Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
geambazumariana's Content - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


geambazumariana's Content

There have been 442 items by geambazumariana (Search limited from 12-December 07)



Sort by                Order  

#26201 Zile CM suportate de firma

Postat de geambazumariana on 30 June 2005 - 04:08 PM in Arhiva

calcul concediu medical
baza de calcul
10.000.000 * 6=60.000.000
nr zile lucratoare=129
60.000.000/129=465116.27media zilnica
CM fd angajator
7zile CM*465116.27 =3255814,
3zile CM CAS *465116.27=1395349
total 5651163 care se intregeste la mia de lei in favoarea salariatului
total venituri va fi: 9.889.258
brut realizat 5.238.095
cm fd angajator 3.255.814
cm cas 1.395.349

baza calcul impozit=5238095+3255814+1395349=9889258-3500000-(938.095)=5451163
impozit= 5451000*16%=872160




contributii individuale 1.810.255
somaj 1% 100.000
cas 9.5 % 497.619
sanatate 6.5 340.476
imp 872160

cas 22%=5238095*22%=1152381
somaj 3%=(5238095+3255814)*3%=254817
sanatate7%=8493909*7%=594574
sanatate la cm =2*3100000*6.5%*10
------------------------= 191905

21
fd risc =5238095*0.868=45467


sper ca am reusit sa te conving ca ai facut bine, iatr in declaratia la cas se trece total prestatii din care doar 3 zile din cas.



#26189 Zile CM suportate de firma

Postat de geambazumariana on 30 June 2005 - 03:39 PM in Arhiva

angajatorul suporta, adica si plateste primele 7 zile lucratoare din CM, adica in declaratie se va trece 7 zile din FD angajatior si 3 din CAS.
este corect?



#26202 Zile CM suportate de firma

Postat de geambazumariana on 30 June 2005 - 04:15 PM in Arhiva

nu cred, angajatorul plateste zilele lucratoare, nu cele calendaristice , asa ca el va suporta primele 7 zile platibile din CM iar restul suporta cas-ul.



#26173 Zile CM suportate de firma

Postat de geambazumariana on 30 June 2005 - 03:16 PM in Arhiva

Indemnizatia pentru incapacitate temporara de munca se suporta astfel:
A. de catre angajator, in functie de numarul de angajati avut la data ivirii incapacitatii temporare de munca, astfel:
a) pana la 20 de angajati, din prima zi pana in a 7-a zi de incapacitate temporara de munca;
B) intre 21-100 de angajati, din prima zi pana in a 12-a zi de incapacitate temporara de munca;
c) peste 100 de angajati, din prima zi pana in a 17-a zi de incapacitate temporara de munca;

nu s-a schimbat inca nimic.



#41666 VENITURI DIN SUBVENTII la micro !!!

Postat de geambazumariana on 28 September 2005 - 07:55 PM in Arhiva

subventiile pentu activitatea de exploatare se includ in baza de calcul la micro
exemplu:subventii pentru angajarea de absolventi ai facultatilor, subventii pentru motorina in agricultura
nu se impun subventiile pentru investii



#55589 Vanzari en gros catre persoane fizice

Postat de geambazumariana on 12 December 2005 - 11:25 PM in Arhiva

eu cred ca sunt vinzari cu amanuntul catre populatie si obligatoriu asta implica casa de marcat,Este intradevar o exceptie: serviciile care se fac la domiciliul clientului dar oare este si pentru livrari la domiciliul clientului?



#56314 VA ROG MULT! ma ajutati cu niste note contabile?

Postat de geambazumariana on 16 December 2005 - 12:58 AM in Arhiva

641=423-171cm suportat de unitate
4311=423-171cm suportat de cas
4311=4314.1-40 sanatate la concedii medicale
daca CM<30 zile se retine 1 % somaj
423=4372 -2
423=444 cu impozitul calculat
6353=4313-12 sanatate 7% datorata de angajator
6352=4371-5 somaj 3%

sper ca nu am uitat nimic



#77282 Va rog frumos un sfat

Postat de geambazumariana on 29 March 2006 - 10:17 PM in Arhiva

documente privind taxarea inversa,documente ce impun autofacturarea, discounturile acordate si primite sunt o gramada de situatii de exceptie ce dau "foarte bine " intr-o lucrarea de licenta,
tratamentul privind tva nedeductibila aferenta chelt. nedeductibile,calcul prorata, si multe alte situatii deosebite



#29002 urgenttttt!!!!!

Postat de geambazumariana on 19 July 2005 - 11:37 PM in Arhiva

stiu ca se trec doar facturile care se tiparesc pe hirtie imprimanta fara a fi cusute in carnete.
celelalte ramin in carnet anulate.



#48898 URGENT - Rezolvari examen experti

Postat de geambazumariana on 03 November 2005 - 09:32 PM in Arhiva

te rog din suflet si pentru mine
marianag@dtc.ro
cu multumiri anticipate



#57673 Unde va petreceti Revelionul?

Postat de geambazumariana on 30 December 2005 - 01:38 PM in Arhiva

astept cu atata nerabdare sa am 3 zile libere, linistite .... Chiar daca poate pentru unii nu pare normal eu vreau sa stau acasa, cu catelusa mea, cu copilul si sotul meu.Sa ma bucur de ei, sa ma satur de ei.
:wink:



#36182 ULTIMELE DISCUTII

Postat de geambazumariana on 06 September 2005 - 12:21 PM in Arhiva

super folositor!!!!!!!!!!!11



#27722 TVA aferenta protocol

Postat de geambazumariana on 11 July 2005 - 07:55 AM in Arhiva

cred ca se tine cont cum s-a efectuat cheltuiala d. p. d. v. cronologic.



#77253 TVA - nedumerire

Postat de geambazumariana on 29 March 2006 - 08:36 PM in Arhiva

sigur, se compenseaza dar vei datora majorari de intirziere pentru o luna, asta numai daca 4424 acopera 4423



#77270 TVA - nedumerire

Postat de geambazumariana on 29 March 2006 - 09:16 PM in Arhiva

ai grija majorarile sunt 0.1%incepind cu 01.01.2006 adica 36.5% pe an, nici cea mai a naibii banca nu iti ia dobanda asta,



#53790 Trecere la platitor TVA + descarcare gestiune

Postat de geambazumariana on 01 December 2005 - 03:14 PM in Arhiva

operatiunile calculate asupra stocului sunt urmatoarele:

378 2000
371 10000

vom calcula ce tva 4426 este aferent stocului
(10000-2000)*19/119=1277.31

% = 401 0
371 -1277.31
4426 1277.31
371=4428 1277.31

378 2000

vom extrage din adaos tva neexigibil
2000*19/119=319.33

3711=% 0
378 -319.33
4428 319.33
aceasta operatiune se face asupra tuturor stocurilor care au avut pret cu tva
atentie la mijloace fiixe.



#53862 Trecere la platitor TVA + descarcare gestiune

Postat de geambazumariana on 01 December 2005 - 09:21 PM in Arhiva

sigur ca da, vei avea TVA de recuperat



#64642 trecere de la micro la macro

Postat de geambazumariana on 05 February 2006 - 03:18 PM in Arhiva

balanta sintetica la 01012006 preia doar soldurile finale din anul precedent ce sa caute rulajul lui 698 din dec 2005 in calculul tau.impozitul pe profit se stabileste trimestrial nu lunar



#64640 trecere de la micro la macro

Postat de geambazumariana on 05 February 2006 - 03:05 PM in Arhiva

trecerea de la micro la macro se face incepind cu anul urmator celui in care nu mai indeplinesti conditiile sau daca prin optiune pana la 31.01 optezi din proprie initiativa pentru trecerea la macro.Nu are ce sa mai caute "698" in baza de calcul a impozitului pe profit, va fi 691 "chelt priv imp pe profit.



#27724 Transport materiale

Postat de geambazumariana on 11 July 2005 - 08:02 AM in Arhiva

din cite stiu eu in devizul de lucrari (am vazut ca ai factura cu beton) exista urmatoarele posturi:
materiale- unde intra betonul
manopera - nu este cazul
transport - deci iti recuperezi valoarea transportului (este corect 624)
utilaje - unde intra utilizarea pompei(628).
nu vad de ce sa te penalizeze atita timp cit in deviz este prezentat distinct fiecare pozitie.



#55586 Transfer leasing

Postat de geambazumariana on 12 December 2005 - 11:12 PM in Arhiva

pare a fi simplu si in acelasi timp complicat, inregistrarile de la el vor fi invers la mine sau cel putin pe aproape.
Situatia este inedita si doar cei care gindesc noaptea(asociatii+administratorul) ne pot da noua de lucru.
Contractul de leasing ramane de fapt la societate tu preluind doar drepturile si obligatiile din contract si in exemplul meu ratele incepind cu rata 20 si asigurarea.
Daca ai tu Liliana o solutie, tare mult ti-as multumi.



#55581 Transfer leasing

Postat de geambazumariana on 12 December 2005 - 10:43 PM in Arhiva

e un caz fericit ca ai contract de transfer
eu am un act aditional facut de societatea de leasing prin care se cedeaza catre societatea mea drepturile si obligatiile din contractul de leasing, si apucate frate sa pui pe hirtie.Ce sa pui?, pielea ursului din padure?, dar trebuie sa gasim solutii si daca le gasesc ti le voi comunica



#58173 transfer de marfa intre 2 gestiuni

Postat de geambazumariana on 05 January 2006 - 01:17 PM in Arhiva

AVIZ DE ÎNSOTIRE A MARFII (cod 14-3-6A)

Formular cu regim special de tiparire, înseriere si numerotare.Tiparit în blocuri cu câte 150 de file, formate din 50 de seturi a câte trei file, în culori diferite — albastru, exemplarul 1, rosu, exemplarul 2, verde, exemplarul 3.
1. Serveste ca:
— document de însotire a marfii pe timpul transportului;
— document ce sta la baza întocmirii facturii;
— dispozitie de transfer al valorilor materiale de la o gestiune la alta, dispersate teritorial, ale aceleiasi unitati;
— document de primire în gestiunea cumparatorului sau în gestiunea primitoare din cadrul aceleiasi unitati în cazul transferului.
2. Se întocmeste în trei exemplare de catre unitatile care nu au posibilitatea întocmirii facturii în momentul livrarii produselor, marfurilor sau altor valori materiale, datorita unor conditii obiective si cu totul exceptionale, facându-se mentiunea „Urmeaza factura“. În cazul transferului de bunuri între gestiunile aceleiasi unitati patrimoniale dispersate teritorial, avizul de însotire a marfii va purta mentiunea „Fara factura“. Se emite, pe masura livrarii, de catre compartimentul desfacere, care semneaza pentru întocmire.
Pe avizul de însotire a marfii, emis pentru valori materiale trimise pentru prelucrare la terti sau pentru vânzare în regim de consignatie, se face mentiunea „Pentru prelucrare la terti“ sau „Pentru vânzare în regim de consignatie“, dupa caz, etc.
În celelalte situatii decât cele prevazute mai sus se face mentiunea cauzei pentru care s-a întocmit avizul de însotire a marfii si nu factura.
3. Circula:
• la furnizor:
— la delegatul unitatii care face transportul sau al clientului, pentru semnare de primire (exemplarul 1);
— la compartimentul desfacere, pentru înregistrarea cantitatilor livrate în evidentele acestuia si pentru întocmirea facturii (exemplarele 2 si 3);
— la compartimentul financiar-contabil, atasat la factura (exemplarul 3);
• la cumparator:
— la magazie, pentru încarcarea în gestiune a produselor, marfurilor sau altor valori materiale primite, dupa efectuarea receptiei de catre comisia de receptie si dupa consemnarea rezultatelor (exemplarul 1);
— la compartimentul aprovizionare, pentru înregistrarea cantitatilor aprovizionate în evidenta acestuia (exemplarul 1);
— la compartimentul financiar-contabil, pentru înregistrarea în contabilitatea sintetica si analitica, atasat la factura (exemplarul 1).
În cazul valorilor materiale prelucrate la terti, pe exemplarul respectiv se face mentiunea „Din prelucrare la terti“.
În cazul folosirii avizului de expeditie pentru transfer de bunuri intre subunitati ale aceleiasi societati dispersate teritorial, exemplarul 1 insoteste bunurile fiind document de intrare in gestiunea primitoare (unde se si arhiveaza), exemplarul 2 se preda in contabilitate de catre gestiunea predatoare in vederea scaderii din gestiune, concomitent cu incarcarea primitorului, iar exemplarul 3 ramane la emitent.
4. Se arhiveaza:
• la furnizor:
— la compartimentul desfacere (exemplarul 2);
— la compartimentul financiar-contabil, atasat la exemplarul 3 al facturii (exemplarul 3);
• la cumparator:
— la compartimentul financiar-contabil, atasat la exemplarul 1 al facturii (exemplarul 1).

transferul intre gestiunile aceleiasi unitati nu implica TVA



#35965 Tot diurna---Voi ce stiti?

Postat de geambazumariana on 04 September 2005 - 08:18 PM in Arhiva

10.52 lei (ron)



#71696 taxe mediu

Postat de geambazumariana on 05 March 2006 - 10:05 PM in Arhiva

ba trebuie sa ne agitam pentru ca garda de mediu nu prea mai iarta, am avut control si nu omite sa-ti precizeze articolul cu sanctiunea pentru nedepunerea declaratiei, asa ca vrei nu vrei trebuie sa te chinui putin si sa-ti faci treaba




Cometa SQL