sigur 100 in aprilie si nu numai (depinde cand primesti aprobarea de la ad.fin ).Sigur depui 101 pt anul 2010 in anul 2011.
#262
Postat 07 April 2010 - 01:53 PM
Multumesc frumos.
#263
Postat 07 April 2010 - 07:02 PM
#264
Postat 07 April 2010 - 11:16 PM
hurduc, la Mar 31 2010, 03:21 PM, a spus:
1. Ar exista o alta varianta pentru a nu apela la o firma de specialitate sau un expert contabil pentru a semna bilantul?Poate semna administratorul in ambele locuri, daca nu are contract de munca, ca sa nu mai faca o cheltuiala? Administratorul are studii economice.
2. In aprilie 2010 ar trebui sa depun Declaratia 100 (pentru impozitul pe profit pentru luna ianuarie 2010) si Declaratia 101?
Va multumesc
Mii de scuze, voiam sa spun 31.12.2009
Daca DA (maii multi asociati) - unul dintre asociati semneaza pentru administrator-executiv si unul pentru administrator-economic.
Daca este numia unul si are studii economice superioare semneaza ptr. ambele porturi.
Pentru luna de activitate a anului 2010 depui declaratiile la care esti obligat si latermenele din vectorul fiscal existent la 01.01.2010
#265
Postat 08 April 2010 - 12:22 AM
m-ar interesa si pe mine ce presupune suspendarea unei societati si inca cateva aspecte:
1. ce demersuri trebuie facute si unde? cat costa?
2. se poate face daca are datorii la buget? nu multe...ultima luna de scadente....
3 se poate face daca are datorii la furnizori.....ce se intampla cu ele in perioada de suspendare
4. poate veni garda in control la o firma suspendata pe 3 ani?
5. ce se intampkla cu stocul de marfa ?trebuie neaparat rezolvat acuma la suspendare...sau poate ramane pana trece perioada de 3 ani?
va multumesc...
#266
Postat 09 April 2010 - 10:09 PM
4-In perioada de suspendare GARDA FINANCIARA nu are ce cauta, daca SOCIETATEA nu se deruleaza REALEMNTE nici o activitate comerciala. In schim ANAF poate veni in control FISCAL.
5-Daca marfurile nu sunt degradabile si au certificate de garantie valabile pe o durata mai mare de 3 ani, asociatii, deaorece administratorul e suspendat, suspendat fiindu-i obiectul muncii, trebuie sa ia masurile necesare de conservare si sa-si asume costurile aferente.
Fezabil este ca in perioada premergatoare declansarii procedurilor ORC in vederea suspendarii sa se lichideze
- MARFURILE
- OBLIGATIILE FURNIZORI
- OBLIGATIILE BUGETARE
Furnizorii neachitati pot antama procedurile de recuperare a creantelr pe calea judecatoreasca, si in ultima instanta ASOCIATII pot fi facuti direct responsabili cu patrimoniul individual.
NEACHITAREA OBLIGATIILOR BUGETARE nu permite solicitarea regimului declarativ derogatoriu, care in cazul neobtinerii acestiu tip de regim declaratoriu, care genereaza schimbarea vectorului fiscal, societatea va fi tinuta in mod curent ca DEBITOR FISCAL, chiar daca va deveni CONTRIBUABIL INACTIV.
Aceasta postare a fost editata de madalinab: 16 April 2010 - 02:10 PM
#267
Postat 12 April 2010 - 07:24 PM
anderssen, la Jul 30 2009, 03:40 PM, a spus:
Ma aflu in situatia in care, datorita climatului economic actual, sunt nevoit sa suspend activitate unui SRL.
Intrebarea mea este daca in perioada de suspendare, societatea poate produce cheltuieli ?; mai exact, un abonament la un furnizor de servicii cu care am semnat un contract pe 2 ani si nu imi este avantajos sa il reziliez, si nici transferul de responsabilitate pe pers. fizica nu este o solutie.
Precizez ca suma pe care trebuie sa o platesc lunar este de aprox. 50 RON.
Este vreun risc daca acest furnizor emite facturi pe o firma in suspendata? Le pot plati fara a le inregistra in contabilitate?
Va multumesc anticipat,
Andrei
Buna ziua,
Ma aflu in aceeasi situatie, insa n-am gasit nici un raspuns pe forum...
Daca cineva are vre'un raspuns, il/o rog frumos sa-mi spuna si mie.
Va multumesc anticipat.
#268
Postat 13 April 2010 - 08:06 AM
Inteleg ca o firma cu activitatea suspendata nu mai are voie sa aiba cheltuieli. Totusi
trebuie sa depuna bilant pe care sa il semneze o persoana autorizata, care trebuie platita. La Registrul Comertului se plateste taxa. Acestea nu sunt cheltuieli obligatorii? Cum se inregistreaza?
Multumesc.
#269
Postat 13 April 2010 - 08:30 AM
#270
Postat 13 April 2010 - 08:45 AM
Gianinutza, la Apr 13 2010, 09:30 AM, a spus:
le inregistreaza in contabilitate atunci cand firma isi va relua activitatea
#271
Postat 13 April 2010 - 10:15 AM
#272
Postat 14 April 2010 - 09:45 AM
rusugaby, la Apr 12 2010, 08:24 PM, a spus:
anderssen, la Jul 30 2009, 03:40 PM, a spus:
Ma aflu in situatia in care, datorita climatului economic actual, sunt nevoit sa suspend activitate unui SRL.
Intrebarea mea este daca in perioada de suspendare, societatea poate produce cheltuieli ?; mai exact, un abonament la un furnizor de servicii cu care am semnat un contract pe 2 ani si nu imi este avantajos sa il reziliez, si nici transferul de responsabilitate pe pers. fizica nu este o solutie.
Precizez ca suma pe care trebuie sa o platesc lunar este de aprox. 50 RON.
Este vreun risc daca acest furnizor emite facturi pe o firma in suspendata? Le pot plati fara a le inregistra in contabilitate?
Va multumesc anticipat,
Andrei
Buna ziua,
Ma aflu in aceeasi situatie, insa n-am gasit nici un raspuns pe forum...
Daca cineva are vre'un raspuns, il/o rog frumos sa-mi spuna si mie.
Va multumesc anticipat.
DECI in perioada de suspendare tot ce se inregistreaza in evidenta contabila e NUMAI PENTRU UZ INTERN, in situatia in care beneficiati si de REGIM FISCAL DECLARATIV DEROGATORIU (modificarea vectorului fical D010). Adica alte cheltuieli se inregistraza dar nu se raporteaza NICAIERI, dar fara a avea cheltuieli salariale si incidente ori asimilate, iar cheltuielile cu amortismentul se suspenda intru-cit ACTIVITATEA STATUTARA ESTE SUSPENDATA.
In situatia in care nu beneficiati de REGIMUL DEROGATORIU declaratiile si raportarile se fac in mod curent cu utilizarea datelor sintetice rezultate prin tinerea contabilitatii.
c_andra, la Apr 13 2010, 11:15 AM, a spus:
Daca beficiaza de REGIMUL FISCAL DEOGATORIU atunci nu plateste nici IMPOZIT MINIM, in caz contrar trebuie sa depuna toate declaratiile din vectorul fical cu ZERO si sa plateasca IMPOZITUL MINIM la scadenta.
sand, la Apr 7 2010, 02:53 PM, a spus:
Multumesc frumos.
#273
Postat 15 April 2010 - 05:20 PM
[/quote]
GRESIT
SE INREGISTREAZA IN MOMENTUL IN CARE CH A FOST GENERATA. VOI ANEXA O NOTA DE LA ADM. FIN. PE ACEASTA TEMA
#274
Postat 16 April 2010 - 10:22 AM
Nimeni nu stie? Am un caz de genul acesta, si nu stiu daca sa ii calculez impozitul aferent ch nedeductibile sau nu.
#275
Postat 16 April 2010 - 10:29 AM
Aceasta postare a fost editata de madalinab: 16 April 2010 - 02:12 PM
#276
Postat 16 April 2010 - 07:38 PM
c_andra, la Apr 16 2010, 11:22 AM, a spus:
Nimeni nu stie? Am un caz de genul acesta, si nu stiu daca sa ii calculez impozitul aferent ch nedeductibile sau nu.
1-ACTIVITATEA E SUSPENDATA - nu se deruleaza operatiuni patrimoniale care sa genereze documente prin care se inregistraza VENITURI
2-Societatea nu beneficiaza de REGIMUL DECLARATIV FISCAL DEROGATORIU,
3-La societate parvin documente prin care devine necesara inregistrarea de cheltuieli NEDEDUCTIBILE FISCAL, si alte cheltuieli de exploatare oricum nu are.
4-Se intocmesc DECLARATIILE FISCALE conform vectorului fiscal in vigoare. Deci in calculatia IMPOZITULUI pe PROFIT, daca impozitul determinat la masa de impunere (cheltuieli nedeductibile fiscal) e mai mare decât IMPOZITUL MINIM, atunci se declara si se genereaza obligatia de plata a VALORII CELEI MAI MARI.
#277
Postat 20 April 2010 - 04:25 PM
#278
Postat 21 April 2010 - 07:47 AM
Citeaza
am o firma pe care as vrea sa o suspend datorita impozitului forfetar prea mare pentru posibilitatile mele. am platit forfetarul doar pentru lunaile mai si iunie 2009, pentru urmatoarele 9 luni sunt dator bugetului de stat. Pot suspenda activitatea firmei daca am datorii? Nu doresc regim derogatoriu - stiu ca pentru asta e obligatoriu sa fiu cu platile la zi.
Multumesc frumos.
Se poate insa e un DAR! Ramaii OBLIGAT LA PLATA IMPOZITULUI MINIM
Care este baza legala pentru afirmatia conform careia firmele aflate in inactivitate temporara, care NU beneficiaza de regim derogatoriu cnf. Ordinului 1221/2009, SUNT OBLIGATE LA PLATA IMP. MINIM ?
Normele CF precizeaza :
"11^5. Prevederile art. 18 alin. (2) din Codul fiscal nu se aplică societăților în inactivitate temporară înscrisă în registrul comerțului, conform prevederilor art. 237 din Legea nr. 31/1990 privind societățile comerciale, republicată, cu modificările și completările ulterioare. În situația în care contribuabilii intră în inactivitate temporară în cursul anului, prevederile art. 18 alin. (2) se aplică pentru perioada cuprinsă între începutul anului și data când societatea înregistrează la oficiul registrului comerțului cererea de înscriere de mențiuni. Dacă perioada de inactivitate temporară încetează în cursul anului, contribuabilii aplică prevederile art. 18 alin. (2) de la data încetării inactivității temporare, corespunzător cu perioada din an rămasă până la 31 decembrie."
Aceasta postare a fost editata de Dana42: 21 April 2010 - 07:48 AM
Dana
#279
Postat 21 April 2010 - 03:51 PM
Dana42, la Jan 28 2010, 02:29 PM, a spus:
Deci:
1. NU se pot face ch. cu amortizarea dupa suspendare; anterior suspendarii masina poti sa o vinzi unei persoane fizice (care poti fi chiar tu) cu factura emisa de firma si chitanta pt. incasare sau incasare prin banca (daca se achita c-val. facturii) . Masina trebuie sa se vanda la valoarea de piata , nu are importanta daca nu este amortizata integral; Pe baza facturii se scade din gestiunea socieatii. Nu stiu cat impozit se plateste.
2. Ar trebui sa se transfere abonamentul de pe societate pe persoana fizica; facturile de telefonie reprezinta cheltuieli pt.societate, ch. pe care nu mai ai dreptul sa le faci dupa suspendare.
3. Chitante se pot emite si se pot primi, ele se inregistreaza in contul "Casa", nu intr-un ct.de cheltuieli.
4. Eu as inchide contul pt. ca daca in perioada suspendarii vei retrage banii din banca, acest lucru va genera cheltuieli cu comisionul bancar datorat bancii plus ca vei avea chelt.cu comisionul lunar de gestiune a contului si venituri din dobanzi pt. banii ramasi in cont, in situatia in care raman la dispozitia bancii.
As dori sa te contrazic Dana42.
Conform OMFP 3055/2009 orice societate comerciala care are mijloace fixe in conservare este obligata sa inregistreze amortizarea lunar.
"110 - (1) Amortizarea se stabilește prin aplicarea cotelor de amortizare asupra valorii de intrare a imobilizărilor.
(2) Amortizarea imobilizărilor corporale se calculează începând cu luna următoare punerii în funcțiune și până la recuperarea integrală a valorii lor de intrare. La stabilirea amortizării imobilizărilor corporale sunt avute în vedere duratele de utilizare economică și condițiile de utilizare a
acestora.
(3) În cazul în care imobilizările corporale sunt trecute în conservare, în funcție de politica contabilă adoptată, entitatea înregistrează în contabilitate
o cheltuială cu amortizarea sau o cheltuială corespunzătoare ajustării pentru deprecierea constatată.
(4) O modificare semnificativă a condițiilor de utilizare sau învechirea unei imobilizări corporale poate justifica revizuirea duratei de amortizare. De asemenea, în cazul în care imobilizările corporale sunt trecute în conservare, folosirea lor fiind întreruptă pe o perioadă îndelungată, poate fi justificată revizuirea duratei de amortizare.
(5) În cazuri excepționale, inclusiv în situația prevăzută la pct. 121 alin. (3) din prezentele reglementări, durata de amortizare stabilită inițial se poate modifica, această reestimare conducând la o nouă cheltuială cu amortizarea pe perioada rămasă de utilizare. "
Aceasta cheltuiala este nedeductibila din punct de vedere fiscal. Nelamurirea mea e cum se impoziteaza acest profit fiscal, avand in vedere ca am activitatea suspendata.
Stie cineva???
#280
Postat 23 April 2010 - 09:50 AM
am si eu o rugaminte daca m-a poate ajuta cineva : patronul meu ar vrea sa suspende societatea dar pe firma are o masina la care plateste impozit pe mijl.auto si calculeaza amortizare lunar.Intrebarea mea este daca in aceasta situatie se poate suspenda societatea si ce se intampla cu imp.pe mijl.auto.
multumesc anticipat
Similar Topics
6 useri citesc topicul
0 membri, 6 vizitatori, 0 utilizatori anonimi