Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Revisal 5.0 - de la 01.08.2011 - Forum 100% contabilitate - Conta.ro - Pagina 9

Salt la continut


Revisal 5.0 - de la 01.08.2011


273 replies to this topic

#161 mihavesa

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1623 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 21 September 2011 - 02:26 PM

Vezi postareadanaedanae, la 20 September 2011 - 08:35 AM, a spus:

Solicit ajutor :

Am pe calculator instalat programul vechi. Am instalat si programul nou, insa am primit pe un stik un revisal cu baza de date a unor angajatori care trebuie sa-i preiau in revisal HG 500. La preluare am eroare de versiune revisal, cor etc. Inteleg ca nu are toate actualizarile. Cum trebuie sa procedez? Pe stik salvez toate actualizarile 3,4,5 6 si le rulez pe stik s-au salvez in calculator, ceea ce am facut iar la rularea Patch ReviSal.KB.206.005 aceasta ramane blocata, nu se ruleaza. Ce pot face?
parerea mea este ca trebuie sa ai revisalul pe vechi pe calc ca sa mearga cel vechi de pe stick.
Apoi faci actualizarile la revisalul vechi de pe stick.
Instalezi revisalul nou si pe calculator si pe stick.
Si incerci sa preiei datele prima data pe calculator si apoi pe stick.



#162 mirela 0702

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 920 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Iasi

Postat 21 September 2011 - 02:57 PM

Completarea si transmiterea Revisal se poate face doar de catre o persoana care are decizie scrisa de catre angajator sau de catre prestatori inregistrati la ITM cu care angajatorul incheie contract de prestari servicii.
Daca o firma are angajati, administratorul nefiind unul dintre acestia, si nu are contabil, angajatorul isi poate emite decizie pe numele lui pentru completare si transmitere Revisal? (tinand cont de faptul ca aceasta persoana nu trebuie sa fie specialist RU, trebuie sa fie neaparat angajat? - Adica sunt administrator si ma descurc singur cu Revisal, ma obliga ceva sa ma angajez doar pentru Revisal?)
Ce parere va avea ITM la un eventual control despre o astfel de decizie?
Cum procedati, cei care sunteti in situatia aceasta?




#163 rodaf

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 6 Postari:

Postat 22 September 2011 - 07:20 AM

BUNA ZIUA
MA POATE LAMURI CINEVA CUM SE TRANSMIT DATELE LA ITM DIN REVISALUL HG500-2011 ?
MULTUMESC



#164 gramaco

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 266 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Cluj Napoca

Postat 22 September 2011 - 08:04 AM

Vezi postarearodaf, la 22 September 2011 - 07:20 AM, a spus:

BUNA ZIUA
MA POATE LAMURI CINEVA CUM SE TRANSMIT DATELE LA ITM DIN REVISALUL HG500-2011 ?
MULTUMESC

Daca ai introdus deja salariatii si contractele in noul REVISAL 5.06 dupa HG 500 , atunci mergi la meniu REGISTRU si alegi GENERARE REGISTRU si ti se va genera un fisier cu extensia .RVS ( atentie nu .XML ca in revisal-ul vechi ) .
Acest fisier il salvezi si il vei atasa pe site la ITM dupa autentificarea cu user-ul si parola pe care le ai pt firma respectiva la adresa de mai jos :

https://reges.inspec...reluariRegistre

si gata :smile:

Aceasta postare a fost editata de gramaco: 22 September 2011 - 08:05 AM




#165 i_ina

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 41 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Tg. Mures

Postat 22 September 2011 - 09:00 AM

Angajat lichidat in 15.08.2011
Am urmatoarea problema : la un angajat am incetat cim cu data de 15.08.2011, modificare pe care am inregistrat-o in vechiul revisal. La preluarea datelor in noul revisal , in data de 20.09.2011 acel angajat nu a fost preluat deoarece contractul a fost incetat.Cum ar fi corect sa procedez : sa introduc manual pentru acel angajat perioada 01.08.2011 - 15.08.2011, sau sa las asa cum s-a preluat ?



#166 AOPRIS

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 56 Postari:
  • Location:Pitesti
  • Interests:contabilitate, fiscalitate

Postat 22 September 2011 - 11:03 AM

Am avut si eu aceeasi situatie. Am preluat manual salariatul respectiv si apoi i-am incetat contractul de munca pe noul Revisal.



#167 Lexiroxi

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2080 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Timisoara

Postat 22 September 2011 - 04:24 PM

In cazul in care incetarea CIM a fost raportata la ITM cu Revisalul vechi, la preluare nu mai apar contractele incetate si nu se mai raporteaza in noua versiune.



#168 kid_sim

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 11 Postari:

Postat 23 September 2011 - 09:42 AM

Vezi postareaLexiroxi, la 22 September 2011 - 04:24 PM, a spus:

In cazul in care incetarea CIM a fost raportata la ITM cu Revisalul vechi, la preluare nu mai apar contractele incetate si nu se mai raporteaza in noua versiune.
Si daca nu mai raportam pe versiunea noua incetarea (de preluat contractul nu se preia pt ca e incetat pe vechiul revisal), e ok? Adica incetarea a intervenit dupa 1.08, dar am facut revisal pe versiunea veche. Ei spun ca ar trebui sa avem in baza de date noua TOATE contractele active la 01.08. Inteleg ca ar trebui sa fac revisal din nou pt contractele incetate dupa aceasta data (si sa pastrez si dovada ca am facut revisal la timpul potrivit, acum e doar o "refacere". Corect?



#169 dannad001

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 224 Postari:
  • Location:Bucuresti

Postat 23 September 2011 - 11:04 AM

Vezi postareamirela 0702, la 21 September 2011 - 02:57 PM, a spus:

Adica sunt administrator si ma descurc singur cu Revisal, ma obliga ceva sa ma angajez doar pentru Revisal?)
Ce parere va avea ITM la un eventual control despre o astfel de decizie?
Cum procedati, cei care sunteti in situatia aceasta?


Faceti o adresa/e-mail catre Inspectia Muncii sa vedem cum lamuresc ei aspectul acesta. Multe "goluri" in reglementari - ca de obicei.



#170 mirela 0702

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 920 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Iasi

Postat 23 September 2011 - 01:36 PM

Mi-e groaza sa mai fac adrese la care sa primesc raspunsuri compuse din articolele reglementarii, pe care deja le-am citit. Are cineva o parere, se confrunta cu aceeasi situatie, va rog??



#171 Lexiroxi

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2080 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Timisoara

Postat 23 September 2011 - 08:07 PM

Vezi postareakid_sim, la 23 September 2011 - 09:42 AM, a spus:

Vezi postareaLexiroxi, la 22 September 2011 - 04:24 PM, a spus:

In cazul in care incetarea CIM a fost raportata la ITM cu Revisalul vechi, la preluare nu mai apar contractele incetate si nu se mai raporteaza in noua versiune.
Si daca nu mai raportam pe versiunea noua incetarea (de preluat contractul nu se preia pt ca e incetat pe vechiul revisal), e ok? Adica incetarea a intervenit dupa 1.08, dar am facut revisal pe versiunea veche. Ei spun ca ar trebui sa avem in baza de date noua TOATE contractele active la 01.08. Inteleg ca ar trebui sa fac revisal din nou pt contractele incetate dupa aceasta data (si sa pastrez si dovada ca am facut revisal la timpul potrivit, acum e doar o "refacere". Corect?
Faci cum vrei, eu zic ca daca ai raportat inchiderea contractului nu mai are rost sa mai raportezi incaodata cu noul Revisal, nu mai trebuie sa se regaseasca in noua baza. Sunt firme cu numar mare de angajati si miscari, care lucreaza si raporteaza inca cu vechiul Revisal, care lucreaza inca la completarea campurilor in noul Revisal pentru contractele active la data preluarii.



#172 sem

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 59 Postari:

Postat 25 September 2011 - 08:37 PM

a depus cineva contract de prestari servicii la ITM, cf HG 500?
ce coduri CAEN se accepta?,
- 6920-activitati de contabilitate
-6209 alte activitati de servicii privind tehnologia informatiei
6399-alte activitati de servicii informationale
7490-alte activitati profesionale, stiintifice si tehnice
8299 alte activitati de servicii suport pt intreprinderi



#173 danaedanae

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 71 Postari:

Postat 26 September 2011 - 06:26 AM

Vezi postareasem, la 25 September 2011 - 08:37 PM, a spus:

a depus cineva contract de prestari servicii la ITM, cf HG 500?
ce coduri CAEN se accepta?,
- 6920-activitati de contabilitate
-6209 alte activitati de servicii privind tehnologia informatiei
6399-alte activitati de servicii informationale
7490-alte activitati profesionale, stiintifice si tehnice
8299 alte activitati de servicii suport pt intreprinderi
Eu am depus cu 7022 - Activitati de consultanta pentru afaceri si management



#174 rodaf

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 6 Postari:

Postat 26 September 2011 - 06:33 AM

MULTUMESC MULT PENTRU RASPUNS.



#175 Eleonora13

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 19 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Constanta

Postat 27 September 2011 - 07:52 AM

Cateva raspunsuri date de iluminati. Poate va sunt de ajutor.

Trebuie precizat ca aplicatia Revisal versiunea 5.0.6 nu importa din vechea baza de date (Revisal versiunea 2.4.0) urmatoarele:
- contractele incetate;
- contractele active, incheiate pe perioada determinata care au data de sfarsit anterioara datei la care efectuati importul.

Astfel de situatii nu se vor importa in noua versiune fiind considerate contracte incetate (intrucat nu s-a efectuat prelungirea lor). Angajatii care in aplicatia veche Revisal au doua sau mai multe contracte de munca la acelasi angajator vor fi preluati cu un singur contract in noua versiune. Contractele in plus trebuie verificate daca sunt active si contin date corecte si trebuie introduse manual de catre angajator.

La preluarea angajatorilor cu mai multe contracte care nu pot fi actualizate in timpul unei zile poate intrerupe activitatea din fereastra de preluare, butonul "Suspenda preluare". Accesand acest buton se poate suspenda procesul de preluare a datelor si inchide aplicatia. Pentru reluarea procesului se va redeschide aplicatia si se va accesa "Continua Preluare" iar aplicatia va continua actualizarea datelor din acelasi loc in care a fost suspendata. Actionarea butonului "Renunta" duce la nepreluarea salariatului respectiv.

Erorile de tipul "Could not execute query" , "Could not insert apar pentru ca pe calculatorul pe care s-a instalat aplicatia Revisal 5.0.6 a mai fost instalata si aplicatia de evaluare si nu s-au sters fisierele din folderul Application Data, conform procedurii de dezinstalare prezentata in Ghidul de instalare de pe www.inspectiamuncii.ro. Aplicatia Revisal 5.0.6 exporta fisiere in format RVS. Acestea trebuie depuse pe linkul corespunzator noului sistem aflat la adresa: https://reges.inspec...reluariRegistre

Versiunile anterioare de Revisal exporta fisiere in format XML. Acestea pot fi in continuare depuse (conform HG500/2011 timp de 90 de zile incepand cu 1 august 2011) la adresa: https://reges.inspec...pls/apex/f?p=99

Angajatorii care folosesc aplicatii non-Revisal trebuie sa genereze fisiere de tip RVS folosind optiunea "Validare Registru Non-Revisal" din aplicatia Revisal 5.0.6. Vizualizarea datelor depuse on-line de catre angajatori se efectueaza acceasand meniul "Raport Preluari" si dand click pe codul de incarcare aferent incarcarii. In fereastra Pop-up pop-up care se deschide se pot vizualiza datele angajatilor si contractelor aferente fiecarei depuneri. Mesajul de eroare "ORA-2011: Formatul Fisierului este Invalid.ORA-2041: Fisierul trebuie sa contina cel putin un salariat si un contract." din momentul incarcarii fisierului RVS pe on-line semnifica faptul ca operatorul incearca sa incarce un fisier de tip RVS pe linkul corespunzator vechiului sistem.

Mesajul de eroare "Date angajator modificate. Va rugam sa va prezentati la ghiseu" din momentul incarcarii fisierului RVS pe on-line semnifica faptul ca operatorul a modificat datele angajatorului sau ca datele angajatorului din Revisalul vechi nu corespund cu datele angajatorului preluate in noua baza de date. In acest caz, depunerea trebuie efectuata la ghiseu pentru actualizarea datelor angajatorului pe server. In situatia mentionata mai sus nu este necesara eliberarea unei noi parole
Art. 3 alin. (2) din HG 500/2011 privind registrul general de evidenta a salariatilor (Revisal) stabileste ca registrul se completeaza in ordinea angajarii si cuprinde urmatoarele elemente:
a) elementele de identificare a tuturor salariatilor: numele, prenumele, codul numeric personal - CNP, cetatenia si tara de provenienta - Uniunea Europeana - UE, non-UE, Spatiul Economic European - SEE;
b) data angajarii;
c) perioada detasarii si denumirea angajatorului la care se face detasarea;
d) functia/ocupatia conform specificatiei Clasificarii Ocupatiilor din Romania (COR) sau altor acte normative;
e) tipul contractului individual de munca;
f) durata normala a timpului de munca si repartizarea acestuia;
g) salariul, sporurile si cuantumul acestora;
h) perioada si cauzele de suspendare a contractului individual de munca, cu exceptia cazurilor de suspendare in baza certificatelor medicale;
i) data incetarii contractului individual de munca.
Conform art. 4 alin. (2) din HG 500/2011, orice modificare a elementelor prevazute la art. 3 alin. (2) lit. a), c)-g), printre care regasim: elementele de identificare a tuturor salariatilor, perioada detasarii si denumirea angajatorului la care se face detasarea, functia/ocupatia conform specificatiei Clasificarii Ocupatiilor din Romania (COR) sau altor acte normative, tipul contractului individual de munca, durata normala a timpului de munca si repartizarea acestuia, salariul, sporurile si cuantumul acestora, le veti inregistra in registru cel tarziu in ziua lucratoare anterioara implinirii termenului de 20 de zile lucratoare prevazut la art. 17 alin. (5) din Codul muncii, republicat. Exceptie fac situatiile in care modificarile se produc ca urmare a unei hotarari judecatoresti sau ca efect al unui act normativ cand inregistrarea in registru se face in ziua in care angajatorul se prezuma, potrivit legii, ca a luat cunostinta de continutul acestora.

Astfel, potrivit art. 4 alin. (1) lit. b) din HG 500/2011, completarea, respectiv înregistrarea în registru a elementului salariul, sporurile si cuantumul acestora se completează și pentru contractele individuale de muncă deja înregistrate, în termen de 90 de zile de la data intrării în vigoare a HG 500/2011, respectiv de la data de 1 august 2011. Potrivit actului normativ, mai sus mentionat, aceasta este singura referire pe care o face legiuitorul la contractele deja inregistrate la data de 1 august a.c. Celelalte obligatii se refera la angajarea salariatilor, obligatie pentru viitor.

Potrivit pct. 4 din Anexa la Ordinul 1918/2011, registrul general de evidenta a salariatilor (Revisal) cuprinde contractele individuale de munca in desfasurare la data intrarii in vigoare a prevederilor hotararii, indiferent daca acestea sunt suspendate la data de 1 august 2011. Conform art. 11 alin. (1) din HG 500/2011 privind registrul general de evidenta a salariatilor (Revisal), Inspectia Muncii adopta solutia tehnica privind registrul in forma electronica si aplicatia informatica pentru completarea si transmiterea registrului de catre angajatori. In consecinta, pentru erori de accesare a programului societatea se va adresa acestei institutii.

In consecinta, pana la data de 31 decembrie 2010 vechimea in munca se dovedeste cu carnetul de munca situatie in care NU aveti obligatia sa inregistrati in Revisal fiecare contract activ in ordine cronologica cu toate modificarile de norma lucru, functii etc. pe care le-a suferit de la inregistrarea contractelor la ITM pana in prezent ci doar sa preluati vechea baza de date cu toate CIM-urile active sau suspendate la data de 1 august 2011, chiar daca preluarea inseamna inregistrarea contractelor unul cate unul in ordinea angajarii cu elementele mentionate la art. 3 din HG 500/2011.



#176 mihasefo

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 1 Postari:

Postat 27 September 2011 - 12:26 PM

Buna ziua,
Am si eu o rugaminte pentru cei care au depus contractele de prestari servicii.Care este dovada ca esti inregistrat laautoritatea nationala de supraveghere a prelucrarii datelor ?Eu am completat on line formularul cu notificarea am primit un numar de registrul general , si atat,dar ce depun la ITM ?Acel email listat?La ITM mi-au spus ca dovada ca sunt inregistrat dar concret nu au stiut sa-mi spuna cum arata aceea dovada.
Va multumesc celor care incearca sa ma ajute



#177 danaedanae

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 71 Postari:

Postat 27 September 2011 - 12:30 PM

Vezi postareamihasefo, la 27 September 2011 - 12:26 PM, a spus:

Buna ziua,
Am si eu o rugaminte pentru cei care au depus contractele de prestari servicii.Care este dovada ca esti inregistrat laautoritatea nationala de supraveghere a prelucrarii datelor ?Eu am completat on line formularul cu notificarea am primit un numar de registrul general , si atat,dar ce depun la ITM ?Acel email listat?La ITM mi-au spus ca dovada ca sunt inregistrat dar concret nu au stiut sa-mi spuna cum arata aceea dovada.
Va multumesc celor care incearca sa ma ajute
Eu, am depus dovada inregistrarii primite prin email, depunerea actelor in original se face in 30 zile si apoi vine confirmarea de inregistrare



#178 carmen22

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 12 Postari:

Postat 28 September 2011 - 07:55 AM

Buna ziua!Am o intrebare, cand operam o modificare la contract, unde specificam actul in baza caruia am facut modificarea? Sau facem act aditional sau decizie si o pastram la dosar pentru un eventual control si in revisal operam modificarea si atat? Cum ati procedat? Multumesc!



#179 dalyna

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 35 Postari:

Postat 28 September 2011 - 09:23 AM

Am un salariat in concediu medical pana pe data de 30.09.2011 inclusiv. Astazi m-a anuntat ca a fost pensionat pe caz de boala.
Cu data de 01.10.2011 i-i fac incetarea contractului de munca asa cum este corect, numai ca 1 octombrie cade sambata iar nelamurirea mea este cu ce data fac decizia si cand transmit decizia la ITM ? Conform art. 4.d)ar fi la data incetarii CIM/la data luarii la cunostinta a evenimentului ce a determinat, in conditiile legii, incetarea CIM. Este normal sa vin sambata la servici obligat fortat sa le transmit lor revisalul ? Ce vrea sa spuna paragraful "la data luarii la cunostinta a evenimentului ce a determinat, in conditiile legii, incetarea CIM." ? Adica daca primesc de la salariat decizia de pensionare pe 03 oct. inseamna ca pe 3 oct. am luat la cunostinta si ca pe 3 oct. intocmesc si transmit decizia de incetare ?
As suna la ITM dar nu stiu cu cine sa mai vorbesc acolo si nici un nr. de telefon.
Ajutati-ma va rog nu stiu cum sa procedez.



#180 elmacountoffice

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 2 Postari:

Postat 28 September 2011 - 10:52 AM

buna ziua, am o problema cu noul revisal, l am instalat totul a fost ok dar cand sa preiau datele firmei manual nu ma lasa ca bag codul CAEN,
de fapt il bag dar nu face numic cand ii dau enter sau selecteaza, ce ma sfatuiti?






Similar Topics Collapse

2 useri citesc topicul

0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL